O, jammerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
had je hives al gezien hoor, alleen niet door 1500 foto's heengebladerd...
Daar mag je bij het cse van uitgaan. Ze vragen zeker geen versregel waarbij dit niet klopt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
5e is niet altijd lang-kort-kort, maar wel in 95 % van de gevallen...
Laatste is toch juist lang-kort/lang-'kruisje'quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jazeker. De EERSTE lettergreep is ALTIJD lang. De LAATSTE DACTYLUS is ALTIJD lang-lang.
Tenminste, niet altijd, maar daar mag je bij het cse zeker van uitgaan.
Ik heb geen zin meer, ookal ben ik een uurtje geleden begonnen.quote:
Hoi! Ja hoor, weinig gedaan maar toch. Vooral lekker gegeten en geprobeerd om iets voor economie te doen..quote:
De 20.000 bereiktquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
OH MIJN FUCKING GOD KIJK EENS HOEVEEL POSTS IK HEB
Kan ook wel. In mijn lessen was het lang-lang. Maar het is geen spondee, nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Laatste is toch juist lang-kort/lang-'kruisje'
Zo hebben wij het in de lessn gedaan dacht ik.
Jij post evengoed niksquote:
En je verjaardag nog een beetje gevierdquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer, ookal ben ik een uurtje geleden begonnen.
[..]
Hoi! Ja hoor, weinig gedaan maar toch. Vooral lekker gegeten en geprobeerd om iets voor economie te doen..
Misschienquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als ik mag, kom jij sowieso ook toch?
Hoi Etsu.quote:
Etsu.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
''Jjsjkdj Sjjdj wil vrienden worden''
Wie is dat
haterquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wie is dat
nee klopt.. waarschijnlijk krijgen we een stukje met heel veel spondeeën.. dus heel veel lang-lang.. dan moet je uitleggen waarom, en dat is dan waarschijnlijk omdat ze langzaam lopen, of iemand traag zwemt (Palinurus)quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maar laten we daar in dit geval maar vanuit gaan, ik ga niet nog moeilijker doen
Ik niet!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wie is dat
Met bier en tietenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik moet zo en zo een partij topic hebben voor mijn 20.000e post
eckt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel, dan moet je je DM maar even bekijken
Sorry, schatje patatjequote:
Klopt. Toevoeging: veel lang-lang is bedroefd, veel lang-kort-kort is opgewekt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
nee klopt.. waarschijnlijk krijgen we een stukje met heel veel spondeeën.. dus heel veel lang-lang.. dan moet je uitleggen waarom, en dat is dan waarschijnlijk omdat ze langzaam lopen, of iemand traag zwemt (Palinurus)
Het tegenovergestelde kan ook:dus heel veel lang-kort-kort, en dan moet je aangeven dat het tempo van spreken/lopen verhoogd wordt omdat ze haast hebben ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |