Wij zijn altijd ongesteld.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
Allemaal ongestelde mensen hier![]()
Dag dag for realsszz nu
Klopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
Allemaal ongestelde mensen hier![]()
Dag dag for realsszz nu
z000o sLim 70 jaar aLL n0g vwo hAlen,,, XDquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
z000o sLim 70 jaar aLL n0g vwo hAlen,,, XD
xD haha jij durft geen XD te gebruiken omdat je bang bent afgezeken te worden xD wahwhhwwhaiehihohiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Door FOK! ga ik nadenken voordat ik "XD" op MSN gebruik. Niet goed.
Nee. Niemand op MSN vindt "XD" raar, dus dat is sowieso niet het geval.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xD haha jij durft geen XD te gebruiken omdat je bang bent afgezeken te worden xD wahwhhwwhaiehihohi
ok ik stop wel.
Ja. Hoezo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke.
Hebben jullie eigenlijk een bijbaantje of niet?
Neequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke.
Nope, maar ik ga nog rondkijken. Waarschijnlijk ben ik al te laat, maar ach.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke.
Vroeg het me gewoon af.quote:
Dan pas?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
NeeIk ga iets vinden als ik ga studeren.
Supermarkten hebben altijd wel plek geloof ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, maar ik ga nog rondkijken. Waarschijnlijk ben ik al te laat, maar ach.
Ja, bij mn ouders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke.
Geen enkele werkgever wil mij deze vakantie, denk ik. Ik moet drie weken met mijn ouders mee naar Frankrijk, ik heb introweek en ik ga ook nog een week rijlescursus doen.quote:
Terechtek lacht ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geen enkele werkgever wil mij deze vakantie, denk ik. Ik moet drie weken met mijn ouders mee naar Frankrijk, ik heb introweek en ik ga ook nog een week rijlescursus doen.
Toch wel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geen enkele werkgever wil mij deze vakantie, denk ik. Ik moet drie weken met mijn ouders mee naar Frankrijk, ik heb introweek en ik ga ook nog een week rijlescursus doen.
Wat is er mis met werken in een supermarkt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Werken in een supermarkt![]()
Behalve Etsu want hij is baas![]()
oja ik ben nu naakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Werken in een supermarkt![]()
Behalve Etsu want hij is baas![]()
oja ik ben nu naakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is er mis met werken in een supermarkt?Je bent in ieder geval bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |