Klopt, want dat PM'de je vlak daarna naar me maar je wist niet hoe de editknop werkte. Norragetradamus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
In de 3e set vergat ik erbij te zeggen.
Dank je, want ik denk dat niemand me gelooft andersquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, want dat PM'de je vlak daarna naar me maar je wist niet hoe de editknop werkte. Norragetradamus.
Denk max 6 games voor Fishquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:18 schreef TWP het volgende:
Ik denk maximaal 6 games voor Robin.
gr norrage
jinxen om het jinxen werkt nooit..quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:17 schreef Norrage het volgende:
Nu eens even Robin zien falen, ook altijd leuk
Geen Tiebreak sets die gewonnen worden door Robin?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:18 schreef TWP het volgende:
Ik denk maximaal 6 games voor Robin.
gr norrage
Ik jinx niet hoor, ik denk dat Robin het wel weer weggeeftquote:
Als ze geen spieren zou hebben, dan ligt ze ook maar wat op de baanquote:
Ik vond die 5 setter van Haase tegen Nadal ook wel wat, maar dit is een overwinning.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef Norrage het volgende:
Grootste succes/sensatie in het NL tennis sinds Martin denk ik dit
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef bynnad het volgende:
[..]
Als ze geen spieren zou hebben, dan ligt ze ook maar wat op de baan
Maki (Kirilenko) is zo wisselvallig als wat en Scheepers kan ze zeker aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik vond die 5 setter van Haase tegen Nadal ook wel wat, maar dit is een overwinning.
Kenners, Kirilenko/Scheepers, kan ze die aan?
Mjah, beter in vorm dan Kim. Hangt er vanaf of Aran nu gewoon op een wolk gaat spelen of ze de druk gaat voelen....In het eerste geval kan ze die zeker hebben. Zal ook wss gewoon Kirilenko worden, iig leuke potquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik vond die 5 setter van Haase tegen Nadal ook wel wat, maar dit is een overwinning.
Jah ze kan het wel aan. Alleen vaak na een overwinning op een dergelijke speler lig je de volgende ronde eruit. Hopelijk geen gevalletje Robert!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:22 schreef BobW het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |