Hangt er natuurlijk vanaf met wie je op bed ligtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bah. Ik lig op bed.
Dit is verkeerd.
Angel food cake met groen glazuur.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
87!!
En ook nog goed koken/bakken blijkbaar!
Wat had hij gemaakt, was dat al gezegd?
Zo leuk is ie nou ook weer nietquote:Op zondag 29 mei 2011 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihi, jij moet toch eerst je oude sokken netjes verwerken voor je nieuwe koopt :p
Wat sta je er goed op!quote:
Desserts maken. Hier zijn toetjes meestal niet een bakje vlaquote:Op zondag 29 mei 2011 11:01 schreef Nirak het volgende:
Wat voor wedstrijd was dat eigenlijk? Taarten bakken?
Thanksquote:
Da's wel heel klein, jaquote:Op zondag 29 mei 2011 17:25 schreef lezzer het volgende:
En, ik ben een kleine sfeerimpressie aan het uploaden op m'n FB
Voor iedereen te zien, dus zoekt en gij zult vinden.
Ja, weekend gaat door, ik ga woensdag al weg.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:42 schreef lezzer het volgende:
Gaat het weekend nou trouwens wel door Skunk? Heb je wat kunnen vinden?
gaffer!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Wat je zoal kan overkomen als verse moeder.
Vandaag een oom van mij toen ik Dottir zat te voeden: "wel alles opdrinken hoor, want anders is de rest allemaal voor ome x".
Zei ik al?
dus.
Eew.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Wat je zoal kan overkomen als verse moeder.
Vandaag een oom van mij toen ik Dottir zat te voeden: "wel alles opdrinken hoor, want anders is de rest allemaal voor ome x".
Zei ik al?
dus.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehehe. Ik sta in zo een wifebeater achtig hemdje nog even een ikeakast in elkaar te draaien... Als ik ooit van team switch zou ik zoooo de butch zijn
Kut, zo'n situatie. Wel fijn dat het een opluchting is dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:36 schreef Nizno het volgende:
Ben alleen donderdag vrij.. Dus geen zorgen DP je bent niet alleen
Zow, ben officieel weer vrijgezel.. Voelt erg goed om niet meer in die strijd te kunnen komen. Elke keer weer was er iets wat ik zogenaamd niet goed deed. En naar drzelf kijken was onmogelijk.. nee tuurlijk niet zij doet natuurlijk nooit iets fout.
Heb het weekend tijdens het klussen heerlijk er over na kunnen denken en de beslissing voelt goed. Oké ik geef toe.. het doet wel een beetje pijn.. maar dat zou ook vreemd zijn als dat niet zo zou zijn.
txquote:
opluchting wil al snel als je de hele tijd op eieren liepquote:Op maandag 30 mei 2011 09:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kut, zo'n situatie. Wel fijn dat het een opluchting is dan.![]()
luxe!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |