Ik zie jou vaker schelden dan VS x5.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, jij scheldt ze de huid vol op dit forum.
Nouja, ze lieten me ook met rust, op dit forum doen ze dat niet. Toegegeven, een man in pak is niet hun doelgroep dus ze durven niet eens de bek los te doen, en terecht overigens. Maar dat lef moet D66 ook hebben, gewoon de bek houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, jij scheldt ze de huid vol op dit forum.
Latex.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je username is zeker ook nog van echt leer hè?
Nee, effe zonder gekheid. Je gaat vaak zat tekeer in de SC tegen 'langharig tuig', zoals jij ze noemt. Prima, maar dan moet je niet beweren 'ja, maar ik ga toch ook niet....'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, ze lieten me ook met rust, op dit forum doen ze dat niet. Toegegeven, een man in pak is niet hun doelgroep dus ze durven niet eens de bek los te doen, en terecht overigens. Maar dat lef moet D66 ook hebben, gewoon de bek houden.
Relevantie van 0,0. Chapeau.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, effe zonder gekheid. Je gaat vaak zat tekeer in de SC tegen 'langharig tuig', zoals jij ze noemt. Prima, maar dan moet je niet beweren 'ja, maar ik ga toch ook niet....'
Nee, heb enkel er een paar seconden naast gestaan en uitbundig neeknikkend m'n mening duidelijk gemaakt. De boodschap kwam wel over, zelfs zonder krachttermen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, effe zonder gekheid. Je gaat vaak zat tekeer in de SC tegen 'langharig tuig', zoals jij ze noemt. Prima, maar dan moet je niet beweren 'ja, maar ik ga toch ook niet....'
D'66, populism to fit your needs since 2005.quote:
Dat ik uitkeringstrekkers langharig werkschuw tuig vind die gekort zouden moeten worden op hun uitkering, doet toch niets af aan het feit dat deze trieste vergelijking tussen Mladic en Wilders van een volksvertegenwoordiger een tikje uit de toon is?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat alle Maatschappijleer en filosofie onderwijskrachten zich gebundeld hebben en zich "Democraten 66" genoemd hebben. Tenminste, zo'n niveau heeft die partij.quote:
Ja, precies. Het slag volk wat daar komt kan ik ook totaal niet uitstaan. Het liefst zet ik ze in de tijdmachine naar Srebrenica.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat alle Maatschappijleer en filosofie onderwijskrachten zich gebundeld hebben en zich "Democraten 66" genoemd hebben. Tenminste, zo'n niveau heeft die partij.
Ja omdat ruggengraatlozen'66 wel met de wind meewaaien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef GSbrder het volgende:
Welnee, de D66 heeft een functie
Ze kunnen prima van pas komen, samen met de VVD, om Nederland te moderniseren.
Elke politieke partij in Nederland is ruggegraatloosquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja omdat ruggengraatlozen'66 wel met de wind meewaaien.
Mwah, om het populisme tegen te gaan gaan ze populariseren. Een partij die zich zo laat leiden, kan geen land besturen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef GSbrder het volgende:
Welnee, de D66 heeft een functie
Ze kunnen prima van pas komen, samen met de VVD, om Nederland te moderniseren.
Moeten ze wel de toenmalige VVD-minister van Defensie meenemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, precies. Het slag volk wat daar komt kan ik ook totaal niet uitstaan. Het liefst zet ik ze in de tijdmachine naar Srebrenica.
Ik meen het serieus, liever de SGP, dan D66 met de huidige leden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke politieke partij in Nederland is ruggegraatloos
Mwah, met uitzondering van de SGP
Ja ach, wellicht kan ik D'66 gewoon niet uitstaan omdat hun enige principe is dat ze geen principes hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke politieke partij in Nederland is ruggegraatloos
Mwah, met uitzondering van de SGP
Ze mogen inderdaad wel eens kappen met dit soort geintjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Mwah, om het populisme tegen te gaan gaan ze populariseren. Een partij die zich zo laat leiden, kan geen land besturen.
Precies, de SGP zijn tenminste geen ruggengraatloze goedkope maatschappijleer hoeren met populistisch moraal die zich laten uitwonen door iedereen waar ze zich op dat moment door gesteund voelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, liever de SGP, dan D66 met de huidige leden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |