20 minuten of zo was het toch? Plus ik moest tandenpoetsen en lenzen uit doen dus jaaaaaaa niet haten b0iiiiiquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
niet dingen quoten die uren geleden zijn geplaatst
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
exa-baardjes zijn alles behalve schattig
lang, lang, kort lang?quote:
Ik vind het wel schattig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
exa-baardjes zijn alles behalve schattig
Als je het uitspreekt is het toch ook zo? Saaa is ook lang. Ti is twijfelgeval, maar geloof wel dat het kort is of zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het woordenboek:
lang-lang-kort-lang aangeeft?
f0ck y0u l3veenn...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dan heb je eerdere pics van zijn exa baardje nog niet gezien
Klopt. Stuur eens?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dan heb je eerdere pics van zijn exa baardje nog niet gezien
Pics?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga morgen mijn exa-baardje maar eens scheren
Je kunt toch niet één korte hebben, gevolgd door een lange?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als je het uitspreekt is het toch ook zo? Saaa is ook lang. Ti is twijfelgeval, maar geloof wel dat het kort is of zo'o' is weer lang.
SHOWquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga morgen mijn exa-baardje maar eens scheren
Volgens mij kun je beter kijken naar medeklinkers e.d. (en die standaardregel voor de laatste twee delen van de zin)quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef ThaTim het volgende:
Dus, VR2 en Dastan:
Gewoon elk woord opsplitsen in lettergrepen, woordenboek pakken waar streepjes staan (oppassen bij verbuigingen.) lettergrepen met streepje zijn lang en de rest dus kort?
Ja, en dan opsplitsen in zes dactyli.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef ThaTim het volgende:
Dus, VR2 en Dastan:
Gewoon elk woord opsplitsen in lettergrepen, woordenboek pakken waar streepjes staan (oppassen bij verbuigingen.) lettergrepen met streepje zijn lang en de rest dus kort?
RTquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben het altijd eens met Etsu. Ik weet niet waar dit allemaal over gaat, maar Etsu heeft gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |