Ik niet, sterker nog Spaans voetbal trek niet mede door de scheidsrechters en de spelers die weten dat ze toch altijd een vrije trap mee krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk liever buitenlands voetbal dan Nederlands voetbal hoor.
Beter dan dat opportunistische kick&rush voetbal in engelandquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet, sterker nog Spaans voetbal trek niet mede door de scheidsrechters en de spelers die weten dat ze toch altijd een vrije trap mee krijgen.
Dat mag je vinden het is ook mijn persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Beter dan dat opportunistische kick&rush voetbal in engeland
Ajaxquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag je vinden het is ook mijn persoonlijke mening.
saaierdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag je vinden het is ook mijn persoonlijke mening.
Robuuste voice-over stem manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Wie is deze dude? Stop met roken, je maakt het geluid van mijn tv kapot
Kijk je wel eens wedstrijdens van Man U e.d? Dat is geen kick&rush.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Beter dan dat opportunistische kick&rush voetbal in engeland
Sub top wel allemaal. United schiet hem ook vaak genoeg naar voren, om dan verder met de afvallende bal te combineren. Heb liever dat er langzaam word opgebouwd op het middenveld, om zo steeds dichter bij de goal te komenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kijk je wel eens wedstrijdens van Man U e.d? Dat is geen kick&rush.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |