ik wil nog eens een aflvering met geer en goorquote:Op maandag 30 mei 2011 12:05 schreef Stefan het volgende:
Wees blij dat ze geen RTL-moetjes als gasten hebben.
De tering zeg: vriendschappelijke interlandsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
1. Het is RTL XL.
2. Gewoon DWHN kijken, die oefeninterland wordt een vervelend steekspelletje...
Onder de Tram moet gewoon weer terugkomen bij de publieken. Eén van de weinige leuke satire-programma's naast DWHN was dat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
oh ja die komt ook nergens meer aan de bak idd
Stond nog op Youtube toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:19 schreef Aalbers het volgende:
Is het nog mogelijk de eerste aflevering terug te kijken zonder te betalen?
Laat maar, zat even niet op te lettenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wanneer wordt het herhaald? Het komt vanavond tegelijk met iets anders en daarvan is er geen uitzending gemist.
Bij nader inzien ga ik het maar opnemen/programmeren, want ik heb af en toe problemen met RTL gemistquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
1. Het is RTL XL.
2. Gewoon DWHN kijken, die oefeninterland wordt een vervelend steekspelletje...
Als het goed is staat er wel een directe link in het topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:19 schreef Aalbers het volgende:
Is het nog mogelijk de eerste aflevering terug te kijken zonder te betalen?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:01 schreef michaeld het volgende:
Uitzending Dit Was Het Nieuws van zaterdag 28 mei 2011
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_Het_Nieuws_s2_a.mp4
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de vissenkom niet snapt
Schaam je (of je moet niet nederlander zijn)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Vanwege Willem Duys, hij had altijd ook een vissenkom op de desk staan bij zijn talkshowquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets, maar heb die shows van hem nooit gezien volgens mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vanwege Willem Duys, hij had altijd ook een vissenkom op de desk staan bij zijn talkshow
Ik ook niet eigenlijk, maar zo zag ik het van de week voorbij komen in het nieuws.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets, maar heb die shows van hem nooit gezien volgens mij
vooruit, ik zeg het wel, Willem Duys, nu mag jij de google doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik ben daar nog te jong voor om dat te wetenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vanwege Willem Duys, hij had altijd ook een vissenkom op de desk staan bij zijn talkshow
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Schaam je (of je moet niet nederlander zijn)
Joh, dat programma is van voor mijn tijdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Schaam je (of je moet niet nederlander zijn)
Ik ook niet, maar dit zijn van die dingen die je als Nederlander moet wetenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]Niet iedereen heeft die Duys meegemaakt op tv.
Moet.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit zijn van die dingen die je als Nederlander moet weten
Nee ik ook niet, maar als het nieuws hebt gekeken is het afgelopen week zo'n achthonderdduizend keer voorbij gekomen....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]Niet iedereen heeft die Duys meegemaakt op tv.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit zijn van die dingen die je als Nederlander moet weten
Ik heb alleen de nieuwsberichten gelezen en niet het journaal gezien, dus dat kan het wellicht zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar als het nieuws hebt gekeken is het afgelopen week zo'n achthonderdduizend keer voorbij gekomen....
Torrents of nieuwsgroepen wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef Stuurver het volgende:
Is de 1e aflevering nog ergens gratis terug te kijken?
het is niet live, dus waarom zou dat niet kunnen....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
twitter Raoul:
@RaoulHeertje
Raoul Heertje
Zo, alle uitzendingen van dit seizoen zijn opgenomen.
Moet dit nou echt iedere week worden gezegdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:10 schreef inZanity het volgende:
Is het nog niet begonnen, of is het alweer reclame?
Het wordt altijd een dag vantevoren opgenomen, om actueel te blijven...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
het is niet live, dus waarom zou dat niet kunnen....
Uhm het is een serieuze vraag hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet dit nou echt iedere week worden gezegd.
Hmmmmm Ik had begrepen dat er 6 afleveringen zouden komen, dus dan hebben we er nog wel een aantal te gaan als het goed is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
twitter Raoul:
@RaoulHeertje
Raoul Heertje
Zo, alle uitzendingen van dit seizoen zijn opgenomen.
ze bespreken toch het nieuws van afgelopen week..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
het is niet live, dus waarom zou dat niet kunnen....
jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze bespreken toch het nieuws van afgelopen week..
Check dit even weet niet of het wat is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:11 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden op torrents![]()
En voor usenet heb ik geen geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |