http://www.kpn.com/microsimquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
http://www.htc.com/nl/product/flyer/overview.html
![]()
![]()
![]()
Wat is een handig abonnement voor een tablet? Ik ben verliefd. Eerst proberen via mijn werk een simkaart te regelen (ipv laptop van de baas), maar als dat niet lukt denk ik toch dat dit mijn nieuwe vriendje wordt.
*verbijt pijn en knuffelt stevig*quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:22 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb knuffels nodig, trouwens. En ja. Ik kom daarmee naar jullie.
Kun je daar commercieel niet iets meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:16 schreef wonderer het volgende:
Dickies Angelfood cake. Maar da's een heul toffe bejaarde dus dat vind ik niet ergEr kwamen drie mensen naar me toe dat ze mijn boterkoek zo lekker vonden
Swipete? Hoe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar zou ik ook om schateren!
Hihi ik swipete die zin! Mijn eerste ooit!
Nog steeds kut.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 07:34 schreef Vanyel het volgende:
Je mist haar nu al?
Skunk, heeft slapen geholpen of was er meer aan de hand?
Gaat je weekendje niet door?quote:
Wat voor iets?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:41 schreef Vanyel het volgende:
Sielug![]()
Computer gaat uit. Ik kom straks/later terug vanaf de nieuwe
Ja weet ik. Weinig aan te doen helaas!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:25 schreef Blue-eyes het volgende:
DP, soms is het net of jij een vreemde taal spreekt
Dat bevestig ik dan maar even. Want ik heb de beste relatiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:26 schreef Blue-eyes het volgende:
*knuffel voor Skunk*
Ik wil je niet afschepen met een cliché, maar zelfs in de beste relaties wordt wel eens ruzie gemaakt. Komt wel weer goed
Maar dat voelt hoe dan ook kut, toch? Niet alles eromheen, maar de ruzie zelf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat bevestig ik dan maar even. Want ik heb de beste relatieen wij maken ook wel eens ruzie helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |