quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nu noem je ook wel de mooiste S&V'er aller tijden hier. [...]
Geen probleem, heb je nog meer vragen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je wel meneer, ik apprecieer je antwoord enorm.
Voor zover je Serena Williams een goede tennister vind wel, want ze is allergisch voor pinda's.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er, voor zover je weet, naast Djokovic met zijn glutenvrije dieet nog meer goede tennissers met voedinghandicaps?
Oké.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet alles (wat ik belangrijk vind) al.
Daar zou jij ook niet goed tegen kunnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:28 schreef Federer-fan het volgende:
En volgens mij kan Federer niet tegen alcohol, want Nadal spoot een keer champagne in zijn oog na een gewonnen finale en daar kon hij niet goed tegen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:28 schreef Federer-fan het volgende:
Voor zover je Serena Williams een goede tennister vind wel, want ze is allergisch voor pinda's.
En volgens mij kan Federer niet tegen alcohol, want Nadal spoot een keer champagne in zijn oog na een gewonnen finale en daar kon hij niet goed tegen.
[Generieke Nalbandian grap]quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er, voor zover je weet, naast Djokovic met zijn glutenvrije dieet nog meer goede tennissers met voedinghandicaps?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
[Generieke Nalbandian grap]
Patrick Rafterquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ieder zn ding inderdaad, mis Stefan Edberg nog elk toernooi, die kon pas mooi tennisen (over serve-volley gesproken)
Dat mis ik in het hedendaagse tennis wel, een serve-volley topper. Het is wel heel erg allemaal vanaf de baseline. Voor de variatie zou het zeker leuk zijn als er een nieuwe serve-volley koning opstaat. Ohja, siemerink, mocht ik ook graag naar kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Patrick Rafter
Edberg net voor mijn tijd, maar ook een held hoor. Mijn alltime favo speler is Rafter, samen met Hewitt. En Phillippoussis...Die Aussies zijn gewoon helden
Ohja, en Goran natuurlijk.
vind het een twijfelgevalletje, figuurlijk gezien zou het zo maar ook een lichte dobber kunnen zijn, het blijft namelijk een amerikaan maar ik geef toe dat deze yankee beter op gravel uit de voeten kan dan zijn mede yankees.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's een goeie vraag. Het antwoord is: ja en nee. Letterlijk gezien is deze vis geen zware dobber meer, sinds hij 15 kilo is afgevallen. Figuurlijk gezien is hij wel een zware dobber en ik denk dan ook dat Haase in vijf sets van hem verliest.
En dan een dubbele foutquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef TWP het volgende:
Game pointIedereen even opletten, dat zal niet vaak meer voor komen.
Vind ik dat ze het nog redelijk doet, maar zoals al gezegd heeft ze niks wat Kim kan pijn doen. MAg ze blij zijn dat het nog gravel is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef TWP het volgende:
Dat arme meisje staat waarschijnlijk helemaal te trillen op der benen.
Nou zo komt ze niet over, ze raakt de ballen eigenlijk wel oke, alleen heeft Clijsters een spelletje wat gewoon te hard gaat voor Aran.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef TWP het volgende:
Dat arme meisje staat waarschijnlijk helemaal te trillen op der benen.
De cameramannen ook wel blijkbaar. Ze zoomen elke keer weer in op dat koppie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef tja77 het volgende:
Ik vind het wel lekker hoe Rus op d'r lip bijt bij het begin van haar service..
Juist andersom. Rus speelt goed, slaat de ballen diep, waardoor Clijsters veel geconcentreerder moet blijven en daardoor minder fouten maakt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef Norrage het volgende:
Vind Kim nog alleraardigst spelen trouwens, meestal maakt ze zo vroeg in het toernooi veel fouten etc...of is het dat Rus haar echt helemaal niks in de weg legt?
Ik heb al een aantal ralleys gezien waarbij geen enkele bal van Rus over de servicelijn kwam voor de stuit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rus speelt goed, slaat de ballen diep
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef TWP het volgende:
Game pointIedereen even opletten, dat zal niet vaak meer voor komen.
Heeft met de wind te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal ralleys gezien waarbij geen enkele bal van Rus over de servicelijn kwam voor de stuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |