http://www.kpn.com/microsimquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
http://www.htc.com/nl/product/flyer/overview.html
![]()
![]()
![]()
Wat is een handig abonnement voor een tablet? Ik ben verliefd. Eerst proberen via mijn werk een simkaart te regelen (ipv laptop van de baas), maar als dat niet lukt denk ik toch dat dit mijn nieuwe vriendje wordt.
*verbijt pijn en knuffelt stevig*quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:22 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb knuffels nodig, trouwens. En ja. Ik kom daarmee naar jullie.
Kun je daar commercieel niet iets meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:16 schreef wonderer het volgende:
Dickies Angelfood cake. Maar da's een heul toffe bejaarde dus dat vind ik niet ergEr kwamen drie mensen naar me toe dat ze mijn boterkoek zo lekker vonden
Swipete? Hoe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar zou ik ook om schateren!
Hihi ik swipete die zin! Mijn eerste ooit!
Nog steeds kut.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 07:34 schreef Vanyel het volgende:
Je mist haar nu al?
Skunk, heeft slapen geholpen of was er meer aan de hand?
Gaat je weekendje niet door?quote:
Wat voor iets?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:41 schreef Vanyel het volgende:
Sielug![]()
Computer gaat uit. Ik kom straks/later terug vanaf de nieuwe
Ja weet ik. Weinig aan te doen helaas!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:25 schreef Blue-eyes het volgende:
DP, soms is het net of jij een vreemde taal spreekt
Dat bevestig ik dan maar even. Want ik heb de beste relatiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:26 schreef Blue-eyes het volgende:
*knuffel voor Skunk*
Ik wil je niet afschepen met een cliché, maar zelfs in de beste relaties wordt wel eens ruzie gemaakt. Komt wel weer goed
Maar dat voelt hoe dan ook kut, toch? Niet alles eromheen, maar de ruzie zelf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat bevestig ik dan maar even. Want ik heb de beste relatieen wij maken ook wel eens ruzie helaas..
Hangt er natuurlijk vanaf met wie je op bed ligtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bah. Ik lig op bed.
Dit is verkeerd.
Angel food cake met groen glazuur.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
87!!
En ook nog goed koken/bakken blijkbaar!
Wat had hij gemaakt, was dat al gezegd?
Zo leuk is ie nou ook weer nietquote:Op zondag 29 mei 2011 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihi, jij moet toch eerst je oude sokken netjes verwerken voor je nieuwe koopt :p
Wat sta je er goed op!quote:
Desserts maken. Hier zijn toetjes meestal niet een bakje vlaquote:Op zondag 29 mei 2011 11:01 schreef Nirak het volgende:
Wat voor wedstrijd was dat eigenlijk? Taarten bakken?
Thanksquote:
Da's wel heel klein, jaquote:Op zondag 29 mei 2011 17:25 schreef lezzer het volgende:
En, ik ben een kleine sfeerimpressie aan het uploaden op m'n FB
Voor iedereen te zien, dus zoekt en gij zult vinden.
Ja, weekend gaat door, ik ga woensdag al weg.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:42 schreef lezzer het volgende:
Gaat het weekend nou trouwens wel door Skunk? Heb je wat kunnen vinden?
gaffer!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Wat je zoal kan overkomen als verse moeder.
Vandaag een oom van mij toen ik Dottir zat te voeden: "wel alles opdrinken hoor, want anders is de rest allemaal voor ome x".
Zei ik al?
dus.
Eew.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Wat je zoal kan overkomen als verse moeder.
Vandaag een oom van mij toen ik Dottir zat te voeden: "wel alles opdrinken hoor, want anders is de rest allemaal voor ome x".
Zei ik al?
dus.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehehe. Ik sta in zo een wifebeater achtig hemdje nog even een ikeakast in elkaar te draaien... Als ik ooit van team switch zou ik zoooo de butch zijn
Kut, zo'n situatie. Wel fijn dat het een opluchting is dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:36 schreef Nizno het volgende:
Ben alleen donderdag vrij.. Dus geen zorgen DP je bent niet alleen
Zow, ben officieel weer vrijgezel.. Voelt erg goed om niet meer in die strijd te kunnen komen. Elke keer weer was er iets wat ik zogenaamd niet goed deed. En naar drzelf kijken was onmogelijk.. nee tuurlijk niet zij doet natuurlijk nooit iets fout.
Heb het weekend tijdens het klussen heerlijk er over na kunnen denken en de beslissing voelt goed. Oké ik geef toe.. het doet wel een beetje pijn.. maar dat zou ook vreemd zijn als dat niet zo zou zijn.
txquote:
opluchting wil al snel als je de hele tijd op eieren liepquote:Op maandag 30 mei 2011 09:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kut, zo'n situatie. Wel fijn dat het een opluchting is dan.![]()
luxe!!!!quote:
Ik heb dan nog het idee dat ze er te beschaafd voor zijn, of het zo stiekem doen dat ik het niet in de gaten heb. Dan vind ik het ook goedquote:
Ja... ik ga ook. Maar woensdag dus al. Hmm...quote:Op maandag 30 mei 2011 17:12 schreef Nirak het volgende:
Gewoon goed wassen en als het kan schillen en niks aan de hand
Vrijdag gaan we naar noord Duitsland voor een weekend...
Sowieso adviseren ze zwangere vrouwen geen (voorverpakte) rauwkost te eten. Ik had daar zelf niet zo'n boodschap aan, maar dat terzijde.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:39 schreef Nirak het volgende:
Normaal ben ik niet zo voorzichtig met rauwkost.. Maar nu ik zwanger ben moest ik toch ff slikken na al die akelige berichten.
Maar ga gewoon alleen snitsels eten in duitsland
quote:
quote:
Hmmm, ik zie opeens mogelijkhedenquote:
grapjasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie opeens mogelijkheden
Nee hoor liefjes, is nog lang niet aan de orde.
Nou ja, niet leuk is wel heel zwaar gezegd, maar makkelijk in elk geval nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:34 schreef Addictionnz het volgende:
Op vrouwen vallen is helemaal niet leuk.
ook true... Maar valt me wel op dat de ergernissen die ik had over ex echt van die vrouwendingetjes zijn...quote:
Karige post hoor, voor een bountystrandligger.quote:
hahaha nee toch echt de vrouwelijke dingen. Het constant moeten zoeken naar dingen die fout zijn en die dan anders moeten enzo... een man vindt vaak alles wel prima, die hoeft niet zo nodig alles te bepalen van de ander (tenminste.. zo ervoer ik het)quote:
Niet alle vrouwen zijn zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha nee toch echt de vrouwelijke dingen. Het constant moeten zoeken naar dingen die fout zijn en die dan anders moeten enzo... een man vindt vaak alles wel prima, die hoeft niet zo nodig alles te bepalen van de ander (tenminste.. zo ervoer ik het)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
Jullie zijn wat tam geworden? Dit topic schiet ook niet echt op!
Nee, heb het opgezocht, het moet "oh damn" zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Misschien doen ze dat ook wel!
Zonder lezzer zijn we altijd een beetje traag.
Kun je nagaan hoe raar haar uitspraak isquote:
?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef Nirak het volgende:
De vaart komt er wel weer in
Soms is er gewoon ook even niks te liegen, toch?
Neen.quote:
Pardonquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, NanKing, jij bent niet onbekend met liegen!
Was grapje, en die mislukken de laatste tijd een beetjequote:
Dat is het niet hoor, ik snapte hem welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was grapje, en die mislukken de laatste tijd een beetje!
Ben je al ver? Waar gaat t over?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef wonderer het volgende:
*gaat maar eens aan zijn manuscript verder*
Derde deel uit de Hartman-trilogie, heb hem al een paar weken terug van de uitgever met correcties, maar ga er nu pas mee aan de slagquote:
O'Reillyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Addictionnz het volgende:
Dit filmpje kwam ik tegen gawd! Die man maakt mij gewoon misselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:35 schreef lezzer het volgende:
Fak, hele post getypt, blijft de htc sense hangen. Daar had ik toch helemaal niet om gevraagd?![]()
Het wordt tijd dat ik weer 24/7 internet en een toetsenbord heb.Ik mis jou ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had best op het bountystrand willen liggen met een drankje met parapluutje.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Het strand van NH is ook best mooi om deze tijd hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:47 schreef lezzer het volgende:
Zullen we een lesbeaumeet op een bountystrand doen?
Alleen als ik bounty's gevoerd word door dames in bikini's.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:47 schreef lezzer het volgende:
Zullen we een lesbeaumeet op een bountystrand doen?
Maar wel bloody freezing.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het strand van NH is ook best mooi om deze tijd hoor
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Al mijn goede humeur weg. Althans, het kleine beetje dat ik nog over had vandaag.
Dat gevoel van intense eenzaamheid overspoelde me opeens. En al mijn geld is ongeveer opgegaan aan mijn huisbaas. Dat versterkt eigenlijk het eerste nogal momenteel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand? Wil je op schoot Brokeback mountain kijken terwijl ik je Ben&Jerry's voer met een roze flamingolepel? Helpt dat?
Gevalletje midnight blues? Ik ken het. Kus d'r op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gevoel van intense eenzaamheid overspoelde me opeens. En al mijn geld is ongeveer opgegaan aan mijn huisbaas. Dat versterkt eigenlijk het eerste nogal momenteel.
quote:
Alcoholquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben druk aan het schrijven ja. En ik moet zorgen dat ik straks in slaap val.
Ik wil dat best doen, maar ik weet niet of je dat bedoeldequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Alleen als ik bounty's gevoerd word door dames in bikini's.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 03:23 schreef lezzer het volgende:
Ik deed het echt alleen in een absoluut noodgeval.
Intussen ben ik er wel achter dat het s'nachts heel anders is op fok![]()
Ik vind het bijna zielig voor jou W.
Ik ben pas bij hoofdstuk drie van mijn manuscript, dus hoe minder afleiding, hoe beterquote:
Datquote:
En dat.quote:
Is maar naar Frankfurt... da's nog geen vijf uur. Met nog een stop op de helft bij een FOK!'erquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:52 schreef lezzer het volgende:
Waar ik me zorgen over maak. Moet Skunk nou in d'r eentje naar Zuid-Duitsland rijden? Dat is iets van 900km dan....![]()
Niet dat ik er verder iets mee te maken heb, maar toch.
ik weet ook dat niet alle vrouwen zo zijn.. en ook niet alle mannen zijn laks.......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zo
Ik moet toegeven dat ik ook altijd alles wel beter denk te weten
Maar hoe gaat het nu gevoelsmatig? En jij Skunk?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet ook dat niet alle vrouwen zo zijn.. en ook niet alle mannen zijn laks.......
Wel warnings, nog geen echte tornado. En zeker geen grote. Twee jaar geleden geloof ik in de winter was er een touchdown, maar die was niet schadelijk (dunbevolkt hier).quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
OwDat is best akelig.. Al eerder meegemaakt?
Wat een hel. Ik lig al uur met baby in bed. Dutroux (Die! Damn you autocorrect) wordt nu in eigen bed gelegd en ingeruild voor vrouw.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus ik moet gaan stappen. Ik ben takkemoe.
kut drom ga ik nu ook slapen en morgen heel lang uitslapen.. misschien dat na het slaapgebrek weg te werken dat gevoel wat minder zwaar weegt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het nu gevoelsmatig? En jij Skunk?
we vliegen morgen weer, dus het is al weer over. In ons hoofd al weer half aan het werk, en angstig voor afzetter bij Advantage autohuur. Een of andere klojo heeft tegen die toddenbak aan gezeten en nu hebben we lakschadequote:
Ik heb geen idee wie je bent verder, maar dat heb ik wel onthoudenquote:
gewoon, omdat ik het waard benquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent verder, maar dat heb ik wel onthouden
Voelde me om 11u toen ik wakker werd idd heel fris fruitig en vrolijk. Tot ik me bedacht wat ik allemaal nog moet doen vandaag.....quote:
idd!!! En voorzichtig thuis komen ook lezz!!quote:@lezzer, fijne terugvlucht!
Ow lekker schilderen.. Ben blij dat ik daar klaar mee benquote:Ik heb alweer staan schilderen, en daarna lekker onder de douche staan weken. Nu maar eens lunchen en een winkel opzoeken
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Shiiiiit, ben nog nooit zo dronken geweest als gister. En heb nog nooit zo veel sjans gehad.
Wat moet je allemaal nog doen dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:11 schreef Nizno het volgende:
Ow lekker schilderen.. Ben blij dat ik daar klaar mee ben
Heb de helft van mn to-do lijst af. De andere helft heb ik geen zin in.
Nou mijn to-do lijstje:quote:
toedels!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef lezzer het volgende:
Of ik "mijn vriendinnen nog wilde toespreken op Fok".
Nou, bij deze dan.
Toedels
* lezzer hotel verlaat.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef lezzer het volgende:
Of ik "mijn vriendinnen nog wilde toespreken op Fok".
Nou, bij deze dan.
Toedels
* lezzer hotel verlaat.
Er zit ook sla bijquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef Vanyel het volgende:
Niemand kan ongestraft kapsalons eten.
DP pics or it didn't happen.
Jaquote:
Ga jij nou maar lekker ruig aan de gewichten hangen om zo'n lekker gespierde kerel te wordenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:37 schreef wonderer het volgende:
Misschien moet ik ook weight watchers gaan doen... maar ik heb geen zin om tussen de middelbare huisvrouwen te zitten
Mja, dat is uiteindelijk niet zo effectief. Er is een bootcamp dat ik misschien wel wil doen maar da's duur. Of boksen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker ruig aan de gewichten hangen om zo'n lekker gespierde kerel te worden
nee, cancun airportquote:
nou, omdat de gemeente wil bezuinigen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:28 schreef Nirak het volgende:
Nizno, bijna alles al gedaan, goed bezig! Waarom moet t zwembad dicht?
waar op 1??quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
nee, cancun airport![]()
Met bij de gate eindelijk eens mariachis die wel fatsoenlijk spelen![]()
Mijn vrouw leest voor dat Peter Koelewijn op 1 staat. Betoept zij mij? Of is het een gevalletje OMG
en je doodmoeie vrouw is ook nog daar heen geweest dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Zo moehoe. Alsof het voeden niet erg genoeg is ook nog ruim een uur wakker geweest door een overijverige die mijn doodmoeie vrouw om 23.15 belde om te vertellen dat ze straks moest komen. Dat werd dus 0.30...
gezellig!! ::)quote:
Nog niet gehoord gelukkig, dat nummer. Succes met je vlucht, hoewel je nu wel weer in de buurt bent denk ik. 11 uur vliegen was t toch? Of is de terugweg korter?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef lezzer het volgende:
Oeh, drugshonden!
Trospubliek![]()
Tot morgen popjes
omdat er woensdag een storing was en ik daarom gekozen heb om eerder te beginnen. Ik moet alleen ff kijken of ik 3,5 uur pauze neem tussendoor of dat ik eerder weg ga...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Waarom moet jij zoveel uren draaien?
Oh ik vergeet nog Dottir om 6.30 en weer telefoon om 7.15.
Ja dat kan ook prima zonder houthakbloes. Het witte hemd lijkt me meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:19 schreef lezzer het volgende:
Ik heb anders geen enkel probleem met een leuke vrouw in een houthakbloes.
Openhangend met een wit hemd eronder...
Hoe wist jij dat ik vandaag een ruitbloes aan heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:08 schreef lezzer het volgende:
Niet dat ik hier een kek potje in een ruitbloes met twee cappuccino zie ofzo....
Ik weet het niet, maar het werkt wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het toch met lumberjackshirtjes dat mannen en vrouwen zo aantrekkelijk maakt.
Dat maakt het dan weer gelijk zo army-butch. Met houthakbloes is dat veel zachterquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat kan ook prima zonder houthakbloes. Het witte hemd lijkt me meer dan genoeg.
Om er maar eens iets anders in te gooien dan normaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat maakt het dan weer gelijk zo army-butch. Met houthakbloes is dat veel zachter
Zo zie je maar weer hoe zwanger zijn en kinderen krijgen met je hersenen speelt.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe zwanger zijn en kinderen krijgen met je hersenen speelt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe zwanger zijn en kinderen krijgen met je hersenen speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |