Sudokuquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan zo weer naar buiten komen:
Aaaaaahhhhhh.![]()
Als je een goed stripboek hebt gelezen bij het schijten is het helemaal perfect
Enschede.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Waar dan? Bij mij (Hengelo) is het toch echt redelijk bewolkt..
Zon is ver te zoeken
Jawel, maar als de zon schijnt, moet ik binnen blijven. En nu schijnt de zon hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag toch wel naar buiten? Of echt helemaal niet?
Parasol, petje (ja, dan is het toegestaan)?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede.
[..]
Jawel, maar als de zon schijnt, moet ik binnen blijven. En nu schijnt de zon hier
Ik was laatst nog in Rijswijk. Beat that!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, en alle landen in Europa (vorig jaar griekenland, laatste op de lijst) verder Hong Kong, Australie, Indonesie, Tunesie etc etc....
Bring it on.
Die hebben we niet meerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nope, het blijft toch de Donald Duck..
Dat kan nooit!! Zelfs regen hier...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede.
[..]
Jawel, maar als de zon schijnt, moet ik binnen blijven. En nu schijnt de zon hier
Ja, dat zou kunnen. Nu heb ik geen petjes (quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Parasol, petje (ja, dan is het toegestaan)?
Parasolquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Parasol, petje (ja, dan is het toegestaan)?
als je nu elk jaar 1 land doet heb je de hele wereld gezien als je net zo oud bent als hij nuquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent dan ook een stukje ouder dan ik, ik heb nog tijd
Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat kan nooit!! Zelfs regen hier...
Overweeg toch het biertje in Enschede
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aaaaaahhhhhh.![]()
Das wel klote.. Donald was 'het' perfecte plee-materiaal..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben we niet meer
Misschien eens een abonnement op de Flair nemen ofzo.
Oja, kan altijd nog de Quest er neerleggen.
Dan wil ik wel iemand vinden die mee wilquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
als je nu elk jaar 1 land doet heb je de hele wereld gezien als je net zo oud bent als hij nu
Ja, hoiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
We hebben weer eens een secretaressefunctie! Nu op de internetafdeling!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aaaaaahhhhhh.![]()
Gelukkig weet ik dat ze een grapje maakt, vrouwen schijten nietquote:
Haha nice! Of had je toevalllig de sproeier aan staan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Ik heb ooit eens in de tuin gezeten, stralende zon, terwijl mijn overbuurvrouw regen had
Nee, dat was een hele accurate plaatselijke buiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha nice! Of had je toevalllig de sproeier aan staan?
quote:
ofzoquote:Taken die in deze functie prioriteit hebben is het beantwoorden van de inkomende telefoon en post op de afdeling. Je beheert de agenda en de mailbox van het Hoofd van de afdeling. Je organiseert het afdelingsoverleg en maakt hier een verslag van. Het bijhouden en registreren van vakantiedagen van de afdeling hoort ook bij het takenpakket van de assistent. Zorgdragen voor de juiste afhandeling van facturen (laten tekenen, grootboek- en projectnummers, contact met leveranciers), organiseren van events (einde maandsborrel, bosdagen etc), inplannen vergaderzalen afdeling. Daarnaast is er de mogelijkheid om werkzaamheden die op de afdeling blijven liggen op te pakken. Kortom; je kan deze functie naar jouw hand zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |