Je mag best Klinker/Klinkie/of iets in die richting zeggen hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
Baard-haters zijn gewoon boos omdat een hello kitty lover mij wel schattig blijkt te vinden
Alleen in poëzie toch? Houdt gewoon in dat Vergilius dat woord niet kan gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt toch niet één korte hebben, gevolgd door een lange?
Als VR2 dit goedkeurt, ga ik gewoon deze tactiek gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter kijken naar medeklinkers e.d. (en die standaardregel voor de laatste twee delen van de zin)
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HEB EEN TENTJE IN MIJN BROEK EN HIJ KOMT DOOR JOUW FOBO
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alleen in poëzie toch? Houdt gewoon in dat Vergilius dat woord niet kan gebruiken.
Mail geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hoe communiceert leeell nog met mensen van dit forum dan? Via msn of zo?Of sms't hij de hele tijd naar mensen zijn spannende avonturen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
moet ik door 100 SC's heenbladeren...
Je ziet het wel op de meet, als ik kan.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hoe communiceert leeell nog met mensen van dit forum dan? Via msn of zo?Of sms't hij de hele tijd naar mensen zijn spannende avonturen
Keur ik goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Als VR2 dit goedkeurt, ga ik gewoon deze tactiek gebruiken.
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je ziet het wel op de meet, als ik kan.
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wiquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag best Klinker/Klinkie/of iets in die richting zeggen hoor.
Sorry Klinkie(quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag best Klinker/Klinkie/of iets in die richting zeggen hoor.
HIHIHIHquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HEB EEN TENTJE IN MIJN BROEK EN HIJ KOMT DOOR JOUW FOBO
Omdat ze botergeil zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
Waarom hebben bijna alle blonde Italiaanse meisjes piercings in bijvoorbeeld de neus?
Nee. Dan schrik ik je af.quote:
En wat is nu met die dactyli?quote:
Ik ben 19.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Sorry Klinkie(), ik ben niet zo goed met kleine meisjes
Ander keertje danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |