quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Ah, daar wordt het uitgezonden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:08 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wel lekker dat Eurosport HD. Echt haarscherp.
Eigenlijk zou zo'n Kirilenko - Rus daar nu moeten worden uitgezonden ipv Soderling, maar goed. Ik moet niet klagen dat er een mannenpartij in HD wordt uitgezonden.
Winnen van Clijsters was al niet verwacht, Rus doet het al boven verwachting het word dus tijd dat Kirilenko haar (en de Nederlanders) weer wat realisme toebrengt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:11 schreef Piperidine het volgende:
Het zou typisch Nederlands zijn als Rus nu kansloos gaat verliezen.
Heb een keer zo een wedstrijd verknald. Eerlijk waar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Rus begint pas in de 2de set op 0-5, 0-40... even wachten dus.
idd, wat een fijne vrouw is dat zegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:17 schreef Nober het volgende:
Kirilenko wint sowieso de prijs van mooiste tennisster.
Voor mij heeft ze met Goerges een serieuze concurrent erbij gekregen... Maar sowieso 1 of 2quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:17 schreef Nober het volgende:
Kirilenko wint sowieso de prijs van mooiste tennisster.
Hoe kwam dat? Alleen als je het express deed lijkt me dat mogelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Heb een keer zo een wedstrijd verknald. Eerlijk waar.
Görges ziet er goed uit maar is lang niet zo mooi als Kirilenko.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voor mij heeft ze met Goerges een serieuze concurrent erbij gekregen... Maar sowieso 1 of 2.
Whut?quote:
Dat komt juist heel vaak voor bij amateurs vind ik, vooral bij junioren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe kwam dat? Alleen als je het express deed lijkt me dat mogelijk.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Serieus, kan dat hoofd van dat mens niet uitstaan.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Serieus, kan dat hoofd van dat mens niet uitstaan.
Helemaal niet. Ik kwam 1-0 achter. Daarna 6-1 gewonnen, toen met 5-0 en 40-0 voor. Toen werd het een paar keer deuce, game verloren. Nog een game verloren. En dan gaat het tussen de oren zitten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe kwam dat? Alleen als je het express deed lijkt me dat mogelijk.
Maar ook al word het 5-1 dan hoef je nog steeds maar één game te winnen, dat je van 1 game verlies (weliswaar een break??) al van slag was... ondanks 6-1, 5-1!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik kwam 1-0 achter. Daarna 6-1 gewonnen, toen met 5-0 en 40-0 voor. Toen werd het een paar keer deuce, game verloren. Nog een game verloren. En dan gaat het tussen de oren zitten.
Moet bijgezegd worden dat ik destijds tenniste als Santoro. Veel sicewerk me links, bizarre vastheid had, en de tegenstander niet dwong een fout te maken maar gewoon afwachtte. Heel verdedigend dus en toen ging ik fouten maken en dan ga je niet ook nog eens opeens aanvallend goed tennissen. Vandaar.
Daarentegen winst tegen Clijsters verwachtte iedereen... tuurlijk wint ze niet van Kirilenko!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef alors het volgende:
nou noem me maar pessimist, maar ik zie het niet gebeuren
Joh!?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overal waar ik zoek kom ik op Wit-Rusland uit..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef ThaRickah het volgende:
Wat een foutenMaar dat is eigenlijk normaal bij vrouwentennis
Dat is ze altijd wel inderdaad.....maar dit gaat wel heel hard.quote:
Helemaal afgeleid door Kirilenko's beauty... zou ik ook zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:37 schreef JimboSlice het volgende:
Ze is gewoon jaloers op Kirilenko en staat daarom zo ongecontroleerd te meppen
Nou en. Tennis is geen sport waa de games om de beurt verdeeld worden. Ik stond dus 5-2 voor en ik ging dus nog laffer spelen. Als ik gewoon 10 alles of niets ballen had geslagen had ik waarschijnlijk gewonnen, maar ik zat alleen maar te pielen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ook al word het 5-1 dan hoef je nog steeds maar één game te winnen, dat je van 1 game verlies (weliswaar een break??) al van slag was... ondanks 6-1, 5-1!!
Daar is ie weer!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:40 schreef Norrage het volgende:
Kirilenko kan wel goed moonballen zeg, tsjeempie
Het is wel een goeie kreun die zij in huis heeft, het is ten minste geen krijs.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:44 schreef donroyco het volgende:
'Hoop gekreun van Kirilenko, maar dat is tegenwoordig normaal...'
DAN MOET HET GELUID WEL WERKEN!
Optimistquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef alors het volgende:
Okay,nieuwe ronde nieuwe kansen, hup Arantxa
Dat Kirilenko geblesseerd opgeeft.quote:
nu al 23!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:46 schreef Wilskracht het volgende:
Rus had tegen Clijsters 8 winners en 22 onnodige fouten.
was het maar waar...voorlopig gaan ze allemaal 10 meter uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef TheGeneral het volgende:
Rus slaat echt alle ballen door het midden..
Rus moest gewoon bal binnen de lijnen houden. Clijsters sloeg die wel buiten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef Wilskracht het volgende:
Clijsters had tegen Rus 28 winners en 65 onnodige fouten.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef Wilskracht het volgende:
Rus wil gewoon Man United-Barcalona zien..
Ja elke bal die ze wil aanvallen.... Maar elke rally gaat de bal gewoon door het midden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
was het maar waar...voorlopig gaan ze allemaal 10 meter uit
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef Wilskracht het volgende:
Rus wil gewoon Man United-Barcalona zien..
"Duif, duif, je bent zelf een duif!" - Bert (van Ernie)quote:
Wat is er zit op eurosport 2 ?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef Szura het volgende:
Wat een ongelofelijke kloothommels bij de NOS
Inderdaad. We moeten ons pas zorgen gaan maken als ze de eerste set zou winnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef Wilskracht het volgende:
Ach we maken ons wel druk maar een Rus gaat toch winnen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef Wilskracht het volgende:
Ach we maken ons wel druk maar een Rus gaat toch winnen.
Ivoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:01 schreef JimboSlice het volgende:
Heren tennissers, even een verschrikkelijk domme vraag. Waar zijn de lijnen van gemaakt op RG? Bij mijn lokale joodse tennisclub zijn het kunststof strips, waar de bal alle kanten vanaf stuitert, weet ik uit een kort en verschrikkelijk matig tennisverleden (toen ik 5 was), maar hoe zit het in Parijs.
WTF.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:01 schreef JimboSlice het volgende:
Heren tennissers, even een verschrikkelijk domme vraag. Waar zijn de lijnen van gemaakt op RG? Bij mijn lokale joodse tennisclub zijn het kunststof strips, waar de bal alle kanten vanaf stuitert, weet ik uit een kort en verschrikkelijk matig tennisverleden (toen ik 5 was), maar hoe zit het in Parijs.
Omdat het een tennisclub is voor mensen van het Joodse geloof. Dat heb ik ook niet verzonnen.quote:
Van Berrer afgekeken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef TheGeneral het volgende:
Rus slaat echt alle ballen door het midden..
Hoe heet die club?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Omdat het een tennisclub is voor mensen van het Joodse geloof. Dat heb ik ook niet verzonnen.
Maar wat is de relevantie ervan voor je vraag?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Omdat het een tennisclub is voor mensen van het Joodse geloof. Dat heb ik ook niet verzonnen.
'T Keppeltje.quote:
Maccabi en misschien spelen zij met kunststof lijnen omdat dat kosjer is.quote:
Ja, maar voor de rest is het echt helemaal kudt zeg.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef Chriz2kk het volgende:
Mijn moeder is ook weer thuis van Roland Garros...
Heeft ze een gemengd dubbel gezien tussenBig Dick
en Mahut, ''Die Norman had ik nog nooit van gehoord, Mahut eigenlijk ook niet, tot je oma zei dat hij die van die drie dagen partij op Wimbledon was''
''Jammer dat ik Sharapova niet heb gezien, daar ben ik wel fan van''
''Je bent in de war met Kournikova...''
''Ohja? Wie is dat dan? Speelt die nog?''
Etc.
Of Uri daar lid is weet ik eigenlijk niet, ik heb het hem nooit gevraagd. Van Marokkanen heb je in Buitenveldert geen last, die wonen er namelijk vrijwel niet. Je hebt er wel veel bejaarden en joden, vandaar ook Maccabi waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Lagrinta het volgende:
Ah daar, dan is Uri Coronel ook lid. Hebben jullie ook last van sissende Marokkanen die snoep of ijs komen halen en dan blijven hangen?
Ik vind het wel jammer dat ze altijd zo boos kijkt op de baan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:12 schreef wimderon het volgende:
Ik probeer nog even een slechte foto van Kirilenko te vinden, maar ik kan er geen vinden.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:12 schreef Wilskracht het volgende:
Ben zeker de enige die alleen het vrouwen toernooi volgt.
Dwaasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:12 schreef Wilskracht het volgende:
Ben zeker de enige die alleen het vrouwen toernooi volgt.
Is nog niet beslist.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef El_Borracho het volgende:
Zo dat was ff voorspelbaar zeg, Rus heeft haar five minutes of fame gehad.
Ja, probeer ik ook maar het is echt ene mooi meisje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:12 schreef wimderon het volgende:
Ik probeer nog even een slechte foto van Kirilenko te vinden, maar ik kan er geen vinden.
Dat vond ik reuze meevallen. Ik vond Aran niet echt zo slecht spelen. Ze maakte wat veel fouten, maar voor de rest verdedigde Maki wel heel sterk en beperkte ze haar fouten enorm. Gewoon zeer sterk gespeeld.quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom geen leukere afkorting dan Maki dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Om mensen die alleen bij Grand Slams posten weg te jagen.
Dat 'Etc.' op het eind.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef Chriz2kk het volgende:
Mijn moeder is ook weer thuis van Roland Garros...
Heeft ze een gemengd dubbel gezien tussenBig Dick
en Mahut, ''Die Norman had ik nog nooit van gehoord, Mahut eigenlijk ook niet, tot je oma zei dat hij die van die drie dagen partij op Wimbledon was''
''Jammer dat ik Sharapova niet heb gezien, daar ben ik wel fan van''
''Je bent in de war met Kournikova...''
''Ohja? Wie is dat dan? Speelt die nog?''
Etc.
Grand Slams zijn het enige interessante voor te volgen op tvquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Om mensen die alleen bij Grand Slams posten weg te jagen.
Plaats er anders maar een van Ivanovic; dat moet lukken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:12 schreef wimderon het volgende:
Of van Schiavonequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Plaats er anders maar een van Ivanovic; dat moet lukken.
huppelennnnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
`Morgen alle kansen Bartoli komt in actie
In 2007 dan? Toen speelde Bartoli finale tegen Venusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:34 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Bartoli is toch dat dikkertje dat Micha(op Wimbledon) versloeg toen ze nog goed was?
Ja en toen verloor Micha in de 4de ronde ofso. Nog niet eens zo dik dacht ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
In 2007 dan? Toen speelde Bartoli finale tegen Venus
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat vond ik reuze meevallen. Ik vond Aran niet echt zo slecht spelen. Ze maakte wat veel fouten, maar voor de rest verdedigde Maki wel heel sterk en beperkte ze haar fouten enorm. Gewoon zeer sterk gespeeld.
Oprotten met je mislukte getrollquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:41 schreef kevin_ het volgende:
Daar trap je je hond toch van af![]()
[ afbeelding ]
Dat slaat nergens op. Normaal zit er zeker een idee achter, maar dat zegt niet dat dat idee werkt tegen een tegenstandster als Kirilenko, die geen enkele zwakke punt heeft. Kortom dan is het hopen dat de aanvalsballen lopen of dat Kirilenko wat teveel fouten maakt. Nou dat was dus niet zo. Je ziet Rus echt in een rally tasten naar een kans, links, rechts sturen en hopen dat er een bal wat korter valt, maar met die verdediging van Kirilenko was dat niet te doen. Zeker niet voor een speelster als Aran.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
't Ergste is nog dat het van dat momententennis is. Een idee zit er niet achter, de opbouw ontbreekt compleet en Rus is volledig afhankelijk van een bal die een keer, heel toevallig, goed langs de lijnen gaat of in de hoek valt.
Met een paar mooie ballen win je geen tennispartij.
Kwart! Obviouslyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:38 schreef El_Borracho het volgende:
Bartoli won in de 4e ronde tegen Mich, in drie sets.
Champions League, doei!
Visca Barça
Marikiri, Little Masha, Kiri, take your pick.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:25 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Waarom geen leukere afkorting dan Maki dus
Kirilenko heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:34 schreef KentdeBruin het volgende:
Iemand nog een samenvatting van Rus - Kirilenko...?
Kirilenko heeft gewonnen en Rus heeft verloren. Beter samengevat kun je het niet krijgen knul.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik vraag toch om een samenvatting kneus...
Doe gewoon even normaal..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Kirilenko heeft gewonnen en Rus heeft verloren. Beter samengevat kun je het niet krijgen knul.
Ik denk dat ie later vandaag op nos.nl verschijnt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:34 schreef KentdeBruin het volgende:
Iemand nog een samenvatting van Rus - Kirilenko...?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Kirilenko heeft gewonnen en Rus heeft verloren. Beter samengevat kun je het niet krijgen knul.
thx..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.sport1.nl/video/2061-kirilenko-rus.html
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:51 schreef PierreBetfair het volgende:
Iemand info over de ernst van de blessure van Murray?
quote:Zorgen om fitheid Murray
Van onze Telesportredactie
PARIJS - Tennisser Andy Murray weet niet of hij tijdens Roland Garros nog in actie komt. "Ik weet niet of ik mijn volgende wedstrijd speel", aldus de Schot.
Murray liet na afloop van zijn gewonnen partij tegen Michael Berrer weten dat hij een scan van zijn enkel gaat laten maken. "Ik weet niet of ik 100 procent fit zal zijn. Hopelijk lukt het om fit te blijven”, aldus de Schot.
Murray treft in de vierde ronde de Serviër Viktor Troicki, die in vier sets won van Alexandr Dolgopolov uit Oekraïne.
nee, wel een aardig deel op ES2. Paar games maar op 1.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Is de wedstrijd van Rus op Eurosport uitgezonden? Helemaal?
OK, Thanks for the info.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee, wel een aardig deel op ES2. Paar games maar op 1.
Een Brit schijt op Roland Garros, het grasseizoen is 10x belangrijker.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:07 schreef JonkersR het volgende:
Alsof hij een 4e ronde zomaar gaat laten lopen...Als hij kan gaat hij echt wel spelen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Een Brit schijt op Roland Garros, het grasseizoen is 10x belangrijker.
Soderling fietst imo zo naar de finale tegen Djoko.
Murray weg en Nadal mag blij zijn als hij nog 1 ronde overleeft tegen kale Ljub.
Het 2de deel is een mening, dus daar valt niks aan te kloppen.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
![]()
Niks in deze post klopt.
Nou ja, Ljubicic is inderdaad kaal.
Mijn foutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:17 schreef APK het volgende:
Maar je moet mensen hiero niet met 'knul' aanspreken
Sowieso natuurlijk. Voor de fransen is RG het belangrijkste. Lijkt me logisch.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het 2de deel is een mening, dus daar valt niks aan te kloppen.
Deel 1 is gewoon een feit...........Wimbledon is voor Britten met afstand het belangrijkste toernooi.
Tip: Neem eens een abonnementje op de Daily Mirror
"Hopelijk lukt het om fit te blijven"? Is Murray op dit moment fit dan?Het lijkt me dat hij het moet worden.quote:
Bovendien geldt voor Murray dat hij veel liever op hardcourt speelt. De druk op Wimbledon is heel groot en ik betwijfel dat hij ooit een kans op succes in Parijs zou laten gaan, puur om te spelen op Wimbledon.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sowieso natuurlijk. Voor de fransen is RG het belangrijkste. Lijkt me logisch.
Ik denk alleen niet dat Murray het zomaar laat lopen. Als hij echt iets met zijn enkel heeft is dat niet zo snel over dus is de kans best groot dat hij Wimbledon ook moet laten lopen.
Maar dat hij het voor Wimbledon laat lopen geloof ik niet zo in en ik denk dat Nadal tot aan de finale redelijk makkelijk zijn potjes gaat winnen (of als hij tegen Federer moet krijgt hij het misschien nog even zwaar)
Heb je Nadal zien spelen de laatste paar maanden? Hij kan trouwens niet tegen Federer uitkomen voor de finale en daar mag ie blij om zijn. Anyweez, in deze vorm gaat hij er keihard af tegen Soderlulquote:Op zondag 29 mei 2011 07:37 schreef Komakie het volgende:
Maar dat hij het voor Wimbledon laat lopen geloof ik niet zo in en ik denk dat Nadal tot aan de finale redelijk makkelijk zijn potjes gaat winnen (of als hij tegen Federer moet krijgt hij het misschien nog even zwaar)
Soderling zien spelen de laatste maanden? Heeft ook echt geen bal geraakt, dat Nadal van Djoko verliest zie ik wel gebeuren, maar hij haalt de finale wel 'gewoon' lijkt mequote:Op zondag 29 mei 2011 10:26 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Heb je Nadal zien spelen de laatste paar maanden? Hij kan trouwens niet tegen Federer uitkomen voor de finale en daar mag ie blij om zijn. Anyweez, in deze vorm gaat hij er keihard af tegen Soderlul
Ik denk Vika of Veraquote:Op zondag 29 mei 2011 11:07 schreef Morthill het volgende:
Is er trouwens iemand die verwacht dat Vera het toernooi kan winnen?
Kirilenkoquote:Op zondag 29 mei 2011 11:16 schreef borisz het volgende:
Baan 9, tweede partij, de vriendin van BoWa.
Ze moet wat aanvallender spelen, laat het spel te veel aan tegenstandstersquote:Op zondag 29 mei 2011 12:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Zvonareva weer huilen. Die zou de finale tegen de nummer 126 nog verliezen...
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:21 schreef rooneyelst het volgende:
toch verschrikkelijk dat die vrouwen evenveel prijzengeld krijgen als de mannen!
Ja ergens is vrouwentennis gewoon derde klasseniveau ivm mannentennis, maar ik vind het wel netjesquote:Op zondag 29 mei 2011 12:21 schreef rooneyelst het volgende:
toch verschrikkelijk dat die vrouwen evenveel prijzengeld krijgen als de mannen!
Best of 5 bij vrouwen, alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 29 mei 2011 12:25 schreef rooneyelst het volgende:
vooral met de finale, vrouwen zijn af en toe klaar in een uurtje terwijl de mannen 5 uur lopen te beuken,....gelijke rechten me reet! Als je gelijk prijzengeld wilt hebben dan moet je ook maar best of 5 doen bij de vrouwen..zien we pas echt veel dubbele fouten
Salam aleikumquote:Op zondag 29 mei 2011 12:25 schreef rooneyelst het volgende:
vooral met de finale, vrouwen zijn af en toe klaar in een uurtje terwijl de mannen 5 uur lopen te beuken,....gelijke rechten me reet! Als je gelijk prijzengeld wilt hebben dan moet je ook maar best of 5 doen bij de vrouwen..zien we pas echt veel dubbele fouten
Zouden beter naar 1 winnende set spelen, dan zijn we er sneller van af. Uitzonderingen zijn enkel toegestaan als een figuur als Kirilenko speeltquote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Best of 5 bij vrouwen, alsjeblieft niet zeg
Liever een supertiebreak als derde setquote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Best of 5 bij vrouwen, alsjeblieft niet zeg
Nog beter.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Zouden beter naar 1 winnende set spelen, dan zijn we er sneller van af. Uitzonderingen zijn enkel toegestaan als een figuur als Kirilenko speelt
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:28 schreef rooneyelst het volgende:
ja maar dan wel dat ze verschillende kanalen hebben voor de mannen en vrouwen..zodat ik zelf de keuze kan maken! En dus NOOOIT meer vrouwen tennis hoef te zien! GOD wat een takken niveau!! Train je 40uur in de week en dan nog 15 dubbele fouten in een 2-setter..conditie 0..
Jaha, ik vind Henin hoe lelijk ze ook is een van de weinige vrouwen die echt goed tennis speelt. Ze speelt als een man.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:28 schreef rooneyelst het volgende:
ja maar dan wel dat ze verschillende kanalen hebben voor de mannen en vrouwen..zodat ik zelf de keuze kan maken! En dus NOOOIT meer vrouwen tennis hoef te zien! GOD wat een takken niveau!! Train je 40uur in de week en dan nog 15 dubbele fouten in een 2-setter..conditie 0..
haar backhand was magistraal, en wie als een man speelt zijn de zusjes...quote:Op zondag 29 mei 2011 12:49 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jaha, ik vind Henin hoe lelijk ze ook is een van de weinige vrouwen die echt goed tennis speelt. Ze speelt als een man.
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:21 schreef rooneyelst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |