Ze heeft een miesje als icoontje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat je een jongen was.
Maar wordt jij eigenlijk ook verstoten enzo als je breekt met moslim zijn?
Het was mijn eerstequote:
Nah nog even op msn hangen en dan ben ik weg.quote:
Ik ben hier al sinds 121quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef JustRocking het volgende:
Godver ik moet echt gaan slapen. Dit is al het vierde SCtopic waarin ik post vandaag.
Bijna nog erger dan ARGquote:
Ik vroeg me net af waar jij ineens heen wasquote:
Ja, dat weet ik dus niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat je een jongen was.
Maar wordt jij eigenlijk ook verstoten enzo als je breekt met moslim zijn?
Zeker wel.quote:
oquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ging niet over jou maar over Joost
Dat is nogal een verhaal. Heb je een gerichte vraag? Heb je het hulpboek al doorgenomen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef ThaTim het volgende:
Kan iemand mij de hexameter en die shizzle uitleggen?
Als we zo gaan spelen, ik ben er denk ik sinds #8 van de SC ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben hier volgens mij vanaf het begin van EXA.Mijn cijfers voor de CE's hebben er volgens mij wel keihard onder geleden.
Dat dus. Dat lijkt me echt kut.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Heel veel succes dan, met je leven inrichten zoals jij dat zelf wilt, KlinkerbotsingDenk je dat je ouders het contact zullen verbreken als je uit huis gaat?
Geen idee. Volgens mij zullen ze echt heeeeel boos worden. Het is echt kut want nu heb ik ook een soort van vriendje enzo en alles moet in het geheim en stiekem en bah.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Heel veel succes dan, met je leven inrichten zoals jij dat zelf wilt, KlinkerbotsingDenk je dat je ouders het contact zullen verbreken als je uit huis gaat?
Gekkiequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
o
Ik vat echt veel te veel verkeerd op
Hulpboek heb ik niet, is er ergens een internetlink ofzo waar het duidelijk uitgelegd staat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is nogal een verhaal. Heb je een gerichte vraag? Heb je het hulpboek al doorgenomen?
hexameter = 10^16(?)meterquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef ThaTim het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb dus een gelovige vriendin. Maar dat ik eigenlijk ook wel aan het einde zeg maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij zullen ze echt heeeeel boos worden. Het is echt kut want nu heb ik ook een soort van vriendje enzo en alles moet in het geheim en stiekem en bah.Mn smoesjes raken op!
[..]
Gekkie
Ik denk toch dat je ze ooit moet gaan confronteren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij zullen ze echt heeeeel boos worden. Het is echt kut want nu heb ik ook een soort van vriendje enzo en alles moet in het geheim en stiekem en bah.Mn smoesjes raken op!
[..]
Gekkie
En ze zullen geen begrip hebben?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Gekkie
het geldt gwn voor 1 regel altijd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oke die hele tekst is in rijmschema he? De volgorde is: lang kort kort - lang kort kort - lang kort kort - lang kort kort - lang kort kort - lang anceps (anceps mag allebei zijn). waar 'kort kort' staat mag ook 'lang' komen, maar dat gebeurt zelden op de 5e plek.
O, die fietsquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Leuk man. Klemtoon ligt op de a, dus van meter is geen sprake. Hexámeter. [hexaamutur].
Ja, hoi pap mam ik heb een vriendje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je ze ooit moet gaan confronteren.
Mijn ouders kennende..quote:
Mweh. Ze moeten gewoon gelukkig zijn als jij dat ook bent en je onvoorwaardelijk accepteren...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn ouders doen ook al zo kut over verkering. Ik mocht he tniet voor mijn 16e.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, hoi pap mam ik heb een vriendje.
Het woord 'vriendje' is nog nooit gevallen hier in huis.Oei.
[..]
Mijn ouders kennende..Ze zullen echt woest zijn en me doodnegeren waarschijnlijk. Geen idee.
Je moet toch ergens beginnen. Ik hoop niet dat je tot hun dood van plan bent te gaan zwijgen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, hoi pap mam ik heb een vriendje.
Het woord 'vriendje' is nog nooit gevallen hier in huis.Oei.
[..]
Mijn ouders kennende..Ze zullen echt woest zijn en me doodnegeren waarschijnlijk. Geen idee.
Dankje!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mweh. Ze moeten gewoon gelukkig zijn als jij dat ook bent en je onvoorwaardelijk accepteren...Maar goed. Lijkt me echt zo superlastig. In ieder geval heel veel succes ermee
Awwquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Mijn ouders doen ook al zo kut over verkering. Ik mocht he tniet voor mijn 16e.
Beetje randomquote:
* ThaTim pakt het woordenboekquote:
Half ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En klinker, je bent zelf niet gelovig neem ik aan?
Dan kon het ook kort zijn, ook al zijn er twee medeklinkers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef Corkscrew het volgende:
Wat was dat gedoe me muta cum liquida en molenaar ook alweer?
En hebben je ouders ook maar enig idee dat je online bent/wat je doetquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Half ofzo.Geen idee wat ik ben.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef Dastan het volgende:
Elisie treedt op wanneer er een klinkerbotsing tussen twee woorden is.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder ging met een vriendin van haar op hyves kijken toen ze wist hoe mijn vriendin heette
en hoe weet je of iets kort isquote:
Uh ze zien wel dat ik belachelijk veel achter de computer zit en dat vinden ze niet goed. Maar ja, dan moeten ze me maar meer vrijheid geven zodat ik leuke dingen kan ondernemen met vriendinnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En hebben je ouders ook maar enig idee dat je online bent/wat je doet?
Slaap ze en succes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef JustRocking het volgende:
Lieve lieve menschen ik ga slapen.
Allemaal nog heel veel succes met latijn, biologie en vervelende ouders.
Groetjes.![]()
(ps. ik leg mijn biologie boek onder mijn kussen)
Dan staat er dus niet zo'n streepje boven. Maar vaak is het ook wel logisch. Als je 'evectio' uitspreekt, leg je zelf ook al meer nadruk op de eerste e, weinig op de tweede e en veel op die laatste 'o'.quote:
Bedankt! Jij ook succes met morgen je laatste examen(s)!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef JustRocking het volgende:
Groetjes.![]()
GR GR SLAAP ZACHT NIKS DOEN DAT ETSU TIMMA G EN IK OOK NIET ZOUDEN DOEN HEquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef JustRocking het volgende:
Groetjes.![]()
dus alle gedeeltes met een streepje zijn lang?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dan staat er dus niet zo'n streepje boven. Maar vaak is het ook wel logisch. Als je 'evectio' uitspreekt, leg je zelf ook al meer nadruk op de eerste e, weinig op de tweede e en veel op die laatste 'o'.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GR GR SLAAP ZACHT NIKS DOEN DAT ETSU TIMMA G EN IK OOK NIET ZOUDEN DOEN HE
Discussies die je eigenlijk niet kan verliezen, en toch altijd verliest.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uh ze zien wel dat ik belachelijk veel achter de computer zit en dat vinden ze niet goed. Maar ja, dan moeten ze me maar meer vrijheid geven zodat ik leuke dingen kan ondernemen met vriendinnen.Daarmee chanteer ik ze ook.
Ja. Behalve de uiteinden wanneer het woord verbogen wordt uiteraard.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dus alle gedeeltes met een streepje zijn lang?
'waarom dan niet?'quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Discussies die je eigenlijk niet kan verliezen, en toch altijd verliest.
ah, maar dat ligt gewoon aan de regel dus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Behalve de uiteinden wanneer het woord verbogen wordt uiteraard.
Gewoon door blijven zetten. Mijn ouders zijn met sommige simpele dingen ook streng vergeleken met anderen ouders, maar ik krijg uiteindelijk toch mijn zin omdat ik blijf zeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uh ze zien wel dat ik belachelijk veel achter de computer zit en dat vinden ze niet goed. Maar ja, dan moeten ze me maar meer vrijheid geven zodat ik leuke dingen kan ondernemen met vriendinnen.Daarmee chanteer ik ze ook.
jeuj drogredenen. Welkom bij het christendom.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
'waarom dan niet?'
'Omdat wij dat niet willen!'
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Discussies die je eigenlijk niet kan verliezen, en toch altijd verliest.
Ja echtquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
'waarom dan niet?'
'Omdat wij dat niet willen!'
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ah, maar dat ligt gewoon aan de regel dus?
De 'lange' streepjes zijn dus altijd erg kort? en alles ertussen in zijn dus 'kort'?
Snuf en zijn zusje zijn alleen thuisquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef Snuf. het volgende:
Mijn ouders gaan morgen op vakantie voor een week met zijn tweeën
Gezeikt of gezeken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ja echt"Ik heb toch mn Nederlandse identiteit!" "NEE JE ZULT ALTIJD EEN IRAKEES BLIJVEN"
Omg laat me gewoon los![]()
Oke genoeg gezeikt
Eigenlijk niet want ik ga een paar dagen weg met de klasquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Snuf en zijn zusje zijn alleen thuis
Ha! mede-irakees gespot @ fok met zeikende oudersquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ja echt"Ik heb toch mn Nederlandse identiteit!" "NEE JE ZULT ALTIJD EEN IRAKEES BLIJVEN"
Omg laat me gewoon los![]()
Oke genoeg gezeikt
Snuf's zusje alleen thuisquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eigenlijk niet want ik ga een paar dagen weg met de klas
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Ha! mede-irakees gespot @ fok met zeikende ouders
Naar kampieng de Berenkuil zekerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eigenlijk niet want ik ga een paar dagen weg met de klas
Er zijn vier lettergrepen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef ThaTim het volgende:
bijvoorbeeld bij
_ _ _
PRENSATIO
De E, A en O zijn dus lang? wat doe ik met de rest?
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Lang, lang? kort, lang?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Er zijn vier lettergrepen.
PREN-SA-TI-O
Vul maar in.
Schattig is het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
niet dingen quoten die uren geleden zijn geplaatst
20 minuten of zo was het toch? Plus ik moest tandenpoetsen en lenzen uit doen dus jaaaaaaa niet haten b0iiiiiquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
niet dingen quoten die uren geleden zijn geplaatst
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
exa-baardjes zijn alles behalve schattig
lang, lang, kort lang?quote:
Ik vind het wel schattig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
exa-baardjes zijn alles behalve schattig
Als je het uitspreekt is het toch ook zo? Saaa is ook lang. Ti is twijfelgeval, maar geloof wel dat het kort is of zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het woordenboek:
lang-lang-kort-lang aangeeft?
f0ck y0u l3veenn...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dan heb je eerdere pics van zijn exa baardje nog niet gezien
Klopt. Stuur eens?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dan heb je eerdere pics van zijn exa baardje nog niet gezien
Pics?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga morgen mijn exa-baardje maar eens scheren
Je kunt toch niet één korte hebben, gevolgd door een lange?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als je het uitspreekt is het toch ook zo? Saaa is ook lang. Ti is twijfelgeval, maar geloof wel dat het kort is of zo'o' is weer lang.
SHOWquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga morgen mijn exa-baardje maar eens scheren
Volgens mij kun je beter kijken naar medeklinkers e.d. (en die standaardregel voor de laatste twee delen van de zin)quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef ThaTim het volgende:
Dus, VR2 en Dastan:
Gewoon elk woord opsplitsen in lettergrepen, woordenboek pakken waar streepjes staan (oppassen bij verbuigingen.) lettergrepen met streepje zijn lang en de rest dus kort?
Ja, en dan opsplitsen in zes dactyli.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef ThaTim het volgende:
Dus, VR2 en Dastan:
Gewoon elk woord opsplitsen in lettergrepen, woordenboek pakken waar streepjes staan (oppassen bij verbuigingen.) lettergrepen met streepje zijn lang en de rest dus kort?
RTquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben het altijd eens met Etsu. Ik weet niet waar dit allemaal over gaat, maar Etsu heeft gelijk
Je mag best Klinker/Klinkie/of iets in die richting zeggen hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
Baard-haters zijn gewoon boos omdat een hello kitty lover mij wel schattig blijkt te vinden
Alleen in poëzie toch? Houdt gewoon in dat Vergilius dat woord niet kan gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt toch niet één korte hebben, gevolgd door een lange?
Als VR2 dit goedkeurt, ga ik gewoon deze tactiek gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter kijken naar medeklinkers e.d. (en die standaardregel voor de laatste twee delen van de zin)
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HEB EEN TENTJE IN MIJN BROEK EN HIJ KOMT DOOR JOUW FOBO
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alleen in poëzie toch? Houdt gewoon in dat Vergilius dat woord niet kan gebruiken.
Mail geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hoe communiceert leeell nog met mensen van dit forum dan? Via msn of zo?Of sms't hij de hele tijd naar mensen zijn spannende avonturen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
moet ik door 100 SC's heenbladeren...
Je ziet het wel op de meet, als ik kan.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hoe communiceert leeell nog met mensen van dit forum dan? Via msn of zo?Of sms't hij de hele tijd naar mensen zijn spannende avonturen
Keur ik goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Als VR2 dit goedkeurt, ga ik gewoon deze tactiek gebruiken.
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je ziet het wel op de meet, als ik kan.
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wiquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag best Klinker/Klinkie/of iets in die richting zeggen hoor.
Sorry Klinkie(quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag best Klinker/Klinkie/of iets in die richting zeggen hoor.
HIHIHIHquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HEB EEN TENTJE IN MIJN BROEK EN HIJ KOMT DOOR JOUW FOBO
Omdat ze botergeil zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
Waarom hebben bijna alle blonde Italiaanse meisjes piercings in bijvoorbeeld de neus?
Nee. Dan schrik ik je af.quote:
En wat is nu met die dactyli?quote:
Ik ben 19.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Sorry Klinkie(), ik ben niet zo goed met kleine meisjes
Ander keertje danquote:
Een versregel bestaat uit zes dactyli. Eén dactylus bestaat uit ofwel: lang-kort-kort, ofwel: lang-lang.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ander keertje dan
Besides, camera is toch leeg
Goeie vraag inderdaad. Daar zie je veel eerder hoger opgeleiden met piercings en van allesquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
Waarom hebben bijna alle blonde Italiaanse meisjes piercings in bijvoorbeeld de neus?
Zij ja, ik twijfel nog.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar jullie gaan elkaar dus meetenSupertof allemaal.
Was het een grote steen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Oja, Joosterd is baas omdat TT nu Breath is... of was dat al een tijdje zo?
Het is dus even puzzelen met het aantal lettergrepen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een versregel bestaat uit zes dactyli. Eén dactylus bestaat uit ofwel: lang-kort-kort, ofwel: lang-lang.
Klopt.quote:
quote:
Altijd 6? En het is altijd in 3 delen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een versregel bestaat uit zes dactyli. Eén dactylus bestaat uit ofwel: lang-kort-kort, ofwel: lang-lang.
Inderdaad viel mij ook opquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Goeie vraag inderdaad. Daar zie je veel eerder hoger opgeleiden met piercings en van alles(ik impliceer niets
).
Ik heb al 100x mijn foto hier laten zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Morgen misschien, maar eerst pics van jou
Was dacht ik al zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Oja, Joosterd is baas omdat TT nu Breath is... of was dat al een tijdje zo?
Omdat ik niet wil dat iedereen me herkent.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vamos a la playaaaa.
En waarom hebben de meeste van jullie geen fotoboek?
Niet terwijl ik er wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al 100x mijn foto hier laten zien.
Altijd zes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Altijd 6? En het is altijd in 3 delen?
Dus je zet eerst over lang en kort, en dan zet je de dactyli?
Basketballer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet terwijl ik er was
Ik herinner me alleen een aap en een basketballer
Maar in je fotoboek hoef je geen foto te plaatsen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat iedereen me herkent.
Ook een Italiaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad viel mij ook op
Mijn uitwisselingsstudente woog 30 kilo man anorexia alles
Ja maar wat moet ik anders plaatsenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar in je fotoboek hoef je geen foto te plaatsen.
Nog een keer a.u.b, volgens mij heb ik hem gemist?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al 100x mijn foto hier laten zien.
maar anders is een FoBo slechts een verkapte SCquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's van jezelf in je FoBo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vamos a la playaaaa.
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Nog een keer a.u.b, volgens mij heb ik hem gemist?
En ik heb geen fotoboek omdat mijn Hyves en Facebook al een fotoboek is met 1500 foto's(not kidding)
1500?!?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
En ik heb geen fotoboek omdat mijn Hyves en Facebook al een fotoboek is met 1500 foto's(not kidding)
Als ik mag, kom jij sowieso ook toch?quote:
Ze was opzich wel geefbaar en aardig maar behoorlijk dom en sprak bijna geen Engelsquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook een Italiaan? In onze groep zat ook een anorexiapatiënte, maar die was met iets meer kilootjes best geefbaar
.
5e is ALTIJD lang-kort-kort?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Altijd zes.
Als je een versregel hebt met dertien lettergrepen weet je dus zeker dat:
lang-lang | lang-lang | lang-lang | lang-lang | lang-kort-kort | lang-lang
Want de vijfde is altijd lang-kort-kort.
De | scheidt de dactyli.
Info over jezelf enzo.quote:
Link naar je facebook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
is het ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar anders is een FoBo slechts een verkapte SC
Had ik welquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's van jezelf in je FoBo?
Jij had toch ook een foto van jezelf in je fobo klinkquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
Er zijn een paar kortje stukjes, doordat Vergilius overleed voor zijn werk af was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Altijd zes.
De | scheidt de dactyli.
Zoiets mattie, kijk zelf: http://ismaelterveer.hyves.nl/quote:
5e is niet altijd lang-kort-kort, maar wel in 95 % van de gevallen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Altijd zes.
De | scheidt de dactyli.
Wie wil er in mijn fotoboek een lief berichtje posten zodat ik altijd word herinnerd aan de mooie tijd in de EXA forumquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vamos a la playaaaa.
Nog even doorgaan!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
Ik wil meedoen aan deze SC, maar ik moet economie leren.![]()
Uhu, laatst weer verwijderd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Jij had toch ook een foto van jezelf in je fobo klink
Hoi Ezellquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
Ik wil meedoen aan deze SC, maar ik moet economie leren.![]()
Jazeker. De EERSTE lettergreep is ALTIJD lang. De LAATSTE DACTYLUS is ALTIJD lang-lang.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
5e is ALTIJD lang-kort-kort?
En dan is de rest gewoon invullen?
had je hives al gezien hoor, alleen niet door 1500 foto's heengebladerd...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Zoiets mattie, kijk zelf: http://ismaelterveer.hyves.nl/
Hypocrietquote:
Klopt, maar die gaan ze zeker niet vragen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Er zijn een paar kortje stukjes, doordat Vergilius overleed voor zijn werk af was.
maar laten we daar in dit geval maar vanuit gaan, ik ga niet nog moeilijker doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
5e is niet altijd lang-kort-kort, maar wel in 95 % van de gevallen...
Maar nu niet meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Info over jezelf enzo.
[..]
Link naar je facebook.
[..]
is het ook
[..]
Had ik wel
O, jammerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
had je hives al gezien hoor, alleen niet door 1500 foto's heengebladerd...
Daar mag je bij het cse van uitgaan. Ze vragen zeker geen versregel waarbij dit niet klopt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
5e is niet altijd lang-kort-kort, maar wel in 95 % van de gevallen...
Laatste is toch juist lang-kort/lang-'kruisje'quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jazeker. De EERSTE lettergreep is ALTIJD lang. De LAATSTE DACTYLUS is ALTIJD lang-lang.
Tenminste, niet altijd, maar daar mag je bij het cse zeker van uitgaan.
Ik heb geen zin meer, ookal ben ik een uurtje geleden begonnen.quote:
Hoi! Ja hoor, weinig gedaan maar toch. Vooral lekker gegeten en geprobeerd om iets voor economie te doen..quote:
De 20.000 bereiktquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
OH MIJN FUCKING GOD KIJK EENS HOEVEEL POSTS IK HEB
Kan ook wel. In mijn lessen was het lang-lang. Maar het is geen spondee, nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Laatste is toch juist lang-kort/lang-'kruisje'
Zo hebben wij het in de lessn gedaan dacht ik.
Jij post evengoed niksquote:
En je verjaardag nog een beetje gevierdquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer, ookal ben ik een uurtje geleden begonnen.
[..]
Hoi! Ja hoor, weinig gedaan maar toch. Vooral lekker gegeten en geprobeerd om iets voor economie te doen..
Misschienquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als ik mag, kom jij sowieso ook toch?
Hoi Etsu.quote:
Etsu.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
''Jjsjkdj Sjjdj wil vrienden worden''
Wie is dat
haterquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wie is dat
nee klopt.. waarschijnlijk krijgen we een stukje met heel veel spondeeën.. dus heel veel lang-lang.. dan moet je uitleggen waarom, en dat is dan waarschijnlijk omdat ze langzaam lopen, of iemand traag zwemt (Palinurus)quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maar laten we daar in dit geval maar vanuit gaan, ik ga niet nog moeilijker doen
Ik niet!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wie is dat
Met bier en tietenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik moet zo en zo een partij topic hebben voor mijn 20.000e post
eckt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel, dan moet je je DM maar even bekijken
Sorry, schatje patatjequote:
Klopt. Toevoeging: veel lang-lang is bedroefd, veel lang-kort-kort is opgewekt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
nee klopt.. waarschijnlijk krijgen we een stukje met heel veel spondeeën.. dus heel veel lang-lang.. dan moet je uitleggen waarom, en dat is dan waarschijnlijk omdat ze langzaam lopen, of iemand traag zwemt (Palinurus)
Het tegenovergestelde kan ook:dus heel veel lang-kort-kort, en dan moet je aangeven dat het tempo van spreken/lopen verhoogd wordt omdat ze haast hebben ofzo...
Nee, want jij bent ook niet schizofreen.quote:
ja auchquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klopt. Toevoeging: veel lang-lang is bedroefd, veel lang-kort-kort is opgewekt.
Toppiequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga er 1 voorbereiden. Jullie moeten er wel zijn heStraks is het over een kwartiertje ofzo
Mag ik iets liefs terug?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Nee, want jij bent ook niet schizofreen.
STUUR NU EEN FOTO VAN JOU!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef Kaasrol het volgende:
oja nu zie ik hem
Ga even douchen, dan naar bed. Zo zurück dus
Heet dat anceps? Interessant.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
De laatste is dus altijd anceps, maakt niet uit of het kort of lang is, altijd een kruisje neerzetten.
Met hem ben ik gescheiden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan niet met twee mensen tegelijk zijn getrouwd. Flitkikker hé.
Nein.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
EZELL komt naar de MEET ?!??@??!?
Denk je echt dat er chicks zijn die met mensen van deze SC zouden willen meetenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
EZELL komt naar de MEET ?!??@??!?
Noureen DeWulf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:41 schreef Snuf. het volgende:
Wat moet er allemaal in het feest topic?
- Bedankjes
- Tieten
- Bier
- Sparta
Morgen zei ik toch alquote:
Jij bent toch een chick?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Denk je echt dat er chicks zijn die met mensen van deze SC zouden willen meeten
er zit een fout in die zinquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Lijkt mij best grappig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jaquote:
Hyves pl0xquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Morgen zei ik toch al
Heb nu even niks paraat, zit op ipod, als ik op pc zat had ik wat gestuurd
Dank.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, hij was niet zo heel goed. Jij bent beter ofc.
Hou ik je aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Morgen zei ik toch al
Heb nu even niks paraat, zit op ipod, als ik op pc zat had ik wat gestuurd
Smoelenboek ook goedquote:
Ik zou beginnen met die streepjes die je weet (eerste streep dus, en die laatste twee dactyli). En onthoud ook die medeklinkers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:41 schreef ThaTim het volgende:
Oke, even resumeren, dan ga ik daarna pitten.
Een streepje in woordenboek betekent lang, dan ga je alle lange lettergrepen aanstrepen. De rest maak je kort.
Dan deel je ze in in dactyli en zoek je degene die 5e is, wat lang kort kort zal zijn. En dan is de rest gewoon verdelen
Blijkbaar, al is een streepje m.i. ook goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef ThaTim het volgende:
en dus helemaal bij het einde altijd ene kruisje zetten?
†quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef ThaTim het volgende:
en dus helemaal bij het einde altijd ene kruisje zetten?
Heb ik ook nietquote:
1 chick 15 jongensquote:
Moet je de naam wel eer aandoenquote:
Ik ga iemand verkragte.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
1 chick 15 jongens![]()
Pogingen tot sjans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |