Het land zelf is erg fascinerend hoor, heeft een flinke indruk achtergelaten. Zit daar zoooo veel geschiedenis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in het land geweest. Stond nog wel op de lijst maar ik denk dat we dat maar mieten schrappen.
ik weet van mezelf dat ik een trage ben wat dat betreft, en kom niet aan de 20.... dus ga er vanuit dat iemand niet 20 minuten daadwerkelijk bezig is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoeveel tijd ik nodig heb?
Paranioa volk is het. Alhoewel ik ook erg graag nog eens naar Israel op vakantie zou willen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in het land geweest. Stond nog wel op de lijst maar ik denk dat we dat maar mieten schrappen.
Echt bij iedereen vielen ze zo negatief op. Ik heb heel veel mensen ontmoet en het was een terug kerende ergernis bij allen.
Ja dan moeten we die israeli's maar een eigen land geven. Midden in china of afrika.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Het land zelf is erg fascinerend hoor, heeft een flinke indruk achtergelaten. Zit daar zoooo veel geschiedenis.
Adolf wilde ze naar Madagaskar verschepen, blij dat ie dat niet gedaan heeft want nu is dat nog wel een leuke vakantiebestemming.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dan moeten we die israeli's maar een eigen land geven. Midden in china of afrika.
Wel een keer een hele lekkere israelische uitwisselingsstudente ontmoet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, weet je paar jaar geleden nog dat ik met jou in de ierse pub zat Rip, dat die Isrealische soldate me smste?
niets mis met israeliers.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel een keer een hele lekkere israelische uitwisselingsstudente ontmoet.Die was best okay.
Dit grietje was echt fenomenaal, 21, schitterend koppie, mooi rond maar strak afgetrained lijf, grote tieten, echt perfect gewoonquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel een keer een hele lekkere israelische uitwisselingsstudente ontmoet.Die was best okay.
Die ene uitzondering gaat de rest niet redden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, weet je paar jaar geleden nog dat ik met jou in de ierse pub zat Rip, dat die Isrealische soldate me smste?
niets mis met israeliers.
Ik heb eigenlijk niets tegen het land, ik heb het niet op dat Palestijnse uitvreettuig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die ene uitzondering gaat de rest niet redden.
Je zou bijna met terugwerkende kracht.....
Dit dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets tegen het land, ik heb het niet op dat Palestijnse uitvreettuig.
Ik heb ook niks tegen het land maar tegen de bevolking.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets tegen het land, ik heb het niet op dat Palestijnse uitvreettuig.
Lijkt mij ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Palestijs uitvreettuig vind ik eigenlijk wat ver gaan. Voorhetzelfde geld hadden ze NL aan de joden toegewezen, daar zou jij zelf ook niet echt blij van zijn geworden als je land wordt weggegeven.
Ze mogen Amsterdam hebben!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Palestijs uitvreettuig vind ik eigenlijk wat ver gaan. Voorhetzelfde geld hadden ze NL aan de joden toegewezen, daar zou jij zelf ook niet echt blij van zijn geworden als je land wordt weggegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |