Wel een keer een hele lekkere israelische uitwisselingsstudente ontmoet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, weet je paar jaar geleden nog dat ik met jou in de ierse pub zat Rip, dat die Isrealische soldate me smste?
niets mis met israeliers.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel een keer een hele lekkere israelische uitwisselingsstudente ontmoet.Die was best okay.
Dit grietje was echt fenomenaal, 21, schitterend koppie, mooi rond maar strak afgetrained lijf, grote tieten, echt perfect gewoonquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel een keer een hele lekkere israelische uitwisselingsstudente ontmoet.Die was best okay.
Die ene uitzondering gaat de rest niet redden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, weet je paar jaar geleden nog dat ik met jou in de ierse pub zat Rip, dat die Isrealische soldate me smste?
niets mis met israeliers.
Ik heb eigenlijk niets tegen het land, ik heb het niet op dat Palestijnse uitvreettuig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die ene uitzondering gaat de rest niet redden.
Je zou bijna met terugwerkende kracht.....
Dit dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets tegen het land, ik heb het niet op dat Palestijnse uitvreettuig.
Ik heb ook niks tegen het land maar tegen de bevolking.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets tegen het land, ik heb het niet op dat Palestijnse uitvreettuig.
Lijkt mij ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Palestijs uitvreettuig vind ik eigenlijk wat ver gaan. Voorhetzelfde geld hadden ze NL aan de joden toegewezen, daar zou jij zelf ook niet echt blij van zijn geworden als je land wordt weggegeven.
Ze mogen Amsterdam hebben!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Palestijs uitvreettuig vind ik eigenlijk wat ver gaan. Voorhetzelfde geld hadden ze NL aan de joden toegewezen, daar zou jij zelf ook niet echt blij van zijn geworden als je land wordt weggegeven.
Ik sta gewoon NOOIT aan de kant van terroristenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Dat zijn de Israeli's ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sta gewoon NOOIT aan de kant van terroristen.
Volgens mij is er in dit geval weinig verschil...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sta gewoon NOOIT aan de kant van terroristen. Aanslagen zijn voor mij de reden om je tegen de muur te zetten
.
Nou ja.... in de buurt is juist onhandiger.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt ook wel logischer zo. Ligt toch meer in de buurt.
NZ staat ook echt nog op mijn lijstje
Precies, ze zijn beide stout bezig.quote:
We kunnen Friesland of Limburg toch wel missen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, ze zijn beide stout bezig.
En zoals Rip al zegt: Wij zouden het ook nieet leeuk vinden als we ineens te horen zouden krijgen "Noord-Holland is ineens van eeen ander volk, die hebben nl nog geen thuisland, dus moven jullie!"
maarja bij israel zeggen we "het leger" en bij de palestijnen zeggen we "terroristen" ik denk dat HW er daarom een beetje verkeerd beeld van heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zoals Rip al zegt: Wij zouden het ook nieet leeuk vinden als we ineens te horen zouden krijgen "Noord-Holland is ineens van eeen ander volk, die hebben nl nog geen thuisland, dus moven jullie!"
daar willen we zelfs voor betalenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kunnen Friesland of Limburg toch wel missen.
Volgens mij was Israël toch het land dat in de eerste instantie fout zat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
maarja bij israel zeggen we "het leger" en bij de palestijnen zeggen we "terroristen" ik denk dat HW er daarom een beetje verkeerd beeld van heeft.
Had afgelopen zaterdag een verjaardag in de kroeg waar ook limburgers waren.quote:
Dat stuk (toen nog waardeloze woestijn)grond is gewoon gekocht zover ik weet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
Zoiets is eeuwen geleden met friesland toch al gedaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werd toch toegewezen door de rest vd wereld?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat stuk (toen nog waardeloze woestijn)grond is gewoon gekocht zover ik weet.
Vooral dat zinnetje, zo lekker proberen op schuldgevoel in te spelen ookquote:Om persoonlijke redenen wil ik alle vrienden vragen om dit voor een uurtje als hun status te voeren. Ik denk te weten wie dat zal doen. Denk aan iemand die je kent of bemint en die kanker heeft gehad. Mijn wens is dat in 2011 een remedie wordt gevonden. Plaats dit een uur lang, om hun te eren die gevochten hebben tegen, die gestorven zijn aan of die nog altijd vechten tegen kanker. Ik hoop het in je status te zien!
Dit heb je al eens eerder gepost.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral dat zinnetje, zo lekker proberen op schuldgevoel in te spelen ook.
Tief toch op.
Ja tussen Limburgs en Limburgs zit erg veel verschil..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had afgelopen zaterdag een verjaardag in de kroeg waar ook limburgers waren.
Moest regelmatig vragen wat ze nu eigenlijk bedoelden.
En je dan nog verbaasd aankijken dat je geen idee hebt wat ze bedoelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja tussen Limburgs en Limburgs zit erg veel verschil..
Ik kan ze ook niet verstaan...
ps: Zon in Hengelo!
Wa hedde gij?!?!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je dan nog verbaasd aankijken dat je geen idee hebt wat ze bedoelen.
Dat kan ik nog wel verstaan, maar echt van die limburgse woorden die snap ik niet, en wil ik ook niet snappen.quote:
Dat is dan ook gewoon Duits.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
Dat kan ik nog wel verstaan, maar echt van die limburgse woorden die snap ik niet, en wil ik ook niet snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |