Hot luisteren terwijl het koud isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:46 schreef Ezell het volgende:
Here Comes The Sun luisteren terwijl het buiten baggerweer is.
quote:
Arrr Klinkiequote:
okquote:
beatlesssquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:46 schreef Ezell het volgende:
Here Comes The Sun luisteren terwijl het buiten baggerweer is.
Sorry, ik liet me even gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hot luisteren terwijl het koud is
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
De meeste jongens hebben wel eens lagg tijdens het spelen van een videogame, jij in je leven
Ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
The Beatles![]()
Vergelijk hun teksten met die van Rebecca Black en geloof me, ze komen bijna helemaal overeen!
okquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
The Beatles![]()
Vergelijk hun teksten met die van Rebecca Black en geloof me, ze komen bijna overeen!
Leuke post he, hihiquote:
Ongesteld dit dat sorryquote:
Ik 1 seconde van de 2 kilometer terugwegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik herinner me 10 seconden van de 20 kilometer lange terugweg
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vanavond waarschijnlijk minder seconden van minder terugweg
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:53 schreef yosander het volgende:
Terugweg weet ik wel, maar op de afterparty zijn een aantal dingen aan m'n bewustzijn ontgaan.
Is dat een Beatles nummer of zo? Rebecca Black is beter.quote:
Ga me niet vertellen dat jij daar gisteren geen last van hadquote:
Ja en nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:54 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Is dat een Beatles nummer of zo? Rebecca Black is beter.
En joe? Jij hebt zeker ook een chill feest ergens?quote:
Ik kan me nog (bijna) alles herinneren. Was wel een gekke avond om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij daar gisteren geen last van had.
Ga aardappelen voor mij groeien, boer!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Het feest is vanavond in mijn eigen dorp, dat scheelt qua terugweg
quote:
Ja want Rebecca Black was er eerder.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik kan me nog (bijna) alles herinneren. Was wel een gekke avond om eerlijk te zijn
[..]
Ga aardappelen voor mij groeien, boer!
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vanavond nietsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
En joe? Jij hebt zeker ook een chill feest ergens?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
Vast wel, maar ik herinner me eventjes niet meer welke het is. Ik vergeet heel vaak titels van liedjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een van mn favo's. Ken je Honey Pie van ze?
Verschil:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik kan me nog (bijna) alles herinneren. Was wel een gekke avond om eerlijk te zijn
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat bedoel ik niet, maar als je die tekst van de Beatles adoreert doe je dat ook bij de tekst van Rebecca Black's liedjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja want Rebecca Black was er eerder.
Examens.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Vanavond niets. Ook niet echt zin in
.
Vanavond gewoon feessie of vanwege de examens?
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar als je die tekst van de Beatles adoreert doe je dat ook bij de tekst van Rebecca Black's liedje
Chillquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Examens.
Heb je nog een kater van gisteren?
Ja oke, herkenbaar (niet nu, maar ken het wel).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Chill. Nah, kater is wel over nu. Maar hoef ook geen bier vanavond.
Waarom niet? Die tekst is nagenoeg hetzelfdequote:
Oke, meid.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Chill. Nah, kater is wel over nu. Maar hoef ook geen bier vanavond.
Ik hap altijd en overal. .quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
Meisjes zijn overigens zo slecht in het herkennen van een troll
Ik dacht dat hier geen meisjes waren..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
Meisjes zijn overigens zo slecht in het herkennen van een troll
Oké, maar jij bent dan ook een eckte baas.quote:
Is niet erg.quote:
Morgenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja oke, herkenbaar (niet nu, maar ken het wel).
Die post hoeft niet per se op jullie gericht te zijn dus in andere woorden: Jij als jongen ziet in jezelf een meisjequote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OoOoOoOOOoowww,, iCk dagt fan wel xD,,
Ehh, Ezell is een meisje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:03 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Die post hoeft niet per se op jullie gericht te zijn dus in andere woorden: Jij als jongen ziet in jezelf een meisje
Oké.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:03 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Die post hoeft niet per se op jullie gericht te zijn dus in andere woorden: Jij als jongen ziet in jezelf een meisje
Hij deed opeens weer normaal en onderwerp van het gesprek veranderde.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:03 schreef yosander het volgende:
Hebben jullie het gisteren nog gezellig gehad met computerprobleem?
No shit, sherlock.quote:
Dagdag trolololo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:04 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hij deed opeens weer normaal en onderwerp van het gesprek veranderde.
Ik ga douchen en bier klaarleggen, d0eiii 13d3r33n
Jij kan dat wel hebben toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:04 schreef Etsu het volgende:
Niet zo snel. Ik was een eitje aan het bakken en we zijn 73 posts verder.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:04 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
No shit, sherlock.
Ik hou wel op met vervelend zijn![]()
dag
Wel knap van je dat je op zo'n late leeftijd nog je diploma gaat halen. Hartstikke knap van je!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ben een oud mannetje van 70. Ben op mijn leeftijd hoor.
Ambitieus hč?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel knap van je dat je op zo'n late leeftijd nog je diploma gaat halen. Hartstikke knap van je!
Wij zijn altijd ongesteld.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
Allemaal ongestelde mensen hier![]()
Dag dag for realsszz nu
Klopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
Allemaal ongestelde mensen hier![]()
Dag dag for realsszz nu
z000o sLim 70 jaar aLL n0g vwo hAlen,,, XDquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
z000o sLim 70 jaar aLL n0g vwo hAlen,,, XD
xD haha jij durft geen XD te gebruiken omdat je bang bent afgezeken te worden xD wahwhhwwhaiehihohiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Door FOK! ga ik nadenken voordat ik "XD" op MSN gebruik. Niet goed.
Nee. Niemand op MSN vindt "XD" raar, dus dat is sowieso niet het geval.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xD haha jij durft geen XD te gebruiken omdat je bang bent afgezeken te worden xD wahwhhwwhaiehihohi
ok ik stop wel.
Ja. Hoezo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke.
Hebben jullie eigenlijk een bijbaantje of niet?
Neequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke.
Nope, maar ik ga nog rondkijken. Waarschijnlijk ben ik al te laat, maar ach.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke.
Vroeg het me gewoon af.quote:
Dan pas?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
NeeIk ga iets vinden als ik ga studeren.
Supermarkten hebben altijd wel plek geloof ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, maar ik ga nog rondkijken. Waarschijnlijk ben ik al te laat, maar ach.
Ja, bij mn ouders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke.
Geen enkele werkgever wil mij deze vakantie, denk ik. Ik moet drie weken met mijn ouders mee naar Frankrijk, ik heb introweek en ik ga ook nog een week rijlescursus doen.quote:
Terechtek lacht ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geen enkele werkgever wil mij deze vakantie, denk ik. Ik moet drie weken met mijn ouders mee naar Frankrijk, ik heb introweek en ik ga ook nog een week rijlescursus doen.
Toch wel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geen enkele werkgever wil mij deze vakantie, denk ik. Ik moet drie weken met mijn ouders mee naar Frankrijk, ik heb introweek en ik ga ook nog een week rijlescursus doen.
Wat is er mis met werken in een supermarkt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Werken in een supermarkt![]()
Behalve Etsu want hij is baas![]()
oja ik ben nu naakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Werken in een supermarkt![]()
Behalve Etsu want hij is baas![]()
oja ik ben nu naakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is er mis met werken in een supermarkt?Je bent in ieder geval bezig.
Houthandel, verdien ong 6 a 6.50 per uur, 'contract' van 24uur in de week.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En wat doe je dan?En hoeveel betalen ze je?
Ja maar ze gaan iedere keer hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met je ouders mee naar het land der Fransen.
Ja. Bezorgen en hulp in de keuken bij een Indiaas bezorg/afhaalrestaurant.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke.
Lol zoveelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja maar ze gaan iedere keer heVolgende week gaan ze maar drie dagen of zo, dus ik hoef ook maar drie dagen thuis te blijven. Daarna gaan we nog een keer een weekend, dan gaan we twee weken en helemaal aan het einde van de vakantie na m'n introweek nog een week.
Oh! Tof wel!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Houthandel, verdien ong 6 a 6.50 per uur, 'contract' van 24uur in de week.
Die niet gebruiken op msn.quote:
Is dat zo'n uitgebreide afdeling bij jullie danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik werk op de bloemen en plantenafdeling van onze supermarkt. Superrelaxt.
Oh das wel afwisselend of niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Bezorgen en hulp in de keuken bij een Indiaas bezorg/afhaalrestaurant.
Jazeker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Is dat zo'n uitgebreide afdeling bij jullie dan?
Hoop hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wanneer gaat EXA eigenlijk dicht? Eeuwig jammer zou dat zijnAnders koloniseren we met z'n allen een andere SC?
Denk niet dat mensen in een andere SC daar blij mee zullen zijn. Zóveel nieuwe mensen in 'hun' plekje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wanneer gaat EXA eigenlijk dicht? Eeuwig jammer zou dat zijnAnders koloniseren we met z'n allen een andere SC?
Over een maandje ofzo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
/carequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen in een andere SC daar blij mee zullen zijn. Zóveel nieuwe mensen in 'hun' plekje.
Dan moeten we maar een eigen SC krijgen...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen in een andere SC daar blij mee zullen zijn. Zóveel nieuwe mensen in 'hun' plekje.
Dit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een eigen SC krijgen...
Oooh, dat duurt nog wel even.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh das wel afwisselend of niet?
[..]
Jazeker.
Of we een EXA11-SC mogen? Hm. Zou misschien nog best mogen in GC of zo. Heel misschienquote:
De mods/admins gaat het hier om, niet de andere FOK!kers.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar wie zijn de andere FOK!kers om te bepalen of we een eigen SC mogen krijgen of niet?
Dit. Gewoon in SES oid.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
O ok.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De mods/admins gaat het hier om, niet de andere FOK!kers.
Doe hetttt. Maar niet nu, is nog n beetje vroeg voor meen ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Best een goed idee eigenlijk. Ik wil daar wel een topic met uitleg voor maken. Moet er wel genoeg animo zijn onder de EXA'ers.
Druk daar dus nuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt. Doe ook nog administratief werk en zijn nu bezig met het openen van een restaurant, dan mag ik achter de bar en in de bediening. Probleem is alleen dat ik vanaf september gaan Groningen ga, dus er hoogstens in het weekend nog maar kan werken
. Superchille baas namelijk en vrienden van me werken er ook
.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Best een goed idee eigenlijk. Ik wil daar wel een topic met uitleg voor maken. Moet er wel genoeg animo zijn onder de EXA'ers.
Niet nu al indeed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe hetttt. Maar niet nu, is nog n beetje vroeg voor meen ik.
jaaah 4evaaaahahhahquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
hihihihi vr2, tog n kans dt we byelkaar blyfen![]()
EXA NTB.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
hihihihi vr2, tog n kans dt we byelkaar blyfen![]()
Ja klopt. Afgelopen twee niet op werk geweest i.v.m. examens, maar m'n broertje werkt er ook dus blijf wel op de hoogte hoe dan ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Druk daar dus nu![]()
En het zou wel tof zijn als je er in het weekend nog mag blijven werken.
Welke?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Bezorgen en hulp in de keuken bij een Indiaas bezorg/afhaalrestaurant.
Wasabi gesnovenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef yosander het volgende:
Wow. Hebben jullie echt xtc gebruikt of wat.
cough syrupquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef yosander het volgende:
Is maar een in Zwolle. Mayurquote:
Ja weet ik veel, ik heb daar echt geen kennis van, ik ben überhaupt blij als ik weet waar alles een beetje is ongeveer gr gr.quote:
Nee, maar ik verveel me zó erg dat ik gewoon raar ga doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef yosander het volgende:
Aw tof welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja klopt. Afgelopen twee niet op werk geweest i.v.m. examens, maar m'n broertje werkt er ook dus blijf wel op de hoogte hoe dan ook. Haha ja mag er vast wel blijven werken, m'n baas vindt 't maar stom dat er geen universiteit in Zwolle is omdat ik dus op kamers in Groningen ga
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik verveel me zó erg dat ik gewoon raar ga doen.
Sozquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik heb daar echt geen kennis van, ik ben überhaupt blij als ik weet waar alles een beetje is ongeveer gr gr.
quote:
quote:
Haha, nou met wat xtc vermaak je je welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik verveel me zó erg dat ik gewoon raar ga doen.
Hmm nee ken er echt geen éénquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Soz![]()
. Dacht dat je misschien een idee had, zit namelijke wel meerdere Indiase restaurants in Zwolle.
Kijk er 't hele jaar al naar uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw tof wel![]()
En op kamers gaan is ook heel leuk ! Leukleuk, heb je zin in komende jaren?
Ik voordat ik er werkte ook niet hoorquote:
OBLADI OBLADA LIFE GOEEEES ONquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezellll zing met me meeeee:
OBLADI OBLADA LIFE GOES OOHOOONN LALALLALIFE GOES ONNNNNN
Ah helemaal tofquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Kijk er 't hele jaar al naar uit. 3/4 van ons jaar gaat naar Groningen en bijna iedereen van onze vriendengroep ook. Wordt ontzettend tof daar
. Jij studeert in A'dam?
quote:
Waarom dacht ik altijd dat jij in Brabant woonde?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Kijk er 't hele jaar al naar uit. 3/4 van ons jaar gaat naar Groningen en bijna iedereen van onze vriendengroep ook. Wordt ontzettend tof daar
. Jij studeert in A'dam?
Brabo'squote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik altijd dat jij in Brabant woonde?
Een pot nat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aah nicequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah helemaal tof
En ja ik studeer in Amsterdam
[..]
![]()
![]()
Heb je last.fm?
Wat gaat die studeren dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah nice. Een iemand uit onze vriendengroep gaat dus niet naar Groningen, maar naar Amsterdam
.
Denk niet dat je de enige bent, tenzij er serieus mensen zijn die gaan feesten als ze gezakt zijnquote:
Brabantquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)indesheim_duide.htmlquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Nog mensen die ('mensen die' gebruiken..) naar Windesheim gaan?
Verdriet wegzuipen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk niet dat je de enige bent, tenzij er serieus mensen zijn die gaan feesten als ze gezakt zijn
3 weken wachten. GODVERDOMME 3 WEKEN! -sigh-quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk niet dat je de enige bent, tenzij er serieus mensen zijn die gaan feesten als ze gezakt zijn
Efteling.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Brabant? Ben ik daar ooit van m'n leven geweest
![]()
![]()
(vast wel)? Maar hoezo dat?
Ik weet het jongen, maar ik moet ook wachten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
3 weken wachten. GODVERDOMME 3 WEKEN! -sigh-
Weet nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Brabant? Ben ik daar ooit van m'n leven geweest
![]()
![]()
(vast wel)? Maar hoezo dat?
Politicologiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat gaat die studeren dan?Leuk wel. Amsterdam
Dan mag je mijne ook zien.quote:
Dat wil mijn zusje ook doen, maar dan in Amsterdam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Als ik geslaagd ben ga ik HBO Toegepaste Psychologie studeren in Eindhoven
VR2 gaat dat ook doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Politicologie.Ook de enige die iets in die richting gaat doen.
Wat ga jij ook alweer doen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Politicologie.Ook de enige die iets in die richting gaat doen.
Klopt. En wel eens met de trein of auto doorheen geweest op weg naar België. En Eindhoven airportquote:
Is een beetje ver weg voor mijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan mag je mijne ook zien.![]()
![]()
Ik krijg hem niet te zien he?
[..]
Dat wil mijn zusje ook doen, maar dan in Amsterdam.
Nope.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan mag je mijne ook zien.![]()
![]()
Ik krijg hem niet te zien he?
Iedereen. Het lukte leeell ook niet om hem te krijgen.quote:
Ik wil geen koppeltje meer zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Iedereen. Het lukte leeell ook niet om hem te krijgen.
quote:
Nicenice!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is een beetje ver weg voor mijen aangezien ik alleen mijn propedeuse wil halen blijf ik het 1e jaar dan nog thuiswonen en daarna psychologie op de universiteit (hoop ik)!
Farmaceutische wetenschappen. Vriend van me heeft van de week voor de 10e keer besloten een andere studie te gaan doen en ditmaal is het ook FW gewordenquote:
Hmm..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]Bij de scores die ik bij het nakijken gehaald heb (kan dus hoger uitvallen) moet de N-term op SK 1.7 zijn, Eco 1.4, Na 1.9 en Bio 1.7.
Dan heb ik 2 vijfen, 2x 5.50 en gemiddelde van een 6.00.
Dus.
WAT VOOR ERGS HEB JE OP DIE LAST.FM STAAN DAN? Je luistert stiekem naar Justin Bieber he, dat is het!quote:
Een vriend van me. Ga je naar de UvA?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een vriend van YoSandurrrrururur.
Nee, Leiden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Een vriend van me. Ga je naar de UvA?
Haha, ja lastig is datquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Farmaceutische wetenschappen. Vriend van me heeft van de week voor de 10e keer besloten een andere studie te gaan doen en ditmaal is het ook FW geworden.
Nee, ik heb Rebecca Black..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT VOOR ERGS HEB JE OP DIE LAST.FM STAAN DAN? Je luistert stiekem naar Justin Bieber he, dat is het!
Als die lager uitvallen dan ik hoop schijt ik hem totdat ik gebeld wordt, of totdat iemand langskomt natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm..
Ik sta ook op het randje.Ik heb zelf uitgerekend dat als de n-term van AK/Nederlands beetje normaal zijn, en voor Engels en eco een 5 heb, dan sta ik een 6,11111111111 gemiddeld... Dus wachten op de normen.
Jaaaaaa.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
LEIDEN
We gaan wel chillen hoorIn myn huisjj, die iick tegen diie tyd heb.
![]()
Ik sta ook op het randjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm..
Ik sta ook op het randje.Ik heb zelf uitgerekend dat als de n-term van AK/Nederlands beetje normaal zijn, en voor Engels en eco een 5 heb, dan sta ik een 6,11111111111 gemiddeld... Dus wachten op de normen.
Ooh, daar studeert een neef van me. Heeft eerst ook politicologie gedaan, maar is er na een of twee jaar mee gekapt.quote:
Mja, ligt er maar net aan wat je ligtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, ja lastig is dat![]()
Leuk wel, denk ik
Whehehe.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, ligt er maar net aan wat je ligt. En 3/4e chicks daar
Helemaal tof!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En dan ergens op een universiteit in het noorden/westen, iig een eindje van huis
Jij ging toch ook voor poli?quote:
Meeloopdag: 30 meiden en nog twee andere jongensquote:
Iets exacts?quote:
Je voelde je serieus bedreigd zeker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Meeloopdag: 30 meiden en nog twee andere jongens.
Haha, dat wordt wat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Meeloopdag: 30 meiden en nog twee andere jongens.
quote:
Aight, ook interessant.quote:
Zekersquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Aight, ook interessant.
Tevens: partyhardy.
Bedreigdquote:
Eckte nerds.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedreigd? Nee het waren twee eckte nerds
.
Kloptquote:
16 juni zelf niet dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:43 schreef jordyqwerty het volgende:
16 juni kan ik gebeld worden, en dan 17 juni houdt iemand al examenfeest
Ik wilde dat ik dat had, maar bij Civiele Techniek is het eerder andersomquote:
ow sorry. Opnieuw dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo, het is wel dé Ramon, je moet wel iets enthousiaster gaan groeten
Nope. Ik heb hard gefaald met die toets, want ik hoor bij de slechtste 50. Dat is echt k*t. Ik wil het wel heel graag. In juni is de loting, dus dat wordt spannend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt. Wanneer weet je trouwens of je bent toegelaten in Utrecht
?
Op het feest staat ook een tv met CL. ManU alles.quote:
Brave meid.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ow sorry. Opnieuw dan.
HOI MIJN BESTE RAMON.![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Hoi hoi, mijn beste vrind!!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ow sorry. Opnieuw dan.
HOI MIJN BESTE RAMON.![]()
![]()
![]()
quote:
Whihihi, nou. Pics gaarne.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Eentje had echt autistische trekjes en dan niet in de zin van een kwijlende mond
.
Zeer spijtigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope. Ik heb hard gefaald met die toets, want ik hoor bij de slechtste 50. Dat is echt k*t. Ik wil het wel heel graag. In juni is de loting, dus dat wordt spannend.
Haha you're screwedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Zijn trouwens wel naaiberen bij HBO Toegepaste Psychologie
Begint op 22 augustus en ik ben 19-20-21 augustus naar Lowlands.
En dan in de nacht van zondag op maandag terug, zo'n 4 uur slapen en op naar Eindhoven.
Dat gaat wat worden!
Nee, ook niet. Ik zat aan het begin van de examens een beetje in een dipje door de uitslag..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeer spijtig. Examen wel goed gegaan dan?
Waarop werd je getoetst?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope. Ik heb hard gefaald met die toets, want ik hoor bij de slechtste 50. Dat is echt k*t. Ik wil het wel heel graag. In juni is de loting, dus dat wordt spannend.
Zal wel meevallen, is toch zo'n introductiedag, dus ik verwacht wat gelul van 2 uur lang terwijl ik daar nog half stoned/dronken zit.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, is toch zo'n introductiedag, dus ik verwacht wat gelul van 2 uur lang terwijl ik daar nog half stoned/dronken zit.En nota bene na die introductie is er weer een feest in de binnenstad...
Motivatie, algemene kennis, actualiteitentoets, inzicht in de medie en schrijfvaardigheid. Ik had die opdracht van schrijfvaardigheid helemaal verprutst.quote:
RIngo Starrrrquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Id like to be under the seaaa in an octopus's gardennnnnn
Ringoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Id like to be under the seaaa in an octopus's gardennnnnn
Waarom zei je niet 'Hoi lieve Etsuje' ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ai, herkansing dan:
Hoi lieve meid!!!
Hoe moet ik pics hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Prr.
[..]
Whihihi, nou. Pics gaarne.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ai, herkansing dan:
Hoi lieve meid!!!
Waaromquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe moet ik pics hebben?
Maar toen die dag was afgelopen moest ik de trein en hij de bus van dezelfde tijd hebben, dus we liepen richting het station, merk ik vijf seconden later dat hij niet meer naast me loopt. Stond 'ie bij zo'n bushokje te kijken, ik: 'wat is er'? hij: 'ja ik neem deze bus maar' ik: 'oké doei'.
Geweldig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe moet ik pics hebben?
Maar toen die dag was afgelopen moest ik de trein en hij de bus van dezelfde tijd hebben, dus we liepen richting het station, merk ik vijf seconden later dat hij niet meer naast me loopt. Stond 'ie bij zo'n bushokje te kijken, ik: 'wat is er'? hij: 'ja ik neem deze bus maar' ik: 'oké doei'.
lat0rsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef Ezell het volgende:
Ik ga nu. Misschien kom ik later vandaag nog terug. Nog een fijna avond iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |