Jullie hebben barspelletjes gespeeld?quote:
geheel volgens de neo-conservatieve partijlijn.quote:
Ja maar het is geen two-way road, geld enkel voor ons.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
geheel volgens de neo-conservatieve partijlijn.
Soms keert het zich tegen je.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar het is geen two-way road, geld enkel voor ons.
Toch geen politiek mag ik hopen?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was gewoon een gezellige bijeenkomst met een paar goede discussies en gesprekken. Echt niks mis mee.
Wie stottert?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:02 schreef betyar het volgende:
Die jongen die stotterde (sorry weet de naam niet meer) is een goede kerel.
Jammer dat ik dit gemist had.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die was wel mooi inderdaad, wat is de waarde van een mensenleven? En het is niet de vraag of we onze superieure westerse beschaving opleggen maar hoe
Kriek is toch vrouwenbier?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef Reya het volgende:
Bij de volgende meet neem ik overigens kriek mee voor betyar
Nee, het was al genoeg voldoening om jou en Friek_ te zien meeknikken op een puur neocon standpunt.quote:
Verraders!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het was al genoeg voldoening om jou en Friek_ te zien meeknikken op een puur neocon standpunt.
quote:
Dat kan ik niet zelf beantwoorden.quote:
Erik is waarlijk een Amsterdamse klootzak met een grote mond.quote:
Ahaquote:Op zondag 29 mei 2011 14:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee voornamelijk over de afwezige personen.
Over de superioriteit van onze westerse beschaving bestaat geen twijfel.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het was al genoeg voldoening om jou en Friek_ te zien meeknikken op een puur neocon standpunt.
Vertel alleen de goede dingen die over mij zijn geroddeld.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee voornamelijk over de afwezige personen.
Daar hou ik vreselijk van.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik is waarlijk een Amsterdamse klootzak met een grote mond.
Hij valt 100% mee dus, goeie gozer.
Om de verstopte WC's mee te ontstoppen??quote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef Reya het volgende:
Bij de volgende meet neem ik overigens kriek mee voor betyar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |