Heb je geen vrienden/vriendinnen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wil ik wel iemand vinden die mee wil
Alleen Tunesië enzo boeit me eigenlijk niet.
Yeah... Ik ben nog niet klaar met schoolquote:
Dankje voor deze geruststellingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ze een grapje maakt, vrouwen schijten niet
Tunesie is ook geen leuk vakantie/reisland. Dan is marokko reisvriendelijker en mooier. En ik hoef ook niet elk land op aarde tye zien eigenlijk, albanie bijvoorbeeld trekt me totaal niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben blond en heb tieten. Dat kan haast niet mis gaan, toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, je was al lekker glad en zacht, dus de eerste stap is al gezet.
Ik wil nog wel eens naar Tunesie. Had er familie en mijn ouders vertelden er goede dingen over. Oh, en Star Wars IV/V is er opgenomenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tunesie is ook geen leuk vakantie/reisland. Dan is marokko reisvriendelijker en mooier. En ik hoef ook niet elk land op aarde tye zien eigenlijk, albanie bijvoorbeeld trekt me totaal niet.
We have a winner.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
En ik ben blond en heb tieten. Dat kan haast niet mis gaan, toch?
Dat mannen denken dat vrouwen niet schijten wil niet zeggen dat we niet net zo graag een stripboekje lezen bij het droldraaien.quote:
Als je er familie hebt/had is het wat logischer. Maar vergeleken met een aantal andere Noord afrikaanse landen zou ik het niet aanraden, qua interessant land en qua prettigheid qua reizen. En al helemaal niet voor een beginnende reiziger zoals CL zeg maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens naar Tunesie. Had er familie en mijn ouders vertelden er goede dingen over. Oh, en Star Wars IV/V is er opgenomen
Alles is wel veel hequote:
Spreek voor jezelf, ik lees niet op het toilet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat mannen denken dat vrouwen niet schijten wil niet zeggen dat we niet net zo graag een stripboekje lezen bij het droldraaien.
Ik zie je er nu met een trooper helmpje door de bossen racenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens naar Tunesie. Had er familie en mijn ouders vertelden er goede dingen over. Oh, en Star Wars IV/V is er opgenomen
En laser-geluidjes maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je er nu met een trooper helmpje door de bossen racen
Je mag met ons mee. We gaan weer naar Lloretquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is VI.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik puzzelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik lees niet op het toilet.
Piew piewwwww!!!!quote:
Dat was deel VIquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag je boven je 17e/18e nog Lloret binnen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag met ons mee. We gaan weer naar Lloret
quote:
Je denkt toch niet dat ik ook maar iets weet van wanneer het bos, ijs, woestijn of ruimte was he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was deel VI
Daarbij is Tunesië voornamelijk woestijn, dus daar stond Mos Eisli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |