Brave meid.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ow sorry. Opnieuw dan.
HOI MIJN BESTE RAMON.![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Hoi hoi, mijn beste vrind!!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ow sorry. Opnieuw dan.
HOI MIJN BESTE RAMON.![]()
![]()
![]()
quote:
Whihihi, nou. Pics gaarne.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Eentje had echt autistische trekjes en dan niet in de zin van een kwijlende mond
.
Zeer spijtigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope. Ik heb hard gefaald met die toets, want ik hoor bij de slechtste 50. Dat is echt k*t. Ik wil het wel heel graag. In juni is de loting, dus dat wordt spannend.
Haha you're screwedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Zijn trouwens wel naaiberen bij HBO Toegepaste Psychologie
Begint op 22 augustus en ik ben 19-20-21 augustus naar Lowlands.
En dan in de nacht van zondag op maandag terug, zo'n 4 uur slapen en op naar Eindhoven.
Dat gaat wat worden!
Nee, ook niet. Ik zat aan het begin van de examens een beetje in een dipje door de uitslag..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeer spijtig. Examen wel goed gegaan dan?
Waarop werd je getoetst?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope. Ik heb hard gefaald met die toets, want ik hoor bij de slechtste 50. Dat is echt k*t. Ik wil het wel heel graag. In juni is de loting, dus dat wordt spannend.
Zal wel meevallen, is toch zo'n introductiedag, dus ik verwacht wat gelul van 2 uur lang terwijl ik daar nog half stoned/dronken zit.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, is toch zo'n introductiedag, dus ik verwacht wat gelul van 2 uur lang terwijl ik daar nog half stoned/dronken zit.En nota bene na die introductie is er weer een feest in de binnenstad...
Motivatie, algemene kennis, actualiteitentoets, inzicht in de medie en schrijfvaardigheid. Ik had die opdracht van schrijfvaardigheid helemaal verprutst.quote:
RIngo Starrrrquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Id like to be under the seaaa in an octopus's gardennnnnn
Ringoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Id like to be under the seaaa in an octopus's gardennnnnn
Waarom zei je niet 'Hoi lieve Etsuje' ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ai, herkansing dan:
Hoi lieve meid!!!
Hoe moet ik pics hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Prr.
[..]
Whihihi, nou. Pics gaarne.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ai, herkansing dan:
Hoi lieve meid!!!
Waaromquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe moet ik pics hebben?
Maar toen die dag was afgelopen moest ik de trein en hij de bus van dezelfde tijd hebben, dus we liepen richting het station, merk ik vijf seconden later dat hij niet meer naast me loopt. Stond 'ie bij zo'n bushokje te kijken, ik: 'wat is er'? hij: 'ja ik neem deze bus maar' ik: 'oké doei'.
Geweldig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe moet ik pics hebben?
Maar toen die dag was afgelopen moest ik de trein en hij de bus van dezelfde tijd hebben, dus we liepen richting het station, merk ik vijf seconden later dat hij niet meer naast me loopt. Stond 'ie bij zo'n bushokje te kijken, ik: 'wat is er'? hij: 'ja ik neem deze bus maar' ik: 'oké doei'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |