Herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik verveel me zó erg dat ik gewoon raar ga doen.
Sozquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik heb daar echt geen kennis van, ik ben überhaupt blij als ik weet waar alles een beetje is ongeveer gr gr.
quote:
quote:
Haha, nou met wat xtc vermaak je je welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik verveel me zó erg dat ik gewoon raar ga doen.
Hmm nee ken er echt geen éénquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Soz![]()
. Dacht dat je misschien een idee had, zit namelijke wel meerdere Indiase restaurants in Zwolle.
Kijk er 't hele jaar al naar uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw tof wel![]()
En op kamers gaan is ook heel leuk ! Leukleuk, heb je zin in komende jaren?
Ik voordat ik er werkte ook niet hoorquote:
OBLADI OBLADA LIFE GOEEEES ONquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezellll zing met me meeeee:
OBLADI OBLADA LIFE GOES OOHOOONN LALALLALIFE GOES ONNNNNN
Ah helemaal tofquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Kijk er 't hele jaar al naar uit. 3/4 van ons jaar gaat naar Groningen en bijna iedereen van onze vriendengroep ook. Wordt ontzettend tof daar
. Jij studeert in A'dam?
quote:
Waarom dacht ik altijd dat jij in Brabant woonde?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Kijk er 't hele jaar al naar uit. 3/4 van ons jaar gaat naar Groningen en bijna iedereen van onze vriendengroep ook. Wordt ontzettend tof daar
. Jij studeert in A'dam?
Brabo'squote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik altijd dat jij in Brabant woonde?
Een pot nat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aah nicequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah helemaal tof
En ja ik studeer in Amsterdam
[..]
![]()
![]()
Heb je last.fm?
Wat gaat die studeren dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah nice. Een iemand uit onze vriendengroep gaat dus niet naar Groningen, maar naar Amsterdam
.
Denk niet dat je de enige bent, tenzij er serieus mensen zijn die gaan feesten als ze gezakt zijnquote:
Brabantquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)indesheim_duide.htmlquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Nog mensen die ('mensen die' gebruiken..) naar Windesheim gaan?
Verdriet wegzuipen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk niet dat je de enige bent, tenzij er serieus mensen zijn die gaan feesten als ze gezakt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |