Ze heeft een miesje als icoontje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat je een jongen was.
Maar wordt jij eigenlijk ook verstoten enzo als je breekt met moslim zijn?
Het was mijn eerstequote:
Nah nog even op msn hangen en dan ben ik weg.quote:
Ik ben hier al sinds 121quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef JustRocking het volgende:
Godver ik moet echt gaan slapen. Dit is al het vierde SCtopic waarin ik post vandaag.
Bijna nog erger dan ARGquote:
Ik vroeg me net af waar jij ineens heen wasquote:
Ja, dat weet ik dus niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat je een jongen was.
Maar wordt jij eigenlijk ook verstoten enzo als je breekt met moslim zijn?
Zeker wel.quote:
oquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ging niet over jou maar over Joost
Dat is nogal een verhaal. Heb je een gerichte vraag? Heb je het hulpboek al doorgenomen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef ThaTim het volgende:
Kan iemand mij de hexameter en die shizzle uitleggen?
Als we zo gaan spelen, ik ben er denk ik sinds #8 van de SC ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben hier volgens mij vanaf het begin van EXA.Mijn cijfers voor de CE's hebben er volgens mij wel keihard onder geleden.
Dat dus. Dat lijkt me echt kut.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Heel veel succes dan, met je leven inrichten zoals jij dat zelf wilt, KlinkerbotsingDenk je dat je ouders het contact zullen verbreken als je uit huis gaat?
Geen idee. Volgens mij zullen ze echt heeeeel boos worden. Het is echt kut want nu heb ik ook een soort van vriendje enzo en alles moet in het geheim en stiekem en bah.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Heel veel succes dan, met je leven inrichten zoals jij dat zelf wilt, KlinkerbotsingDenk je dat je ouders het contact zullen verbreken als je uit huis gaat?
Gekkiequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
o
Ik vat echt veel te veel verkeerd op
Hulpboek heb ik niet, is er ergens een internetlink ofzo waar het duidelijk uitgelegd staat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is nogal een verhaal. Heb je een gerichte vraag? Heb je het hulpboek al doorgenomen?
hexameter = 10^16(?)meterquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef ThaTim het volgende:
Kan iemand mij de hexameter en die shizzle uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |