quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:56 schreef Kally het volgende:
[..]
'Dat dus, La vida loca saai laten klinken is wel een gave
Kuddo's voor rofl.
Ze heeft een heuse muziekopleiding gevolgd, dus op die manier weet ze er wel iets vanaf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
Dan hebben we natuurlijk nog het pluggen van gasten. Wie de neuk is Krystl om al enorm ervaren te worden genoemd? Ik zoek naar de wiki en leer dat ze pas een half jaartje meedraait en haar album deze maand is uitgekomen. Ervaren?
Krystl geeft zanglesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
Maar serieus, wat heeft dit programma? Thema's die blijkbaar alleen een dresscode voor het publiek zijn, een jury die echt te debiel bezig zijn met het sen-sa-tio-neel ophemelen van alle kandidaten, ook al is de performance slecht. En als het live beter is dan moeten ze eens wat aan de regie, of audiokwaliteit doen, want in huis is het wel erg vaak kudt.
Dan hebben we natuurlijk nog het pluggen van gasten. Wie de neuk is Krystl om al enorm ervaren te worden genoemd? Ik zoek naar de wiki en leer dat ze pas een half jaartje meedraait en haar album deze maand is uitgekomen. Ervaren? Als je dat bij Madonna zegt dan heb je gelijk, maar dit is gewoon belachelijk.
En als kers op de appelmoes: het festival waar ze mochten optreden. WHAT .... THE .... FUCK. Een basisschoolklasje krijgt tropenrooster om verplicht enthousiast te gaan doen met hun ouders. Ik heb er geen woorden meer voor, een plaatje zegt meer:
[ afbeelding ]
Nee Hero dan, dat gaat over een overlijden, ik krijg dan niet meteen het strand in gedachtenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze heeft een heuse muziekopleiding gevolgd, dus op die manier weet ze er wel iets vanaf.
Maar dan nog, het was inderdaad enkel het pluggen van dat meisje. Wat toevallig nou dat dat album deze maand uit is gekomen...
En @ twee posts geleden: de muziek was vaak inderdaad niet echt zomers te noemen, ik ga als het 35 graden is echt niet dramatisch mee zitten blèren met Halo en andere zoete ballads...
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen, vraag ik me af.quote:
Geen idee, maar XFA kennende zullen het wel liedjes zijn die allemaal over een begin gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen, vraag ik me af.
Dat mag toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik vond het voor het eerst wel een leuke show
Maar misschien komt het dat ik er live bij was...
Aanstaande vrijdag ben ik er nietZal je net zien vliegt Rolf eruit
Ik kan er niks aan doen, maar ik ben voor Rolf en AdliciousDie mogen van mij echt in de finale komen
En OMDAT je vrijdag er niet bent, gaat Rolf er zeker uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ach ja je wordt een beetje in een verdom hoekje geduwd als je niet voor Rochelle bent hier op Fokquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag toch?
Nee Rochelle heeft gisteren echt indruk op mij gemaakt, die is in het echt echt zo veel leuker, en jeetje wat een stem, verder Adlicious dan de rest
Vanuit het theater kan ik ook gewoon stemmen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:01 schreef Susie het volgende:
[..]
En OMDAT je vrijdag er niet bent, gaat Rolf er zeker uit
Ja dat valse is ook bij Halo, maar live in de studio niet ????quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja je wordt een beetje in een verdom hoekje geduwd als je niet voor Rochelle bent hier op FokMaar voor de rest heb ik daar wel schijt aan hoor
Ja Rochelle was gister wel ok in de studio. Maar ik zit nu terug te luisteren, maar ook veel valse stukjesIk hou gewoon echt niet van haar stem
Adlicious vind ik vanaf het begin wel gewoon leuk enzo.... Ik bal er gewoon van dat Sway er niet meer inzit
ik dacht dat je er helemaal niet bij zou zijn, dus ook niet thuis kijken zeg maar....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanuit het theater kan ik ook gewoon stemmen hoor
Ja maar alles klinkt anders in de studio.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat valse is ook bij Halo, maar live in de studio niet ????
Nee klopt, ik zit bij Mary Poppinsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:05 schreef Susie het volgende:
[..]
ik dacht dat je er helemaal niet bij zou zijn, dus ook niet thuis kijken zeg maar....
Fan van het eerste uur dus!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee klopt, ik zit bij Mary Poppins![]()
Maar rond half 10 stuur ik gewoon even een paar sms'jes
Maar vind je 'm nou ook goed zingen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou jaIk vind hem wel gewoon leuk enzo
Echt he?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:17 schreef iBenny het volgende:
Ik zit net terug te luisteren, maar het klinkt echt heul anders in de studio
Whehequote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, maar XFA kennende zullen het wel liedjes zijn die allemaal over een begin gaan
Ja dat wel, maar Stees had ook wel een punt, maar meer omdat ze de laatste vier weken achter elkaar al in de sing off stonden, echter gisteren waren ze veel beter met de sing-off.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:47 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het over de avond gezien wel terecht dat Pyke weg moest. Vond 'm erg slecht zingen
Klopt mee eensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar Stees had ook wel een punt, maar meer omdat ze de laatste vier weken achter elkaar al in de sing off stonden, echter gisteren waren ze veel beter met de sing-off.
Dat vind ik eigenlijk geen geldig argument.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar Stees had ook wel een punt, maar meer omdat ze de laatste vier weken achter elkaar al in de sing off stonden, echter gisteren waren ze veel beter met de sing-off.
Nee ik ben het wel met je eens, en het spel is nu eenmaal op deze manier in elkaar gezet, dus het is zoals het is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk geen geldig argument.
Het ligt er toch aan hoe groot de fan-base is en of mensen hun smsjes verdelen onder een aantal kandidaten. Ik ben nooit zo onder de indruk van dat soort argumenten.
Klopt, er is verder weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ben het wel met je eens, en het spel is nu eenmaal op deze manier in elkaar gezet, dus het is zoals het is.
maar in dit geval is de fanbase van beide blijkbare vrij karig; ze belanden beiden steeds in de herkansing, simran nu voor de 4de keer, aan de ene kant vind ik dat stacy dus wel gelijk heeft.....ookal heb ik het verder niet meer gezien hoor, maar als simran zich in de herkansing zich weer heeft bewezen en pyke iets achterbleef vind ik het toch terecht dat ze door zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk geen geldig argument.
Het ligt er toch aan hoe groot de fan-base is en of mensen hun smsjes verdelen onder een aantal kandidaten. Ik ben nooit zo onder de indruk van dat soort argumenten.
Enkel het argument dat kandidaten vaak in de sing-off staan, is juist daarom niet voldoende.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
maar in dit geval is de fanbase van beide blijkbare vrij karig; ze belanden beiden steeds in de herkansing, simran nu voor de 4de keer, aan de ene kant vind ik dat stacy dus wel gelijk heeft.....ookal heb ik het verder niet meer gezien hoor, maar als simran zich in de herkansing zich weer heeft bewezen en pyke iets achterbleef vind ik het toch terecht dat ze door zijn.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
maar zo zit het spel nu eenmaal in elkaar, weinig fans = (eigenlijk) weinig animo = singoffquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Enkel het argument dat kandidaten vaak in de sing-off staan, is juist daarom niet voldoende.
Net iets meer? Volgens mij is die fanbase van Rolf toch redelijk grootquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
oja, nou idd , bereid je dan maar voor
![]()
zal je net zien dat rolf NET iets meer fans heeft dan adlicious
al die bejaarden en charmed_angel stemmen zich suf natuurlijk
Hij heeft net een nieuwe single uit met clip, ik moet zeggen klinkt lekker, beter dan zijn vorige nummer, en wat is er mis met schnabbelen, hij moet toch zijn geld verdienen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 05:51 schreef female81 het volgende:
[..]
Dean Saunders, die een aantal maanden terug Popstars won, staat over een maandje of zo al op een karig podiumpje op de plaatselijke braderie, hier ergens in de buurt.
Die is nú schijnbaar al in het lokale schnabbelcircuit verdwenen.
(Of is dit juist de manier om op te klimmen naar waar je uiteindelijk wilt zijn: De Ahoy enzo?)
Klopt, maar dat zegt dus niets over de x-factor, waar het in eerste instantie om gaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:23 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
maar zo zit het spel nu eenmaal in elkaar, weinig fans = (eigenlijk) weinig animo = singoff
Bejaarden? Bedoel je niet tienermeisjes?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
zal je net zien dat rolf NET iets meer fans heeft dan adlicious
al die bejaarden en charmed_angel stemmen zich suf natuurlijk
Inderdaad. De meeste zangers schnabbelen. Een enkeling heeft de mazzel om verder door te breken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft net een nieuwe single uit met clip, ik moet zeggen klinkt lekker, beter dan zijn vorige nummer, en wat is er mis met schnabbelen, hij moet toch zijn geld verdienen?
Inderdaad, je kan het beter rustig opbouwen. Een alternatief is er niet. Kan me niet voorstellen dat ie een Ahoy vol krijgt. Of een HMH. Of Paradiso. Je moet ergens beginnen. Als je jezelf al te goed voelt voor een braderie, kan je net zo goed stoppen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft net een nieuwe single uit met clip, ik moet zeggen klinkt lekker, beter dan zijn vorige nummer, en wat is er mis met schnabbelen, hij moet toch zijn geld verdienen?
Dus? Ben je dan ervaren als popidool?quote:
Toch kan ik me voorstellen dat het je als artiest zijnde een beetje tegenvalt, als je na het winnen van zo'n finale gouden bergen worden beloofd, als zogenaamde nieuwe ster zijnde.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan het beter rustig opbouwen. Een alternatief is er niet. Kan me niet voorstellen dat ie een Ahoy vol krijgt. Of een HMH. Of Paradiso. Je moet ergens beginnen. Als je jezelf al te goed voelt voor een braderie, kan je net zo goed stoppen.
Een gedeelte van Pyke's achterban zal hij er nu ook wel bij krijgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net iets meer? Volgens mij is die fanbase van Rolf toch redelijk groot
Mij willen ze alleen hebben op een Zuid Afrikaanse braderie. Maar dan bedoelen ze een BBQ.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan het beter rustig opbouwen. Een alternatief is er niet. Kan me niet voorstellen dat ie een Ahoy vol krijgt. Of een HMH. Of Paradiso. Je moet ergens beginnen. Als je jezelf al te goed voelt voor een braderie, kan je net zo goed stoppen.
Dat zeg ik toch nietquote:
* Pheno fainted.quote:
Als ik zijn tweets zo lees, heeft hij er zelf nogal weinig moeite mee, hij bedankt iedere keer de fans die komen, of het er nou 20 of 2000 zijn en geniet er met volle teugen van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Toch kan ik me voorstellen dat het je als artiest zijnde een beetje tegenvalt, als je na het winnen van zo'n finale gouden bergen worden beloofd, als zogenaamde nieuwe ster zijnde.
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe realistisch de winnaar in kwestie in het leven staat.
Ik vang je wel opquote:
Want? Ik denk eerder dat die naar Adlicious zouden gaan danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Een gedeelte van Pyke's achterban zal hij er nu ook wel bij krijgen.
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik verwacht dat degenen die op Pyke stemden omdat ze hem een "lekker hapje" vonden nu eerder voor Rolf gaan. De rest zal zich vooral verdelen tussen Rochelle en Adlicious.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want? Ik denk eerder dat die naar Adlicious zouden gaan dan
Dan zou dat betekenen dat het voor Rolf gesneden koek is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:32 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik verwacht dat degenen die op Pyke stemden omdat ze hem een "lekker hapje" vonden nu eerder voor Rolf gaan. De rest zal zich vooral verdelen tussen Rochelle en Adlicious.
quote:
quote:
quote:
quote:@BlindeEd - Blinde Ed
De jury had me toch niet weg moeten stemmen vorige week, de kijkcijfers van X factor dalen
quote:
Ze deden Halo(Beyonce) en Mas que nada(BEP). Vooral die eerste was goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Heb het gister gemist, was Adlicious weer eens ouderwets goed of viel het weer tegen?
En wat zongen ze, staat het al op youtube?
Dank je!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze deden Halo(Beyonce) en Mas que nada(BEP). Vooral die eerste was goed
Youtube is er niet, deze wel
http://www.rtl.nl/(/shows(...)8_adlicious_halo.xml
Die pykt te veel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
En toch vind ik ze nooit meer zo goed geweest als met Candy Man.. of Fireworks.
Ik vind vooral het blonde meisje elke week minder worden, jullie niet?
quote:
Die waren dan ook wel erg goed gedaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
quote:
zowel simran als adlicious vind ik minder geworden, de vermoeidheid heeft toegeslagen geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Ik heb er wel vertrouwen in dat zij dat goed zal vertolken.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een rot nummers voor Rochelle.
Bootylicious vind ik een draak van een lied.
Dan maar Anouk - Nobody's wife, al is het niet haar stijl.
Is best een moeilijk nummer, en Adlicious kennende zullen ze inderdaad buiten adem raken. Maar het publiek zal wel voor Usher kiezen.quote:Wat een rot nummers allemaal (ook van de andere kandidaten)
Adlicious lijkt me eerder iets voor Destiny's Child - Lose My Breath
Dat is eigenlijk het enige nummer dat ik echt bij de kandidaat vind passen.quote:Sim'ran wordt vast En Vogue - Don't let go
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat zij dat goed zal vertolken.
[..]
Is best een moeilijk nummer, en Adlicious kennende zullen ze inderdaad buiten adem raken. Maar het publiek zal wel voor Usher kiezen.
[..]
Dat is eigenlijk het enige nummer dat ik echt bij de kandidaat vind passen.
Allebei niet echt passend, maar dan nog liever die van David Guetta. Ik denk ook dat die de meeste stemmen krijgt.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat vind je van het nummer voor Rolf?
Inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef Balisto het volgende:
[..]
Allebei niet echt passend, maar dan nog liever die van David Guetta. Ik denk ook dat die de meeste stemmen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |