en je doodmoeie vrouw is ook nog daar heen geweest dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Zo moehoe. Alsof het voeden niet erg genoeg is ook nog ruim een uur wakker geweest door een overijverige die mijn doodmoeie vrouw om 23.15 belde om te vertellen dat ze straks moest komen. Dat werd dus 0.30...
gezellig!! ::)quote:
Nog niet gehoord gelukkig, dat nummer. Succes met je vlucht, hoewel je nu wel weer in de buurt bent denk ik. 11 uur vliegen was t toch? Of is de terugweg korter?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef lezzer het volgende:
Oeh, drugshonden!
Trospubliek![]()
Tot morgen popjes
omdat er woensdag een storing was en ik daarom gekozen heb om eerder te beginnen. Ik moet alleen ff kijken of ik 3,5 uur pauze neem tussendoor of dat ik eerder weg ga...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Waarom moet jij zoveel uren draaien?
Oh ik vergeet nog Dottir om 6.30 en weer telefoon om 7.15.
Ja dat kan ook prima zonder houthakbloes. Het witte hemd lijkt me meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:19 schreef lezzer het volgende:
Ik heb anders geen enkel probleem met een leuke vrouw in een houthakbloes.
Openhangend met een wit hemd eronder...
Hoe wist jij dat ik vandaag een ruitbloes aan heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:08 schreef lezzer het volgende:
Niet dat ik hier een kek potje in een ruitbloes met twee cappuccino zie ofzo....
Ik weet het niet, maar het werkt wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het toch met lumberjackshirtjes dat mannen en vrouwen zo aantrekkelijk maakt.
Dat maakt het dan weer gelijk zo army-butch. Met houthakbloes is dat veel zachterquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat kan ook prima zonder houthakbloes. Het witte hemd lijkt me meer dan genoeg.
Om er maar eens iets anders in te gooien dan normaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat maakt het dan weer gelijk zo army-butch. Met houthakbloes is dat veel zachter
Zo zie je maar weer hoe zwanger zijn en kinderen krijgen met je hersenen speelt.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe zwanger zijn en kinderen krijgen met je hersenen speelt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe zwanger zijn en kinderen krijgen met je hersenen speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |