450 euro 8 dagen all in.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sunny Beach boeken is niet duur neem ik aan?
Okay, nice nice.quote:
hjbquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
Leuke TT, alleen duidelijk niet door een NTG'er gemaakt, daar je eigenlijk*10^99 had moeten schrijven.
Dat weten wisA'ers en wisC'ers ook, omdat normale verdeling.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
Leuke TT, alleen duidelijk niet door een NTG'er gemaakt, daar je eigenlijk*10^99 had moeten schrijven.
Ja, en wiD'ers hadden dat ook moeten weten, en wat is Samuel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat weten wisA'ers en wisC'ers ook, omdat normale verdeling.
Oké.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat weten wisA'ers en wisC'ers ook, omdat normale verdeling.
quote:
Vlucht is ietsje duurder (langer vliegen) en hotels/appartementen verschillen in de prijs niet zoveel als Lloret of Cherso volgens mij, maar het uitgaan (met name drinken en eten) is daar stukken goedkoper! En het scheelt ook omdat wij niet in 't hoogseizoen gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sunny Beach boeken is niet duur neem ik aan?
Ja, maar het heeft niet echt met een onderwerp te maken, hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en wiaD'ers hadden dat ook moeten weten, en wat is Samuel?
Ooh yeah ik hoorde al dat drinken en eten daar goedkoper is, is wel chill.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Vlucht is ietsje duurder (langer vliegen) en hotels/appartementen verschillen in de prijs niet zoveel als Lloret of Cherso volgens mij, maar het uitgaan (met name drinken en eten) is daar stukken goedkoper! En het scheelt ook omdat wij niet in 't hoogseizoen gaan.
Boeit mij geen fuck. Accepteer nou maar aan het feit dat je 99x eenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft niet echt met een onderwerp te maken, hoor^3 =
3 terwijl
*10^3 =
![]()
![]()
![]()
...
(duizend maal).
Welk hotel zit je ook alweerquote:
Oké, als dat je bedoeling was: dank je wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boeit mij geen fuck. Accepteer nou maar aan het feit dat je 99x eenverdient, en niet meer.
Zekers. Halve liters bier bij het zwembad 1,5 - 2 euroquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ooh yeah ik hoorde al dat drinken en eten daar goedkoper is, is wel chill.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké, als dat je bedoeling was: dank je wel.![]()
Nicequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
4 sterren vlakbij de kust en het centrum, dat is alles wat ik wou weten
Ja dat waren wij dus ook van plan. Villa huren voor 10 man kost in de maand juni geen drol: voor 1500 euro per week heb je al een villa met zwembad, vijf slaapkamers en twee badkamers enzo. En als je met Ryanair vliegt en op tijd boekt ben je inderdaad nog geen 150 euro aan tickets p.p. kwijtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
Vorig jaar waren vrienden van mij naar Spanje geweest en hadden ze een villa gehuurd. Je kon daar een week lang uithouden met 150 euro, omdat de plek waar ze drank haalden kapot goedkope prijzen had.
En de tickets waren ook spotgoedkoop, er was een actie, het was in ieder geval onder de 150 euro. Maar ze waren met 30 mensen in totaal (helft chicks, helft jongens) en ze hadden twee villa's gehuurd.
Aah nice nice, wil ik een keer doen met een grote groep.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja dat waren wij dus ook van plan. Villa huren voor 10 man kost in de maand juni geen drol: voor 1500 euro per week heb je al een villa met zwembad, vijf slaapkamers en twee badkamers enzo. En als je met Ryanair vliegt en op tijd boekt ben je inderdaad nog geen 150 euro aan tickets kwijt
Met EXA?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Aah nice nice, wil ik een keer doen met een grote groep.
Pizza tijd![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Psst, kunnen we 's nachts bij elkaar slapen![]()
Dat is de naam van de prins in Prince of Persia.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wat betekent jouw username eigenlijk Das?
O ja, dat is wel leuk op zich.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Psst, kunnen we 's nachts bij elkaar slapen![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Aah nice nice, wil ik een keer doen met een grote groep.
Pizza tijd![]()
Ohquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is de naam van de prins in Prince of Persia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |