idd ontbijtkoeken zijn suikerkoeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schrap de ontbijtkoek en eet meer producten met eiwitten.
Maar ts valt geen kilo per week af.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:21 schreef RiftNL het volgende:
Wil niet lullig doen maar 1 kilo per week afvallen is ruim voldoende, te snel afvallen krijg je hangend vel van etc met alle gevolgen van dien. Daarnaast is niet alle ontbijtkoek slecht, wat dacht je van Snelle Jelle volkoren of dat andere merk? Zit haast niets in
Kipfilletquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:24 schreef Karina het volgende:
Je eet wel veel zoetigheid op je brood en lever en filet americain is ook niet echt mager. Neem rookvlees bijvoorbeeld of rosbief.
Ontbijtkoek hoef je niet te schrappen gewoon ontbijtkoek vol volkoren nemen (die hele donkere ontbijtkoek) zit niks in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:26 schreef Viking84 het volgende:
[Gezond Slank] #1486 - Muffin(top), go away!
Verder sluit ik me aan bij Karina: schrap de zoetigheid op je brood en schrap de ontbijtkoek.
Ontbijtkoek zit boordevol suikers. Het voegt écht niets toe!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ontbijtkoek hoef je niet te schrappen gewoon ontbijtkoek vol volkoren nemen (die hele donkere ontbijtkoek) zit niks in.
En vezels ja, dus wel goed..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ontbijtkoek zit boordevol suikers. Het voegt écht niets toe!
Eet TS wel elke dag groente, trouwens?
Sonja Bakker geen idee nooit geprobeerd maar mijn vriendin eet elke dag zo'n koek en valt gewoon 1+ per week af no problemo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Sinaasappelsap is ook niet meteen goed, omdat er vitamine c in zit. Vezels vind je ook in groente, fruit, brood, volkoren crackers. Eet liever dat dan ontbijtkoek. Dus nee, ontbijtkoek is niet goed, ook niet als
Sonja Bakker
het zegt.
Zucht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Sonja Bakker geen idee nooit geprobeerd maar mijn vriendin eet elke dag zo'n koek en valt gewoon 1+ per week af no problemo.
Dat zeg ik ook nergensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zucht.
Of je afvalt of niet hangt niet alleen af van een plakje ontbijtkoek, maar van wat je normaal ook nog eet.
Van slechts een blaadje sla per dag val je ook af. Wil niet zeggen dat dat gezond is.
34% !! SUIKER!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:33 schreef RiftNL het volgende:
@Viking Deze ontbijtkoek zit amper iets in 100% zeker:
Het hangt van je totale eetpatroon afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergensMaar er is dus een degelijk verschil tussen ontbijtkoek en ontbijtkoek.
Ja, ze zijn er ook vast die voor meer dan de helft uit suiker bestaan. 34% suiker. Allemachtig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergensMaar er is dus een degelijk verschil tussen ontbijtkoek en ontbijtkoek.
Hèhè, eindelijk schiet iemand me te hulpquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:38 schreef sigme het volgende:
[..]
34% !! SUIKER!!
Een dérde van die plak is pure suiker![]()
bron: http://www.peijnenburg.nl(...)mplete-start-vezels/
Dan kan je ook wel suikerklontjes knabbelen
Tja dan kan je beter niks eten want alles wat jij eet is echt niet te vreten gewoonquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef MrNiles het volgende:
dit werkt voor mij heel erg goed:
's ochtends
5 dagen: 1 hardgekookt ei + 2 volkoren crackers
2 dagen: melk met brinta (of havermout maar dat vind ik zelf niet binnen te houden)
kijk zelf hoe je de verdeling maakt
tussendoor
1 plak ontbijtkoek
middag
1 dag magere kwark
1 dag 2 volkoren boterham met kip/kalkoen filet
1 dag magere kwark
1 dag 2 volkoren boterham met tonijn
etc etc
tussendoor
appel
avond
WEINIG aardappel/rijst/pasta
VEEL groenten
GEEN varkensvlees
na het sporten neem je eiwitshake
mocht je 's avonds nog honger hebben neem dan magere kwark
Dit gaat zeker werken, geloof me!
volgens mij is het niet heel raar wat hier staat..wat eet jij dan zo op een dagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tja dan kan je beter niks eten want alles wat jij eet is echt niet te vreten gewoon
Ik eet brood en avondeten zoals sperzieboontjes met biefstuk etc maar zeker geen brinta etc dat geven ze maar aan gedetineerden ofzo die bende.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:58 schreef MrNiles het volgende:
[..]
volgens mij is het niet heel raar wat hier staat..wat eet jij dan zo op een dag
smaken verschillen
Toen jij voor je nederlands kampioenschap trainde verbrandde je ws. ook wel wat meer calorien dan de gemiddelde mens, dan hoeft filet americain en vruchtenhagel geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:55 schreef BrandX het volgende:
TS, wat weeg je nu en hoe lang ben je? Of lees ik daar overheen?
Verder: grappig sommige reacties hier.
Mijn sportdietiste zei me dat filet american mocht, evenals vruchtenhagel. En de ontbijtkoek tussen door (wel de gewone) was geen probleem. Naast idd rosbief, kipfilet, kalkoenfilet.
En dat was toen ik voor mijn Nederlandse kampioenschap aan het trainen was.
Belangrijkste tip was: elke 1,5 tot 2 uur iets kleins eten, tussen je gewone maaltijden door. Als je te weinig eet dan gaat je lijf het voedsel oppotten ipv verbranden.
En ik weet niet wat je sport? Je zegt 4x per week? Afhankelijk van wat je doet en hoe, moet je zeker zorgen dat je voldoende eet, genoeg eiwitten eet, en ga niet geheel onthouden van koolhydraten, want die heb je wel degelijk nodig.
Ik at in mijn toptrainingstijd zeker de helft meer van wat jij nu doet, en viel gewoon af.
Ergo: ga anders gewoon eens met je huisarts praten en laat die je desnoods doorverwijzen. In mijn ervaring (ook gekeken naar de sporters om mij heen) is afvallen best een heel persoonlijk verhaal voor wat wel en niet goed voor je is.
Koek blijft koek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:04 schreef Hellaflush het volgende:
Ontbijtkoek kan je ook vervangen door een volkorenkoek.
Of door een cracker? Zo blijven we bezig...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Koek blijft koek.
Ontbijtkoek kan je ook vervangen door een boterham. Volkoren natuurlijk.
Dat dus (incl. je lengte graag). Het maakt nogal wat uit of je nu 62 weegt en graag 55 wilt wegen of 116 en 70 wilt wegen. Bij dat eerste voorbeeld zul je sowieso niet zo snel afvallen en bij dat laatste had je al veel meer moeten afvallen op dit regime.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:55 schreef BrandX het volgende:
TS, wat weeg je nu en hoe lang ben je? Of lees ik daar overheen?
Voor iemand die wil afvallen is koekjes eten sowieso dé manier om bezig te blijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Of door een cracker? Zo blijven we bezig...
Erger nog: glucose-fructose stroop!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:13 schreef sigme het volgende:
Voor iemand die wil afvallen is koekjes eten sowieso dé manier om bezig te blijven.
Met je ontbijtkoekpromotie. 34% suiker! 22 grám suiker in 1 plak koek! En maar blijven beweren dat het reuze goed voor iemand is die wil afvallen.
Maar dat lijkt me primaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:16 schreef Hellaflush het volgende:
Naja, ik sport 6 keer per week waarvan 4 keer per week krachttraining. Ik heb een trage spijsvertering, zodoende heb ik ook een aangepast eetschema. Ontbijtkoek is m'n leven, dan maar iets extra's doen om het er af te trainen.
En dat er dan 34% suiker in zit.. Tsja. Daar zakt mij de broek van af.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:33 schreef RiftNL het volgende:
@Viking Deze ontbijtkoek zit amper iets in 100% zeker:
[ afbeelding ]
En wat is daar precies mis mee eigenlijk?quote:Ik val maar ca. 2 á 3 ons per week af.
Of zorgen voor volkorenpasta e.d. Iig geen 'witte' pasta, rijst of brood maar alleen dingen waar vezels in zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:40 schreef Zith het volgende:
Stop met al die snelle koolhydraten, echt. Minderen op je koek, pasta, rijst, macaroni... Meer eiwit gaan eten, zeker op je krachttraining dagen. Pasta/aardappelen/rijst halveren en groente verdubbelen.
Ook niet heel weinig. Als je fatsoenlijk op je voeding let dan zou je met 4 uur in de week sporten een heel eind moeten komen. Wel zou ik meer cardio doen in het begin en later de focus wat meer richten op fitness.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb je niet de mogelijkheid om meer te sporten?
4 uur per week is niet heel veel.
Ontbijtkoek voegt niks toe aan je dieet. Dus waarom zou je het nemen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:38 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben kilo's afgevallen...en ik at ondertussen kilo's ontbijtkoek (wel die met minder suiker). Zou ontbijtkoek niet meteen in het negatieve trekken
Natuurlijk kan dat. Maar voor al die suiker die je dan binnenkrijgt - of dat nu vrij veel of heel veel is, kan je ook calorieën eten die ook voedingsstoffen bevatten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:38 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben kilo's afgevallen...en ik at ondertussen kilo's ontbijtkoek (wel die met minder suiker). Zou ontbijtkoek niet meteen in het negatieve trekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |