Heb een keer zo een wedstrijd verknald. Eerlijk waar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Rus begint pas in de 2de set op 0-5, 0-40... even wachten dus.
idd, wat een fijne vrouw is dat zegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:17 schreef Nober het volgende:
Kirilenko wint sowieso de prijs van mooiste tennisster.
Voor mij heeft ze met Goerges een serieuze concurrent erbij gekregen... Maar sowieso 1 of 2quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:17 schreef Nober het volgende:
Kirilenko wint sowieso de prijs van mooiste tennisster.
Hoe kwam dat? Alleen als je het express deed lijkt me dat mogelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Heb een keer zo een wedstrijd verknald. Eerlijk waar.
Görges ziet er goed uit maar is lang niet zo mooi als Kirilenko.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voor mij heeft ze met Goerges een serieuze concurrent erbij gekregen... Maar sowieso 1 of 2.
Whut?quote:
Dat komt juist heel vaak voor bij amateurs vind ik, vooral bij junioren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe kwam dat? Alleen als je het express deed lijkt me dat mogelijk.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Serieus, kan dat hoofd van dat mens niet uitstaan.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Serieus, kan dat hoofd van dat mens niet uitstaan.
Helemaal niet. Ik kwam 1-0 achter. Daarna 6-1 gewonnen, toen met 5-0 en 40-0 voor. Toen werd het een paar keer deuce, game verloren. Nog een game verloren. En dan gaat het tussen de oren zitten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe kwam dat? Alleen als je het express deed lijkt me dat mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |