Mijn ouders ook, maar die hebben het altijd over de russen in het hotel... die dan de hele tafel volzetten met drank en eten en de helft maar opmaken en heel onbeschoft gana vreten en het personeel behandelen en zoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan ook altijd voor de all inclusive
quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /static/pub/mm/tempest/4632/Image/denker.jpg on this server.
Ben je nou echt serieus over dat hele all inclusive Loret?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan ook altijd voor de all inclusive
Een groot gedeelte van het Colosseum staat er nog. Troy is hier ook opgenomen, maar die set hebben ze dus grondig afgefikt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zie jou al staan...tussen al de ledematen van de afgeslachte gladiatoren
Voor sommige dingen moet je de tijd nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering... Niks beters te doen dan 20 minuten op de plee zitten?
Het gata om de tussenstop, waar we dan een week willen blijven.quote:
Ja, voor een goede film, een fijne date of een avond stappen. Niet voor op de plee zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor sommige dingen moet je de tijd nemen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij gaan als het goed is naar de LOTR set![]()
Ik in elvenpakje huppelend door de bossen.... jullie zien het voor je nu he?
De Ewoks film!quote:
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geweldig! Australie is zo tof, ben er echt verliefd op. En nieuw Zeeland schijnt supermooi te zijn, zou er graag heen willen.
Ik lees daar lekker de Nieuwe Revu. Of ik die nu op de plee lees of op de bankquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, voor een goede film, een fijne date of een avond stappen. Niet voor op de plee zitten
Meh...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik lees daar lekker de Nieuwe Revu. Of ik die nu op de plee lees of op de bank
Mag JarJar dan ook in de line-up?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, Ewoks moeten ze allemaal afschieten.
Gewoon omdat het kan!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ouders ook, maar die hebben het altijd over de russen in het hotel... die dan de hele tafel volzetten met drank en eten en de helft maar opmaken en heel onbeschoft gana vreten en het personeel behandelen en zo
En de israeli's zijn nog erger! Dat is het meest asociale volk wat er bestaat.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je nou echt serieus over dat hele all inclusive Loret?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor alle dingen moet je de tijd nemen.
De wc is voor mij een rustpuntje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering... Niks beters te doen dan 20 minuten op de plee zitten?
maar 20 minuten gaat wel erg verquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |