abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97372522
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:38 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben kilo's afgevallen...en ik at ondertussen kilo's ontbijtkoek (wel die met minder suiker). Zou ontbijtkoek niet meteen in het negatieve trekken :)
Ontbijtkoek voegt niks toe aan je dieet. Dus waarom zou je het nemen?
Omdat het zo lekker is? :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_97372624
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:38 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben kilo's afgevallen...en ik at ondertussen kilo's ontbijtkoek (wel die met minder suiker). Zou ontbijtkoek niet meteen in het negatieve trekken :)
Natuurlijk kan dat. Maar voor al die suiker die je dan binnenkrijgt - of dat nu vrij veel of heel veel is, kan je ook calorieën eten die ook voedingsstoffen bevatten.

Probleem met suiker is niet dat het ongezond is of dat je er per se dik van wordt - dat is allebei een kwestie van maat houden en voldoende energie verbranden. Probleem is vooral dat je met suiker echt alléén maar pure calorieën binnenhaalt. Terwijl je niet kan leven van pure calorieën. Je hebt aminozuren, vitaminen, vezels etcetera nodig.

Wanneer je niet afvalt kan je je nog wel wat van die "loze" calorieën veroorloven, maar wanneer je gaat afvallen en (dus) ook al voedingswaarde-loze calorieën van je buikvet afhaalt, dan is het toch echt raadzaam om álles wat je door de mond naar binnenschuift zo nuttig mogelijk te laten zijn. Dus zo min mogelijk suiker, want dat gaat ten koste van allerlei stofjes die je nodig hebt.

Ontbijtkoek moet volgens mij wél negatief belicht worden, omdat er dus (veel!) mafketels zijn die ze promoten onder het mom van gezond, vezelrijk, reuzegoed om af te vallen. En dat is gewoon kwalijke onzin. Ook al kan een mens best afvallen en af en toe een ontbijtkoek nemen, het zou een stuk beter zijn om geen ontbijtkoek te nemen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97372869
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:47 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ook niet heel weinig. Als je fatsoenlijk op je voeding let dan zou je met 4 uur in de week sporten een heel eind moeten komen. Wel zou ik meer cardio doen in het begin en later de focus wat meer richten op fitness.
Mja, opzich is 4 uur wel redelijk als je er over na denkt, maar ik vergeleek het met mezelf en ik train ongeveer het dubbele. ;)
Cardio is inderdaad belangrijk maar onderschat het fitnessen niet, hoe groter je spieren worden, hoe groter je vetverbranding word. :)
pi_97372910
Als je vier keer per week een uur sport dan ben je niet verkeerd bezig hoor. :). Gecombineerd met een beetje verstandige voeding zou er geen enkele reden zijn om dan níet af te vallen!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97373439
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar dat lijkt me prima :Y. Als je iets echt héél graag eet, moet je dat vooral doen, en zorgen dat je je dat kan veroorloven.

Maar van die ontbijtkoekpromotors die bezweren dat er niks in zit zoals:

[..]

En dat er dan 34% suiker in zit.. Tsja. Daar zakt mij de broek van af.
Qua suikers heb je gelijk, dat zijn er inderdaad ook veel. Vanouds is het natuurlijk ook vrij zoet.. Je hebt wel light varianten, 'minder suiker.'

Per 100 gram;

Koolhydraten: 61,1 g
Waarvan suikers: 23,6 g

Stukje minder wel.. Nu is het natuurlijk ook zo dat een ander er veel meer voor moet doen..
Ik heb 2 jaar lang 6 keer per dag gegeten, zo gezond mogelijk. + Eiwitisolaat.

Pas na het minderen met alcohol raakte ik vet kwijt, ik weet niet of TS veel alcohol nuttigt?
When it comes to tight fitment, stretching always helps..
pi_97374011
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:47 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ook niet heel weinig. Als je fatsoenlijk op je voeding let dan zou je met 4 uur in de week sporten een heel eind moeten komen. Wel zou ik meer cardio doen in het begin en later de focus wat meer richten op fitness.
Say What??

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:02 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Mja, opzich is 4 uur wel redelijk als je er over na denkt, maar ik vergeleek het met mezelf en ik train ongeveer het dubbele. ;)
Cardio is inderdaad belangrijk maar onderschat het fitnessen niet, hoe groter je spieren worden, hoe groter je vetverbranding word. :)
Dat dus..

Ik zou nooit beginnen met cardio
ff 10min. om op te warmen

ik vind 4x best veel eigenlijk
zeker als je bedenkt dat rust net zo belangrijk is als training!

train je elke dag iets anders of fullbody?
ik ben nu begonnen met fullbody en dat werkt voor mij echt fantastisch

Doe voor elke spiergroep 1 oefening (3x12reps)
1 dag rust
weer training, alle spiergroepen, maar dan andere oefeningen
dag rust
weer training met weer andere oefeningen.
Daarna vooraan beginnen...
dit doe je een week of 6 - 10
daarna probeer je zoveel mogelijk oefeningen te vervangen

ow..enne kuiten mag je gerust extra erbij doen (100reps ofzo)
en altijd eindigen met buikspieren
succes
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:43:51 #57
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_97374175
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:02 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Tuurlijk, een pond spieren verbruikt veel meer dan een pond vet. Maar ik zou cardio niet ten koste laten gaan door fitness, niet als je veel vet kwijt wil raken in het begin.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_97374193
Burn the fat, feed the muscle is een heel goed gratis engels talig boek die precies uit legt wat je zou moeten doen om af te vallen.

Onder ander hier te verkrijgen:
http://www.megaupload.com/?d=5ot6se26

Ga er een middag voor zitten en je zult een boel antwoorden vidnen op je vragen.
Last van zure lucht?
pi_97374401
Ja leuk, "ik sport 4 uur in de week!!!"

En wat doe je dan in die 4 uur? Zit je net als al die andere lamballen urenlang voor je uit te turen op die apparaten? Of zit je 15 minuten lang buikspieren te trainen?

Het zegt mij helemaal niks, ik wil altijd weten WAT iemand doet in die tijd. 1 uurtje een flinke kickboks workout staat makkelijk gelijk aan 4-5u voor je uit staren terwijl je op zo'n bicep curl apparaat zit.
  Vis een optie? vrijdag 27 mei 2011 @ 11:01:22 #60
70532 loveli
N
pi_97374830
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Erger nog: glucose-fructose stroop!

Toen ik dat een keer op de verpakking zag van mijn gekregen ontbijtkoek heb ik hem direct in de prullenbak geworpen.
Dat is de beste plek voor ontbijtkoek w/
crap in = crap out
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2011 @ 11:19:33 #61
230491 Zith
pls tip
pi_97375579
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Of zorgen voor volkorenpasta e.d. Iig geen 'witte' pasta, rijst of brood maar alleen dingen waar vezels in zitten.
Daarom zeg ik snelle koolhydraten :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2011 @ 11:25:06 #62
230491 Zith
pls tip
pi_97375765
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:50 schreef Physics het volgende:
Ja leuk, "ik sport 4 uur in de week!!!"

En wat doe je dan in die 4 uur? Zit je net als al die andere lamballen urenlang voor je uit te turen op die apparaten? Of zit je 15 minuten lang buikspieren te trainen?

Het zegt mij helemaal niks, ik wil altijd weten WAT iemand doet in die tijd. 1 uurtje een flinke kickboks workout staat makkelijk gelijk aan 4-5u voor je uit staren terwijl je op zo'n bicep curl apparaat zit.
Nou ja, het gaat om je hartslag, als die maar hoog blijft. Met gewichten die je grotere spierengroepen trainen kun je prima een hoge hartslag behouden, mits je de pauzes niet te lang maakt (al zjin langere pauzes wel beter voor ontwikkeling van grote spieren). Mensen die gewicht willen verliezen met krachttraining worden vaak aangeraden sets van 12 te doen met 30-60sec pauze ertussen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97376203
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef Zith het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat om je hartslag, als die maar hoog blijft. Met gewichten die je grotere spierengroepen trainen kun je prima een hoge hartslag behouden, mits je de pauzes niet te lang maakt (al zjin langere pauzes wel beter voor ontwikkeling van grote spieren). Mensen die gewicht willen verliezen met krachttraining worden vaak aangeraden sets van 12 te doen met 30-60sec pauze ertussen.
dit is nieuw voor mij...
is dat echt waar?
pi_97377485
Nee, hoe meer herhalingen des te meer massaopbouw.. Beter terug naar 8 á 9 reps.
When it comes to tight fitment, stretching always helps..
pi_97378177
Sport je 1x per week 4 uur? Dan denk ik dat daar een probleempje zit. Weet niet hoe fit je bent, maar ik kan mij niet voorstellen dat je 4 uur lang vol kan doorgaan. Beter 3x 1,5 uur sporten.

Met je eten lijkt mij niet zoveel mis.
pi_97378345
Zou inderdaad minder koolhydraten eten en meer eiwitten.
pi_97379619
Ga een half uur hardlopen voor je ontbijt, zo net uit bed. Meer sporten want die vier uur in de week is niets.

En wat hier gezegd wordt, je zit veel te hoog in je koolhydraten. Eet meer en gezonde vetten (vis) en eiwitten.
Last van zure lucht?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:09:10 #68
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97379722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:05 schreef ZureLucht het volgende:
Ga een half uur hardlopen voor je ontbijt, zo net uit bed. Meer sporten want die vier uur in de week is niets.

En wat hier gezegd wordt, je zit veel te hoog in je koolhydraten. Eet meer en gezonde vetten (vis) en eiwitten.
Hoeveel calorieën verbrandt je nou van al dat kopiëren? Ook moet je dan hele tijd heen en weer lopen toch?

En zit er verschil met inscannen en faxen?
pi_97379943
Ik hoor hier iedereen klagen.. maar volgens mij ben je gewoon goed op weg!
Waarschijnlijk gaan de krachtoefeningen ook steeds beter, zo verbrand je meer zonder meer te eten, dus het zal vanzelf wel sneller gaan denk ik. Wil je echt afvallen moet je toch gaan hardlopen in de ochtend of in de avond ofzo, maar ik heb eigenlijk stiekum het idee dat het helemaal nodig is.

A je bent een meisje? (altijd zeiken om gewicht)
B pics?
Rustig aan.
pi_97380048
Maakt niet zoveel uit wat je eet. iets ongezonds kan best hoor met mate. Veel water drinken, veel groente, 2 stuks fruit per dag (hier zit suiker in). En zorgen dat je ongeveer 1400 calorieen per dag binnen krijgt... zo val je zo 1-2 kilo's per week af.
pi_97381135
Wat gek als ik veel water drink,gewoon 3x daags normaal eet en verder alle tussendoortjes laat staan en normaal veel wandel(dus minder rijden oid) dan merk ik dat ik weken later flink ben afgevallen.. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_97381990
En vooral niet te hoge verwachtingen hebben :)
pi_97382034
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef rubje het volgende:
Wat gek als ik veel water drink,gewoon 3x daags normaal eet en verder alle tussendoortjes laat staan en normaal veel wandel(dus minder rijden oid) dan merk ik dat ik weken later flink ben afgevallen.. :Y
Ja, wat ontzettend gek en apart. Bizar! :')
Go hard or go home
pi_97382289
Dat bedoelde ik met mijn eerste post in dit topic, alsof 200 of 300 gram per week zo verschrikkelijk is. Iig een geweldig uitgangspunt! Nog een beetje finetunen met de tips in dit topic en moet je eens zien hoe hard het gaat. En vier uur sport per week is echt goed hoor, sommige tips slaan hier wel een beetje door vind ik... Of je moet voor de titel atleet gaan...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97382371
7000 calorieën verbranden of minder eten is 1 kilo vet. Globaal gezien was dat toch?
Last van zure lucht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')