Van iedereen, want ze is zo'n emo moekequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is zo'n fan van Pykevan wie niet eigenlijk
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Erik, je kunt het, Pyke naar huis graag
quote:
helemaal mee eens, ik vind dus echt dat SimRan eruit had moeten gaan nu.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:41 schreef Injetta het volgende:
Als toch 4 keer die Simran steeds als laatste eindigt wil dan toch zeggen dat ze toch minder de X-factor hebben dan de jury denkt?
Ja wat denkt die jury nou?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:41 schreef Injetta het volgende:
Als toch 4 keer die Simran steeds als laatste eindigt wil dan toch zeggen dat ze toch minder de X-factor hebben dan de jury denkt?
Ik had het eigenlijk niet verwacht maar zal ook we tactisch zijn? Sim'ran zal er volgende week wel uitgaan...toch..toch?quote:
Is dat zo?? Ik heb het niet zo gevolgd de laatste weken. Hoe vaak heeft hij dan in die herkansing gestaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hou op Pyke zit ook zo vaak in de herkansing als simranShut up Stees
Allebei vaakquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Is dat zo?? Ik heb het niet zo gevolgd de laatste weken. Hoe vaak heeft hij dan in die herkansing gestaan?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef JustD1984 het volgende:
Hoevaak heeft Pyke in de sing off gestaan dan? toch ook vaker, wil wel wat zeggen dus
echt weer te vaag jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef Karina het volgende:
Oh ja thema, the Final Countdown. Kun je weer alle kanten mee op.
Heerlijk want daar kan ik tenminste niks van bakken, itt tot zoiets als de zomerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef Karina het volgende:
Oh ja thema, the Final Countdown. Kun je weer alle kanten mee op.
Godver Bellaquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:49 schreef MissJ het volgende:
Het was me weer een waar genoegen![]()
tot volgende week!
tactisch ? waarvoor ? hij heeft rochellequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet verwacht maar zal ook we tactisch zijn? Sim'ran zal er volgende week wel uitgaan...toch..toch?![]()
Inderdaad. Wordt steeds meer een multi culti feestje zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
Oh dus Pyke is eruit?
Prima, weer een reden minder om te kijken.
The Final Countdownquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:55 schreef Cee het volgende:
Wat is het totaal te negeren thema van volgende week?
Hoe zag Caro Emerald er in de studio uit? Op tv leek ze enorm afgevallen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:53 schreef iBenny het volgende:
Het was een stuk beter te doen in de studio dan voor de tv...:D
ehm, weelde een beetje ja. Maar het was wel gewoon nog de Caro zoals we die kennenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:54 schreef Balisto het volgende:
[..]
Hoe zag Caro Emerald er in de studio uit? Op tv leek ze enorm afgevallen.
Die kuiten waren anders behoorlijk forsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:54 schreef Balisto het volgende:
[..]
Hoe zag Caro Emerald er in de studio uit? Op tv leek ze enorm afgevallen.
'Dat dus, La vida loca saai laten klinken is wel een gavequote:
Dat dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:56 schreef Kally het volgende:
[..]
'Dat dus, La vida loca saai laten klinken is wel een gave
Kuddo's voor rofl.
Ook dat was slecht Bennyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus
Hero kon er op zich nog wel mee door, maar echt veel deed het me niet
Dean Saunders, die een aantal maanden terug Popstars won, staat over een maandje of zo al op een karig podiumpje op de plaatselijke braderie, hier ergens in de buurt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef chansadres het volgende:
Probleem is voornamelijk dat winnaars/opvolgers enorm lui zijn. Eerste jaar word alles voor hun geregeld maar daarna laat RTL ze als een blok afval liggen. Dan moet je zelf doorgaan en de meeste weten totaal niet waar ze dat moeten zoeken. Oftewel ze verdwijnen in het lokale schnabbelcircuit/musicals...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |