Je mag best Klinker/Klinkie/of iets in die richting zeggen hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
Baard-haters zijn gewoon boos omdat een hello kitty lover mij wel schattig blijkt te vinden
Alleen in poëzie toch? Houdt gewoon in dat Vergilius dat woord niet kan gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt toch niet één korte hebben, gevolgd door een lange?
Als VR2 dit goedkeurt, ga ik gewoon deze tactiek gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter kijken naar medeklinkers e.d. (en die standaardregel voor de laatste twee delen van de zin)
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HEB EEN TENTJE IN MIJN BROEK EN HIJ KOMT DOOR JOUW FOBO
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alleen in poëzie toch? Houdt gewoon in dat Vergilius dat woord niet kan gebruiken.
Mail geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hoe communiceert leeell nog met mensen van dit forum dan? Via msn of zo?Of sms't hij de hele tijd naar mensen zijn spannende avonturen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
moet ik door 100 SC's heenbladeren...
Je ziet het wel op de meet, als ik kan.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hoe communiceert leeell nog met mensen van dit forum dan? Via msn of zo?Of sms't hij de hele tijd naar mensen zijn spannende avonturen
Keur ik goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Als VR2 dit goedkeurt, ga ik gewoon deze tactiek gebruiken.
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je ziet het wel op de meet, als ik kan.
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wiquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag best Klinker/Klinkie/of iets in die richting zeggen hoor.
Sorry Klinkie(quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag best Klinker/Klinkie/of iets in die richting zeggen hoor.
HIHIHIHquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HEB EEN TENTJE IN MIJN BROEK EN HIJ KOMT DOOR JOUW FOBO
Omdat ze botergeil zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
Waarom hebben bijna alle blonde Italiaanse meisjes piercings in bijvoorbeeld de neus?
Nee. Dan schrik ik je af.quote:
En wat is nu met die dactyli?quote:
Ik ben 19.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Sorry Klinkie(), ik ben niet zo goed met kleine meisjes
Ander keertje danquote:
Een versregel bestaat uit zes dactyli. Eén dactylus bestaat uit ofwel: lang-kort-kort, ofwel: lang-lang.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ander keertje dan
Besides, camera is toch leeg
Goeie vraag inderdaad. Daar zie je veel eerder hoger opgeleiden met piercings en van allesquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
Waarom hebben bijna alle blonde Italiaanse meisjes piercings in bijvoorbeeld de neus?
Zij ja, ik twijfel nog.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar jullie gaan elkaar dus meetenSupertof allemaal.
Was het een grote steen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Oja, Joosterd is baas omdat TT nu Breath is... of was dat al een tijdje zo?
Het is dus even puzzelen met het aantal lettergrepen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een versregel bestaat uit zes dactyli. Eén dactylus bestaat uit ofwel: lang-kort-kort, ofwel: lang-lang.
Klopt.quote:
quote:
Altijd 6? En het is altijd in 3 delen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een versregel bestaat uit zes dactyli. Eén dactylus bestaat uit ofwel: lang-kort-kort, ofwel: lang-lang.
Inderdaad viel mij ook opquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Goeie vraag inderdaad. Daar zie je veel eerder hoger opgeleiden met piercings en van alles(ik impliceer niets
).
Ik heb al 100x mijn foto hier laten zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Morgen misschien, maar eerst pics van jou
Was dacht ik al zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Oja, Joosterd is baas omdat TT nu Breath is... of was dat al een tijdje zo?
Omdat ik niet wil dat iedereen me herkent.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vamos a la playaaaa.
En waarom hebben de meeste van jullie geen fotoboek?
Niet terwijl ik er wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al 100x mijn foto hier laten zien.
Altijd zes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Altijd 6? En het is altijd in 3 delen?
Dus je zet eerst over lang en kort, en dan zet je de dactyli?
Basketballer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet terwijl ik er was
Ik herinner me alleen een aap en een basketballer
Maar in je fotoboek hoef je geen foto te plaatsen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat iedereen me herkent.
Ook een Italiaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad viel mij ook op
Mijn uitwisselingsstudente woog 30 kilo man anorexia alles
Ja maar wat moet ik anders plaatsenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar in je fotoboek hoef je geen foto te plaatsen.
Nog een keer a.u.b, volgens mij heb ik hem gemist?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al 100x mijn foto hier laten zien.
maar anders is een FoBo slechts een verkapte SCquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's van jezelf in je FoBo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vamos a la playaaaa.
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Nog een keer a.u.b, volgens mij heb ik hem gemist?
En ik heb geen fotoboek omdat mijn Hyves en Facebook al een fotoboek is met 1500 foto's(not kidding)
1500?!?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
En ik heb geen fotoboek omdat mijn Hyves en Facebook al een fotoboek is met 1500 foto's(not kidding)
Als ik mag, kom jij sowieso ook toch?quote:
Ze was opzich wel geefbaar en aardig maar behoorlijk dom en sprak bijna geen Engelsquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook een Italiaan? In onze groep zat ook een anorexiapatiënte, maar die was met iets meer kilootjes best geefbaar
.
5e is ALTIJD lang-kort-kort?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Altijd zes.
Als je een versregel hebt met dertien lettergrepen weet je dus zeker dat:
lang-lang | lang-lang | lang-lang | lang-lang | lang-kort-kort | lang-lang
Want de vijfde is altijd lang-kort-kort.
De | scheidt de dactyli.
Info over jezelf enzo.quote:
Link naar je facebook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
is het ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar anders is een FoBo slechts een verkapte SC
Had ik welquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's van jezelf in je FoBo?
Jij had toch ook een foto van jezelf in je fobo klinkquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
Er zijn een paar kortje stukjes, doordat Vergilius overleed voor zijn werk af was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Altijd zes.
De | scheidt de dactyli.
Zoiets mattie, kijk zelf: http://ismaelterveer.hyves.nl/quote:
5e is niet altijd lang-kort-kort, maar wel in 95 % van de gevallen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Altijd zes.
De | scheidt de dactyli.
Wie wil er in mijn fotoboek een lief berichtje posten zodat ik altijd word herinnerd aan de mooie tijd in de EXA forumquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vamos a la playaaaa.
Nog even doorgaan!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
Ik wil meedoen aan deze SC, maar ik moet economie leren.![]()
Uhu, laatst weer verwijderd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Jij had toch ook een foto van jezelf in je fobo klink
Hoi Ezellquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
Ik wil meedoen aan deze SC, maar ik moet economie leren.![]()
Jazeker. De EERSTE lettergreep is ALTIJD lang. De LAATSTE DACTYLUS is ALTIJD lang-lang.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
5e is ALTIJD lang-kort-kort?
En dan is de rest gewoon invullen?
had je hives al gezien hoor, alleen niet door 1500 foto's heengebladerd...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Zoiets mattie, kijk zelf: http://ismaelterveer.hyves.nl/
Hypocrietquote:
Klopt, maar die gaan ze zeker niet vragen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Er zijn een paar kortje stukjes, doordat Vergilius overleed voor zijn werk af was.
maar laten we daar in dit geval maar vanuit gaan, ik ga niet nog moeilijker doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
5e is niet altijd lang-kort-kort, maar wel in 95 % van de gevallen...
Maar nu niet meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Info over jezelf enzo.
[..]
Link naar je facebook.
[..]
is het ook
[..]
Had ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |