Vind je dat serieus grappig?quote:
Vind je de link met genocide niet wat kansloos?quote:
GFTquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik kan er prima rondlopen hoor, kan er ook prima wonen, en ik zou ook zo in een politieke unie stappen met Australië. Maar niet met onrendabele landen waar we niks aan hebben, en het Oostblok valt daaronder. Zoals Koos al opmerkte; wat moet ik met die schapenherders?
Ik ben best voor een politieke unie, maar wel een rendabele unie, en niet een lebensraum unie.
Ik vind dat grappig ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind je dat serieus grappig?
Zelfs Wilders uit niet zulke beledigingen, smakeloos is het.
Maakt koos niets uit. Het is tegen Wilders, dus oke.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind je dat serieus grappig?
Zelfs Wilders uit niet zulke beledigingen, smakeloos is het.
Ik zou die woorden zelf niet in de mond nemen, maar kan er zeker om gniffelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind je de link met genocide niet wat kansloos?
Ah, en wat nou als we de PvdA de schuld geven van besluiteloosheid tijdens Srebrenica en dus schuldig aan genocide? Die malle Kok en de PvdA, die wouden gewoon al die moslims dood hebben door het leger niet goed te bevoorraden en ondersteunen.quote:
Oke, en dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, en wat nou als we de PvdA de schuld geven van besluiteloosheid tijdens Srebrenica en dus schuldig aan genocide?
Ik niet eigenlijk. Een van de zeldzame uitspraken die ik echt kansloos vind.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou die woorden zelf niet in de mond nemen, maar kan er zeker om gniffelen.
Is het dan nog steeds "grappig"?quote:
Zou niet weten waarom niet.quote:
Omdat er ik weet niet hoeveel mensen zijn doodgeschoten?quote:
Eh, waarom betrekt meneer D66 idioot de PVV bij Srebrenica dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom betrek je de PvdA erbij? Waarom zou die partij mij uberhaupt ene hol kunnen schelen?
De beste man ontkent toch ook niet dat er mensen zijn doodgeschoten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat er ik weet niet hoeveel mensen zijn doodgeschoten?
Maar goed, als er iemand in het nieuws komt omdat hij niet kon ophouden met lachen bij een bezoek aan Auschwitz weet ik over wie ze het hebben dus.
Nee, hij zegt enkel dat Wilders hem daarom een held vind en er om staat te juichen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste man ontkent toch ook niet dat er mensen zijn doodgeschoten?
Je verdoet je tijd. Koos gaat zichzelf toch bagatelliseren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh, waarom betrekt meneer D66 idioot de PVV bij Srebrenica dan?
Wat een dijenkletser is dat zeg.
Gezien Wilders' overtuigingen zou mij dat niets verbazen. Gisteren las ik dat sommigen Mladic beschouwen als een held omdat hij streed tegen de oprukkende jihad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, hij zegt enkel dat Wilders hem daarom een held vind en er om staat te juichen.
Humor jongens, hahaha wat een dijenkletser, zo'n goeie hebben we nog niet gehad.![]()
Retweeted.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:47 schreef 3-voud het volgende:
D66 sujet weer lekker bezig![]()
http://twitter.com/#!/ivarmanuel/status/73811258637434880
[ afbeelding ]
No Tweet results for #fok #polsc #lunch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:57 schreef Picchia het volgende:
Heeft iemand deze link al gezien? #fok #polsc #lunch
What the?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gezien Wilders' overtuigingen zou mij dat niets verbazen. Gisteren las ik dat sommigen Mladic beschouwen als een held omdat hij streed tegen de oprukkende jihad.
Ik had hem subiet uit m'n partij gezet of van de lijst geschrapt, wat een ongelofelijke smakeloosheid.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef eriksd het volgende:
Ja, maar die D66'er is heel intellectueel. Ofzo.
Nogmaals, zou de woorden zelf niet in de mond nemen, maar kan er niet verontwaardigd over doen. En ja, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
What the?
Volgens mij is links Nederland echt van de pot gerukt om Mladic te gebruiken voor dit soort demagogie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |