quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
Jullie zijn wat tam geworden? Dit topic schiet ook niet echt op!
Nee, heb het opgezocht, het moet "oh damn" zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Misschien doen ze dat ook wel!
Zonder lezzer zijn we altijd een beetje traag.
Kun je nagaan hoe raar haar uitspraak isquote:
?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef Nirak het volgende:
De vaart komt er wel weer in
Soms is er gewoon ook even niks te liegen, toch?
Neen.quote:
Pardonquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, NanKing, jij bent niet onbekend met liegen!
Was grapje, en die mislukken de laatste tijd een beetjequote:
Dat is het niet hoor, ik snapte hem welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was grapje, en die mislukken de laatste tijd een beetje!
Ben je al ver? Waar gaat t over?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef wonderer het volgende:
*gaat maar eens aan zijn manuscript verder*
Derde deel uit de Hartman-trilogie, heb hem al een paar weken terug van de uitgever met correcties, maar ga er nu pas mee aan de slagquote:
O'Reillyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Addictionnz het volgende:
Dit filmpje kwam ik tegen gawd! Die man maakt mij gewoon misselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:35 schreef lezzer het volgende:
Fak, hele post getypt, blijft de htc sense hangen. Daar had ik toch helemaal niet om gevraagd?![]()
Het wordt tijd dat ik weer 24/7 internet en een toetsenbord heb.Ik mis jou ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had best op het bountystrand willen liggen met een drankje met parapluutje.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Het strand van NH is ook best mooi om deze tijd hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:47 schreef lezzer het volgende:
Zullen we een lesbeaumeet op een bountystrand doen?
Alleen als ik bounty's gevoerd word door dames in bikini's.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:47 schreef lezzer het volgende:
Zullen we een lesbeaumeet op een bountystrand doen?
Maar wel bloody freezing.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het strand van NH is ook best mooi om deze tijd hoor
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Al mijn goede humeur weg. Althans, het kleine beetje dat ik nog over had vandaag.
Dat gevoel van intense eenzaamheid overspoelde me opeens. En al mijn geld is ongeveer opgegaan aan mijn huisbaas. Dat versterkt eigenlijk het eerste nogal momenteel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand? Wil je op schoot Brokeback mountain kijken terwijl ik je Ben&Jerry's voer met een roze flamingolepel? Helpt dat?
Gevalletje midnight blues? Ik ken het. Kus d'r op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gevoel van intense eenzaamheid overspoelde me opeens. En al mijn geld is ongeveer opgegaan aan mijn huisbaas. Dat versterkt eigenlijk het eerste nogal momenteel.
quote:
Alcoholquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben druk aan het schrijven ja. En ik moet zorgen dat ik straks in slaap val.
Ik wil dat best doen, maar ik weet niet of je dat bedoeldequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Alleen als ik bounty's gevoerd word door dames in bikini's.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 03:23 schreef lezzer het volgende:
Ik deed het echt alleen in een absoluut noodgeval.
Intussen ben ik er wel achter dat het s'nachts heel anders is op fok![]()
Ik vind het bijna zielig voor jou W.
Ik ben pas bij hoofdstuk drie van mijn manuscript, dus hoe minder afleiding, hoe beterquote:
Datquote:
En dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |