Van iedereen, want ze is zo'n emo moekequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is zo'n fan van Pykevan wie niet eigenlijk
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Erik, je kunt het, Pyke naar huis graag
quote:
helemaal mee eens, ik vind dus echt dat SimRan eruit had moeten gaan nu.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:41 schreef Injetta het volgende:
Als toch 4 keer die Simran steeds als laatste eindigt wil dan toch zeggen dat ze toch minder de X-factor hebben dan de jury denkt?
Ja wat denkt die jury nou?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:41 schreef Injetta het volgende:
Als toch 4 keer die Simran steeds als laatste eindigt wil dan toch zeggen dat ze toch minder de X-factor hebben dan de jury denkt?
Ik had het eigenlijk niet verwacht maar zal ook we tactisch zijn? Sim'ran zal er volgende week wel uitgaan...toch..toch?quote:
Is dat zo?? Ik heb het niet zo gevolgd de laatste weken. Hoe vaak heeft hij dan in die herkansing gestaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hou op Pyke zit ook zo vaak in de herkansing als simranShut up Stees
Allebei vaakquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Is dat zo?? Ik heb het niet zo gevolgd de laatste weken. Hoe vaak heeft hij dan in die herkansing gestaan?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef JustD1984 het volgende:
Hoevaak heeft Pyke in de sing off gestaan dan? toch ook vaker, wil wel wat zeggen dus
echt weer te vaag jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef Karina het volgende:
Oh ja thema, the Final Countdown. Kun je weer alle kanten mee op.
Heerlijk want daar kan ik tenminste niks van bakken, itt tot zoiets als de zomerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef Karina het volgende:
Oh ja thema, the Final Countdown. Kun je weer alle kanten mee op.
Godver Bellaquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:49 schreef MissJ het volgende:
Het was me weer een waar genoegen![]()
tot volgende week!
tactisch ? waarvoor ? hij heeft rochellequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet verwacht maar zal ook we tactisch zijn? Sim'ran zal er volgende week wel uitgaan...toch..toch?![]()
Inderdaad. Wordt steeds meer een multi culti feestje zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
Oh dus Pyke is eruit?
Prima, weer een reden minder om te kijken.
The Final Countdownquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:55 schreef Cee het volgende:
Wat is het totaal te negeren thema van volgende week?
Hoe zag Caro Emerald er in de studio uit? Op tv leek ze enorm afgevallen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:53 schreef iBenny het volgende:
Het was een stuk beter te doen in de studio dan voor de tv...:D
ehm, weelde een beetje ja. Maar het was wel gewoon nog de Caro zoals we die kennenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:54 schreef Balisto het volgende:
[..]
Hoe zag Caro Emerald er in de studio uit? Op tv leek ze enorm afgevallen.
Die kuiten waren anders behoorlijk forsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:54 schreef Balisto het volgende:
[..]
Hoe zag Caro Emerald er in de studio uit? Op tv leek ze enorm afgevallen.
'Dat dus, La vida loca saai laten klinken is wel een gavequote:
Dat dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:56 schreef Kally het volgende:
[..]
'Dat dus, La vida loca saai laten klinken is wel een gave
Kuddo's voor rofl.
Ook dat was slecht Bennyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus
Hero kon er op zich nog wel mee door, maar echt veel deed het me niet
Dean Saunders, die een aantal maanden terug Popstars won, staat over een maandje of zo al op een karig podiumpje op de plaatselijke braderie, hier ergens in de buurt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef chansadres het volgende:
Probleem is voornamelijk dat winnaars/opvolgers enorm lui zijn. Eerste jaar word alles voor hun geregeld maar daarna laat RTL ze als een blok afval liggen. Dan moet je zelf doorgaan en de meeste weten totaal niet waar ze dat moeten zoeken. Oftewel ze verdwijnen in het lokale schnabbelcircuit/musicals...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:56 schreef Kally het volgende:
[..]
'Dat dus, La vida loca saai laten klinken is wel een gave
Kuddo's voor rofl.
Ze heeft een heuse muziekopleiding gevolgd, dus op die manier weet ze er wel iets vanaf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
Dan hebben we natuurlijk nog het pluggen van gasten. Wie de neuk is Krystl om al enorm ervaren te worden genoemd? Ik zoek naar de wiki en leer dat ze pas een half jaartje meedraait en haar album deze maand is uitgekomen. Ervaren?
Krystl geeft zanglesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
Maar serieus, wat heeft dit programma? Thema's die blijkbaar alleen een dresscode voor het publiek zijn, een jury die echt te debiel bezig zijn met het sen-sa-tio-neel ophemelen van alle kandidaten, ook al is de performance slecht. En als het live beter is dan moeten ze eens wat aan de regie, of audiokwaliteit doen, want in huis is het wel erg vaak kudt.
Dan hebben we natuurlijk nog het pluggen van gasten. Wie de neuk is Krystl om al enorm ervaren te worden genoemd? Ik zoek naar de wiki en leer dat ze pas een half jaartje meedraait en haar album deze maand is uitgekomen. Ervaren? Als je dat bij Madonna zegt dan heb je gelijk, maar dit is gewoon belachelijk.
En als kers op de appelmoes: het festival waar ze mochten optreden. WHAT .... THE .... FUCK. Een basisschoolklasje krijgt tropenrooster om verplicht enthousiast te gaan doen met hun ouders. Ik heb er geen woorden meer voor, een plaatje zegt meer:
[ afbeelding ]
Nee Hero dan, dat gaat over een overlijden, ik krijg dan niet meteen het strand in gedachtenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze heeft een heuse muziekopleiding gevolgd, dus op die manier weet ze er wel iets vanaf.
Maar dan nog, het was inderdaad enkel het pluggen van dat meisje. Wat toevallig nou dat dat album deze maand uit is gekomen...
En @ twee posts geleden: de muziek was vaak inderdaad niet echt zomers te noemen, ik ga als het 35 graden is echt niet dramatisch mee zitten blèren met Halo en andere zoete ballads...
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen, vraag ik me af.quote:
Geen idee, maar XFA kennende zullen het wel liedjes zijn die allemaal over een begin gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen, vraag ik me af.
Dat mag toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik vond het voor het eerst wel een leuke show
Maar misschien komt het dat ik er live bij was...
Aanstaande vrijdag ben ik er nietZal je net zien vliegt Rolf eruit
Ik kan er niks aan doen, maar ik ben voor Rolf en AdliciousDie mogen van mij echt in de finale komen
En OMDAT je vrijdag er niet bent, gaat Rolf er zeker uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ach ja je wordt een beetje in een verdom hoekje geduwd als je niet voor Rochelle bent hier op Fokquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag toch?
Nee Rochelle heeft gisteren echt indruk op mij gemaakt, die is in het echt echt zo veel leuker, en jeetje wat een stem, verder Adlicious dan de rest
Vanuit het theater kan ik ook gewoon stemmen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:01 schreef Susie het volgende:
[..]
En OMDAT je vrijdag er niet bent, gaat Rolf er zeker uit
Ja dat valse is ook bij Halo, maar live in de studio niet ????quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja je wordt een beetje in een verdom hoekje geduwd als je niet voor Rochelle bent hier op FokMaar voor de rest heb ik daar wel schijt aan hoor
Ja Rochelle was gister wel ok in de studio. Maar ik zit nu terug te luisteren, maar ook veel valse stukjesIk hou gewoon echt niet van haar stem
Adlicious vind ik vanaf het begin wel gewoon leuk enzo.... Ik bal er gewoon van dat Sway er niet meer inzit
ik dacht dat je er helemaal niet bij zou zijn, dus ook niet thuis kijken zeg maar....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanuit het theater kan ik ook gewoon stemmen hoor
Ja maar alles klinkt anders in de studio.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat valse is ook bij Halo, maar live in de studio niet ????
Nee klopt, ik zit bij Mary Poppinsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:05 schreef Susie het volgende:
[..]
ik dacht dat je er helemaal niet bij zou zijn, dus ook niet thuis kijken zeg maar....
Fan van het eerste uur dus!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee klopt, ik zit bij Mary Poppins![]()
Maar rond half 10 stuur ik gewoon even een paar sms'jes
Maar vind je 'm nou ook goed zingen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou jaIk vind hem wel gewoon leuk enzo
Echt he?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:17 schreef iBenny het volgende:
Ik zit net terug te luisteren, maar het klinkt echt heul anders in de studio
Whehequote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, maar XFA kennende zullen het wel liedjes zijn die allemaal over een begin gaan
Ja dat wel, maar Stees had ook wel een punt, maar meer omdat ze de laatste vier weken achter elkaar al in de sing off stonden, echter gisteren waren ze veel beter met de sing-off.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:47 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het over de avond gezien wel terecht dat Pyke weg moest. Vond 'm erg slecht zingen
Klopt mee eensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar Stees had ook wel een punt, maar meer omdat ze de laatste vier weken achter elkaar al in de sing off stonden, echter gisteren waren ze veel beter met de sing-off.
Dat vind ik eigenlijk geen geldig argument.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar Stees had ook wel een punt, maar meer omdat ze de laatste vier weken achter elkaar al in de sing off stonden, echter gisteren waren ze veel beter met de sing-off.
Nee ik ben het wel met je eens, en het spel is nu eenmaal op deze manier in elkaar gezet, dus het is zoals het is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk geen geldig argument.
Het ligt er toch aan hoe groot de fan-base is en of mensen hun smsjes verdelen onder een aantal kandidaten. Ik ben nooit zo onder de indruk van dat soort argumenten.
Klopt, er is verder weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ben het wel met je eens, en het spel is nu eenmaal op deze manier in elkaar gezet, dus het is zoals het is.
maar in dit geval is de fanbase van beide blijkbare vrij karig; ze belanden beiden steeds in de herkansing, simran nu voor de 4de keer, aan de ene kant vind ik dat stacy dus wel gelijk heeft.....ookal heb ik het verder niet meer gezien hoor, maar als simran zich in de herkansing zich weer heeft bewezen en pyke iets achterbleef vind ik het toch terecht dat ze door zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk geen geldig argument.
Het ligt er toch aan hoe groot de fan-base is en of mensen hun smsjes verdelen onder een aantal kandidaten. Ik ben nooit zo onder de indruk van dat soort argumenten.
Enkel het argument dat kandidaten vaak in de sing-off staan, is juist daarom niet voldoende.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
maar in dit geval is de fanbase van beide blijkbare vrij karig; ze belanden beiden steeds in de herkansing, simran nu voor de 4de keer, aan de ene kant vind ik dat stacy dus wel gelijk heeft.....ookal heb ik het verder niet meer gezien hoor, maar als simran zich in de herkansing zich weer heeft bewezen en pyke iets achterbleef vind ik het toch terecht dat ze door zijn.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
maar zo zit het spel nu eenmaal in elkaar, weinig fans = (eigenlijk) weinig animo = singoffquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Enkel het argument dat kandidaten vaak in de sing-off staan, is juist daarom niet voldoende.
Net iets meer? Volgens mij is die fanbase van Rolf toch redelijk grootquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
oja, nou idd , bereid je dan maar voor
![]()
zal je net zien dat rolf NET iets meer fans heeft dan adlicious
al die bejaarden en charmed_angel stemmen zich suf natuurlijk
Hij heeft net een nieuwe single uit met clip, ik moet zeggen klinkt lekker, beter dan zijn vorige nummer, en wat is er mis met schnabbelen, hij moet toch zijn geld verdienen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 05:51 schreef female81 het volgende:
[..]
Dean Saunders, die een aantal maanden terug Popstars won, staat over een maandje of zo al op een karig podiumpje op de plaatselijke braderie, hier ergens in de buurt.
Die is nú schijnbaar al in het lokale schnabbelcircuit verdwenen.
(Of is dit juist de manier om op te klimmen naar waar je uiteindelijk wilt zijn: De Ahoy enzo?)
Klopt, maar dat zegt dus niets over de x-factor, waar het in eerste instantie om gaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:23 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
maar zo zit het spel nu eenmaal in elkaar, weinig fans = (eigenlijk) weinig animo = singoff
Bejaarden? Bedoel je niet tienermeisjes?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
zal je net zien dat rolf NET iets meer fans heeft dan adlicious
al die bejaarden en charmed_angel stemmen zich suf natuurlijk
Inderdaad. De meeste zangers schnabbelen. Een enkeling heeft de mazzel om verder door te breken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft net een nieuwe single uit met clip, ik moet zeggen klinkt lekker, beter dan zijn vorige nummer, en wat is er mis met schnabbelen, hij moet toch zijn geld verdienen?
Inderdaad, je kan het beter rustig opbouwen. Een alternatief is er niet. Kan me niet voorstellen dat ie een Ahoy vol krijgt. Of een HMH. Of Paradiso. Je moet ergens beginnen. Als je jezelf al te goed voelt voor een braderie, kan je net zo goed stoppen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft net een nieuwe single uit met clip, ik moet zeggen klinkt lekker, beter dan zijn vorige nummer, en wat is er mis met schnabbelen, hij moet toch zijn geld verdienen?
Dus? Ben je dan ervaren als popidool?quote:
Toch kan ik me voorstellen dat het je als artiest zijnde een beetje tegenvalt, als je na het winnen van zo'n finale gouden bergen worden beloofd, als zogenaamde nieuwe ster zijnde.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan het beter rustig opbouwen. Een alternatief is er niet. Kan me niet voorstellen dat ie een Ahoy vol krijgt. Of een HMH. Of Paradiso. Je moet ergens beginnen. Als je jezelf al te goed voelt voor een braderie, kan je net zo goed stoppen.
Een gedeelte van Pyke's achterban zal hij er nu ook wel bij krijgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net iets meer? Volgens mij is die fanbase van Rolf toch redelijk groot
Mij willen ze alleen hebben op een Zuid Afrikaanse braderie. Maar dan bedoelen ze een BBQ.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan het beter rustig opbouwen. Een alternatief is er niet. Kan me niet voorstellen dat ie een Ahoy vol krijgt. Of een HMH. Of Paradiso. Je moet ergens beginnen. Als je jezelf al te goed voelt voor een braderie, kan je net zo goed stoppen.
Dat zeg ik toch nietquote:
* Pheno fainted.quote:
Als ik zijn tweets zo lees, heeft hij er zelf nogal weinig moeite mee, hij bedankt iedere keer de fans die komen, of het er nou 20 of 2000 zijn en geniet er met volle teugen van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Toch kan ik me voorstellen dat het je als artiest zijnde een beetje tegenvalt, als je na het winnen van zo'n finale gouden bergen worden beloofd, als zogenaamde nieuwe ster zijnde.
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe realistisch de winnaar in kwestie in het leven staat.
Ik vang je wel opquote:
Want? Ik denk eerder dat die naar Adlicious zouden gaan danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Een gedeelte van Pyke's achterban zal hij er nu ook wel bij krijgen.
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik verwacht dat degenen die op Pyke stemden omdat ze hem een "lekker hapje" vonden nu eerder voor Rolf gaan. De rest zal zich vooral verdelen tussen Rochelle en Adlicious.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want? Ik denk eerder dat die naar Adlicious zouden gaan dan
Dan zou dat betekenen dat het voor Rolf gesneden koek is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:32 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik verwacht dat degenen die op Pyke stemden omdat ze hem een "lekker hapje" vonden nu eerder voor Rolf gaan. De rest zal zich vooral verdelen tussen Rochelle en Adlicious.
quote:
quote:
quote:
quote:@BlindeEd - Blinde Ed
De jury had me toch niet weg moeten stemmen vorige week, de kijkcijfers van X factor dalen
quote:
Ze deden Halo(Beyonce) en Mas que nada(BEP). Vooral die eerste was goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Heb het gister gemist, was Adlicious weer eens ouderwets goed of viel het weer tegen?
En wat zongen ze, staat het al op youtube?
Dank je!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze deden Halo(Beyonce) en Mas que nada(BEP). Vooral die eerste was goed
Youtube is er niet, deze wel
http://www.rtl.nl/(/shows(...)8_adlicious_halo.xml
Die pykt te veel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
En toch vind ik ze nooit meer zo goed geweest als met Candy Man.. of Fireworks.
Ik vind vooral het blonde meisje elke week minder worden, jullie niet?
quote:
Die waren dan ook wel erg goed gedaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
quote:
zowel simran als adlicious vind ik minder geworden, de vermoeidheid heeft toegeslagen geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Ik heb er wel vertrouwen in dat zij dat goed zal vertolken.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een rot nummers voor Rochelle.
Bootylicious vind ik een draak van een lied.
Dan maar Anouk - Nobody's wife, al is het niet haar stijl.
Is best een moeilijk nummer, en Adlicious kennende zullen ze inderdaad buiten adem raken. Maar het publiek zal wel voor Usher kiezen.quote:Wat een rot nummers allemaal (ook van de andere kandidaten)
Adlicious lijkt me eerder iets voor Destiny's Child - Lose My Breath
Dat is eigenlijk het enige nummer dat ik echt bij de kandidaat vind passen.quote:Sim'ran wordt vast En Vogue - Don't let go
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat zij dat goed zal vertolken.
[..]
Is best een moeilijk nummer, en Adlicious kennende zullen ze inderdaad buiten adem raken. Maar het publiek zal wel voor Usher kiezen.
[..]
Dat is eigenlijk het enige nummer dat ik echt bij de kandidaat vind passen.
Allebei niet echt passend, maar dan nog liever die van David Guetta. Ik denk ook dat die de meeste stemmen krijgt.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat vind je van het nummer voor Rolf?
Inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef Balisto het volgende:
[..]
Allebei niet echt passend, maar dan nog liever die van David Guetta. Ik denk ook dat die de meeste stemmen krijgt.
omdat hij gordon als coach heeft en rolf verder niet boeiend isquote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef female81 het volgende:
Waarom krijgt Rolf twee nummers met vrouwelijke vocalen toebedeeld?
is dit jou keuze ?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:09 schreef iBenny het volgende:
Rolf:
Adele - Don't You Remember
Rochelle:
Destiny's Child - Bootylicious
Adlicious:
Usher - DJ Got Us Falling In Love Again
Sim'ran:
En Vogue - Don't Let Go
Yepquote:Op zondag 29 mei 2011 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Hoezo is Emotions eigenlijk van Destiny's Child? Dat is toch van de BeeGees.
Sim'ran doet met zo denken aan The Jones Girls, daar moeten ze eens iets van doen.
Ik kijk halfquote:Op maandag 30 mei 2011 00:19 schreef Balisto het volgende:
Iemand die nu ook de herhaling aan het kijken is?
Ben het altijd met alles eens, met wat je zegt op deze topics!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:13 schreef Balisto het volgende:
Het schoolplein-aan-het-water-festival blijft lachwekkend.
Even verbeterd!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Nu weet ik ineens op wie ik Pyke vind lijken. Zat me al tijden suf te pykeren, en ineens wist ik het "Michael Bublé".
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehehequote:
Je slaat de spyker op z'n kop!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Nu weet ik ineens op wie ik Pyke vind lijken. Zat me al tijden suf te piekeren, en ineens wist ik het "Michael Bublé".
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je het niet tapen??quote:Op maandag 30 mei 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan het gewoon helemaal niet meer zien
Vrijdag ben ik naar Mary poppins en volgende week vrijdag wordt mijn papa 70
Ik blijf het zeggen: kijk eens naar wat we vorig jaar rond deze tijd nog overhadden:quote:
Ja ik neem het wel op, maar liefst kijk ik live mee natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan je het niet tapen??
En op voorhand alvast gefeliciteerd
Ik vond het vorig seizoen idd stukken slechter... maar ik weet niet precies wat het dit seizoen isquote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: kijk eens naar wat we vorig jaar rond deze tijd nog overhadden:
Jaap, Maaike
, Kelvin
, Dony
en BadBoyz
![]()
Dan zijn we nu op alle vlakken toch echt veel beter af. Zelfs de irritante mensen zijn dit jaar minder irritant (in elk geval sinds Ed weg is).
saai? Te snel achter The voice?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het vorig seizoen idd stukken slechter... maar ik weet niet precies wat het dit seizoen is
Nou iddquote:
Nee. Xfactor schopt Idols kont.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb daar ook weer echt zin inIdols
Kelvin, Dony en Badboyz hadden karakter, brachten flair met zich mee in de show. Zorgden voor felle discussie tussen lovers en haters.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: kijk eens naar wat we vorig jaar rond deze tijd nog overhadden:
Jaap, Maaike
, Kelvin
, Dony
en BadBoyz
![]()
Dan zijn we nu op alle vlakken toch echt veel beter af. Zelfs de irritante mensen zijn dit jaar minder irritant (in elk geval sinds Ed weg is).
Ik denk dat wij het gewoon heel erg met elkaar oneens zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:13 schreef UltraR het volgende:
Kelvin, Dony en Badboyz hadden karakter, brachten flair met zich mee in de show.
De kandidaten die het dit jaar ver schoppen zijn op Ed na allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, je kan toch moeilijk ontkennen dat ze gespreks- en discussiestof opleverden?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:48 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het gewoon heel erg met elkaar oneens zijn.
quote:Rapper Pitbull in halve finale X Factor
De Amerikaanse rapper Pitbull verzorgt vrijdag een optreden in de halve finale van het tv-programma X Factor op RTL 4. Dat heeft een zegsman van de tv-zender dinsdag laten weten. Pitbull heeft in zijn zevenjarige carrière veel samengewerkt met wereldberoemde artiesten. “Zo heeft hij momenteel twee hits, één samen met Jennifer Lopez, On The Floor, en één samen met Ne-Yo, Give Me Everything. Met wie betreedt hij vrijdag het podium?“, zo laat de persvoorlichter van RTL mysterieus weten.
In de halve finale van X Factor, met als thema ‘The Final Countdown’, zingen de vier overgebleven kandidaten ieder twee songs. Eén daarvan is gekozen door de luisteraars van Radio 538 en het andere nummer is gekozen door de kandidaten zelf.
Aan het eind van de avond vallen twee kandidaten af.
Discussiëren is natuurlijk altijd goed. Maar vorig jaar sloeg de balans gewoon veel te ver door. De echt leuke/goede mensen waren er veel te vroeg uit, en wat we overhielden was irritant of ronduit saai.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou ja, je kan toch moeilijk ontkennen dat ze gespreks- en discussiestof opleverden?
Dat zal vast geen Jennifer Lopez zijn.quote:Met wie betreedt hij vrijdag het podium?“, zo laat de persvoorlichter van RTL mysterieus weten.
Toch vind ik het raar dat het publiek het nummer mag kiezen.quote:
* Balisto kiest een kutnummer voor Rolfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar dat het publiek het nummer mag kiezen.
Je zou zo de competitie kunnen fucken door het vervelendste nummer voor de ander dan jouw favo te kiezen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef Balisto het volgende:
[..]
* Balisto kiest een kutnummer voor Rolf
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef Balisto het volgende:
De door de luisteraars van Radio 538 gekozen nummers zijn geworden:Die ruige rakkers van 538, je kunt altijd rekenen op hun wansmaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi zo, heb ik morgen een avond vrij.
Wow, eindelijk houden ze zich aan het thema.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Pitbull komtquote:Pitbull in halve finale X Factor
Aankomende vrijdag zal Pitbull in de halve finale van het tv-programma X Factor op RTL4 verschijnen. De rapper heeft in Nederland lichtelijke furore gemaakt met nummers als DJ Got Us Fallin' In Love en I Know You Want Me. Begin deze maand heeft Pitbull een videoclip van het nummer Give Me Everything gereleased, waaraan de Nederlandse DJ Afrojack aan heeft meegewerkt.
Pitbull heeft in zijn carrière veel samengewerkt met wereldberoemde artiesten. “Zo heeft hij momenteel twee hits, één samen met Jennifer Lopez, On The Floor, en één samen met Ne-Yo, Give Me Everything. Met wie betreedt hij vrijdag het podium?“, luidt het verkooppraatje van de persvoorlichter van RTL.
Het thema van de halve finale van X Factor is The Final Countdown. In de uitzending van vrijdag zullen twee van de vier kandidaten afvallen.
Ben ik er nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Yes, vanavond eindelijk tijd om te kijken en te posten
Daar dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:14 schreef Karina het volgende:
Zou Final Countdown er niet mee te maken hebben dat het de laatste aflevering is VOOR de finale? Of trap ik nu een open deur in?
En mij ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ik er niet
Je kan me toevoegen bij wordfeud
Faithy-Miranda
Ja, dat nummer is leuk (toevallig hoor ik het net op de radio). Ik ken hem verder niet zo goed, maar ik googelde even en zag dat hij ook van Reggeatonnummers maakt, die vind ik wel tofquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aanHet is letterlijk aftellen, meer niet
En jammer dat Pitbull niet met J-Lo komt
Jammer, want het zal wel weer stil worden, al drie mensen die er niet zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal zeker niet posten op een snel topic
Zit immers in een geboied zonder UMTS dekking.
Posten via GPRS
Btw, wat is wordfeud???
En roze tagjes??
De dag dat ik eindelijk ook zo'n hendig sjieke android kan halen kan me niet snel genoeg komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
En Wordfeud is Scrabblen met je telefoon of net wat, tegen elkaar, vet leuk.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Posten via GPRS
Btw, wat is wordfeud???
En roze tagjes??
Goeiemorgen zonnestraaltje!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Posten via GPRS
Btw, wat is wordfeud???
En roze tagjes??
Klinkt leuk dat Wordfeudquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jammer, want het zal wel weer stil worden, al drie mensen die er niet zijn.Wat doe je daar btw?
En Wordfeud is Scrabblen met je telefoon of net wat, tegen elkaar, vet leuk.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vermoed dat Benny ons zo richting de SC schopt
Daarom heb ik ze ook als tweede exit!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:43 schreef Karina het volgende:
OT dan: ik hoop dat Adlicious het weer wat beter doet vanavond. Ze zijn een beetje aan het afzakken vind ik.
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:43 schreef Karina het volgende:
OT dan: ik hoop dat Adlicious het weer wat beter doet vanavond. Ze zijn een beetje aan het afzakken vind ik.
Ik twijfel aan de fanbase van Adlicious.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk vanavond dat ROLF en ROCHELLE naar de finale gaan(het script is al uitgelekt)
Daar ga ik wel van uit. Ik gok op Rochelle - Adlicious in de finale.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, uiteraard gaan ze gewoon naar de finale
Ik gok hetzelfdequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Ik gok op Rochelle - Adlicious in de finale.
Ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Posten via GPRS
Btw, wat is wordfeud???
En roze tagjes??
Die heeft hij van Remlof gekregen na een nacht van gebaggerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.Hoe doe je dat?
Ik denk hetzelfdequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Ik gok op Rochelle - Adlicious in de finale.
Zonde van je hoedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:25 schreef Karina het volgende:
Als Rofl naar de finale gaat, dan eet ik mijn hoed op.
Dit. En ik kan dat rustig zeggen want ik heb geen hoed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:25 schreef Karina het volgende:
Als Rofl naar de finale gaat, dan eet ik mijn hoed op.
Het zou wel een aanfluiting zijn voor het programma zeg. Duizenden kandidaten en dan een figuur als Rolf in de finale.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:01 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het verre van verdiend vinden als Rolf in de finale staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |