Ik vind QyRoZ leuker.quote:
Eddie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:15 schreef JoeBravo het volgende:
M'n eddie vedder post nu al in de vergetelheid
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Eh... ik weet niet of die tablet pc zo'n goed idee was... De treinreis van een uur leek 10 minuten...
Wees niet bang, het is een Acer, die is binnen een week kapot.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Eh... ik weet niet of die tablet pc zo'n goed idee was... De treinreis van een uur leek 10 minuten...
quote:
Klussenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef rival het volgende:
Bijna weekend, maandag werken, dan 2 weken vrij
2 weken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef rival het volgende:
Bijna weekend, maandag werken, dan 2 weken vrij
Waarmee heb je je zo vermaakt dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga niks doen, er hebben zoveel mensen aangeboden te helpen dat ik gewoon in de tuin kan chillenquote:
Ik ben goedquote:
Uhuh mister perfectionist gaat toekijken hoe anderen klussen in zijn huis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga niks doen, er hebben zoveel mensen aangeboden te helpen dat ik gewoon in de tuin kan chillen
[..]
Ik ben goed
Ik kan het toch proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh mister perfectionist gaat toekijken hoe anderen klussen in zijn huis.
Ik geloof je direct
Ik geef je 5 minuten lieverdquote:
Verstandig!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga niet eens kijken als de stucadoor bezig is
IKEAquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:12 schreef rival het volgende:
En, hebben jullie nog leuke plannen van het weekend?
Ik zelf ga mijn droomauto halen morgen
vanavond op date
oh en vooral niet te vergeten, zondag naar de ikea en/of andere winkels in die trant
Heul niet! Ik ben heul zeunig! (moet nog wel een hoesje kopenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wees niet bang, het is een Acer, die is binnen een week kapot.
vanavond Agnes Obel, morgen klussen/inkopen doen, morgenavond mss Kensington, zondag verjaardag neefje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:12 schreef rival het volgende:
En, hebben jullie nog leuke plannen van het weekend?
Ik zelf ga mijn droomauto halen morgen
vanavond op date
oh en vooral niet te vergeten, zondag naar de ikea en/of andere winkels in die trant
sterfquote:
Ik vind het oprecht een beter nummer dan alles wat gedrochten als Beyonce, All saints, Alicia Keys weet ik hebben voortgebracht..quote:
Ik zou die Rebecca helemaal kapot neuken, maar ja dat mag niet, want minderjarig. Dus dan maar kapot trappenquote:
Well duh, deze meid is blankquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een beter nummer dan alles wat gedrochten als Beyonce, All saints, Alicia Keys weet ik hebben voortgebracht..
De film moeje gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vandaag alleen maar nummers luisteren die iets met Friday hebben. Ben nu Ice Cube - Friday aan het luisteren
Niet alleen daaromquote:
All Saints? Da's lang geleden, zit het je nog steeds dwarsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een beter nummer dan alles wat gedrochten als Beyonce, All saints, Alicia Keys weet ik hebben voortgebracht..
Het kwam in me opquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
All Saints? Da's lang geleden, zit het je nog steeds dwars
Subtielquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wel weer typisch dat die ene zwarte achteraan staat.
en Friday afternext?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
What makes you think I didn't already?
En ja, Next Friday ook.
Zo hoort dat he.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wel weer typisch dat die ene zwarte achteraan staat.
Ik hou niet van kaas. En 'kaas' noem ik gewoon wiet. Ik ben niet één of andere kneus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Het zijn dan ook echt films om te kijken onder het genot van "een blokje kaas"
Ik snap ook niet waarom je dat soort domme synoniemen zou moeten verzinnen voor iets dat nergens onbespreekbaar isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou niet van kaas. En 'kaas' noem ik gewoon wiet. Ik ben niet één of andere kneus.
Dat hoofd van hem ook in die reclamequote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Soms betrap ik me ook op eengedachte hoor
.
Die anti HIVreclame met Jurgen Raymann: "Zou je nog om me lachen als ik HIV had?"
Nou.....
.
Lach nu al niet om hemquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Soms betrap ik me ook op eengedachte hoor
.
Die anti HIVreclame met Jurgen Raymann: "Zou je nog om me lachen als ik HIV had?"
Nou.....
.
Ik ga overal op in, op de manier die mij uitkomt jaquote:
Jamaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga overal op in, op de manier die mij uitkomt ja.
Man, ik moest alle vier die zure sloten af in de hoop er toch nog een lekker zoet-sappig kutje te ontdekken, maar helaas.quote:
Doe dan Lovesong, of Why can't I be youquote:
Ow. Hebben we het over vrijdag?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit in die nummers de tekst 'Friday' in de titel? Nee he. Beetje domme Ang3l he...
Je moet niet denken als je daar niet geschikt voor bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Hebben we het over vrijdag?
(Ik mag van jullie niet teruglezen)
Ik dacht dat we het gewoon over the Cure hadden
Jij mag van mij allesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Hebben we het over vrijdag?
(Ik mag van jullie niet teruglezen)
Ik dacht dat we het gewoon over the Cure hadden
Moeten we nu raden wat je aan het voelen bent?quote:
Scrubsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:21 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Scrub, scrub?? Zacht zijn de meeste vrouwen toch al
Nog gladder en zachterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:21 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Scrub, scrub?? Zacht zijn de meeste vrouwen toch al
Meh.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Moeten we nu raden wat je aan het voelen bent?
Proest!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
"mijn hobby zit tussen mijn benen"
ik vinnem wel goed
Je komt maar aaienquote:
Goed zoquote:
En hij klopt gewoon helemaalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
"mijn hobby zit tussen mijn benen"
ik vinnem wel goed
Naar het andere eindquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Alsof je helemaal naar het einde van het land gaat om ff te aaien.
Ik doel natuurlijk op paardrijdenquote:
Meh, een paar schoenen is prima hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:31 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Durf ik toch niet.. Je bent een vrouw![]()
Zometeen wil je nog wat van me
Ik had geen andere reactie verwacht van iemand die nooit buiten de gemeente Amsterdam komtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Alsof je helemaal naar het einde van het land gaat om ff te aaien.
Sociosmode: wordt verworpenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had geen andere reactie verwacht van iemand die nooit buiten de gemeente Amsterdam komt
Ook alleen maar zodat je dit nu hier kon zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sociosmode: wordt verworpen.
Ik durf mijn hele vermogen te verwedden dat ik verder, vaker en diverser weg ben geweest in en buiten Nederland dan jij.
Ik heb heel Nederland gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik durf mijn hele vermogen te verwedden dat ik verder, vaker en diverser weg ben geweest in en buiten Nederland dan jij.
Als je verliest, mag ik dan je iPad?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:
Ik ook, en alle landen in Europa (vorig jaar griekenland, laatste op de lijst) verder Hong Kong, Australie, Indonesie, Tunesie etc etc....quote:
Oh voor een paar schoenen is het nog wel te doen..quote:
O ja, dat is zo lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lekker hoorZeker als je al een tijdje moest enzo
Patser!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, en alle landen in Europa (vorig jaar griekenland, laatste op de lijst) verder Hong Kong, Australie, Indonesie, Tunesie etc etc....
Bring it on.
Zozo globetrotter (hoe schrijf je dat?) of niet!?!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, en alle landen in Europa (vorig jaar griekenland, laatste op de lijst) verder Hong Kong, Australie, Indonesie, Tunesie etc etc....
Bring it on.
Waarom? Ik heb nooit ingestemd met een weddenschap.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bring it on.
Hoezo niet? Het is hier stralend weerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Oh voor een paar schoenen is het nog wel te doen..
Wil zelfs wel bakje bier meenemen(alleen jammer van het weer dat we die niet buiten op kunnen drinken)
En dan zo weer naar buiten komen:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, dat is zo lekkerOp het moment dat je wel nodig moet maar dat het nog geen pijn doet, en dat je dan eindelijk kunt zitten en de sluizen kunt opengooien
EN dan jezelf even knijpen (vooral 's ochtends) om te kijken dat je niet droomt.
Waar dan? Bij mij (Hengelo) is het toch echt redelijk bewolkt..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is hier stralend weer
Oh ja, ik mag niet naar buiten
Je mag toch wel naar buiten? Of echt helemaal niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is hier stralend weer
Oh ja, ik mag niet naar buiten
Sudokuquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan zo weer naar buiten komen:
Aaaaaahhhhhh.![]()
Als je een goed stripboek hebt gelezen bij het schijten is het helemaal perfect
Enschede.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Waar dan? Bij mij (Hengelo) is het toch echt redelijk bewolkt..
Zon is ver te zoeken
Jawel, maar als de zon schijnt, moet ik binnen blijven. En nu schijnt de zon hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag toch wel naar buiten? Of echt helemaal niet?
Parasol, petje (ja, dan is het toegestaan)?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede.
[..]
Jawel, maar als de zon schijnt, moet ik binnen blijven. En nu schijnt de zon hier
Ik was laatst nog in Rijswijk. Beat that!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bring it on.
Die hebben we niet meerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nope, het blijft toch de Donald Duck..
Dat kan nooit!! Zelfs regen hier...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede.
[..]
Jawel, maar als de zon schijnt, moet ik binnen blijven. En nu schijnt de zon hier
Ja, dat zou kunnen. Nu heb ik geen petjes (quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Parasol, petje (ja, dan is het toegestaan)?
Parasolquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Parasol, petje (ja, dan is het toegestaan)?
als je nu elk jaar 1 land doet heb je de hele wereld gezien als je net zo oud bent als hij nuquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent dan ook een stukje ouder dan ik, ik heb nog tijd
Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat kan nooit!! Zelfs regen hier...
Overweeg toch het biertje in Enschede
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aaaaaahhhhhh.![]()
Das wel klote.. Donald was 'het' perfecte plee-materiaal..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben we niet meer
Misschien eens een abonnement op de Flair nemen ofzo.
Oja, kan altijd nog de Quest er neerleggen.
Dan wil ik wel iemand vinden die mee wilquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
als je nu elk jaar 1 land doet heb je de hele wereld gezien als je net zo oud bent als hij nu
Ja, hoiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
We hebben weer eens een secretaressefunctie! Nu op de internetafdeling!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aaaaaahhhhhh.![]()
Gelukkig weet ik dat ze een grapje maakt, vrouwen schijten nietquote:
Haha nice! Of had je toevalllig de sproeier aan staan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Ik heb ooit eens in de tuin gezeten, stralende zon, terwijl mijn overbuurvrouw regen had
Nee, dat was een hele accurate plaatselijke buiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha nice! Of had je toevalllig de sproeier aan staan?
quote:
ofzoquote:Taken die in deze functie prioriteit hebben is het beantwoorden van de inkomende telefoon en post op de afdeling. Je beheert de agenda en de mailbox van het Hoofd van de afdeling. Je organiseert het afdelingsoverleg en maakt hier een verslag van. Het bijhouden en registreren van vakantiedagen van de afdeling hoort ook bij het takenpakket van de assistent. Zorgdragen voor de juiste afhandeling van facturen (laten tekenen, grootboek- en projectnummers, contact met leveranciers), organiseren van events (einde maandsborrel, bosdagen etc), inplannen vergaderzalen afdeling. Daarnaast is er de mogelijkheid om werkzaamheden die op de afdeling blijven liggen op te pakken. Kortom; je kan deze functie naar jouw hand zetten!
Heb je geen vrienden/vriendinnen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wil ik wel iemand vinden die mee wil
Alleen Tunesië enzo boeit me eigenlijk niet.
Yeah... Ik ben nog niet klaar met schoolquote:
Dankje voor deze geruststellingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ze een grapje maakt, vrouwen schijten niet
Tunesie is ook geen leuk vakantie/reisland. Dan is marokko reisvriendelijker en mooier. En ik hoef ook niet elk land op aarde tye zien eigenlijk, albanie bijvoorbeeld trekt me totaal niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben blond en heb tieten. Dat kan haast niet mis gaan, toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, je was al lekker glad en zacht, dus de eerste stap is al gezet.
Ik wil nog wel eens naar Tunesie. Had er familie en mijn ouders vertelden er goede dingen over. Oh, en Star Wars IV/V is er opgenomenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tunesie is ook geen leuk vakantie/reisland. Dan is marokko reisvriendelijker en mooier. En ik hoef ook niet elk land op aarde tye zien eigenlijk, albanie bijvoorbeeld trekt me totaal niet.
We have a winner.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
En ik ben blond en heb tieten. Dat kan haast niet mis gaan, toch?
Dat mannen denken dat vrouwen niet schijten wil niet zeggen dat we niet net zo graag een stripboekje lezen bij het droldraaien.quote:
Als je er familie hebt/had is het wat logischer. Maar vergeleken met een aantal andere Noord afrikaanse landen zou ik het niet aanraden, qua interessant land en qua prettigheid qua reizen. En al helemaal niet voor een beginnende reiziger zoals CL zeg maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens naar Tunesie. Had er familie en mijn ouders vertelden er goede dingen over. Oh, en Star Wars IV/V is er opgenomen
Alles is wel veel hequote:
Spreek voor jezelf, ik lees niet op het toilet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat mannen denken dat vrouwen niet schijten wil niet zeggen dat we niet net zo graag een stripboekje lezen bij het droldraaien.
Ik zie je er nu met een trooper helmpje door de bossen racenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens naar Tunesie. Had er familie en mijn ouders vertelden er goede dingen over. Oh, en Star Wars IV/V is er opgenomen
En laser-geluidjes maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je er nu met een trooper helmpje door de bossen racen
Je mag met ons mee. We gaan weer naar Lloretquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is VI.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik puzzelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik lees niet op het toilet.
Piew piewwwww!!!!quote:
Dat was deel VIquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag je boven je 17e/18e nog Lloret binnen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag met ons mee. We gaan weer naar Lloret
quote:
Je denkt toch niet dat ik ook maar iets weet van wanneer het bos, ijs, woestijn of ruimte was he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was deel VI
Daarbij is Tunesië voornamelijk woestijn, dus daar stond Mos Eisli.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan alle dikke, Russische veertigers te zien altijd wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag je boven je 17e/18e nog Lloret binnen dan?
Een kort edoch intensief moment van zelfreflectie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik gebruik weleens de telefoon... anders staar ik voor me uit
Zijn dan van die lompe die op het all inclusive afkomen en zich dan als beesten gedragen? Asiocaal volk is dat zeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan alle dikke, Russische veertigers te zien altijd wel ja
Spiegel op de deur plakkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik twitter op de wc... totdat de timer zegt PLOP licht uitquote:
Wij gaan ook altijd voor de all inclusivequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn dan van die lompe die op het all inclusive afkomen en zich dan als beesten gedragen? Asiocaal volk is dat zeg.
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Tunesie zuigt, keihard. Ik ben toen wel naar "tatooine" geweest (zie FB profiel). maar wat een kutland, kutvolk, had ik al gezegd dat het kutvolk is?
.
Kort?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een kort edoch intensief moment van zelfreflectie?
Langer dan de rest.quote:
Wij gaan als het goed is naar de LOTR setquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Op Malta hebben ze o.a. Gladiator opgenomen
Tof! Waarom ingeruild?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga in Januari naar Nieuw Zeeland & Australie.
Heb Vietnam ingeruild voor NZ.
Jeetjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik twitter op de wc... totdat de timer zegt PLOP licht uit
Ik zie jou al staan...tussen al de ledematen van de afgeslachte gladiatorenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Op Malta hebben ze o.a. Gladiator opgenomen
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik in elvenpakje huppelend door de bossen.... jullie zien het voor je nu he?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Geweldig! Australie is zo tof, ben er echt verliefd op. En nieuw Zeeland schijnt supermooi te zijn, zou er graag heen willen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga in Januari naar Nieuw Zeeland & Australie.
Heb Vietnam ingeruild voor NZ.
Tering... Niks beters te doen dan 20 minuten op de plee zitten?quote:
Mijn ouders ook, maar die hebben het altijd over de russen in het hotel... die dan de hele tafel volzetten met drank en eten en de helft maar opmaken en heel onbeschoft gana vreten en het personeel behandelen en zoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan ook altijd voor de all inclusive
quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /static/pub/mm/tempest/4632/Image/denker.jpg on this server.
Ben je nou echt serieus over dat hele all inclusive Loret?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan ook altijd voor de all inclusive
Een groot gedeelte van het Colosseum staat er nog. Troy is hier ook opgenomen, maar die set hebben ze dus grondig afgefikt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zie jou al staan...tussen al de ledematen van de afgeslachte gladiatoren
Voor sommige dingen moet je de tijd nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering... Niks beters te doen dan 20 minuten op de plee zitten?
Het gata om de tussenstop, waar we dan een week willen blijven.quote:
Ja, voor een goede film, een fijne date of een avond stappen. Niet voor op de plee zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor sommige dingen moet je de tijd nemen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij gaan als het goed is naar de LOTR set![]()
Ik in elvenpakje huppelend door de bossen.... jullie zien het voor je nu he?
De Ewoks film!quote:
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geweldig! Australie is zo tof, ben er echt verliefd op. En nieuw Zeeland schijnt supermooi te zijn, zou er graag heen willen.
Ik lees daar lekker de Nieuwe Revu. Of ik die nu op de plee lees of op de bankquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, voor een goede film, een fijne date of een avond stappen. Niet voor op de plee zitten
Meh...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik lees daar lekker de Nieuwe Revu. Of ik die nu op de plee lees of op de bank
Mag JarJar dan ook in de line-up?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, Ewoks moeten ze allemaal afschieten.
Gewoon omdat het kan!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ouders ook, maar die hebben het altijd over de russen in het hotel... die dan de hele tafel volzetten met drank en eten en de helft maar opmaken en heel onbeschoft gana vreten en het personeel behandelen en zo
En de israeli's zijn nog erger! Dat is het meest asociale volk wat er bestaat.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je nou echt serieus over dat hele all inclusive Loret?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor alle dingen moet je de tijd nemen.
De wc is voor mij een rustpuntje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering... Niks beters te doen dan 20 minuten op de plee zitten?
maar 20 minuten gaat wel erg verquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt ook wel logischer zo. Ligt toch meer in de buurt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gata om de tussenstop, waar we dan een week willen blijven.
Eerst werd dat Tokyo... maar ja... daar gebeurde ineens het een en ander. Besloten toch maar geen risico te nemen.
Toen werd het Ho Chi Minh in Vietnam, maar die reis (toen we wecht wilden boeken) was ineens verdwenen bij de tussenpersoon... en direct was ie ineens 400 eur duurder (WTF?!).
Dus toen kwamen we op Nieuw Zeeland.
Dus eerst naar Auckland vliegen, dan een week NZ. En dan doorvliegen naar Melbourne.
Ewoks op de BBQ!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, Ewoks moeten ze allemaal afschieten.
Klinkt bekend ja. Vreselijk arrogant.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de israeli's zijn nog erger! Dat is het meest asociale volk wat er bestaat.![]()
Een gode tweede plek voor de russen.
WEEKEND! BIER!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Oh wow
Alweer 11:23! De ochtend gaat snel
Nu nog de middag, en dan is het weekend![]()
![]()
![]()
Eens! Prachtig en fascinerend land, Israel maar wat een kutbevolking zeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de israeli's zijn nog erger! Dat is het meest asociale volk wat er bestaat.![]()
omdat je zeker geen 20 minuten bezig bent... en waarom zou je dan in dat hokkie blijven zitten als je ook op de bank kan gaan zitten oid?quote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je zeker geen 20 minuten bezig bent... en waarom zou je dan in dat hokkie blijven zitten als je ook op de bank kan gaan zitten oid?
Omdat ik op de wc niet gestoord word.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je zeker geen 20 minuten bezig bent... en waarom zou je dan in dat hokkie blijven zitten als je ook op de bank kan gaan zitten oid?
Van het winter ook gedaan, was superquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
WEEKEND! BIER!
Vanavond 90s Now met 2 Brothers on the 4th Floor. Hoe fout.
Hoe weet jij hoeveel tijd ik nodig heb?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar in de IJsselhallen gezien maar dit is de originele bezetting, in Zwolle niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van het winter ook gedaan, was super
Ik ben niet eens in het land geweest. Stond nog wel op de lijst maar ik denk dat we dat maar mieten schrappen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Eens! Prachtig en fascinerend land, Israel maar wat een kutbevolking zeg.De enige toffe mensen die ik daar heb gesproken waren Palestijnen.
de bank zit lekkerder gok ik zo. je hebt meer ruimte. pakt weer lekker wat te drinken erbij oid...quote:
zo druk in huis?quote:
Alsof mij dat op dat moment ook maar ene fuck uitmaaktequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar in de IJsselhallen gezien maar dit is de originele bezetting, in Zwolle niet.
CherryLips?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
En nog weet ik niet wie die andere set Andre Rieu kaarten nou wou hebben.
Het land zelf is erg fascinerend hoor, heeft een flinke indruk achtergelaten. Zit daar zoooo veel geschiedenis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in het land geweest. Stond nog wel op de lijst maar ik denk dat we dat maar mieten schrappen.
ik weet van mezelf dat ik een trage ben wat dat betreft, en kom niet aan de 20.... dus ga er vanuit dat iemand niet 20 minuten daadwerkelijk bezig is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoeveel tijd ik nodig heb?
Paranioa volk is het. Alhoewel ik ook erg graag nog eens naar Israel op vakantie zou willen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in het land geweest. Stond nog wel op de lijst maar ik denk dat we dat maar mieten schrappen.
Echt bij iedereen vielen ze zo negatief op. Ik heb heel veel mensen ontmoet en het was een terug kerende ergernis bij allen.
Ja dan moeten we die israeli's maar een eigen land geven. Midden in china of afrika.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Het land zelf is erg fascinerend hoor, heeft een flinke indruk achtergelaten. Zit daar zoooo veel geschiedenis.
Adolf wilde ze naar Madagaskar verschepen, blij dat ie dat niet gedaan heeft want nu is dat nog wel een leuke vakantiebestemming.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dan moeten we die israeli's maar een eigen land geven. Midden in china of afrika.
Wel een keer een hele lekkere israelische uitwisselingsstudente ontmoet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, weet je paar jaar geleden nog dat ik met jou in de ierse pub zat Rip, dat die Isrealische soldate me smste?
niets mis met israeliers.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel een keer een hele lekkere israelische uitwisselingsstudente ontmoet.Die was best okay.
Dit grietje was echt fenomenaal, 21, schitterend koppie, mooi rond maar strak afgetrained lijf, grote tieten, echt perfect gewoonquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel een keer een hele lekkere israelische uitwisselingsstudente ontmoet.Die was best okay.
Die ene uitzondering gaat de rest niet redden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, weet je paar jaar geleden nog dat ik met jou in de ierse pub zat Rip, dat die Isrealische soldate me smste?
niets mis met israeliers.
Ik heb eigenlijk niets tegen het land, ik heb het niet op dat Palestijnse uitvreettuig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die ene uitzondering gaat de rest niet redden.
Je zou bijna met terugwerkende kracht.....
Dit dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets tegen het land, ik heb het niet op dat Palestijnse uitvreettuig.
Ik heb ook niks tegen het land maar tegen de bevolking.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets tegen het land, ik heb het niet op dat Palestijnse uitvreettuig.
Lijkt mij ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Palestijs uitvreettuig vind ik eigenlijk wat ver gaan. Voorhetzelfde geld hadden ze NL aan de joden toegewezen, daar zou jij zelf ook niet echt blij van zijn geworden als je land wordt weggegeven.
Ze mogen Amsterdam hebben!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Palestijs uitvreettuig vind ik eigenlijk wat ver gaan. Voorhetzelfde geld hadden ze NL aan de joden toegewezen, daar zou jij zelf ook niet echt blij van zijn geworden als je land wordt weggegeven.
Ik sta gewoon NOOIT aan de kant van terroristenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Dat zijn de Israeli's ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sta gewoon NOOIT aan de kant van terroristen.
Volgens mij is er in dit geval weinig verschil...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sta gewoon NOOIT aan de kant van terroristen. Aanslagen zijn voor mij de reden om je tegen de muur te zetten
.
Nou ja.... in de buurt is juist onhandiger.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt ook wel logischer zo. Ligt toch meer in de buurt.
NZ staat ook echt nog op mijn lijstje
Precies, ze zijn beide stout bezig.quote:
We kunnen Friesland of Limburg toch wel missen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, ze zijn beide stout bezig.
En zoals Rip al zegt: Wij zouden het ook nieet leeuk vinden als we ineens te horen zouden krijgen "Noord-Holland is ineens van eeen ander volk, die hebben nl nog geen thuisland, dus moven jullie!"
maarja bij israel zeggen we "het leger" en bij de palestijnen zeggen we "terroristen" ik denk dat HW er daarom een beetje verkeerd beeld van heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zoals Rip al zegt: Wij zouden het ook nieet leeuk vinden als we ineens te horen zouden krijgen "Noord-Holland is ineens van eeen ander volk, die hebben nl nog geen thuisland, dus moven jullie!"
daar willen we zelfs voor betalenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kunnen Friesland of Limburg toch wel missen.
Volgens mij was Israël toch het land dat in de eerste instantie fout zat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
maarja bij israel zeggen we "het leger" en bij de palestijnen zeggen we "terroristen" ik denk dat HW er daarom een beetje verkeerd beeld van heeft.
Had afgelopen zaterdag een verjaardag in de kroeg waar ook limburgers waren.quote:
Dat stuk (toen nog waardeloze woestijn)grond is gewoon gekocht zover ik weet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
Zoiets is eeuwen geleden met friesland toch al gedaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werd toch toegewezen door de rest vd wereld?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat stuk (toen nog waardeloze woestijn)grond is gewoon gekocht zover ik weet.
Vooral dat zinnetje, zo lekker proberen op schuldgevoel in te spelen ookquote:Om persoonlijke redenen wil ik alle vrienden vragen om dit voor een uurtje als hun status te voeren. Ik denk te weten wie dat zal doen. Denk aan iemand die je kent of bemint en die kanker heeft gehad. Mijn wens is dat in 2011 een remedie wordt gevonden. Plaats dit een uur lang, om hun te eren die gevochten hebben tegen, die gestorven zijn aan of die nog altijd vechten tegen kanker. Ik hoop het in je status te zien!
Dit heb je al eens eerder gepost.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral dat zinnetje, zo lekker proberen op schuldgevoel in te spelen ook.
Tief toch op.
Ja tussen Limburgs en Limburgs zit erg veel verschil..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had afgelopen zaterdag een verjaardag in de kroeg waar ook limburgers waren.
Moest regelmatig vragen wat ze nu eigenlijk bedoelden.
En je dan nog verbaasd aankijken dat je geen idee hebt wat ze bedoelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja tussen Limburgs en Limburgs zit erg veel verschil..
Ik kan ze ook niet verstaan...
ps: Zon in Hengelo!
Wa hedde gij?!?!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je dan nog verbaasd aankijken dat je geen idee hebt wat ze bedoelen.
Dat kan ik nog wel verstaan, maar echt van die limburgse woorden die snap ik niet, en wil ik ook niet snappen.quote:
Dat is dan ook gewoon Duits.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
Dat kan ik nog wel verstaan, maar echt van die limburgse woorden die snap ik niet, en wil ik ook niet snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |