3 weken wachten. GODVERDOMME 3 WEKEN! -sigh-quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk niet dat je de enige bent, tenzij er serieus mensen zijn die gaan feesten als ze gezakt zijn
Efteling.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Brabant? Ben ik daar ooit van m'n leven geweest
![]()
![]()
(vast wel)? Maar hoezo dat?
Ik weet het jongen, maar ik moet ook wachten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
3 weken wachten. GODVERDOMME 3 WEKEN! -sigh-
Weet nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Brabant? Ben ik daar ooit van m'n leven geweest
![]()
![]()
(vast wel)? Maar hoezo dat?
Politicologiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat gaat die studeren dan?Leuk wel. Amsterdam
Dan mag je mijne ook zien.quote:
Dat wil mijn zusje ook doen, maar dan in Amsterdam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Als ik geslaagd ben ga ik HBO Toegepaste Psychologie studeren in Eindhoven
VR2 gaat dat ook doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Politicologie.Ook de enige die iets in die richting gaat doen.
Wat ga jij ook alweer doen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Politicologie.Ook de enige die iets in die richting gaat doen.
Klopt. En wel eens met de trein of auto doorheen geweest op weg naar België. En Eindhoven airportquote:
Is een beetje ver weg voor mijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan mag je mijne ook zien.![]()
![]()
Ik krijg hem niet te zien he?
[..]
Dat wil mijn zusje ook doen, maar dan in Amsterdam.
Nope.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan mag je mijne ook zien.![]()
![]()
Ik krijg hem niet te zien he?
Iedereen. Het lukte leeell ook niet om hem te krijgen.quote:
Ik wil geen koppeltje meer zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Iedereen. Het lukte leeell ook niet om hem te krijgen.
quote:
Nicenice!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is een beetje ver weg voor mijen aangezien ik alleen mijn propedeuse wil halen blijf ik het 1e jaar dan nog thuiswonen en daarna psychologie op de universiteit (hoop ik)!
Farmaceutische wetenschappen. Vriend van me heeft van de week voor de 10e keer besloten een andere studie te gaan doen en ditmaal is het ook FW gewordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |