Ja... ik ga ook. Maar woensdag dus al. Hmm...quote:Op maandag 30 mei 2011 17:12 schreef Nirak het volgende:
Gewoon goed wassen en als het kan schillen en niks aan de hand
Vrijdag gaan we naar noord Duitsland voor een weekend...
Sowieso adviseren ze zwangere vrouwen geen (voorverpakte) rauwkost te eten. Ik had daar zelf niet zo'n boodschap aan, maar dat terzijde.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:39 schreef Nirak het volgende:
Normaal ben ik niet zo voorzichtig met rauwkost.. Maar nu ik zwanger ben moest ik toch ff slikken na al die akelige berichten.
Maar ga gewoon alleen snitsels eten in duitsland
quote:
quote:
Hmmm, ik zie opeens mogelijkhedenquote:
grapjasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie opeens mogelijkheden
Nee hoor liefjes, is nog lang niet aan de orde.
Nou ja, niet leuk is wel heel zwaar gezegd, maar makkelijk in elk geval nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:34 schreef Addictionnz het volgende:
Op vrouwen vallen is helemaal niet leuk.
ook true... Maar valt me wel op dat de ergernissen die ik had over ex echt van die vrouwendingetjes zijn...quote:
Karige post hoor, voor een bountystrandligger.quote:
hahaha nee toch echt de vrouwelijke dingen. Het constant moeten zoeken naar dingen die fout zijn en die dan anders moeten enzo... een man vindt vaak alles wel prima, die hoeft niet zo nodig alles te bepalen van de ander (tenminste.. zo ervoer ik het)quote:
Niet alle vrouwen zijn zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha nee toch echt de vrouwelijke dingen. Het constant moeten zoeken naar dingen die fout zijn en die dan anders moeten enzo... een man vindt vaak alles wel prima, die hoeft niet zo nodig alles te bepalen van de ander (tenminste.. zo ervoer ik het)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |