Klinkt ook wel logischer zo. Ligt toch meer in de buurt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gata om de tussenstop, waar we dan een week willen blijven.
Eerst werd dat Tokyo... maar ja... daar gebeurde ineens het een en ander. Besloten toch maar geen risico te nemen.
Toen werd het Ho Chi Minh in Vietnam, maar die reis (toen we wecht wilden boeken) was ineens verdwenen bij de tussenpersoon... en direct was ie ineens 400 eur duurder (WTF?!).
Dus toen kwamen we op Nieuw Zeeland.
Dus eerst naar Auckland vliegen, dan een week NZ. En dan doorvliegen naar Melbourne.
Ewoks op de BBQ!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, Ewoks moeten ze allemaal afschieten.
Klinkt bekend ja. Vreselijk arrogant.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de israeli's zijn nog erger! Dat is het meest asociale volk wat er bestaat.![]()
Een gode tweede plek voor de russen.
WEEKEND! BIER!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Oh wow
Alweer 11:23! De ochtend gaat snel
Nu nog de middag, en dan is het weekend![]()
![]()
![]()
Eens! Prachtig en fascinerend land, Israel maar wat een kutbevolking zeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de israeli's zijn nog erger! Dat is het meest asociale volk wat er bestaat.![]()
omdat je zeker geen 20 minuten bezig bent... en waarom zou je dan in dat hokkie blijven zitten als je ook op de bank kan gaan zitten oid?quote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je zeker geen 20 minuten bezig bent... en waarom zou je dan in dat hokkie blijven zitten als je ook op de bank kan gaan zitten oid?
Omdat ik op de wc niet gestoord word.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je zeker geen 20 minuten bezig bent... en waarom zou je dan in dat hokkie blijven zitten als je ook op de bank kan gaan zitten oid?
Van het winter ook gedaan, was superquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
WEEKEND! BIER!
Vanavond 90s Now met 2 Brothers on the 4th Floor. Hoe fout.
Hoe weet jij hoeveel tijd ik nodig heb?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar in de IJsselhallen gezien maar dit is de originele bezetting, in Zwolle niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van het winter ook gedaan, was super
Ik ben niet eens in het land geweest. Stond nog wel op de lijst maar ik denk dat we dat maar mieten schrappen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Eens! Prachtig en fascinerend land, Israel maar wat een kutbevolking zeg.De enige toffe mensen die ik daar heb gesproken waren Palestijnen.
de bank zit lekkerder gok ik zo. je hebt meer ruimte. pakt weer lekker wat te drinken erbij oid...quote:
zo druk in huis?quote:
Alsof mij dat op dat moment ook maar ene fuck uitmaaktequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar in de IJsselhallen gezien maar dit is de originele bezetting, in Zwolle niet.
CherryLips?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
En nog weet ik niet wie die andere set Andre Rieu kaarten nou wou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |