het is goed gegaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef DJMO het volgende:
't ging hartstikke goed, hij kwam heel rustig bij uit de narcose, keek om zich heen "papa papa" en was meteen weer stil toen hij Johan zag. Dronk goed, heeft inmiddels geplast (moest voor drie uur anders moest ik bellen) alleen is de narcose nog niet (helemaal) uitgewerkt, Hij is thuis een flink aantal keer over z'n nek gegaan en ligt nu als een zielig hoopje op de bank te slapen. Wat Diaan laatst zei: je laat ze "gezond" weggaan 's ochtends, en je krijgt ze ziek terug
beterschapquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn DJMO!
Ik heb ook eens tijdHet gaat redelijk. Het is een zwaan kleef aan en heeft amper geslapen.
Wel heeft hij yoghurt gehad! en hij drinkt nog wel weinig. Maar probeert wat te eten en een koekje wil wel
Hij heeft tot nu toe 1x gepoept, dat was gisteren wel anders. Zijn billetjes zijn nog behoorlijk toegetakeld, verschonen was dan ook de hel.
Zijn ontlasting is wel heel licht, bijna wit. Ik hou het in de gaten!
Het wordt idd Aquaplay maar dan bij Intertoys vandaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef seilram het volgende:
Vicky, een zand en watertafel? (als je balkon dat toelaat).
Ik zag gister ook iets in het krantje van Bart Smit staan, was een soort waterbaan die je kon inklappen en meenemen. Daar zaten ook wat bootjes bij.
beterschapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler gaat na de zomervakantie naar psz. Datum komt nog.
En hij mag aan de ab. Longetjes klonken niet goed.
Peace en ik hebben er vanavond even over gehad. Ik ga morgen even bellen of we ook per maand kunnen opzeggen. Dan gaan we gewoon beginnen in september en als het teveel wordt voor hem, halen we hem eraf. Kunnen we niet tussentijds opzeggen, dan laten we hem niet gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik gebruik liever zeiltjes. Maar vooral omdat Chris nogal zweet in zijn slaap. Dus alleen een zeiltje op bilhoogte.
Maar we hebben hier het slapen zonder luier ('s nachts) even opgegeven. Komt nog wel.
Diaan, wij doen Chris niet naar de psz, omdat hij op het KDV wel genoeg uitdaging krijgt. Maar opzich wennen aan de school/het gebouw kan ook geen kwaad. Je zou ook nog kunnen wachten tot hij 3 is?
Precies hetzelfde hier. Alleen was hij zo boos dat hij het eruit spuugde.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef Estrys het volgende:
AB ging bij ons in een spuitje. Kind in de houtgreep en langzaam in zijn mond spuiten. Vond ie niet zo grappig en is niet fijn voor alle partijen maar anders gaat het echt niet. Uitleggen werkt (nog) niet en omkopen ook niet in dit geval. 'neeeeeej mama hoefe nieeee'
Een stuk beter!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid, hoe ging het met de kleinere spuit? Fijn dat Tyler nu ook goed probeert te praten..zo lief en leuk om te horen.
Moet je daar niet vreselijk om lachen? Ik vind zulke dingen echt hilarischquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef simmu het volgende:
ff snel nog![]()
selene was al een paar weken 's avonds weer aan het klooien (doekje kwijt, ik zit vast, etc...). ik wantrouwde de boel nogal en verdacht haar van een hoog bullshitgehalte.
selene vanavond toen ze naar bed liep. mompelmompel "ja. doekje kwijtmaken." stapt in bed, propt haar doekje tussen bed en muur.
papa die ernaast stond: "ja leuk dame. bij deze: wij komen niet vanavond dus"
Oja, 's nachts is het minder lollig denk ik, maar dat gebeurt hier zelden gelukkig. Ik vind wat muiterij wel leuk bij kindjes (mits het niet te erg ten koste gaat van mijn nachtrust), brave kindjes zijn ook maar saai.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Jore ik moet er best om lachen hoor. Slim bedacht van zo'n grietje. Maar de lol gaat er bij mij wel vanaf als ik er soms 3x per nacht mijn bed voor uit kan
jawel hoor. het is bij ons gelukkig niet 's nachts, enkel 's avonds. maar na 3 weken elke avond dolle pret daarboven tot 10 uur oid vergaat de lol me een beetje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef Jore het volgende:
[..]
Moet je daar niet vreselijk om lachen? Ik vind zulke dingen echt hilarisch
Wat een moppiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:
gezellig 2 ijjsjes eten in de achtertuin
smeerlappert
Meer informatie over verkoopadressen: http://www.kidzpiration.nl/quote:KidZpiration heeft begin van dit jaar een nieuw (Frans) product naar Nederland gehaald. 'Ma Cacabane', "het kleinste kamertje" van Nederland gemaakt van karton (60 x 60x 112 cm), voor dreumesen/peuters en hun potje.
Het concept is bedacht door twee vaders die hun kleintjes graag op een respect- en tegelijkertijd humorvolle manier wilden stimuleren en helpen bij het zindelijk worden. Die humor vind je niet alleen terug in de grappige woordspeling in de naam van het product (Caca = frans kinderwoord voor poep, en cabane betekent hutje/klein huisje), maar ook in de verdere vormgeving.
Bron: Peuteren.nl
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Ja BE! JA!
Jen loopt dan dus de hele tijd achter me aan. Mama wat doe je? Mama is aan het afwassen schat.. En nog geen minuut later: Mama wat doe je? Jen daar heb ik net antwoord op gegeven, wat is mama aan het doen? "Afwassen, waar is papa?"
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik lig echt in een deuk hier, het gaat bij ons exact zo!
Wat is dat?
Dat heb je gisteren aan papa gevraagd, weet je nog wat hij zei?
Ja, dat is voor eten te raspen.
Ja, heel goed van je, idd om eten te raspen.
Maar waarom dan?
Wat gaat papa doehoen?
Ehm... dat moet je aan papa vragen, ik weet het niet.
Papa, wat doe jij?
Papa gaat even plassen.
Mamaaaa, papa gaat plassen
Fijn om te weten schat.Ga je nu even spelen?
Nee. Wat doe jij?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:22 schreef Estrys het volgende:
Later als hij groot is Diaan, dan is dat bed wel een keer af.
hihi!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:
gezellig 2 ijjsjes eten in de achtertuin
smeerlappert
shhhtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef trui het volgende:
[..]
hihi!![]()
![]()
(maar wel wat verdacht dat je 't filmpje niet in kleur toont. ze had vast gewoon echt een blauw ijsje!)
Die van jou trouwens ook johquote:
Haha, dat zegt Seb ook. Bij mijn schoonmoeder krijgt hij vaak een pakje appelsap, nu noemt hij dat een appelpakkiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Marie79 het volgende:
Maarten zegt schoenes, bomes, bloemes... en idd wij verbeteren ook wel consequent, maar het klinkt wel heel lief.
En als je vraagt wat wil je drinken zegt ie: appelsappie
Omg Koquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:27 schreef oeke het volgende:
Tess!Van harte gefeliciteerd klein peutertje!
Wat ben je toch een mooi meisje met je blauwe kijkers.
Fijne dag vandaag met je mama en je papa en je grote zus!
Koen!Ik herkende je helemaal niet. Wat ben je groot geworden!
Gister wilde ik er nog niet aan, ik had nog een kleine dreumes, maar het is toch echt waar, mijn jonkie is gewoon een peuter. Compleet met peuterbuien.![]()
Dus we komen jullie hier gezelschap houden en om de nodige raad vragen.
[ afbeelding ]
die van mij springt inmiddels van tafels en banken, ik zou m dus gelijk maar kort houdenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef DJMO het volgende:
nog gefeliciteerd vicky met tess!! Die onderste foto is echt een plaatje
welkom terug memmel![]()
Jan heeft wat nieuws: hij probeert te springen en komt af en toe ook echt met beide voeten los van de gronden hij leert steeds meer woordjes .. boemboewah is bumba, doewah (?) is stoel. Ik kan hem geen groter plezier doen dan de stofzuiger tevoorschijn te halen
Hij wordt echt helemaal wild als hij mag stofzuigen
![]()
en hij is zo ondeugend als ik weet niet wat :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:39 schreef Vicky het volgende:
DIe van mij dacht vanmorgen: zo, ik ben 2, in ga er gelijk tegenaan. Madam heeft een koffiepad uit de prullenbak gevist en in stukjes gescheurd met als gevolg dat de keuken onder de koffiedrab zat![]()
jawel. Naar me toe komen en zeggen: isse bah mama en dan vervolgens met d'r handen erdoor en daarna er ook nog een keer of 2 doorheen lopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
stond ze er niet bij en bah te roepen? dat zou Lennon doen...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
jawel. Naar me toe komen en zeggen: isse bah mama en dan vervolgens met d'r handen erdoor en daarna er ook nog een keer of 2 doorheen lopen
snap ik. Bij ons gaat het niet veel anders hoor. Lennon fietst tegenwoordig ook met z'n driewieler de keuken en woonkamer in. Met vieze banden en een laadbakje gevuld met water. Die op de terugweg naar buiten een stuk minder vol is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Vicky het volgende:
ja lach maar... ik heb het eerst maar even een half uurtje laten liggen zodat het op kon drogen.
Tess trouwt met Morris hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef Ticootje het volgende:
...
Welkom Ko en Tess... Dat staat eigenlijk wel leuk bij elkaar, al eens serieus over uithuwelijken gedacht dames?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef Ticootje het volgende:
"Papa waar is speentje?"
Weet ik niet waar is je speentje?
"Op de grond... Speentje pakken?"
Ja pak je speen maar en ga lekker liggen.
"Nee papa, speen grond, ik liggen, ik heel moe".
Je kan zelf toch ff je speen van de grond pakken?
"Nee papa, jij moet lopen"
Ja mevrouw de koningin.quote:
Dat doet Seb ook en dan VIES VIES roepen. En in een omtrek van een kilometer van ons huis hebben we niets anders dan modder en zand. leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
Blijkbaar is het leuk. Lennon zat gisteren achter in de tuin ook al in een plas tenslaan met z'n handen, zo'n plas met modder. Twan heerft dat soort dingen nooit gedaan, maar die had wel weer andere dingen.
Ruben kan mijn naam beter uitspreken dan ik op die leeftijdquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef She-Wolf het volgende:
KD
D. Haar vriendinnetje op het KDV heet Frederieke. D. spreekt dat uit als "Preejiekje". Ik vind het zo schattig klinken dat ik het soms overneem.
't geintje van de tafel af kende hij al 'n poosje. ik was een keer naar peuterzwemmen geweest, en dan moeten ze zich aan jouw handen in het water springen. Dat deed hij in 't zwembad dus niet, maar thuis van de tafel welquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die van mij springt inmiddels van tafels en banken, ik zou m dus gelijk maar kort houden
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Estrys het volgende:
ik had het kunnen weten...![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft wel twee armen overigens, de ene ligt een beetje raar onder hem.
Whahaha ongelofelijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Estrys het volgende:
[ afbeelding ]
Meldt, Morris heeft al twee keer buisjes gekregen. Een keer met 9 maanden en afgelopen maart. Twee keer geen enkel probleem en alleen maar beter geworden! Even een uurtje zielig van de narcose, maar na twee uur weer helemaal de oude!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef krijtlijk het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met buisjes bij peuters?
Meneer hier heeft 4 maanden geleden dubbele oorontsteking gehad en hij heeft op dit moment nog wat vocht achter de trommelvliezen. Hij heeft op zich niet echt klachten, maar omdat ik aangaf dat ik twijfelde of hij wel echt goed hoort en dat het de laatste maanden tussen ons meestal oorlog is dacht de kno-arts dat het misschien toch een optie was om buisjes te plaatsen. Nu hebben we afgesproken om het sowieso nog een paar weken aan te kijken omdat de gezinssituatie net verandert is en dat misschien een reden kan zijn van zijn gedrag. Ik mag dus contact opnemen als ik wil dat hij buisjes krijgt.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ervaringsverhalen, is het een heftige ingreep of lopen ze lachend weer naar buiten? Ik heb er werkelijk geen idee van.
Ik heb zelf altijd buisjes gehad. Vanaf dat ik 2,5 was tot een jaar of 7 denk ik. Ze hebben vaak nieuwe geplaatst en het was nooit echt heel ingrijpend hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef krijtlijk het volgende:
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ervaringsverhalen, is het een heftige ingreep of lopen ze lachend weer naar buiten? Ik heb er werkelijk geen idee van.
heeheehee! ik draag selene nog met der 14 kilo hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:48 schreef DJMO het volgende:
mjah, ergens heb ik zoiets van; het zou niet nodig moeten zijn. Maar hij is gewoon echt watervlug en hoe hij het doet, doet hij het, maar ik kan hem moeilijk op m'n rug binden (nog daargelaten dattie daar te zwaar voor is)
je kunt er toch ook zo'n beschermend kapje op plakken? dan kan hij er niet in porren. nu leert hij dat je in sommige stopcontacten kunt prutsen zonder dat er iets gebeurt...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:14 schreef DJMO het volgende:
wij hebben hier in huis één stopcontact op de hoogte waar Jan er prima bij kan. Hoevaak we hem al niet gewaarschuwd hebben er van af te blijven is ontelbaar. En ik blijf waarschuwen. Gisteren was ik even bezig met Geert te verschonen, en ik had m'n kont nog niet gekeerd of JAn stond met een pen in dat stopcontact te porrenAangezien het een stopcontact is wat we eigenlijk zelden gebruiken, heb ik de stroom er dus maar vanaf laten halen gisteren. ik heb weinig zin in een geëlektrocuteerd kind omdat het worteltjes in z'n oren heeft
Hoe gaat dat met die narcose, kreeg hij dan een kapje op en vond hij dat vervelend op dat moment?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef Memmel het volgende:
[..]
Meldt, Morris heeft al twee keer buisjes gekregen. Een keer met 9 maanden en afgelopen maart. Twee keer geen enkel probleem en alleen maar beter geworden! Even een uurtje zielig van de narcose, maar na twee uur weer helemaal de oude!!
die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef trui het volgende:
[..]
je kunt er toch ook zo'n beschermend kapje op plakken? dan kan hij er niet in porren. nu leert hij dat je in sommige stopcontacten kunt prutsen zonder dat er iets gebeurt...
Als je het stopcontact goed ontvet met een beetje afwasmiddel dan blijft dat beschermplaatje beter zitten, anders hecht die plakstrip niet goed. Misschien is dat nog te proberen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staathet is puur voor m'n eigen gemoedsrust dat de stroom eraf is
![]()
mooi freecell!!
Maarten
het is ook cool!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik voelde me ook wel een beetje de coole mama net
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Estrys het volgende:
[ afbeelding ]
het koppelen van een woord/uitdrukking aan een gebeurtenis vermoed ik. heb er eigenlijk niet naar gevraagdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Jore het volgende:
Lijkt me prima DJMO, veel beter zelfs dan allerlei losstaande oefeningen, dit valt binnen een zinvolle context. Ik vraag me dan wel weer af wat er nuttig is aan 'o jee' maar misschien was het een demonstratie van de mogelijkheden?
Was leuk! En ze kwebbelt er lekker op los! Tyler kwam nog aardig los. Niet met woorden, dat doet hij nog niet veel. Maar daar hebben we Kim wel voorquote:Op zondag 12 juni 2011 19:58 schreef simmu het volgende:
ja bluh. mopsie was de hele week net van slag af. net een tikkie verhoging, net een snifje ubermegaplakkerig, uitdagerig to tha max en klaagde over buikje en mondje tijdens het eten. er zou dan toch na 2 dagen een belletje moeten rinkelen mij moi hemaar nee
pas gister kwam ik op het heldere idee om der te vragen of ik ff in haar mond mocht voelen (halleluja! het mocht! voor het allerallereerst)
en jawel hoor. linksbovenachterin was nog een stukkie tandloos. ernaast een stukkie met 2 puntjes. het arme wurm![]()
nja. ze heeft vandaag heerlijk gespeeld met kim & tylerzo leuk! kim op de driewieler en selene en tyler elk op een loopautootje maar heen en weer over het paadje
aan het einde moest er dus steeds gedraaid worden, dus drie kindjes op een rijtje die dan steeds doorschuiven en met fietsje of autootje en al omdraaien
`quote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, heb ik gemist dat Tess in een groot bed slaapt? Of hebben jullie 1 zijkant eruit?
Slimme Tess, trouwens!! Haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |