Een versregel bestaat uit zes dactyli. Eén dactylus bestaat uit ofwel: lang-kort-kort, ofwel: lang-lang.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ander keertje dan
Besides, camera is toch leeg
Goeie vraag inderdaad. Daar zie je veel eerder hoger opgeleiden met piercings en van allesquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
Waarom hebben bijna alle blonde Italiaanse meisjes piercings in bijvoorbeeld de neus?
Zij ja, ik twijfel nog.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar jullie gaan elkaar dus meetenSupertof allemaal.
Was het een grote steen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Oja, Joosterd is baas omdat TT nu Breath is... of was dat al een tijdje zo?
Het is dus even puzzelen met het aantal lettergrepen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een versregel bestaat uit zes dactyli. Eén dactylus bestaat uit ofwel: lang-kort-kort, ofwel: lang-lang.
Klopt.quote:
quote:
Altijd 6? En het is altijd in 3 delen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een versregel bestaat uit zes dactyli. Eén dactylus bestaat uit ofwel: lang-kort-kort, ofwel: lang-lang.
Inderdaad viel mij ook opquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Goeie vraag inderdaad. Daar zie je veel eerder hoger opgeleiden met piercings en van alles(ik impliceer niets
).
Ik heb al 100x mijn foto hier laten zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Morgen misschien, maar eerst pics van jou
Was dacht ik al zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Oja, Joosterd is baas omdat TT nu Breath is... of was dat al een tijdje zo?
Omdat ik niet wil dat iedereen me herkent.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vamos a la playaaaa.
En waarom hebben de meeste van jullie geen fotoboek?
Niet terwijl ik er wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al 100x mijn foto hier laten zien.
Altijd zes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Altijd 6? En het is altijd in 3 delen?
Dus je zet eerst over lang en kort, en dan zet je de dactyli?
Basketballer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet terwijl ik er was
Ik herinner me alleen een aap en een basketballer
Maar in je fotoboek hoef je geen foto te plaatsen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat iedereen me herkent.
Ook een Italiaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad viel mij ook op
Mijn uitwisselingsstudente woog 30 kilo man anorexia alles
Ja maar wat moet ik anders plaatsenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar in je fotoboek hoef je geen foto te plaatsen.
Nog een keer a.u.b, volgens mij heb ik hem gemist?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al 100x mijn foto hier laten zien.
maar anders is een FoBo slechts een verkapte SCquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar in je fotoboek hoef je geen foto te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |