idd ontbijtkoeken zijn suikerkoeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schrap de ontbijtkoek en eet meer producten met eiwitten.
Maar ts valt geen kilo per week af.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:21 schreef RiftNL het volgende:
Wil niet lullig doen maar 1 kilo per week afvallen is ruim voldoende, te snel afvallen krijg je hangend vel van etc met alle gevolgen van dien. Daarnaast is niet alle ontbijtkoek slecht, wat dacht je van Snelle Jelle volkoren of dat andere merk? Zit haast niets in
Kipfilletquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:24 schreef Karina het volgende:
Je eet wel veel zoetigheid op je brood en lever en filet americain is ook niet echt mager. Neem rookvlees bijvoorbeeld of rosbief.
Ontbijtkoek hoef je niet te schrappen gewoon ontbijtkoek vol volkoren nemen (die hele donkere ontbijtkoek) zit niks in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:26 schreef Viking84 het volgende:
[Gezond Slank] #1486 - Muffin(top), go away!
Verder sluit ik me aan bij Karina: schrap de zoetigheid op je brood en schrap de ontbijtkoek.
Ontbijtkoek zit boordevol suikers. Het voegt écht niets toe!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ontbijtkoek hoef je niet te schrappen gewoon ontbijtkoek vol volkoren nemen (die hele donkere ontbijtkoek) zit niks in.
En vezels ja, dus wel goed..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ontbijtkoek zit boordevol suikers. Het voegt écht niets toe!
Eet TS wel elke dag groente, trouwens?
Sonja Bakker geen idee nooit geprobeerd maar mijn vriendin eet elke dag zo'n koek en valt gewoon 1+ per week af no problemo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Sinaasappelsap is ook niet meteen goed, omdat er vitamine c in zit. Vezels vind je ook in groente, fruit, brood, volkoren crackers. Eet liever dat dan ontbijtkoek. Dus nee, ontbijtkoek is niet goed, ook niet als
Sonja Bakker
het zegt.
Zucht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Sonja Bakker geen idee nooit geprobeerd maar mijn vriendin eet elke dag zo'n koek en valt gewoon 1+ per week af no problemo.
Dat zeg ik ook nergensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zucht.
Of je afvalt of niet hangt niet alleen af van een plakje ontbijtkoek, maar van wat je normaal ook nog eet.
Van slechts een blaadje sla per dag val je ook af. Wil niet zeggen dat dat gezond is.
34% !! SUIKER!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:33 schreef RiftNL het volgende:
@Viking Deze ontbijtkoek zit amper iets in 100% zeker:
Het hangt van je totale eetpatroon afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergensMaar er is dus een degelijk verschil tussen ontbijtkoek en ontbijtkoek.
Ja, ze zijn er ook vast die voor meer dan de helft uit suiker bestaan. 34% suiker. Allemachtig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergensMaar er is dus een degelijk verschil tussen ontbijtkoek en ontbijtkoek.
Hèhè, eindelijk schiet iemand me te hulpquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:38 schreef sigme het volgende:
[..]
34% !! SUIKER!!
Een dérde van die plak is pure suiker![]()
bron: http://www.peijnenburg.nl(...)mplete-start-vezels/
Dan kan je ook wel suikerklontjes knabbelen
Tja dan kan je beter niks eten want alles wat jij eet is echt niet te vreten gewoonquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef MrNiles het volgende:
dit werkt voor mij heel erg goed:
's ochtends
5 dagen: 1 hardgekookt ei + 2 volkoren crackers
2 dagen: melk met brinta (of havermout maar dat vind ik zelf niet binnen te houden)
kijk zelf hoe je de verdeling maakt
tussendoor
1 plak ontbijtkoek
middag
1 dag magere kwark
1 dag 2 volkoren boterham met kip/kalkoen filet
1 dag magere kwark
1 dag 2 volkoren boterham met tonijn
etc etc
tussendoor
appel
avond
WEINIG aardappel/rijst/pasta
VEEL groenten
GEEN varkensvlees
na het sporten neem je eiwitshake
mocht je 's avonds nog honger hebben neem dan magere kwark
Dit gaat zeker werken, geloof me!
volgens mij is het niet heel raar wat hier staat..wat eet jij dan zo op een dagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tja dan kan je beter niks eten want alles wat jij eet is echt niet te vreten gewoon
Ik eet brood en avondeten zoals sperzieboontjes met biefstuk etc maar zeker geen brinta etc dat geven ze maar aan gedetineerden ofzo die bende.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:58 schreef MrNiles het volgende:
[..]
volgens mij is het niet heel raar wat hier staat..wat eet jij dan zo op een dag
smaken verschillen
Toen jij voor je nederlands kampioenschap trainde verbrandde je ws. ook wel wat meer calorien dan de gemiddelde mens, dan hoeft filet americain en vruchtenhagel geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:55 schreef BrandX het volgende:
TS, wat weeg je nu en hoe lang ben je? Of lees ik daar overheen?
Verder: grappig sommige reacties hier.
Mijn sportdietiste zei me dat filet american mocht, evenals vruchtenhagel. En de ontbijtkoek tussen door (wel de gewone) was geen probleem. Naast idd rosbief, kipfilet, kalkoenfilet.
En dat was toen ik voor mijn Nederlandse kampioenschap aan het trainen was.
Belangrijkste tip was: elke 1,5 tot 2 uur iets kleins eten, tussen je gewone maaltijden door. Als je te weinig eet dan gaat je lijf het voedsel oppotten ipv verbranden.
En ik weet niet wat je sport? Je zegt 4x per week? Afhankelijk van wat je doet en hoe, moet je zeker zorgen dat je voldoende eet, genoeg eiwitten eet, en ga niet geheel onthouden van koolhydraten, want die heb je wel degelijk nodig.
Ik at in mijn toptrainingstijd zeker de helft meer van wat jij nu doet, en viel gewoon af.
Ergo: ga anders gewoon eens met je huisarts praten en laat die je desnoods doorverwijzen. In mijn ervaring (ook gekeken naar de sporters om mij heen) is afvallen best een heel persoonlijk verhaal voor wat wel en niet goed voor je is.
Koek blijft koek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:04 schreef Hellaflush het volgende:
Ontbijtkoek kan je ook vervangen door een volkorenkoek.
Of door een cracker? Zo blijven we bezig...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Koek blijft koek.
Ontbijtkoek kan je ook vervangen door een boterham. Volkoren natuurlijk.
Dat dus (incl. je lengte graag). Het maakt nogal wat uit of je nu 62 weegt en graag 55 wilt wegen of 116 en 70 wilt wegen. Bij dat eerste voorbeeld zul je sowieso niet zo snel afvallen en bij dat laatste had je al veel meer moeten afvallen op dit regime.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:55 schreef BrandX het volgende:
Voor iemand die wil afvallen is koekjes eten sowieso dé manier om bezig te blijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Of door een cracker? Zo blijven we bezig...
Erger nog: glucose-fructose stroop!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:13 schreef sigme het volgende:
Voor iemand die wil afvallen is koekjes eten sowieso dé manier om bezig te blijven.
Met je ontbijtkoekpromotie. 34% suiker! 22 grám suiker in 1 plak koek! En maar blijven beweren dat het reuze goed voor iemand is die wil afvallen.
Maar dat lijkt me primaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:16 schreef Hellaflush het volgende:
Naja, ik sport 6 keer per week waarvan 4 keer per week krachttraining. Ik heb een trage spijsvertering, zodoende heb ik ook een aangepast eetschema. Ontbijtkoek is m'n leven, dan maar iets extra's doen om het er af te trainen.
En dat er dan 34% suiker in zit.. Tsja. Daar zakt mij de broek van af.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:33 schreef RiftNL het volgende:
@Viking Deze ontbijtkoek zit amper iets in 100% zeker:
[ afbeelding ]
En wat is daar precies mis mee eigenlijk?quote:Ik val maar ca. 2 á 3 ons per week af.
Of zorgen voor volkorenpasta e.d. Iig geen 'witte' pasta, rijst of brood maar alleen dingen waar vezels in zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:40 schreef Zith het volgende:
Stop met al die snelle koolhydraten, echt. Minderen op je koek, pasta, rijst, macaroni... Meer eiwit gaan eten, zeker op je krachttraining dagen. Pasta/aardappelen/rijst halveren en groente verdubbelen.
Ook niet heel weinig. Als je fatsoenlijk op je voeding let dan zou je met 4 uur in de week sporten een heel eind moeten komen. Wel zou ik meer cardio doen in het begin en later de focus wat meer richten op fitness.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb je niet de mogelijkheid om meer te sporten?
4 uur per week is niet heel veel.
Ontbijtkoek voegt niks toe aan je dieet. Dus waarom zou je het nemen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:38 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben kilo's afgevallen...en ik at ondertussen kilo's ontbijtkoek (wel die met minder suiker). Zou ontbijtkoek niet meteen in het negatieve trekken
Natuurlijk kan dat. Maar voor al die suiker die je dan binnenkrijgt - of dat nu vrij veel of heel veel is, kan je ook calorieën eten die ook voedingsstoffen bevatten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:38 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben kilo's afgevallen...en ik at ondertussen kilo's ontbijtkoek (wel die met minder suiker). Zou ontbijtkoek niet meteen in het negatieve trekken
Mja, opzich is 4 uur wel redelijk als je er over na denkt, maar ik vergeleek het met mezelf en ik train ongeveer het dubbele.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ook niet heel weinig. Als je fatsoenlijk op je voeding let dan zou je met 4 uur in de week sporten een heel eind moeten komen. Wel zou ik meer cardio doen in het begin en later de focus wat meer richten op fitness.
Qua suikers heb je gelijk, dat zijn er inderdaad ook veel. Vanouds is het natuurlijk ook vrij zoet.. Je hebt wel light varianten, 'minder suiker.'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me prima. Als je iets echt héél graag eet, moet je dat vooral doen, en zorgen dat je je dat kan veroorloven.
Maar van die ontbijtkoekpromotors die bezweren dat er niks in zit zoals:
[..]
En dat er dan 34% suiker in zit.. Tsja. Daar zakt mij de broek van af.
Say What??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ook niet heel weinig. Als je fatsoenlijk op je voeding let dan zou je met 4 uur in de week sporten een heel eind moeten komen. Wel zou ik meer cardio doen in het begin en later de focus wat meer richten op fitness.
Dat dus..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:02 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Mja, opzich is 4 uur wel redelijk als je er over na denkt, maar ik vergeleek het met mezelf en ik train ongeveer het dubbele.
Cardio is inderdaad belangrijk maar onderschat het fitnessen niet, hoe groter je spieren worden, hoe groter je vetverbranding word.
Tuurlijk, een pond spieren verbruikt veel meer dan een pond vet. Maar ik zou cardio niet ten koste laten gaan door fitness, niet als je veel vet kwijt wil raken in het begin.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:02 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Mja, opzich is 4 uur wel redelijk als je er over na denkt, maar ik vergeleek het met mezelf en ik train ongeveer het dubbele.
Cardio is inderdaad belangrijk maar onderschat het fitnessen niet, hoe groter je spieren worden, hoe groter je vetverbranding word.
Dat is de beste plek voor ontbijtkoekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erger nog: glucose-fructose stroop!
Toen ik dat een keer op de verpakking zag van mijn gekregen ontbijtkoek heb ik hem direct in de prullenbak geworpen.
Daarom zeg ik snelle koolhydratenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Of zorgen voor volkorenpasta e.d. Iig geen 'witte' pasta, rijst of brood maar alleen dingen waar vezels in zitten.
Nou ja, het gaat om je hartslag, als die maar hoog blijft. Met gewichten die je grotere spierengroepen trainen kun je prima een hoge hartslag behouden, mits je de pauzes niet te lang maakt (al zjin langere pauzes wel beter voor ontwikkeling van grote spieren). Mensen die gewicht willen verliezen met krachttraining worden vaak aangeraden sets van 12 te doen met 30-60sec pauze ertussen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:50 schreef Physics het volgende:
Ja leuk, "ik sport 4 uur in de week!!!"
En wat doe je dan in die 4 uur? Zit je net als al die andere lamballen urenlang voor je uit te turen op die apparaten? Of zit je 15 minuten lang buikspieren te trainen?
Het zegt mij helemaal niks, ik wil altijd weten WAT iemand doet in die tijd. 1 uurtje een flinke kickboks workout staat makkelijk gelijk aan 4-5u voor je uit staren terwijl je op zo'n bicep curl apparaat zit.
dit is nieuw voor mij...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat om je hartslag, als die maar hoog blijft. Met gewichten die je grotere spierengroepen trainen kun je prima een hoge hartslag behouden, mits je de pauzes niet te lang maakt (al zjin langere pauzes wel beter voor ontwikkeling van grote spieren). Mensen die gewicht willen verliezen met krachttraining worden vaak aangeraden sets van 12 te doen met 30-60sec pauze ertussen.
Hoeveel calorieën verbrandt je nou van al dat kopiëren? Ook moet je dan hele tijd heen en weer lopen toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:05 schreef ZureLucht het volgende:
Ga een half uur hardlopen voor je ontbijt, zo net uit bed. Meer sporten want die vier uur in de week is niets.
En wat hier gezegd wordt, je zit veel te hoog in je koolhydraten. Eet meer en gezonde vetten (vis) en eiwitten.
Ja, wat ontzettend gek en apart. Bizar!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef rubje het volgende:
Wat gek als ik veel water drink,gewoon 3x daags normaal eet en verder alle tussendoortjes laat staan en normaal veel wandel(dus minder rijden oid) dan merk ik dat ik weken later flink ben afgevallen..
Eens! TS heeft een vast patroon waarbij er élke week wat afgaat. Er zijn ik-weet-niet hoeveel mensen wie dat niet lukt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:16 schreef Jarno het volgende:
Dat bedoelde ik met mijn eerste post in dit topic, alsof 200 of 300 gram per week zo verschrikkelijk is. Iig een geweldig uitgangspunt! Nog een beetje finetunen met de tips in dit topic en moet je eens zien hoe hard het gaat. En vier uur sport per week is echt goed hoor, sommige tips slaan hier wel een beetje door vind ik... Of je moet voor de titel atleet gaan...
Dat zijn mensen die zich niet realiseren dat je een eet- en beweegpatroon de rest van je leven moet kunnen volhouden, wil het zin hebben. Je kunt wel als een gek zeven dagen per week gaan sporten, maar dat is niet goed voor je lijf + je houdt het onmogelijk langere tijd vol.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:16 schreef Jarno het volgende:
Dat bedoelde ik met mijn eerste post in dit topic, alsof 200 of 300 gram per week zo verschrikkelijk is. Iig een geweldig uitgangspunt! Nog een beetje finetunen met de tips in dit topic en moet je eens zien hoe hard het gaat. En vier uur sport per week is echt goed hoor, sommige tips slaan hier wel een beetje door vind ik... Of je moet voor de titel atleet gaan...
Ik eet 1300 en zorg dat ik iedere dag óf anderhalf uur beweeg (flink doorwandelen) óf drie kwartier sport (beide komt neer op rond de 350 kcal verbranden).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef emss het volgende:
Maakt niet zoveel uit wat je eet. iets ongezonds kan best hoor met mate. Veel water drinken, veel groente, 2 stuks fruit per dag (hier zit suiker in). En zorgen dat je ongeveer 1400 calorieen per dag binnen krijgt... zo val je zo 1-2 kilo's per week af.
Ik ben 1m85 en weeg 88,8 kilo, ik heb toen ik klein was ook een keer bij een diëtist gelopen en die vertelde mij ook dat ik vruchtenhagel en filet americain op m'n brood mocht etenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:55 schreef BrandX het volgende:
Verder: grappig sommige reacties hier.
Mijn sportdietiste zei me dat filet american mocht, evenals vruchtenhagel. En de ontbijtkoek tussen door (wel de gewone) was geen probleem. Naast idd rosbief, kipfilet, kalkoenfilet.
En dat was toen ik voor mijn Nederlandse kampioenschap aan het trainen was.
Belangrijkste tip was: elke 1,5 tot 2 uur iets kleins eten, tussen je gewone maaltijden door. Als je te weinig eet dan gaat je lijf het voedsel oppotten ipv verbranden.
En ik weet niet wat je sport? Je zegt 4x per week? Afhankelijk van wat je doet en hoe, moet je zeker zorgen dat je voldoende eet, genoeg eiwitten eet, en ga niet geheel onthouden van koolhydraten, want die heb je wel degelijk nodig.
Ik at in mijn toptrainingstijd zeker de helft meer van wat jij nu doet, en viel gewoon af.
Ergo: ga anders gewoon eens met je huisarts praten en laat die je desnoods doorverwijzen. In mijn ervaring (ook gekeken naar de sporters om mij heen) is afvallen best een heel persoonlijk verhaal voor wat wel en niet goed voor je is.
Het mag toch ook gewoon? Mag je elke dag 3 dik besmeerde witte boterhammen met filet americain? Nee. Mag je in het weekend een bruine boterham met filet americain? Tuurlijk! Alles met mate, zorg voor beweging, etc. Het gaat om de gulden middenweg!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef telefeun het volgende:
[..]
Ik ben 1m85 en weeg 88,8 kilo, ik heb toen ik klein was ook een keer bij een diëtist gelopen en die vertelde mij ook dat ik vruchtenhagel en filet americain op m'n brood mocht eten
7 dagen per week sporten is helemaal niets mis mee, mits niet elke dag voluit. Mensen die dat doen zijn volgens mij niet gek maar juist verstandig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die zich niet realiseren dat je een eet- en beweegpatroon de rest van je leven moet kunnen volhouden, wil het zin hebben. Je kunt wel als een gek zeven dagen per week gaan sporten, maar dat is niet goed voor je lijf + je houdt het onmogelijk langere tijd vol.
sporten en bewegen is een groot verschil.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:27 schreef bananablues het volgende:
[..]
7 dagen per week sporten is helemaal niets mis mee, mits niet elke dag voluit. Mensen die dat doen zijn volgens mij niet gek maar juist verstandig.
7 dagen per week op je luie gat zitten is echter héél slecht, maar wel lang vol te houden (met alle gevolgen van dien).
Toen alle voertuigen+supermarkten nog niet bestonden, hoe denk je dat we toen als mens de dag door kwamen? Vooral bewegen inderdaad. Nog even en mensen worden bang om moe te worden zeg. Bewegingsarmoede is 1 van de grote oorzaken van problemen in de westerse wereld.
En gezonde leef- en eetpatronen zijn helemaal niet moeilijk vol te houden, als je het ECHT wilt. Probleem is dat mensen zich te snel laten verleiden door de snelle beloning (oh chips is lekker) ipv de beloning op lange termijn (lekker in je vel zitten, gezond blijven en gelukkig zijn).
Je kan best wel elke ochtend een stuk hardlopen hoor, of noem jij dat bewegen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sporten en bewegen is een groot verschil.
Nee, dat kan niet. Elke dag wandelen kan wel, elke dag hardlopen niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan best wel elke ochtend een stuk hardlopen hoor, of noem jij dat bewegen?
hardlopen vind ik sporten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan best wel elke ochtend een stuk hardlopen hoor, of noem jij dat bewegen?
Ik sport in de sportschool of met hardlopen. Bewegen doe ik door tijdens de reis naar het werk een halte (bus, metro, tram) eerder uit te stappen zodat ik nog een stuk moet lopen. Niet de roltrap pakken maar de gewone trap. Sowieso, op elkaar gepakt op de roltrap (zijn ook altijd dezelfde friet-etende figuren) of snel boven via een trap die helemaal vrij is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sporten en bewegen is een groot verschil.
Zonder dit hele topic door te nemen; neem geen prefabs zoals ontbijtkoek. Zit relatief veel suiker / eventueel vet in, wat vrij loze calorieen zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:15 schreef telefeun het volgende:
Ik ben sinds een aantal weken begonnen met afvallen, ik ben echt één brok motivatie alleen als ik mezelf vrijdags weeg zakt dit weer helemaal weg.
Ik val maar ca. 2 á 3 ons per week af. En mijn buik- en borstomvang wil ook niet echt naar beneden.
Nu is mijn vraag of jullie mij advies zouden kunnen geven over mijn beweegschema en mijn voedingspatroon.
Beweegschema
Ik sport ca. 4 uur per week in de sportschool, twee uur cardio, twee uur kracht.
Voedingspatroon
Ontbijt 2 boterhammen of knäckebrödjes met pindakaas/vruchtenhagel/filet americain/boterhammen worst/ham en 1 á 2 bekers halfvolle melk
Tussendoor Een plakje ontbijtkoek
Lunch 3 boterhammen met pindakaas/pekelvlees en lever/ham/boterhammen worst/vruchtenhagel en een flesje water
Tussendoor Een plakje ontbijtkoek of een appel
Diner Meestal wat mijn moeder klaarmaakt, dit kan aardappels met groente en een stukje vlees zijn of iets van pasta (macaroni/spaghetti). En na het eten soms een appel of een sinaasappel
Ik drink ook de hele dag door water en nooit een colaatje o.i.d.
Serieuze reacties a.u.b.!
BVD!
Oprahquote:Op maandag 30 mei 2011 20:08 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
dietiste?
jezelf cadeaus geven als je afvalt?
jezelf straffen als je aankomt?
harder werken, als oprah het kan kan jij het ook!
Waha, valt mee hoor;)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Elke dag wandelen kan wel, elke dag hardlopen niet.
Je kunt wel elke dag sporten, maar dan moet je niet elke dag hetzelfde doen, want je moet je spieren ook voldoende rust gunnen en dat doe je niet als je elke dag sport. Muv echte bikkels die al jaaaaaaaaren hardlopen, wellicht.
En als je niet uitkijkt zit er straks 6, 8, 10, 12 kilo en counting aanquote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef bambino het volgende:
Als je wilt afvallen, en dit ook redelijk snel wilt doen, zou je cambridge dieet moeten gebruiken.
Heb dit zelf een maand of 3 gedaan en ben 20 kilo afgevallen.
Daarna motivatie verloren :/ en nu zit er weer een kilo of 3 bij op
Het gaat wel allemaal via een consulent, dus je krijgt advies en dergelijke.
Als je meer wilt weten kun je naar hun website gaan.
Het is wel een shake dieet, dus je eet absoluut niks, je mag ook niks.
Je mag alleen 3 shakes per dag (evt. een soep van hetzelfde dieet maar goed)
www.cambridgedieet.nl
Daar kun je zoeken naar een consulent bij jou in de buurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |