O ok.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De mods/admins gaat het hier om, niet de andere FOK!kers.
Doe hetttt. Maar niet nu, is nog n beetje vroeg voor meen ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Best een goed idee eigenlijk. Ik wil daar wel een topic met uitleg voor maken. Moet er wel genoeg animo zijn onder de EXA'ers.
Druk daar dus nuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt. Doe ook nog administratief werk en zijn nu bezig met het openen van een restaurant, dan mag ik achter de bar en in de bediening. Probleem is alleen dat ik vanaf september gaan Groningen ga, dus er hoogstens in het weekend nog maar kan werken
. Superchille baas namelijk en vrienden van me werken er ook
.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Best een goed idee eigenlijk. Ik wil daar wel een topic met uitleg voor maken. Moet er wel genoeg animo zijn onder de EXA'ers.
Niet nu al indeed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe hetttt. Maar niet nu, is nog n beetje vroeg voor meen ik.
jaaah 4evaaaahahhahquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
hihihihi vr2, tog n kans dt we byelkaar blyfen![]()
EXA NTB.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
hihihihi vr2, tog n kans dt we byelkaar blyfen![]()
Ja klopt. Afgelopen twee niet op werk geweest i.v.m. examens, maar m'n broertje werkt er ook dus blijf wel op de hoogte hoe dan ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Druk daar dus nu![]()
En het zou wel tof zijn als je er in het weekend nog mag blijven werken.
Welke?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Bezorgen en hulp in de keuken bij een Indiaas bezorg/afhaalrestaurant.
Wasabi gesnovenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef yosander het volgende:
Wow. Hebben jullie echt xtc gebruikt of wat.
cough syrupquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef yosander het volgende:
Is maar een in Zwolle. Mayurquote:
Ja weet ik veel, ik heb daar echt geen kennis van, ik ben überhaupt blij als ik weet waar alles een beetje is ongeveer gr gr.quote:
Nee, maar ik verveel me zó erg dat ik gewoon raar ga doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef yosander het volgende:
Aw tof welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja klopt. Afgelopen twee niet op werk geweest i.v.m. examens, maar m'n broertje werkt er ook dus blijf wel op de hoogte hoe dan ook. Haha ja mag er vast wel blijven werken, m'n baas vindt 't maar stom dat er geen universiteit in Zwolle is omdat ik dus op kamers in Groningen ga
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik verveel me zó erg dat ik gewoon raar ga doen.
Sozquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik heb daar echt geen kennis van, ik ben überhaupt blij als ik weet waar alles een beetje is ongeveer gr gr.
quote:
quote:
Haha, nou met wat xtc vermaak je je welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik verveel me zó erg dat ik gewoon raar ga doen.
Hmm nee ken er echt geen éénquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Soz![]()
. Dacht dat je misschien een idee had, zit namelijke wel meerdere Indiase restaurants in Zwolle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |