Ik vind QyRoZ leuker.quote:
Eddie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:15 schreef JoeBravo het volgende:
M'n eddie vedder post nu al in de vergetelheid
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Eh... ik weet niet of die tablet pc zo'n goed idee was... De treinreis van een uur leek 10 minuten...
Wees niet bang, het is een Acer, die is binnen een week kapot.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Eh... ik weet niet of die tablet pc zo'n goed idee was... De treinreis van een uur leek 10 minuten...
quote:
Klussenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef rival het volgende:
Bijna weekend, maandag werken, dan 2 weken vrij
2 weken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef rival het volgende:
Bijna weekend, maandag werken, dan 2 weken vrij
Waarmee heb je je zo vermaakt dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga niks doen, er hebben zoveel mensen aangeboden te helpen dat ik gewoon in de tuin kan chillenquote:
Ik ben goedquote:
Uhuh mister perfectionist gaat toekijken hoe anderen klussen in zijn huis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga niks doen, er hebben zoveel mensen aangeboden te helpen dat ik gewoon in de tuin kan chillen
[..]
Ik ben goed
Ik kan het toch proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh mister perfectionist gaat toekijken hoe anderen klussen in zijn huis.
Ik geloof je direct
Ik geef je 5 minuten lieverdquote:
Verstandig!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga niet eens kijken als de stucadoor bezig is
IKEAquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:12 schreef rival het volgende:
En, hebben jullie nog leuke plannen van het weekend?
Ik zelf ga mijn droomauto halen morgen
vanavond op date
oh en vooral niet te vergeten, zondag naar de ikea en/of andere winkels in die trant
Heul niet! Ik ben heul zeunig! (moet nog wel een hoesje kopenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wees niet bang, het is een Acer, die is binnen een week kapot.
vanavond Agnes Obel, morgen klussen/inkopen doen, morgenavond mss Kensington, zondag verjaardag neefje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:12 schreef rival het volgende:
En, hebben jullie nog leuke plannen van het weekend?
Ik zelf ga mijn droomauto halen morgen
vanavond op date
oh en vooral niet te vergeten, zondag naar de ikea en/of andere winkels in die trant
sterfquote:
Ik vind het oprecht een beter nummer dan alles wat gedrochten als Beyonce, All saints, Alicia Keys weet ik hebben voortgebracht..quote:
Ik zou die Rebecca helemaal kapot neuken, maar ja dat mag niet, want minderjarig. Dus dan maar kapot trappenquote:
Well duh, deze meid is blankquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een beter nummer dan alles wat gedrochten als Beyonce, All saints, Alicia Keys weet ik hebben voortgebracht..
De film moeje gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vandaag alleen maar nummers luisteren die iets met Friday hebben. Ben nu Ice Cube - Friday aan het luisteren
Niet alleen daaromquote:
All Saints? Da's lang geleden, zit het je nog steeds dwarsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een beter nummer dan alles wat gedrochten als Beyonce, All saints, Alicia Keys weet ik hebben voortgebracht..
Het kwam in me opquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
All Saints? Da's lang geleden, zit het je nog steeds dwars
Subtielquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wel weer typisch dat die ene zwarte achteraan staat.
en Friday afternext?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
What makes you think I didn't already?
En ja, Next Friday ook.
Zo hoort dat he.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wel weer typisch dat die ene zwarte achteraan staat.
Ik hou niet van kaas. En 'kaas' noem ik gewoon wiet. Ik ben niet één of andere kneus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Het zijn dan ook echt films om te kijken onder het genot van "een blokje kaas"
Ik snap ook niet waarom je dat soort domme synoniemen zou moeten verzinnen voor iets dat nergens onbespreekbaar isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou niet van kaas. En 'kaas' noem ik gewoon wiet. Ik ben niet één of andere kneus.
Dat hoofd van hem ook in die reclamequote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Soms betrap ik me ook op eengedachte hoor
.
Die anti HIVreclame met Jurgen Raymann: "Zou je nog om me lachen als ik HIV had?"
Nou.....
.
Lach nu al niet om hemquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Soms betrap ik me ook op eengedachte hoor
.
Die anti HIVreclame met Jurgen Raymann: "Zou je nog om me lachen als ik HIV had?"
Nou.....
.
Ik ga overal op in, op de manier die mij uitkomt jaquote:
Jamaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga overal op in, op de manier die mij uitkomt ja.
Man, ik moest alle vier die zure sloten af in de hoop er toch nog een lekker zoet-sappig kutje te ontdekken, maar helaas.quote:
Doe dan Lovesong, of Why can't I be youquote:
Ow. Hebben we het over vrijdag?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit in die nummers de tekst 'Friday' in de titel? Nee he. Beetje domme Ang3l he...
Je moet niet denken als je daar niet geschikt voor bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Hebben we het over vrijdag?
(Ik mag van jullie niet teruglezen)
Ik dacht dat we het gewoon over the Cure hadden
Jij mag van mij allesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Hebben we het over vrijdag?
(Ik mag van jullie niet teruglezen)
Ik dacht dat we het gewoon over the Cure hadden
Moeten we nu raden wat je aan het voelen bent?quote:
Scrubsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:21 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Scrub, scrub?? Zacht zijn de meeste vrouwen toch al
Nog gladder en zachterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:21 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Scrub, scrub?? Zacht zijn de meeste vrouwen toch al
Meh.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Moeten we nu raden wat je aan het voelen bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |