Is maar naar Frankfurt... da's nog geen vijf uur. Met nog een stop op de helft bij een FOK!'erquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:52 schreef lezzer het volgende:
Waar ik me zorgen over maak. Moet Skunk nou in d'r eentje naar Zuid-Duitsland rijden? Dat is iets van 900km dan....![]()
Niet dat ik er verder iets mee te maken heb, maar toch.
ik weet ook dat niet alle vrouwen zo zijn.. en ook niet alle mannen zijn laks.......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zo
Ik moet toegeven dat ik ook altijd alles wel beter denk te weten
Maar hoe gaat het nu gevoelsmatig? En jij Skunk?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet ook dat niet alle vrouwen zo zijn.. en ook niet alle mannen zijn laks.......
Wel warnings, nog geen echte tornado. En zeker geen grote. Twee jaar geleden geloof ik in de winter was er een touchdown, maar die was niet schadelijk (dunbevolkt hier).quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
OwDat is best akelig.. Al eerder meegemaakt?
Wat een hel. Ik lig al uur met baby in bed. Dutroux (Die! Damn you autocorrect) wordt nu in eigen bed gelegd en ingeruild voor vrouw.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus ik moet gaan stappen. Ik ben takkemoe.
kut drom ga ik nu ook slapen en morgen heel lang uitslapen.. misschien dat na het slaapgebrek weg te werken dat gevoel wat minder zwaar weegt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het nu gevoelsmatig? En jij Skunk?
we vliegen morgen weer, dus het is al weer over. In ons hoofd al weer half aan het werk, en angstig voor afzetter bij Advantage autohuur. Een of andere klojo heeft tegen die toddenbak aan gezeten en nu hebben we lakschadequote:
Ik heb geen idee wie je bent verder, maar dat heb ik wel onthoudenquote:
gewoon, omdat ik het waard benquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent verder, maar dat heb ik wel onthouden
Voelde me om 11u toen ik wakker werd idd heel fris fruitig en vrolijk. Tot ik me bedacht wat ik allemaal nog moet doen vandaag.....quote:
idd!!! En voorzichtig thuis komen ook lezz!!quote:@lezzer, fijne terugvlucht!
Ow lekker schilderen.. Ben blij dat ik daar klaar mee benquote:Ik heb alweer staan schilderen, en daarna lekker onder de douche staan weken. Nu maar eens lunchen en een winkel opzoeken
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Shiiiiit, ben nog nooit zo dronken geweest als gister. En heb nog nooit zo veel sjans gehad.
Wat moet je allemaal nog doen dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:11 schreef Nizno het volgende:
Ow lekker schilderen.. Ben blij dat ik daar klaar mee ben
Heb de helft van mn to-do lijst af. De andere helft heb ik geen zin in.
Nou mijn to-do lijstje:quote:
toedels!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef lezzer het volgende:
Of ik "mijn vriendinnen nog wilde toespreken op Fok".
Nou, bij deze dan.
Toedels
* lezzer hotel verlaat.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef lezzer het volgende:
Of ik "mijn vriendinnen nog wilde toespreken op Fok".
Nou, bij deze dan.
Toedels
* lezzer hotel verlaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |