quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Random niet-topper tegen topper = verlies in 3e setquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef luckass het volgende:
Maar goed. Rus tegen toppers is natuurlijk altijd verlies in drie sets.
der fiets is foetsiequote:
Jij neemt de rol van Federer-fan op je terwijl hij weg is?quote:
gelukkig maar, Querrey in de 3e ronde RGquote:
Ik weet niet of ik dit als compliment moet zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jij neemt de rol van Federer-fan op je terwijl hij weg is?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit als compliment moet zien.
Ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:48 schreef TWP het volgende:
Heeft een van de twee al een ace geslagen eigenlijk?
Rus (NED) Clijsters (BEL)quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:48 schreef TWP het volgende:
Kimmy wel wat geloof ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:48 schreef TWP het volgende:
Sorry, maar mijn grappen zijn geloof ik wel iets beter dan deze.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jij neemt de rol van Federer-fan op je terwijl hij weg is?
Ik ook niet.quote:
Sorryquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar mijn grappen zijn geloof ik wel iets beter dan deze.
Servische tennisser ofzo in een gokschandaal?quote:
Slechte grap.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Servische tennisser ofzo in een gokschandaal?Nooit van gehoord, terwijl ik het tennis redelijk volg,
En Rus doet het ook gewoon goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:56 schreef marcodej het volgende:
Leuk hoor voor Rus, maar Clijsters staat gewoon ruk te spelen.
Rus - Kirilenko zou wel leuk zijnquote:
Zo speelt Kim wel vaker hoor, en dan weet niemand er gebruik van te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:56 schreef marcodej het volgende:
Dat wel ja, speelt 'vast'. Maar dan nog. Clijsters wordt nu gewoon weggeslagen en zelfs een goede Rus lukt dat niet zomaar.quote:
quote:
Hehe unjinxedquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:58 schreef Ericr het volgende:
Dit mag je niet meer verknallen, twee breaks voor.
Klopt wel, maar je moet het ook nog maar doen. Ze stond in de 2e set met 5-2 achter.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:56 schreef marcodej het volgende:
Nee, ik zie ook niet zo snel wat daar mis mee is.quote:
CC kom je niet zomaar op he...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:59 schreef marcodej het volgende:
Alle Nederlandse fans zitten nu bij Haase?
Nee bij Verkerk potje kaartenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:59 schreef marcodej het volgende:
Alle Nederlandse fans zitten nu bij Haase?
Kim stond niet echt bijster goed te spelen tegen Yakimova maar dit is wel heel bizarquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:59 schreef bynnad het volgende:
Heeft iemand hier gegokt dat Rus meer dan 10 games gaat halen?
na deze wedstrijdquote:
thx, dan maar even de score bijhouden op de site van RG.quote:
Kiest Hij goed uitquote:
Kan korterquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:02 schreef Maanvis het volgende:
Rus heeft wel een errug kort rokje aan zeg!
Dat verdomde broekje zit er alleen nog onderquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:02 schreef Maanvis het volgende:
Rus heeft wel een errug kort rokje aan zeg!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef tong80 het volgende:
Het commentaar bij de begravenis van Claus was spannender.
"leeft ie nog, leeft ie nog?"quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef tong80 het volgende:
Notering van 30.00 op Unibet stond Rusquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef TWP het volgende:
Als ik dat bij Bwin in had gevuld was ik nu rijk.
Iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef Chielus het volgende:
Kim lijkt er wel gewoon niet bij met dr hoofd. Alsof ze net een halve krat jupiler achter dr kiezen heeft.
Volgens mij is ze van de Duvelquote:
Voor Rus als het zo doorgaat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef TheArt het volgende:
Deze set wordt gewoon 6-1 of 6-2 voor Clijsters.
Lijkt Lingo welquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:08 schreef bynnad het volgende:
Wat brengt ze toch ontzettend veel ballen terug
whut?quote:
Gewoon vol op dat gezicht van Clijstersquote:
Een groundstroke is gewoon een diepe bal vanaf de baseline diep terugslaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef marcodej het volgende:
Ik volg tennis zijdelings, maar weet nog steeds niet wat een groundstroke is? Kan iemand me dat vertellen?
Dus toch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Een groundstroke is gewoon een diepe bal vanaf de baseline diep terugslaan
Ik geloof jouquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
CC kom je niet zomaar op he...
Enne, Rus choket dit nog wel weg hoor. Geloof me.
Nah lantaarnpaal... maar wel erg knap gedaan!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:12 schreef tja77 het volgende:
WOOOOOOOTTTTT
Krijg nou tieten....
Die verdient een goede beurt....
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef tong80 het volgende:
Tja, Ze won gewoon USopen nadat ze 3 jaar niet getennist had ofzo... Gewoon dikke +1 voor Rus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:12 schreef Norrage het volgende:
Was de 2e gravelpartij van kim sinds haar comeback geloof ik, dat wel
wat is een +1?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:13 schreef Chielus het volgende:
[..]
Tja, Ze won gewoon USopen nadat ze 3 jaar niet getennist had ofzo... Gewoon dikke +1 voor Rus.
quote:
In de 3e set vergat ik erbij te zeggen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan Aranquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef luckass het volgende:
Maar goed. Rus tegen toppers is natuurlijk altijd verlies in drie sets.
Klopt, want dat PM'de je vlak daarna naar me maar je wist niet hoe de editknop werkte. Norragetradamus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
In de 3e set vergat ik erbij te zeggen.
Dank je, want ik denk dat niemand me gelooft andersquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, want dat PM'de je vlak daarna naar me maar je wist niet hoe de editknop werkte. Norragetradamus.
Denk max 6 games voor Fishquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:18 schreef TWP het volgende:
Ik denk maximaal 6 games voor Robin.
gr norrage
jinxen om het jinxen werkt nooit..quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:17 schreef Norrage het volgende:
Nu eens even Robin zien falen, ook altijd leuk
Geen Tiebreak sets die gewonnen worden door Robin?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:18 schreef TWP het volgende:
Ik denk maximaal 6 games voor Robin.
gr norrage
Ik jinx niet hoor, ik denk dat Robin het wel weer weggeeftquote:
Als ze geen spieren zou hebben, dan ligt ze ook maar wat op de baanquote:
Ik vond die 5 setter van Haase tegen Nadal ook wel wat, maar dit is een overwinning.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef Norrage het volgende:
Grootste succes/sensatie in het NL tennis sinds Martin denk ik dit
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef bynnad het volgende:
[..]
Als ze geen spieren zou hebben, dan ligt ze ook maar wat op de baan
Maki (Kirilenko) is zo wisselvallig als wat en Scheepers kan ze zeker aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik vond die 5 setter van Haase tegen Nadal ook wel wat, maar dit is een overwinning.
Kenners, Kirilenko/Scheepers, kan ze die aan?
Mjah, beter in vorm dan Kim. Hangt er vanaf of Aran nu gewoon op een wolk gaat spelen of ze de druk gaat voelen....In het eerste geval kan ze die zeker hebben. Zal ook wss gewoon Kirilenko worden, iig leuke potquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik vond die 5 setter van Haase tegen Nadal ook wel wat, maar dit is een overwinning.
Jah ze kan het wel aan. Alleen vaak na een overwinning op een dergelijke speler lig je de volgende ronde eruit. Hopelijk geen gevalletje Robert!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Wat is dat? een kraag?quote:
Zeg dan sopsopquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef alors het volgende:
[..]
Huta Galung is lekkerder, maar die er niet
Die vind ik ook een kakkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef alors het volgende:
[..]
Huta Galung is lekkerder, maar die er niet
Dan loopt mijn stream wel achter, ik heb nu pas Advantage Haasequote:
Denk dat die bal niet lekker klonk, misschien lekke bal ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |