abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97329529
Vorig deel: Het peutertopic (2 tot 4 jaar) deel 69

13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Damian, zoon van TeenageDirtbag
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
02 december 2007: Shenaya, dochter van Annelies en Henk Draaijer
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
05 mei 2008: Angelo, zoon van Dolphinqueen
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
14 juli 2008: Jade, dochter van Luxaja
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
28 december 2008: Jan, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin, dochter van Kleurdoos
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 26-05-2011 10:57:42 ]
pi_97329549
Ik sloot hem met de vraag hoe het met Tyler gaat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 mei 2011 @ 13:21:49 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97335342
't ging hartstikke goed, hij kwam heel rustig bij uit de narcose, keek om zich heen "papa papa" en was meteen weer stil toen hij Johan zag. Dronk goed, heeft inmiddels geplast (moest voor drie uur anders moest ik bellen) alleen is de narcose nog niet (helemaal) uitgewerkt, Hij is thuis een flink aantal keer over z'n nek gegaan en ligt nu als een zielig hoopje op de bank te slapen. Wat Diaan laatst zei: je laat ze "gezond" weggaan 's ochtends, en je krijgt ze ziek terug ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97335607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef DJMO het volgende:
't ging hartstikke goed, hij kwam heel rustig bij uit de narcose, keek om zich heen "papa papa" en was meteen weer stil toen hij Johan zag. Dronk goed, heeft inmiddels geplast (moest voor drie uur anders moest ik bellen) alleen is de narcose nog niet (helemaal) uitgewerkt, Hij is thuis een flink aantal keer over z'n nek gegaan en ligt nu als een zielig hoopje op de bank te slapen. Wat Diaan laatst zei: je laat ze "gezond" weggaan 's ochtends, en je krijgt ze ziek terug ;(
het is goed gegaan *O*
dattie maar snel opknapt :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:30:04 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_97335678
Fijn dat het goed is gegaan DJMO *O* Nu lekker vertroetelen.. dat ziek zijn, duurt een paar dagen is mijn ervaring.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 mei 2011 @ 13:40:34 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97336190
Volgens de arts was hij nummer één vandaag en zou hij dat ook blijven. Hij had nog nooit een kind gezien dat zó rustig bijkwam uit de narcose. Gisteren en vanmorgen had ik 'm nog verteld van het kapje en dat als hij weer wakker zou worden papa er zou zijn . blijkbaar heeft hij het wel onthouden want hij was niet in paniek geraakt ofzo. Zo lief, de peuterspeelzaal heeft 'm een kaart gestuurd met van alle kindjes en de leidsters O+

Hij wilde vanmiddag alleen niet in z'n eigen bedje gaan slapen. zodra we de kamer uit wilden gaan was het dikke tranen. Ach jochie, kom maar beneden slapen dan hoor :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_97336244
Fijn dat het goed gegaan is DJMO!
En lekker op de bank slapen inderdaad!

Goed drinken en goed plassen zorg ervoor dat de narcose snel uit zijn lijfje is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97336278
DJMO, fijn dat het zo goed is gegaan. Hopelijk is Jan gauw weer lekker bij de pinken! :*
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 mei 2011 @ 13:48:07 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97336541
De arts/verpleegkundige zei ook dat overgeven goed was? Ook om te zorgen dat de narcose sneller uit z'n lichaam is?

Juist omdat hij zo misselijk overkwam (Voor hij overgaf dus) hadden we 'm naar z'n kamer gebracht, en aangezien Geert toch meestal beneden slaapt, had ik de babyfoon op jan z'n kamer gezet. daar blijft hij voorlopig de eerste nachten sowieso nog wel staan. Ik ben altijd als de dood dat ze stikken in hun eigen braaksel als ze overgeven als ik er niet bij ben of ben ik nu gewoon echt een rare overbezorgde moeder? :@

donderdag 26 mei 2011 @ 14:20:32 #10
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_97337890
Fijn dat het zo goed ging, DJMO.

Marlien heeft (alvast) haar verjaardag gevierd op de peuterspeelzaal:

Helaas voelde ze zich niet zo heel fit, ze is nogal verkouden en had wat verhoging.
En ze snapt er niets van dat ze vandaag toch niet jarig is en toch ook een beetje wel...
Desondanks vond ze het toch wel leuk.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:27:56 #11
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97338218
Fijn DJMO!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_97338933
Memmel, Gefeliciteerd met je kleutertje!

DJMO, fijn dat het goed is gegaan!
Hopelijk is de narcose snel uit zijn lijfje.

Hoe gaat het met Tyler?
pi_97339438
Fijn DJMO!

Ik heb ook eens tijd ;) Het gaat redelijk. Het is een zwaan kleef aan en heeft amper geslapen.
Wel heeft hij yoghurt gehad! en hij drinkt nog wel weinig. Maar probeert wat te eten en een koekje wil wel ;)
Hij heeft tot nu toe 1x gepoept, dat was gisteren wel anders. Zijn billetjes zijn nog behoorlijk toegetakeld, verschonen was dan ook de hel.
Zijn ontlasting is wel heel licht, bijna wit. Ik hou het in de gaten!
pi_97339775
Heuh? Bijna wit? Misschien even met de dokter of de HAP overleggen, Ingrid. Ik wil geen roeiboten losmaken, maar het kan met de lever of galwegen te maken hebben. Maar ik ben geen arts, misschien komt het gewoon door wat hij gegeten heeft.
pi_97340977
Marlien, gek he, nog niet echt jarig, maar toch al wel een beetje. Mooie hoed heb je daar!

Ingrid, ik zou ook even bellen hoor, gewoon even voor de zekerheid.
pi_97341145
Ohja, sorry! Helemaal vergeten Marlien alvast te felicteren!

En fijn dat het goed ging bij Jan, DJMO.
pi_97341850
Marlien, alvast gefeli!

*O* Anna is 4!!

Nog 13 dagen... dan komen wij hier ook voor het echie meeposten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97342321
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn DJMO!

Ik heb ook eens tijd ;) Het gaat redelijk. Het is een zwaan kleef aan en heeft amper geslapen.
Wel heeft hij yoghurt gehad! en hij drinkt nog wel weinig. Maar probeert wat te eten en een koekje wil wel ;)
Hij heeft tot nu toe 1x gepoept, dat was gisteren wel anders. Zijn billetjes zijn nog behoorlijk toegetakeld, verschonen was dan ook de hel.
Zijn ontlasting is wel heel licht, bijna wit. Ik hou het in de gaten!
beterschap :*

en beter voor niks bij de dokter dan dat er toch iets mis gaat!
pi_97342447
Hij heeft het 1x eerder gehad en toen was het helemaal wit. Bloed getest ed en niks aan de hand.
Dus ik wacht vandaag nog ff af. Als het morgen ook nog wittig is, ga ik naar de ha.
pi_97353711
Ah, hij is er dus bekend mee. Dat wist ik niet. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt.
pi_97353975
Is ook al een hele tijd geleden dat ik dat gepost had.
Hij heeft maar 1x gepoept vandaag, dus de boel kon goed herstellen in combi met superzalf.
Wel weinig geplast, maar verklaarbaar want weinig vocht naar binnen gekregen.
Hij begint nu erg te hoesten en had ineens een schorre stem. Voelde met naar bed gaan heel warm aan. Maar had nog genoeg praatjes, ging ons bed als trampoline gebruiken. :)

Hoe is het met jouw (b)engeltje?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:30:36 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_97367531
16,1 kilo en 1 meter precies was madam vandaag bij het cb. 1 Meter precies O+
Niet gek ook dat haar kleding maat 92 niet zo lekker meer zat :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_97370985
Netjes TF. Wij moeten in augustus weer voor de 3jr 9 mnd afspraak met prik... ben heel benieuwd.
pi_97371770
Gefeliciteerd Marlien, dat koppie O+

Nou onze boef was gisteren in een bui :X Te ondeugend voor woorden. Hij heeft meerdere keren op de trap gezeten. Dacht ik even rust te hebben tijdens zijn middagslaapje. Dus lekker op de bank met een kop thee. Hoor ik op de trap 'boink boink' komt meneer met slaapzak en al van de trap geschoven. }:| Niet moe mama, BLIJ. Ik had gezegd dat hij even moest gaan slapen en dat ik hoopte dat hij dan weer blij zou zijn :D Dus nou was hij blij (en ondeugend) en om 17 uur ging ik koken en viel meneer in slaap op de bank. Toen hij net voor het eten wakker werd was hij helemaal hysterisch.
Toen ik 's avonds zei dat we ons klaar gingen maken om naar bed te gaan zei hij 'Nee mama Seb blij!'
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_97372218
Gefeliciteerd Marlien :)

Oh Seb :D

Hoe leren jullie ze eigenlijk om zelf op de trap naar beneden te lopen. Omhoog lopen doet ze wel, maar naar beneden durft ze niet.
pi_97372272
bij voorkeur achterstevoren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97373449
Tyler kan ineens van de trap af. Op zijn billen of aan de leuning vasthoudend. De 1e heeft mijn voorkeur! Hij rent nu hysterisch rondjes door de kamer samen met zn 3 koeien. :?
pi_97373965
Nice TF..
Hier lijken de broeken opeens 3 cm korter..
En 1 juli hier de laatste CB controle..

Hihi seb, als je blij bent hoef je toch ook niet te slapen?

Chris is begonnen met achteruit kruipend naar beneden, maar toen kon hij nog niet eens los lopen. Met de 2 jaar ging hij op zijn billen naar beneden. Of aan 2 handjes lopen.
Inmiddels mag hij wel alleen de trap af. Dat doet hij meestal nog op zijn billen, en soms lopend met zijn hand langs de muur/leuning..
pi_97374104
Dana durft thuis echt niet, ik heb het geprobeerd en dan raakt ze in paniek en dan lijkt het me niet echt veilig omdat ze dan niet oplet.

Terwijl ze bij de H&M wel altijd zelf de trap af wilt lopen, gewoon op de" normale" mij vasthoudend met dr handje
pi_97374208
selene liep vorig jaar rond deze tijd al zelfstandig naar boven en weer terug :P dat ontdekten de oppassen toen spelenderwijs :X ravi mag ook al oefenen op de trap :) naar boven is makkelijk, naar beneden moet ze van mij op der kont, bij papa ook echt lopend met de leuning enzo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:27:21 #31
114177 Diaan73
pi_97375842
Marlien *O* Van harte gefeliciteerd.

Lennon gaat op zn billen zitten en houdt zich dan vast aan de zijkant van de trap wij hebben geen trapleuning .. heel voorzichtig doet hij dat. Soms gaat hij ook lopend en houdt dan iemands hand vast. Gaat heel goed eigenlijk.Maar Lennon is ook begonnen met achterstevoren, al was dat maar heel kort.

Hahah die Seb. :D

Ik heb eindelijk een atb-beugel voor mn bobike zitje achterop gekocht en gisteren erop gezet.. en een stukje met Lennon gefietst. Hij vond het eerst maar niets, maar halverwege hoorde ik hem lachen en vond ie het wel leuk. Dus nu kunnen we ook fietsen met hem achterop! Al kan voorop ook nog steeds, vind ik wel gezelliger eigenlijk.
Make love, not war ☮
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:08:17 #32
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97377454
Marlien *O*

TF, dat wordt shoppen dan. :D

Yade heeft een fietsje gekregen voor haar verjaardag en die is KNALroze. :d Fietsen lukt al aardig nu. Als ze nou een beetje momentum kan houden mag ze naar de PSZ fietsen. (Dat is nog geen 5 minuten lopen vanaf hier.)
pi_97380066
Ik heb Seb eigenlijk nooit geleerd om zelf de trap op en af te lopen. Het is nogal een klimgeit dus hij deed dat allemaal vrij snel uit zichzelf. We hebben nu ook geen traphekje meer, hij is eigenlijk altijd heel voorzichtig. Naar beneden gaat hij meestal op zijn billen, denkt ie dat het een glijbaan is. We hebben vloerbedekking met ondertapijt op de trap dus het is erg zacht. Maar meestal als hij boven staat en ik voor hem loop dan wil hij dat ik hem draag. Volgens mij is dat luiheid.

Over luiheid gesproken, zat ik gisteren even op de bank met mijn voetjes omhoog. Zegt ie: mama LUI. Dus ik vraag: wat zei je seb? mama LUIIHUI }:|
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:04:37 #34
114177 Diaan73
pi_97381855
Wij hebben nog nooit een traphekje gehad... ook niet met Twan. Ze zijn/waren allebei erg voorzichtig.

Nou Estrys, dan weet je wat Seb van je vindt..
Make love, not war ☮
pi_97382321
Wij hebben alleen een traphekje gehad op onze slaapkamer omdat de trap gewoon echt in de slaapkamer is (zolderslaapkamer)

Maar op de eerste verdieping en beneden hebben wij ook nooit een traphekje gehad.
pi_97384735
Ik kan niks meer ongemerkt thuis doen zonder dat mijn moeder het de volgende dag weet :D Ik ga soms ook even lekker lui liggen als Seb gaat slapen. Hij ging dinsdag naar bed voor zijn middagslaapje bij oma.

oma: ga maar even lekker slapen
Seb: oma ook?
oma: nee oma gaat niet slapen, oma gaat poetsen
Seb: mama wel slapen
:@
pi_97384921
Wij hebben nog steeds een traphekje. Opzich niet nodig voor het traplopen, maar als hij vlot uit zijn/onze kamer rent, ligt hij snel beneden.. De overloop is niet zo groot. En het hek zit me niet in de weg..

hihi estrys. Ben je blij dat ze lekker kunnen babbelen, doen ze dit ;)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 16:24:18 #38
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_97422788
Ik kom hier echt te weinig maar goed toch even een update aan deze kant :)

Cynthia geboren op 4-8-8 is inmiddels alweer 2 jaar en 9 maanden, man wat gaat de tijd snel dan :X

Sinds 2 weken terug is ze voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest, ze vond het zo leuk dat ze er elke dag om vraagt of ze weer naar toe mag O+ echter was ze begin vorige week even ziek, heeft ook 2 dagen geduurd voor het weer beter ging, gelukkig gaat verder alles goed.
Praten gaat goed, hele zinnen en soms kwebbelt ze je de oren van je kop af, toch blijft het leuk :)

In de avond als ik naar bed ga dan kijk ik meestal even of ze goed ligt en doe ik de deur op een kiertje :) normaal gesproken maakt ze me s'morgen's wakker want ze kan gewoon de slaapkamer in komen, dit keer werd ik om 9:00 wakker, ik hoorde lawaai, ja hoor Cynthia is lekker aan het spelen :) dus kleed me aan en loop de slaapkamer binnen, wat zie ik? Geen Cynthia, bleek ze dus gewoon naar beneden te zijn gelopen :o
Natuurlijk niet erg gezien er verder niks ergs ligt maar ja toch even op wijzen dat ze me voortaan even wakker moet maken ;)

Qua potje plassen, helaas heeft ze hier totaal geen zin aan, elke keer wel proberen natuurlijk :)

Af en toe slaapt ze in de middag even, vandaag ook weer en de hond kwam er ook nog eens bij liggen O+

Meer weten? Ask me!

pi_97427221
Wat een prachtige foto Speedy O+
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_97469428
Muh! Tyler knapt nog steeds niet op.
Hoest zijn longen er zowat uit en toen ik hem uit bed haalde vanmiddag (3,5 uur geslapen, ik had nog gekeken of het goed ging :@ ) had hij gespuugd.
Ik vond hem er wat opgeblazen uitzien. Djeez niet. Hij had 39,5 koorts vind ik best hoog. Echt sneu!
  maandag 30 mei 2011 @ 01:09:15 #41
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97482962
he bah ingrid, niks fijn! beterschap voor je ventje en morgen misschien toch maar even naar de huisarts met 'm?
in de haak.
pi_97485296
Wat sneu ingrid!

die van mij heeft waterpokken. Welja ;)
pi_97485631
Waterpokken :( hopelijk heeft ie er niet teveel last van

En arme Tyler, beterschap knul!

Leuke foto Speedy!
pi_97485798
Hij was gisteren nog vrij zielig, maar rent hier nu aardig blij rond :) we zien wel, het kan er nu prima even bij, dus goed getimed ^O^
pi_97485854
mijn kind kan fantastisch commanderen.
Elin en ik stonden gisteren even te dansen..maar ik moest plassen dus liep weg.
roept ze 'mama wacht even! *inclusief vingertje omhoog* kom es hier? ja, okay, ga maar daar staan *wijst* dansen nu! ja? okay!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleurdoos op 30-05-2011 09:25:49 ]
pi_97486438
Elin, hahaha!

Free, beterschap met de pokkies!

Ingrid, hoe is het met Tyler?
pi_97486763
hihi Elin..
Chris zegt ook regelmatig op een bazig toontje: "jij mag nu met mij spelen".. in woorden een optie, in praktijk een gebod.. :P

Free, nog een rondje pokkies? Ben je er wel mooi vanaf. Beterschap! ;)

Speedy, klinkt als een echt peutertje!

En hoe gaat het met Tyler?

Chris heeft de lego ontdekt. En ik ben geloof ik wel een jongensmama.. Gisteren de oude lego van mijn man uitgezocht. Alles gesorteerd, en Chris hielp lekker mee. Af en toe verdween hij met wat blokjes, auto's of zoiets naar een ander plekje om ermee te spelen. O+
pi_97488501
Met Tyler gaat het redelijk. Eten doet hij niet veel, drinken wel.
Het hoesten lijkt minder. Wet van fok zeker! Voelt niet bloedheet aan. En hij is best levendig.
Ik kijk het vandaag even aan, gaat het net als gisteren 's middags achteruit bel ik de dokter en gaan we morgen heen.

Hij vind duplo ineens erg leuk en little people is hij gek van. Noemt zichzelf trouwens eheh en Kim is huhuh :?

[ Bericht 16% gewijzigd door _Ingrid_ op 30-05-2011 11:32:20 ]
  maandag 30 mei 2011 @ 15:38:05 #49
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97498144
Marlien, proficiat!!

Blabla, wij hebben een kindertrapleuning (van kindertrapleuning.nl). Joep is er heel tevreden mee, kan prima zo zelf naar boven en naar beneden.

Tyler, beterschap kerel! Goed blijven drinken vandaag met die warmte!

KD, heerlijk :D wat kan ze toch prachtig kletsen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_97498515
@Seilram, dat is wel een idee zeg :)
Als is het maar omdat ik weet dat dana gevoelig is voor dingen die speciaal voor haar zijn ;)
  maandag 30 mei 2011 @ 15:49:17 #51
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97498623
Hahaha nou dan zul je er Dana zeker mee verblijden. Joep is ook helemaal in zijn nopjes met het ding, ik mag daar de leuning ook niet vast pakken. Nee, ik moet "mijn" leuning vast houden en hij de zijne...
Zelf ben ik er ook blij mee hoor... al is het maar als hij struikelt, dat deze leuning meer in zijn grijp reflex zit dan de onze.
pi_97499477
Die kinderleuning, goede site!!! Ga het vanavond ff in de groep gooien hier, lijkt me wel wat voor Iris!
pi_97506085
Nou, de eerste de beste die nu nog zegt 'vervelend waterpokken, gelukkig zijn ze er niet erg ziek van en jeukt het alleen' krijgt een dreun.
net een heel ziek jongetje met tegen de 40 koorts in bed gelegd. Arm ding. Hij wilde ook heel graag naar bed ;(

Vanmiddag nog wel een geweldig moment trouwens.
De video was afgelopen en dan ruist de TV behoorlijk.
Leander: Hey? Waait?
Dus ik blaas op zijn hoofd: 'waait het ook op je hoofd?'
'Weete ik niet, jij blaast heel hard!' }:|
pi_97508522
Slimpie is het free. Balen dat jouw kerels zoveel last hebben van de waterpokken. Hier was het idd een eitje als ik lees hoe het bij jullie is. Sterkte en dat hij maar gauw opknapt :*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:40:29 #55
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97531866
Leander :D, lekker ventje is het Free! Hoe gaat het vandaag met hem?

Vanmorgen moest Joep al huilen toen we bij de psz naar binnen wandelde.. Even samen gespeeld en toen ging het weer wel (na een hoop dikke tranen en gesnotter). Toen ik zei dat ik weer ging, begon het weer overnieuw. Ik weet dan niet hoe snel ik weg moet komen... ik sta de hele tijd op het punt om zelf in tranen uit te barsten.
pi_97532943
Peutermama's hebben jullie cadeautips? Ik ben totaal inspiratieloos als het om een cadeautje voor Tess gaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:56:33 #57
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97536044
Vicky, een zand en watertafel? (als je balkon dat toelaat).
Ik zag gister ook iets in het krantje van Bart Smit staan, was een soort waterbaan die je kon inklappen en meenemen. Daar zaten ook wat bootjes bij.
pi_97536165
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef seilram het volgende:
Vicky, een zand en watertafel? (als je balkon dat toelaat).
Ik zag gister ook iets in het krantje van Bart Smit staan, was een soort waterbaan die je kon inklappen en meenemen. Daar zaten ook wat bootjes bij.
Het wordt idd Aquaplay maar dan bij Intertoys vandaan :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:09:04 #59
114177 Diaan73
pi_97536541
Die aquaplay is erg leuk idd.

Free, hoe gaat het vandaag met Leander?

Arme Joep en arme seilram. Het is idd lastig afscheid nemen dan. Twan moest ook altijd huilen als ik hem naar PSZ had gebracht.

Ik heb bericht gehad dat Lennon op 6 september kan komen naar PSZ. We twijfelen alleen of we het wel gaan doen.. we moeten zelf ¤ 75,= per maand betalen voor de 2 dagdelen per week. Daarnaast gaat hij ook 1 of 2 dagen per week naar kdv. Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer goed en leuk voor hem. De psz zit aan zijn ws toekomstige school en heb ik een paar uurtjes voor mezelf. :@ Nou ja, twijfel dus.
Make love, not war ☮
pi_97537929
Tyler gaat na de zomervakantie naar psz. Datum komt nog.

En hij mag aan de ab. Longetjes klonken niet goed.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:41:29 #61
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_97540145
Kinderleuning, goede tip! Ik heb meteen de link naar mijn man gestuurd. Ik zat al tijden te denken aan iets dergelijks, nu houd ik nog steeds haar hand vast als ze naar beneden loopt...

Beterschap voor de zieken!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_97540173
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler gaat na de zomervakantie naar psz. Datum komt nog.

En hij mag aan de ab. Longetjes klonken niet goed.
beterschap :*
pi_97553882
Beterschap voor Tyler!

Even een vraagje, Lotte heeft een peuterbedje van de ikea met matrasmaat 160x70
Nu wil ik er een waterdicht hoeslaken oid voor hebben, maar ik zie dat ze bij hema alleen in maat 90x200 zijn. Iemand nog een idee waar je die dingen kunt kopen, of hoe ik het op kan lossen?

Ze wil 's middags namelijk niet altijd meer een luier om met slapen en de luier is op zich ook elke keer droog 's middags, maar als ze zonder gaat slapen wil ik er wel iets over de matras hebben ;)
pi_97554142
de hema heeft op hun website ook gewoon een peuterformaat waterdichte molton, alleen via de website nu niet leverbaar. Wellicht in een grote hema in de buurt.
Prenatal verkoopt ook peuterformaat waterdichte moltons. En ook anti-lek zeiltjes.
pi_97554320
Thx, leek me al zo vreemd dat die er niet zouden zijn bij de hema. Ik loop er morgen wel even binnen.
Wat is handiger eigenlijk, zo'n anit-lek zeiltje of een waterdichte molton?
pi_97554466
zo'n anti lek zeiltje kan je meerdere malen gebruiken volgens mij... zo'n molton is gewoon een hoeslaken eigenlijk en moet je dus bij iedere ongelukje of keer wassen verschonen en heb je dus meerdere nodig.

Geen idee wat handiger is, hier een peuter die eigenlijk nooit ongelukjes gehad heeft sinds hij zindelijk is.
pi_97555738
Ik gebruik liever zeiltjes. Maar vooral omdat Chris nogal zweet in zijn slaap. Dus alleen een zeiltje op bilhoogte.
Maar we hebben hier het slapen zonder luier ('s nachts) even opgegeven. Komt nog wel.

Diaan, wij doen Chris niet naar de psz, omdat hij op het KDV wel genoeg uitdaging krijgt. Maar opzich wennen aan de school/het gebouw kan ook geen kwaad. Je zou ook nog kunnen wachten tot hij 3 is?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:44:26 #68
114177 Diaan73
pi_97556414
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik gebruik liever zeiltjes. Maar vooral omdat Chris nogal zweet in zijn slaap. Dus alleen een zeiltje op bilhoogte.
Maar we hebben hier het slapen zonder luier ('s nachts) even opgegeven. Komt nog wel.

Diaan, wij doen Chris niet naar de psz, omdat hij op het KDV wel genoeg uitdaging krijgt. Maar opzich wennen aan de school/het gebouw kan ook geen kwaad. Je zou ook nog kunnen wachten tot hij 3 is?
Peace en ik hebben er vanavond even over gehad. Ik ga morgen even bellen of we ook per maand kunnen opzeggen. Dan gaan we gewoon beginnen in september en als het teveel wordt voor hem, halen we hem eraf. Kunnen we niet tussentijds opzeggen, dan laten we hem niet gaan.

Ingrid, beterschap voor Tyler. Hopelijk slaat de AB goed en snel aan!!
Make love, not war ☮
pi_97556760
AB is ubermoeilijk binnen te krijgen zeg! Nog tips anyone?
Dat ging als baby makkelijker!

Wij hebben waterdichte molton, gewoon onder zijn matras gevouwen de rest.
Eik zou hij afgelopen weekend over gaan naar het peuterbed, maar we wachten nog maar een weekend of 2 af.
pi_97557391
geen tips mbt ab hier. selene heeft nog nooit gehad. haar hooikoortsspul doe ik gewoon op een lepeltje en zeg "dit is medicijn, gewoon even opdrinken" en klaar. ravi is de moeilijke daarin bij ons. de laatste keer was het echt een probleem. toen losten we het op door eerst een flesje van 30 cc + medicijn te geven en daarna meer flesje. ik denk niet dat dat gaat werken bij tyler ;( nja. of misschien wel. duh. je weet het nooit. heb je geen oud flesje liggen nog? toen selene laatst ziek was wilde ze opeens dan wel flesjes nutrilonspul. verder niks. nja. die heb ik dus maar laten gaan. kind kreeg der flesjes. na anderhalve dag voelde ze zich beter en ging ze weer gewoon eten
pi_97558705
Wij doen het meestal met een injectiespuitje zonder naald, M. zuigt de ab er gewoon uit. Als dat niet werkt kun je misschien proberen om het in de wangzak te spuiten?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:26:10 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_97558850
Mjah, hier gewoon in een spuitje en dan slikken. >:)

De ab die Ruben kreeg vond hij niet lekker, dus dan iets te drinken erachter aan om de smaak weg te spoelen (check wel even de bijsluiter of dat mag!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:15:24 #73
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97561513
Omkopen.

Hier molton. Als ze een ongelukje heeft was ik meteen even en gaat het dezelfde dag weer het bed op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97571060
De zindelijkheid doet het hier nog niet :P Eerst maar eens op vakantie over twee weken en dan proberen we het weer :)

Zeiltjes heb ik wel (piemeltjeomhooglegger: check!) gewoon van die moltonzeiltjes van de Hema, alleen dan iets groter dan het wiegmodel

De eerste de beste die zegt: 'waterpokken, vervelend, gelukkig jeukt het alleen en zijn ze er niet echt ziek van' krijgt een knal :P

Hier aardig ziek kind. Constant flinke koorts en huilen huilen huilen...
  woensdag 1 juni 2011 @ 08:11:24 #75
54772 Silmarwen
pi_97571627
We noemen het een toverdrankje, of leggen uit wat het doet en dan neemt ze het wel. Toen haar ab kuur afgelopen was heeft ze nog weken om de "antiotica" gevraagd. :D

Sterkte voor alle zieke kindjes!

Leander, ik moet zo vaak lachen om je uitspraken. :D Heerlijk!

Yade heeft een "Ik mis pappa" fase. Alles is ook pappa, zelfde kleertjes, zelfde eten, zelfde houding. Knut gister haar naar de PSZ gebracht omdat ik naar de dokter toe moest, en ze was BOOS toen ik haar haalde. Pappa was maar stom. 's Middags breng ik haar naar bed, en omdat ik stemrust moest houden, geen verhaaltje voorgelezen, pappa leest er 's avonds wel 2 voor. Dus ik geef haar een kus op haar rechterwang, en wil er nog eentje op haar linkerwang geven zegt ze "Nee mamma, dat is pappa's wang! Jij mag geen kusje geven daar!" Nu is de rechterwang van mij en de linker van Knut. :D
pi_97572537
:D Yade

hier is Ab ook altijd een probleem. Omkopen helpt niet, toverdrankje noemen ook niet want dan zegt mevrouw ijskoud " nee dat is geen toverdrankje dat is een vies medicijn drankje"
Dus het is altijd een enorm gedoe hier. gelukkig is het alweer een tijd geleden dat zeab nodig had *afklopt*

Beterschap voor leander!

wij hebben trouwens gewoon een ledikant onderlegger nog in dr bedje liggen onder het hoeslaken en 2 van die dikkere hydrofielluiers (geen idee hoe die dingen heten)
Ze heeft 1 x in bed geplast en dat werkte prima :)
pi_97572622
AB ging bij ons in een spuitje. Kind in de houtgreep en langzaam in zijn mond spuiten. Vond ie niet zo grappig en is niet fijn voor alle partijen maar anders gaat het echt niet. Uitleggen werkt (nog) niet en omkopen ook niet in dit geval. 'neeeeeej mama hoefe nieeee'
pi_97572735
Yade :D

Free, balen dat die pokken zo heftig gaan bij jullie..
Men zegt, dat hoe erger de reactie, hoe beter het afweersysteem van het kind ;)

Ingrid, hier gaan medicijnen meestal de 1e keer in houtgreep. Daarna werkt Chris wel mee.. Alleen de lactulose bleef hij heel vies vinden.
pi_97574616
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef Estrys het volgende:
AB ging bij ons in een spuitje. Kind in de houtgreep en langzaam in zijn mond spuiten. Vond ie niet zo grappig en is niet fijn voor alle partijen maar anders gaat het echt niet. Uitleggen werkt (nog) niet en omkopen ook niet in dit geval. 'neeeeeej mama hoefe nieeee'
Precies hetzelfde hier. Alleen was hij zo boos dat hij het eruit spuugde.
Iig een gedeelte. De spuit was ook best groot, nu een kleinere opgehaald.
Die hij ook altijd met de zantac en motilium had. En die 2 waren nooit een probleem.
Het is maar een korte kuur van 3 dagen gelukkig. Maar ja, dan moet hij wel wat binnenkrijgen.
Het eten gaat ietsjes beter, drinken goed gelukkig.
Hij drinkt alleen water en bij mijn ouders weleens taxi. Dus taxi pakje als omkoperij werkt misschien wel.
pi_97574625
Free wat sneu :*

Overigens merk ik (heeeeel langzaam weliswaar) dat Tyler goed probeert te praten.
Opa en oma hebben eigen klank/woord. Eten en auto heeft hij ook iets voor bedacht.
Hij blijft zichzelf eheh noemen en Kim huhuh dat klinkt wel grappig. Maar we en Km ook blijven verbeteren. Voordat hij zijn arm brak had ik hem geleerd "Kim" te zeggen, dus hij kan het wel!
Net moest de zitzak aan de kant, tilde ik hem op ging hij er snel onder liggen. Waaa nou zei hij.
Dus ik zeg waar is Tyler nou? Hij lag in een deuk, gooit de zitzak omhoog en roept daaaaaaaa is eheh en glimt helemaal. O+

[ Bericht 76% gewijzigd door _Ingrid_ op 01-06-2011 11:05:20 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:40:13 #81
114177 Diaan73
pi_97598029
Ingrid, hoe ging het met de kleinere spuit? Fijn dat Tyler nu ook goed probeert te praten.. O+ zo lief en leuk om te horen.

Lennon vindt AB lekker... tijdje geleden had Twan ab en wilde Lennon ook en was boos toen hij niet kreeg. Heb toen maar wat water op de lepel gedaan. :D Hij vindt eigenlijk elk drankje ook de vitamine D druppels lekker.
Hij begint nu ook echt beter te praten. Elke week heeft hij wel weer wat woordjes erbij. Vandeweek o.a. cola, vasthouden en huilen. Zn naam kan hij al een paar weken zeggen. Vanavond tegen de verdrietige beer in het boekje: niet huilen en toen gaf hij hem een kusje. :D Ook ging hij vanavond fietsen op de driewieler, deed hij wel vaker maar na 2x rond wilde hij niet meer, en nu fietst hij hele stukken. Jeetje wat gaat het snel nu. Haha.
Make love, not war ☮
pi_97598377
Wat cool dat Lennon al kan fietsen! M. niet hoor, die trapt elke keer terug waardoor hij nauwelijks vooruit komt.

Hier gaat de zindelijkheid echt razendsnel, hoewel het natuurlijk afwachten is of hij er volgende week plotseling geen zin meer in heeft. Hij draagt nu een week geen luier meer overdag en sinds zondag heeft hij thuis geen ongelukjes meer. Op het kdv wel. Hij gaat thuis zelf op het potje zitten, doet zijn broek naar beneden enzo. Vandaag zat er soms wel twee uur tussen, nog geen druppie. Zelfs niet toen ik effe vergeten was dat hij bij zijn middagslaapje natuurlijk wel een luier omheeft. :@
Hij wilde opeens zelf geen luier meer om, ik vermoed omdat hij koorts had en misschien dacht dat zijn piemel weer zeer ging doen. Of dat is gewoon projectie van mij, dat kan natuurlijk ook. :7
Nouja, ik ben benieuwd of het beklijft. Op zich is het wel een goed teken dat de tijd tussen de plasjes langer wordt toch?
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:52:57 #83
114177 Diaan73
pi_97598647
Volgens mij is het ook iets dat ze ineens door moeten hebben. Zowel met fietsen als met zindelijk worden.

Langere tijd tussen de plasje is goed teken. :Y Wel goed hoor dat hij nu al een week zonder luier kan.

Wat gaan ze soms ineens snel hè? Sta me soms echt te verbazen. En dan te bedenken dat ik het ook al een keer heb meegemaakt. :@
Make love, not war ☮
pi_97598901
Ja dat! Ik kan me soms ook zo verbazen over wat ze al bedenken, de relaties die gelegd worden.

En wat die zindelijkheid betreft: vorig jaar had hij ook even het heilig vuur, maar dat doofde vrij snel. Ik durf me nog niet rijk te rekenen en heb dus gewoon 3 pakken luiers in de aanbieding gekocht vandaag.
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:05:34 #85
114177 Diaan73
pi_97599305
Ja heel bijzonder. Als wij naar het kdv fietsen, fietsen we langs de straat waar mn ouders wonen. En elke keer zegt Lennon dan: opa en wijst de straat in. :D

Nee groot gelijk dan. Ooit blijft dat heilige vuur wel branden hoor! :Y

Ow, Lennon heeft afgelopen maandag de kindjes op kdv wakker gehouden... hij was aan het zingen in bed. :D _O-
Make love, not war ☮
pi_97599409
Dan was het vast geen slaap kindje slaap!
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:10:34 #87
114177 Diaan73
pi_97599587
Nee, ik denk "in de gloria" of poesje mauw. Dat is zn repertoire op dit moment.
Make love, not war ☮
pi_97619372
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid, hoe ging het met de kleinere spuit? Fijn dat Tyler nu ook goed probeert te praten.. O+ zo lief en leuk om te horen.

Een stuk beter!
Nu het eten nog. Hij weigert ineens zijn voorheen geliefde yoghurt. :{
Bye bye zuivel.
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:08:49 #89
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97619629
dat hoeft toch niet meteen voorgoed te zijn? komt vast wel weer. misschien heeft 't met de AB te maken, had je die daardoorheen geroerd?
in de haak.
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:36:15 #90
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97622084
Fijn dat het met Tyler beter gaat, Ingrid :)

M. is gewoon zindelijk! Maarten plast nog steeds vaak op de wc en met regelmaat is zijn luierbroekje droog, maar ook nog veel periodes dat hij zeiknat is tussendoor (het is ook wel een natnek, hij was uit logeren bij opa en oma en hun waren met hem bij een kennisje spelen met een dochtertje van net zo oud. Dat dochtertje drinkt met goed geluk 1 grote beker drinken op, Maarten drinkt per dag wel zo'n 5 bekers drinken denk ik en vaak nog meer).

We waren vanochtend even in Sprookjeswonderland met mijn schoonouders en Maarten, pff, het was al filerijden ernaartoe, de parkeerplaats werd achter ons afgesloten ivm vol en in het park was het echt zo druk... Nooit meer op Hemelvaartsdag heen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_97636748
ff snel nog :)

selene was al een paar weken 's avonds weer aan het klooien (doekje kwijt, ik zit vast, etc...). ik wantrouwde de boel nogal en verdacht haar van een hoog bullshitgehalte.

selene vanavond toen ze naar bed liep. mompelmompel "ja. doekje kwijtmaken." stapt in bed, propt haar doekje tussen bed en muur.

papa die ernaast stond: "ja leuk dame. bij deze: wij komen niet vanavond dus }:| "

:')
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:32:37 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97637172
Simmu voor dat soort kul hebben wij een extra doekje op het nachtkastje van Linde liggen voor als de eerste "kwijt is geraakt" en een bekertje water naast haar bed voor de dorst. }:| Heel herkenbaar dus

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 02-06-2011 22:55:49 ]
pi_97638076
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef simmu het volgende:
ff snel nog :)

selene was al een paar weken 's avonds weer aan het klooien (doekje kwijt, ik zit vast, etc...). ik wantrouwde de boel nogal en verdacht haar van een hoog bullshitgehalte.

selene vanavond toen ze naar bed liep. mompelmompel "ja. doekje kwijtmaken." stapt in bed, propt haar doekje tussen bed en muur.

papa die ernaast stond: "ja leuk dame. bij deze: wij komen niet vanavond dus }:| "

Moet je daar niet vreselijk om lachen? Ik vind zulke dingen echt hilarisch :@
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:03:43 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97638508
Jore ik moet er best om lachen hoor. Slim bedacht van zo'n grietje. Maar de lol gaat er bij mij wel vanaf als ik er soms 3x per nacht mijn bed voor uit kan :D
pi_97638702
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Jore ik moet er best om lachen hoor. Slim bedacht van zo'n grietje. Maar de lol gaat er bij mij wel vanaf als ik er soms 3x per nacht mijn bed voor uit kan :D
Oja, 's nachts is het minder lollig denk ik, maar dat gebeurt hier zelden gelukkig. Ik vind wat muiterij wel leuk bij kindjes (mits het niet te erg ten koste gaat van mijn nachtrust), brave kindjes zijn ook maar saai.
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:12:27 #96
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97638879
Ja ik moet er ook regelmatig om lachen hoor hoe die kinderlogica werkt :D Zo was mijn vriend laatst aan het stofzuigen en Linde wilde ook graag even. Toen zei ze "Ja maar je moet toch altijd je eigen rommel opruimen papa? Dit zijn mijn kruimels dus dan mag ik stofzuigen toch O-) "

Nachtelijke acties kan ik minder waarderen ;)
pi_97639375
Lieuwe stond laatst op een onbewaakt moment zijn oren te stofzuigen, want die waren vies (ik had ze net schoongemaakt maar kennelijk was dat niet grondig genoeg gebeurd). Mijn man schrok er een beetje van, en vroeg: Kun je me nog horen? PIEP (Lieuwe: PIEP), piep (Lieuwe: piep :? ) piep (Lieuwe: piep :? 8)7 ) .
Hij had die dag ook een pinda gegeten, want die 'lag oppe boeksje. Lieuwe mag jél (wel) eten! Lieuwe heeel lekker.' Oeps.
pi_97647887
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef Jore het volgende:

[..]

Moet je daar niet vreselijk om lachen? Ik vind zulke dingen echt hilarisch :@
jawel hoor. het is bij ons gelukkig niet 's nachts, enkel 's avonds. maar na 3 weken elke avond dolle pret daarboven tot 10 uur oid vergaat de lol me een beetje.

gelukkig voelde ze zich ook betrapt. we hebben maar weer eens uitgelegd dat als ze steeds met bs shit aankomt, wij niet meer weten wat echt is en wat niet en dus niet meer komen
pi_97677221
Ik word echt keihard gestraft voor mijn opmerking; raad eens wat er hier door de kamer loopt? Het is twee turven hoog, heeft blonde haartjes en at net een broodje kaas op :')
pi_97677802
hier is t

'KAPPE NOU HE!' :')
en als ik mee wil zingen

'NEE JIJ NIET!!'

en als ze me kusjes en knuffels brengt dan moet ze luidkeels verkondigen dat dat wel heel erg lief van haar is hoor. :')

ja mama, dat isss lief he?ja, elin lief O+ mama ook lief, papa stout :+
ik ben favo momenteel
  vrijdag 3 juni 2011 @ 23:13:41 #101
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97679129
Hier kun je niet dansen als je geen rok aan hebt.
pi_97688625
_O-

Geniaal :D

Ow Jore, jat Lieuwe ook altijd je brood? Leander laat het liefst zijn eigen brood liggen en gaat er dan met Tara zijn brood vandoor. Vooral's ochtend kan Tara dat NIET hebben _O-

Leander is niet ziek genoeg van zijn waterpokken om zich er aan over te geven en te gaan liggen, wél ziek geneg om al sinds maandag non-stop te huilen en te jammeren :o Volgens mij heb ik hem nog geen 5 minuten blij gezien overdag.
En dan huuuuuu ;( en je dan aankijken met zo'n hoofd van 'zie je wel dat ik huuuuu doe? Met zo'n half lachje :X
En als je dan zegt, houd eens op met dat gehuuu, gaat hij wél keihard brullen :')

Ik vertel hem altijd dat hij bést mag huilen, als hij verdrietig is, of boos, maar de hele dag jengelen vind ik echt vervelend. Maargoed, hij voelt zich wrs ook niet echt fantastisch ;)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 07:58:29 #103
54772 Silmarwen
pi_97688650
Yade vindt ook dat je alleen kan dansen met een rok aan. Ze wil dan ook geen broek aan. :+

Ach zijn die waterpokken nog niet over? :( Hoelang duurt dat eigenlijk?
pi_97688674
Dag of 10? het is zondag begonnen en het ergste hebben we nu wel gehad.
Maar Florian is 2 weken eeredr begonnen dan Leander en die zit nog steeds onder de stippen en korstjes :+ Hij heeft er echt geen last meer van :)
pi_97688698
Free, is dat jengelen en piepen niet ook een fase?
Mirte heeft dat een tijdje heel veel gedaan, Het is nu wel weer beter gelukkig.

Hier gaat dansen ook bij voorkeur met een jurk of rok!!
pi_97688738
Ja, hij heeft het ook wel eens een tijd 'zomaar' gedaan, maar niet zo extreem hoor ;)

Ik merk wel dat ik nu het lijntje wel iets korter moet houden. Pas niet bij me :o
Leander heeft gisteren 6!!! keer een beker omgegooid. toen was ik er zo zat van dat ik om 16:00 gezegd heb: Nog één beker om en je krijgt de rest van de dag alleen maar water.
Die gooide hij ook om :')
Dus water toen hij meteen weer om drinken vroeg. Hij woest, draait bewust zijn beker om en zegt: zo! nu mag ik sinaasappelsap!
En toen zat hij op de gang :+
Vandaag gaf ik hem een beker drinken met de mededeling: één beker om en de hele dag alleen maar water hè?
hij knikte en er zijn al 2 bekers goed op :)

Maar serieus, tuuuuuuuuut
pi_97689191
Waaah, nieuw offensief: bij mama gaan staan en dan met je kiezen knarsen en dan kijken of ze ook gillend gek wordt :X
Nouja, uiterlijk niet :+ Dus hij heeft er niks aan.

Wat doe je daar nou mee? Een peuter die voortdurend zijn best doet om op al je knopjes te drukken? En echt gewoon om de reactie?
Reageren werkt niet, want dat was de bedoeling, negeren werkt niet, want hij gaat daarvoor te ver over mijn grenzen, onhoudbaar als ik het negeer.
De behoefte erachter kan ik niet snappen, misschien aandacht, maar alle enorme voorraden aandacht die hij nu op de 'normale' momenten krijgt lijken geen zier te helpen. Hij krijgt écht niet te weinig aandacht momenteel...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 09:38:49 #108
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97689209
Oh Free, ik moest nu wel een beetje grinniken om die boef van je, maar geloof dat het me flink zou irriteren...
Net als Maarten die vorige week zaterdag in het winkelcentrum alleen maar kon huilen, gillen, krijsen en op de grond liggen omdat hij niet wilde lopen (en wij niet willen tillen). Niks hielp, negeren (meneer blijft huilen), zelf weglopen (meneer staat op en loopt bewust de andere kant uit naar de uitgang), uitleggen (hij blijft huilen), boos worden (idem). Dus toen maar opgepakt en meteen naar huis gegaan en uitgelegd dat wanneer hij alleen maar kon huilen hij vast moe zou zijn en dus naar bed ging om te slapen. Ondanks dat het net lunchtijd was, heeft hij 2 1/2 uur geslapen en daarna een broodje gegeten...

Net je laatste berichtje gelezen, en helpt meteen afleiden met iets anders te gaan doen?
pi_97689273
nee :P
Hij laat zich niet afleiden en als hij zich wel laat afleiden gaat hij op de nieuwe plek iets doen wat niet mag, of schreeuwen, ofhuilen, of huuuuuuuuuuu jengelen.
Dat huuu jengelen doet hij dus echt de hele dag :X

En ik kan best goed tegen een jankdag momenteel, zit zelf goed in mijn vel, dat helpt ;)
Maar hij is vanaf zondag nog geen 5 minuten 'gewoon' geweest, En natuurlijk voelt hij zich vervelend en met lamlendig tegen mij aanhangen is niks mis.
Maar hij wordt gewoon compleet obstinaat van zich niet helemaal ok voelen blijkbaar.
en zondag had ik er geduld mee en maandag en dinsdag en woensdag en donderdag (21...22....23...) en vrijdag (321....322....323.....324....)
Maar nu is het een beetje op. :@ Ik kan geen ;( huuuuuuuuu ;( meer horen :@

Ik kom zeg maar in het stadium dat als hij nu plotseling iets échts vervelend zou doen dat ik héé'l hard ga schreeuwen vrees ik :@
  zaterdag 4 juni 2011 @ 09:55:02 #110
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97689386
Gewoon even wegzetten als er gehuu'd word en zeggen dat je hem pas begrijpt als hij normaal praat. K. had hier zo'n periode dat ze zgn over haar toeren was compleet met nepkokhalzen en dergelijke en als E. dan tegen haar praatte kon ze meteen normaal praten. Daar zijn we nooit in meegegaan in ieder geval...
pi_97690093
Dat ben ik nu aan het doen, maar het is al een week zo frequent dat ik dan blijf afwijzen...
En dan gaat hij héél hard huilen.
En dan komt hij weer terug... inclusief huuuu.
Tegen Tara doet hij inderdaad normaler :') Nog niet ok, maar beter.

Ben net maar even uitgebreid onder de douche gestapt.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:02:09 #112
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97690320
Free ik heb helaas geen advies voor je. Kan alleen maar zeggen dat ik het helemaal begrijp. Hier gaat het namelijk al een paar weken net zo (huuuuuuuuuuuuh :X }:| )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:26:13 #113
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97690892
Ik deed ook wel eens mee. Als ze wat vroeg dan zei ik huuuu huuuu huuu en dan werd ze boos! Maar hou vol het is een fase het gaat echt voorbij alleen begint nr. 2 er nu mee soms en dat pakken we gewoon hetzelfde aan al kan je die echt afleiden met een flinke kietelbeurt en dan is ze het ook meteen vergeten zeg maar waarom ze uberhaupt aan het huuu'en was.

Sterkte in elk geval want ik kan me wel vinden in je frustratie en ben ook weleens een blokje omgegaan als manlief thuis kwam. Afgelopen week nog :@ ze waren alletwee zo verkeerd dat ik toen hij thuiskwam het eten op tafel heb gezet en naar de Makro gegaan ben (stond al op de planning) en toen ik thuiskwam sliepen de dames en de andere dag waren ze poeslief.
pi_97692019
wij zitten ook in die fase free, beetje deedee van dexter.
Bloed onder je nagels.

mijn telefoon pakken, vraag ik of ik hem terug kan krijgen en dan smijt ze m met een rotgang door de kamer. zo gaat het met heel veel dingen.. dan zet ik r in de hoek :') waar ze op d egrond luidkeels liedjes gaat gillen.. anyway niets helpt echt, dus ben bang dat ik er gewoon doorheen moet en consequent die hoek moet blijven gebruiken. Misschien vindt ze t niet erg, maar dan weet ze wel dat ik het echt niet leuk vindt wat ze doet.

misschien moet ik heel hard gaan huilen als ze stout is :+
pi_97692040
daarbij, als ik in mijn omgeving kijk bij kindjes van diezelfde leeftijd van anderen, dan is Elin nog een engel.
buurmeisje mag wmb lekker thuisblijven, snertkind :P schoppen slaan duwen bijten gillen gooien springen en niet luisteren
pi_97692589
krengetjegedrag --> tsjek.

alle klassiekers komen voorbij zeg maar :') daar kan ik uren over uitweiden, of het kort houden. broertje pesten, andere kindjes opzijduwen als er een nieuw speeltje is op de psz (en ze komt er mee weg he! de andere kindjes gaan allemaal opzij voor de dame). ik heb het zelfs maar ff met de juf besproken, want de dame is echt een potentiele pestkop :o heb ik dus geen trek in. dus ik ben de laatste weken wel een beetje van de harde lijn zeg maar. we hebben geen vaste strafhoek, ik zet haar gewoon in een willekeurige hoek met de rug naar ons toe }:| en poets wederpoets doet het goed hier. dus als ze staat te gillen "IK WIL NIET <insert random dagelijkse bezigheid>" kan ze uitgelegd krijgen dat mensen het niet waarderen als ze zo tekeer gaat en krijgt ze ook gewoon niet waar ze zo over gilt. punt uit. beetje gillen tegen mama werkt niet hier :N

wat wel werkt voor mij is zelf rustig blijven en er gewoon niet teveel op ingaan buiten de mededeling dat ik het niet accepteer. dit, gecombineerd met wat extra 1 op 1 bezigheden met ons (met mij winkelen in assen en/of naar de bieb. boodschappen met papa) houdt de boel wel redelijk in het gareel

maarruh; er komen plasjes in het potje *O* zelfs al een keertje gepoept!
pi_97694865
Wat een bengeltjes zeg.. Chris heeft wel een humeurtje af en toe, even wat ondeugender dan anders. Maar nog steeds ons engeltje als ik andere verhalen hoor :P

Nu een weekend bij mijn ouders (ik studeer, zij passen op Chris+2 familiefeestjes). Peuter vindt het niet erg. Ik mag hem niet eens meer in bed stoppen, uit bed halen etc.. Beppe moet steeds met hem spelen.
En hij is nu weer 3 nachten droog. 1e nacht de luier vergeten. De andere 2 nachten 's ochtends een droge luier. Nu heb ik hier geen matje, dus vannacht weer met luier. En dan daarna thuis zonder. Al wil hij hier wel zonder, en thuis niet. Begin toch te twijfelen of het toch meer -niet willen- is ipv - niet kunnen- :{
pi_97696859
Hmzz, Elin roept de hele tijd dat ze een Jommen is, en dat ze thomas heet

what the :x

:P
pi_97707144
gezellig 2 ijjsjes eten in de achtertuin
smeerlappert
pi_97708610
Whehehehe. Blauw! O+
pi_97708711
Freecell, ik zou het kind aan papa geven, zelf even wat leuks gaan doen en vooral: wachten op betere tijden. Hier kan je niet tegen op-voeden ( :P ). Waarschijnlijk gaat het straks gewoon weer beter als hij zich niet zo ellendig meer voelt.
pi_97708787
't slaapt ;)
Onder het eten (om 18:00) in slaap gevallen, slapend omgekleed en in bed gelegd.
Stilte.....
Hij is dus ook gewoon zelf heel moe.
pi_97712556
Ik had al gehoopt dat hij zou slapen om 20:36 uur, maar ik wilde je mijn advies toch niet onthouden :7 . Hopelijk gaat het morgen weer een beetje beter!
pi_97726799
elins paps was vannacht naar een concert dus heb ik stiekem mijn dreumes uit r bed gestolen en naast mij geplempt O+
dat blije snoetje vanmorgen O+ (en ze maakte me vannacht nog even wakker met 'wat is dat?!' ik had even de ventilator aangezet ivm heet!
  zondag 5 juni 2011 @ 18:49:28 #125
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97748206
Hullo! 8-)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 5 juni 2011 @ 21:12:48 #126
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97757281
En weer welkom Memmel :)
pi_97757581
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:
smeerlappert
Wat een moppie O+
hihi Blauw
  maandag 6 juni 2011 @ 09:36:29 #128
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_97776169
He memmel, welcome back ;)

Hier een weekend overleeft. Chris heeft zich prima vermaakt. Gisteren op het familiefeestje (mijn oma was jarig) heeft hij een vriendje gemaakt. Ons chrisje dat vaak toch bij me op schoot kruipt bij vreemde mensen, ging nu lekker rondwandelen, met dat jochie spelen, door de regen en plassen rennen, en gewoon vrolijk zijn.. Heerlijk zo'n dag. Dan maak ik me gelijk weer minder zorgen over de basisschool straks.. :Y
pi_97829652
Vanmorgen een zeer humeurige peuter uit bed gehaald... breng haar naar de gastouder en ze gaat daar ff lekker over haar nek :{.
Dus die heb ik maar weer mee naar huis genomen... ze had in elk geval weer veel meer praatjes dan vanmorgen...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:04:28 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97830131
Aggos, wat sneu! Maar wel fijn dat ze zich daardoor wat beter voelde. :Y

En kijk eens hoe leuk!
Deze kwam net langs op twitter (Thanks Macka! ;) ):

Een kartonnen huisje waarbinnen je kindje op z'n gemak op het potje kan zitten zonder zich bekeken te voelen! _O_ O+
Echt stoer bedacht! :Y

quote:
KidZpiration heeft begin van dit jaar een nieuw (Frans) product naar Nederland gehaald. 'Ma Cacabane', "het kleinste kamertje" van Nederland gemaakt van karton (60 x 60x 112 cm), voor dreumesen/peuters en hun potje.
Het concept is bedacht door twee vaders die hun kleintjes graag op een respect- en tegelijkertijd humorvolle manier wilden stimuleren en helpen bij het zindelijk worden. Die humor vind je niet alleen terug in de grappige woordspeling in de naam van het product (Caca = frans kinderwoord voor poep, en cabane betekent hutje/klein huisje), maar ook in de verdere vormgeving.
Bron: Peuteren.nl
Meer informatie over verkoopadressen: http://www.kidzpiration.nl/

Ik vind het bijna jammer dat Sasha al zindelijk is. Nu is het wachten op Oscar. ;)
pi_97830206
Dus daar zat duidelijk wat dwars Nijna.

Grappig ding BE. Die stond ook in 101 woonideeen. Ben alleen bang dat het zo'n ding is dat overal verschrikkelijk in de weg staat.

Hier is de zijkant uit het ledikantje (ikea) 'Bedje voor grote jongens' aldus meneer O+ Hij gaat nog wel een beetje spoken in zijn slaapkamer maar behalve zijn bed een kledingkast (waar hij geen interesse in lijkt te hebben) staat er niks in zijn kamer. De klink andersom gezet waardoor hij zijn kamer niet uit kan. Het gaat boven verwachting. Gisteravond keek ik na een uur en lag hij lekker in zijn bedje te slapen. Voordat ik ging slapen nogmaals gekeken en toen lag hij midden in zijn slaapkamer op de grond, lekker op de vloerbedekking te slapen. _O-
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:45:56 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97831203
AAAAAAAAAAHHH...

"Mama, wat doe je?" x1000 per dag.
"Mama, waar [insert naam]? Na 5 minuten zelfde vraag.. x500 per dag.

Ik mis alleen nog "Waarom?"
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:56:08 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97831459
Hoe herkenbaar! :Y En ook echt aan je kont geplakt zitten en overal achter je aan lopen! :o
En ik kan daar zo slecht tegen. :@
Waarom hebben wij trouwens wel hoor! :Y Komt vast nog! *)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:58:02 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97831513
Ja BE! JA!

Jen loopt dan dus de hele tijd achter me aan. Mama wat doe je? Mama is aan het afwassen schat.. En nog geen minuut later: Mama wat doe je? Jen daar heb ik net antwoord op gegeven, wat is mama aan het doen? "Afwassen, waar is papa?"
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:03:39 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97831633
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Ja BE! JA!

Jen loopt dan dus de hele tijd achter me aan. Mama wat doe je? Mama is aan het afwassen schat.. En nog geen minuut later: Mama wat doe je? Jen daar heb ik net antwoord op gegeven, wat is mama aan het doen? "Afwassen, waar is papa?"
:D Ik lig echt in een deuk hier, het gaat bij ons exact zo!

Wat is dat?
Dat heb je gisteren aan papa gevraagd, weet je nog wat hij zei?
Ja, dat is voor eten te raspen.
Ja, heel goed van je, idd om eten te raspen.
Maar waarom dan?

Wat gaat papa doehoen?
Ehm... dat moet je aan papa vragen, ik weet het niet.
Papa, wat doe jij?
Papa gaat even plassen.
Mamaaaa, papa gaat plassen
Fijn om te weten schat. :') Ga je nu even spelen?
Nee. Wat doe jij?

:X :X
pi_97831723
:D

Sorry, moest als meelezer even reageren, dit is té grappig. _O- En lief. O+
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:14:09 #137
114177 Diaan73
pi_97831927
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Ik lig echt in een deuk hier, het gaat bij ons exact zo!

Wat is dat?
Dat heb je gisteren aan papa gevraagd, weet je nog wat hij zei?
Ja, dat is voor eten te raspen.
Ja, heel goed van je, idd om eten te raspen.
Maar waarom dan?

Wat gaat papa doehoen?
Ehm... dat moet je aan papa vragen, ik weet het niet.
Papa, wat doe jij?
Papa gaat even plassen.
Mamaaaa, papa gaat plassen
Fijn om te weten schat. :') Ga je nu even spelen?
Nee. Wat doe jij?

:X :X
_O- _O-

Memmel, welcome back!

DF wat fijn dat het zo goed ging met Chris afgelopen weekend! ^O^

Estrys, wat goed van Seb!! ^O^ Jullie gaan het racebed niet op zn kamer zetten? Of later?

Nijna, beterschap voor de kleine meid!

Bij ons zijn ze vooral "ruzie" aan het maken. Twan met Lennon, Lennon met Twan... zo irritant. En luisteren ho maar!!
Make love, not war ☮
pi_97832206
Later als hij groot is Diaan, dan is dat bed wel een keer af. }:|
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:29:51 #139
54772 Silmarwen
pi_97832438
Op het moment is het hier tien keer per dag "Mamma, welke dag is het vandaag?"

Gister was ze zo lief dat ik tot tranen geroerd was. (En dat ben ik niet snel)

Jasmin zat in de wipper op de bank, stukjes brood te eten en Yade zat achter de wipper met haar knuffels te spelen. Opeens kijkt ze om het hoekje van de wipper naar Jasmin en pakt haar handje beet. Ze geeft haar een kus op haar hoofd en zeg "Jasmin, ik wil wel je vriendje zijn hoor!"
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:31:15 #140
114177 Diaan73
pi_97832479
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:22 schreef Estrys het volgende:
Later als hij groot is Diaan, dan is dat bed wel een keer af. }:|
:D Hij is dus nog niet af... -O-
Make love, not war ☮
pi_97832573
Ze heeft tot nu toe redelijk praatjes, wilde koekje, chips, knijpfruit...
Hoop dat dit het dan was...
pi_97833972
Oooow Silmarwen, wat lief zeg O+

BE _O-
Dat is bijna letterlijk wat hier gebeurt :')

Hier nog steeds een rothumeur trouwens :X Al sinds de waterpokken begonnen niet meer dan maximaal 3 minuten brul-gil-jank-jengel en krijsvrij... Pffff.

Langzaam ga ik bijna hardop tuuuuuuuuuut roepen :')
pi_97834642
Oe dat is niet fijn freecell. Ik kan daar ook slecht tegen. Maar meestal duurt zoiets max een weekje en dan is alles weer koek en ei. Iets om je aan vast te houden ;)
pi_97834777
Hier duurt het meestal ook niet lang, maar het gaat hier nu nog niet de goede kant op :+

Nu even de anderen (ook oppasuk) in bed gelegd en hem voor de tv gezet, oef, dan voelje pas hoe moe je daar van wordt :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:17:24 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97835601
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:
smeerlappert
hihi! :D O+
(maar wel wat verdacht dat je 't filmpje niet in kleur toont. ze had vast gewoon echt een blauw ijsje! :P )
in de haak.
pi_97836859
Elin met haar twee ijsjes :9 Wat heeft ze mooi haar O+
pi_97839079
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef trui het volgende:

[..]

hihi! :D O+
(maar wel wat verdacht dat je 't filmpje niet in kleur toont. ze had vast gewoon echt een blauw ijsje! :P )
shhht :P

ik deed t meer omdat ze er nogal meer dan goor uitzag, rode vlekken overal en aarde in r gezicht etc. dit leek wat subtieler :+

en ze heeft zoveel haar, t is al dikker dan mijn haar..dat heeft ze mooi van r paps O+
pi_97839860
Peuter ligt te slapen op de bank O+
pi_97839960
Elin knap koppie O+ en ik zie zo goed dat ze maar weinig scheelt in leeftijd met Seb. Volgens mij gaan ze zowat gelijk op.

Seb was vorige week heel blij met een 'cadeautje' nou ja het was huisstijlmeuk van papa's werk, maar ja hij zag een 'dootje' Zo goed opgevoed ook, 'alsteblieft, dank' :D En op 1.12 hoor je waar hij vandaan komt, een echte Ossenaar :+

pi_97839972
mijne ook O+
dus ik ga ff lekker een aflevering van true blood kijken

en straks stroganoff maken O+
pi_97842133
Mijn droppie is weer eens naar de kapper geweest..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2011 16:05:32 ]
pi_97842472
Wat is ie al groot LL :o O+
pi_97845322
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:12 schreef Estrys het volgende:
Wat is ie al groot LL :o O+
Die van jou trouwens ook joh :D En lekker aan het babbelen :Y MESSSSSSS :D _O-
maar idd hij is een beetje de grond uitgeschoten :D

Daarbij als hij heerlijk in zijn bedje slaapt met speen is het nog wel zo'n klein ventje hoor :@
*zucht*
Volgende maand wordt hij alweer 3!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2011 17:16:46 ]
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:29:19 #154
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_97845899
Gisteravond ben ik naar de informatieavond voor ouders van nieuwe kleuters geweest. Weinig nieuws gehoord, natuurlijk (mijn andere 2 kinderen gaan er ook al jaren naar school), maar toch even leuk om te zien wat er gaat gebeuren als ze naar school gaan. En leuk om de andere ouders te zien (een groot deel kende ik al via onze kerk) en te spreken. Best wel raar om al naar school te gaan voor de jongste, ze is nog maar net 3. Maar volgend schooljaar zal ze toch gaan instromen...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_97847213
ahh seb wat ben je al groot ook :o en jeumig Koen helemaal, laatste keer dat ik die zag was t nog een minidreumesje
pi_97856082
Wow Koen, wat een ander koppie dan de laatste keer dat ik je zag! Wat je groot kerel!

Dat filmpje van Seb, hihi, hij is al intens gelukkig met de doos, astublieft dankuwel.

Filmpje van Elin is schattig.

Hier ook een jongetje dat de hele dag "wat mamma doet?" en "wat is dat" roept. Ik vind het tot nu toe wel gezellig.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:33:49 #157
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97859934
Koen, ik val maar gewoon in herhaling, MAAR WAT BEN JE AL GROOT!!!

Hier trouwens ook tijd voor een groot bed, van de week hoorden we hem ineens huilen, W. ging kijken maar de deur ging niet zo goed open, bleek Maarten aan de andere kant te staan. Ik geloof dat hij hier wel van geschrokken was, want verder is dit niet meer gebeurd...

Van de week zo lief, we waren bij vrienden, hij had een bal om mee te spelen, maar die mocht alleen binnen... Hij naar binnen en op een gegeven moment zocht hij die vriend (hij heet Jaap) en hij roepen: "Haap, Haap, Hapie? Bal spelen?" :D
En Maarten kan echt wel Jaap zeggen hoor...
pi_97862216
Seb gaat heel snel weer in zijn bed liggen als hij ons op de trap hoort. :D Dat hebben ze ook snel door.

Seb zegt ineens achter elk werkwoord -elen. Dus pakkelen, kokelen, papa gaat werkelen.
En wij maar steeds verbeteren, om simpel van te worden :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:09:11 #159
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97862366
Maarten zegt schoenes, bomes, bloemes... en idd wij verbeteren ook wel consequent, maar het klinkt wel heel lief.
En als je vraagt wat wil je drinken zegt ie: appelsappie O+
pi_97862551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Marie79 het volgende:
Maarten zegt schoenes, bomes, bloemes... en idd wij verbeteren ook wel consequent, maar het klinkt wel heel lief.
En als je vraagt wat wil je drinken zegt ie: appelsappie O+
Haha, dat zegt Seb ook. Bij mijn schoonmoeder krijgt hij vaak een pakje appelsap, nu noemt hij dat een appelpakkie O+ En hij noemt zichzelf Seppie. Denk dat dat komt omdat zijn vriendje hem zo noemt.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:15:48 #161
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97862835
O+
Maarten noemt een vriendje van het kdv ook standaard Nicky ipv Nick...
En Mickey Mouse is hierdoor hier Nickey Nouse :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:16:12 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97862864
Aggos, dat filmpje van Seb! Grote vent! Messssss! O+ Seppie! O+
En Koen idd ook al zo groot! :Y

En dat filmpje van Elin is ook superlief! :Y
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:46:13 #163
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_97868440
Wow wat is Koen al groot! :o

Beppie was vanmiddag gevallen, met haar neus en wang op een rand van een boekenkist. Dat was een beste bloedneus :X
Ben benieuwd of er morgen nog wat van te zien is, ze was er zelf iig behoorlijk van ondersteboven..
pi_97874922
*O* GOEDEMORGEN!! Ik heb een peuter!! *O*

8 juni 2009 om 3.30 uur werd ze geboren: Tess, ons 2e prinsesje

6 maanden oud:

*O* 1 jaar:

1,5 jaar oud:

*O* *O* 2 jaar *O* *O*

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97875104
Gefeliciteerd Tess! *O*
pi_97875130
Gefeliciteerd! *O* *O*
  woensdag 8 juni 2011 @ 07:31:05 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97875146
Tess! O+
pi_97875223
Gefeliciteerd vicky en tess *O* ( en de rest ook natuurlijk)
Wat een heerlijk moppie heb je toch. En welkom in het topic *O* *O* *O*

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2011 07:43:01 ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 07:43:27 #169
54772 Silmarwen
pi_97875231
Gefeliciteerd Vicky! Wat een mooie dame!
pi_97875514
Tess, van harte meiske! *O*
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:42:29 #171
114177 Diaan73
pi_97875740
Vicky van harte gefeliciteerd en welkom *O* *O*

Die filmpjes van Elin en Seb O+

TF hoe gaat het vandaag met Beppie?
Make love, not war ☮
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:44:56 #172
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_97875761
Vicky gefeliciteerd met Tess! *O*

Beppie heeft een dikke blauwe neus. Ziet er niet uit maar trekt wel weer bij :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:52:54 #173
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97875880
Vicky van harte met Tess haar tweede verjaardag en ik vind als ik de foto's op een rijtje zie haar helemaal niet zoveel veranderd in haar gezichtje. Echt al Tess toen ze jonger was en nu is het gewoon een grote glimjuiner...
pi_97875985
Vicky gefeliciteerd met je kleine grote meisje!!!

Koen O+ grote knul al, maar nog niet zo'n schattig koppie als eerder ;)
pi_97876021
Tess, alweer een echte peuter!
Gefeliciteerd *O*
pi_97877842
Tess! O+ Van harte gefeliciteerd klein peutertje!
Wat ben je toch een mooi meisje met je blauwe kijkers.
Fijne dag vandaag met je mama en je papa en je grote zus! *O*

Koen! :o Ik herkende je helemaal niet. Wat ben je groot geworden!

Gister wilde ik er nog niet aan, ik had nog een kleine dreumes, maar het is toch echt waar, mijn jonkie is gewoon een peuter. Compleet met peuterbuien. :D
Dus we komen jullie hier gezelschap houden en om de nodige raad vragen. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juni 2011 @ 10:31:42 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97877956
nog gefeliciteerd vicky met tess!! Die onderste foto is echt een plaatje O+

welkom terug memmel :P

Jan heeft wat nieuws: hij probeert te springen en komt af en toe ook echt met beide voeten los van de grond :D en hij leert steeds meer woordjes .. boemboewah is bumba, doewah (?) is stoel. Ik kan hem geen groter plezier doen dan de stofzuiger tevoorschijn te halen :? Hij wordt echt helemaal wild als hij mag stofzuigen :')

en hij is zo ondeugend als ik weet niet wat :

woensdag 8 juni 2011 @ 10:43:40 #178
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97878338
Gefeliciteerd Oeke!

En Vicky gefeliciteerd met Tess! Ik vind Tess zo'n leuk grietje om te zien, ze doet me wel wat denken aan mij middelste.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:44:51 #179
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97878369
Koen is al groot zeg!

Arme Beppie met dr bloedneus! Neuzen bloeden altijd zo lekker.. Was ze zeker ook wel van geschrokken?

Welkom Ko en Tess... Dat staat eigenlijk wel leuk bij elkaar, al eens serieus over uithuwelijken gedacht dames?
pi_97878634
Ko en Tess gefeliciteerd!
pi_97879077
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:27 schreef oeke het volgende:
Tess! O+ Van harte gefeliciteerd klein peutertje!
Wat ben je toch een mooi meisje met je blauwe kijkers.
Fijne dag vandaag met je mama en je papa en je grote zus! *O*

Koen! :o Ik herkende je helemaal niet. Wat ben je groot geworden!

Gister wilde ik er nog niet aan, ik had nog een kleine dreumes, maar het is toch echt waar, mijn jonkie is gewoon een peuter. Compleet met peuterbuien. :D
Dus we komen jullie hier gezelschap houden en om de nodige raad vragen. ;)
[ afbeelding ]
Omg Ko O+
Als je even een tijdje niet kijkt dan zijn ze ineens heul groot allemaal :o :+
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:07:01 #182
114177 Diaan73
pi_97883499
Ko ook alweer 2 jaar!! nog gefeliciteerd!! *O*
Make love, not war ☮
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:11:59 #183
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97883682
Opeens vind ik mijn meiske dan zo groot als ik die nieuwe 2 jarigen binnen zie stromen... Echt, volgend jaar gaat de dame al naar school... Kunnen we nog maar 2x buiten de zomervakantie om op vakantie...
pi_97884574
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef DJMO het volgende:
nog gefeliciteerd vicky met tess!! Die onderste foto is echt een plaatje O+

welkom terug memmel :P

Jan heeft wat nieuws: hij probeert te springen en komt af en toe ook echt met beide voeten los van de grond :D en hij leert steeds meer woordjes .. boemboewah is bumba, doewah (?) is stoel. Ik kan hem geen groter plezier doen dan de stofzuiger tevoorschijn te halen :? Hij wordt echt helemaal wild als hij mag stofzuigen :')

en hij is zo ondeugend als ik weet niet wat :
[ afbeelding ]
die van mij springt inmiddels van tafels en banken, ik zou m dus gelijk maar kort houden :D
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:36:58 #185
114177 Diaan73
pi_97884630
Die van mij springt ook van alles en op alles... Om gek van te worden soms.
Make love, not war ☮
pi_97884719
DIe van mij dacht vanmorgen: zo, ik ben 2, in ga er gelijk tegenaan. Madam heeft een koffiepad uit de prullenbak gevist en in stukjes gescheurd met als gevolg dat de keuken onder de koffiedrab zat :X :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:41:50 #187
114177 Diaan73
pi_97884811
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:39 schreef Vicky het volgende:
DIe van mij dacht vanmorgen: zo, ik ben 2, in ga er gelijk tegenaan. Madam heeft een koffiepad uit de prullenbak gevist en in stukjes gescheurd met als gevolg dat de keuken onder de koffiedrab zat :X :X
:X :D stond ze er niet bij en bah te roepen? dat zou Lennon doen...
Make love, not war ☮
pi_97884847
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:41 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

:X :D stond ze er niet bij en bah te roepen? dat zou Lennon doen...
jawel. Naar me toe komen en zeggen: isse bah mama en dan vervolgens met d'r handen erdoor en daarna er ook nog een keer of 2 doorheen lopen :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:57:28 #189
114177 Diaan73
pi_97885469
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

jawel. Naar me toe komen en zeggen: isse bah mama en dan vervolgens met d'r handen erdoor en daarna er ook nog een keer of 2 doorheen lopen :X
_O-
Make love, not war ☮
pi_97885494
ja lach maar... ik heb het eerst maar even een half uurtje laten liggen zodat het op kon drogen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:00:24 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97885594
"Papa waar is speentje?"
Weet ik niet waar is je speentje?
"Op de grond... Speentje pakken?"
Ja pak je speen maar en ga lekker liggen.
"Nee papa, speen grond, ik liggen, ik heel moe".
Je kan zelf toch ff je speen van de grond pakken?
"Nee papa, jij moet lopen"
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:02:13 #192
114177 Diaan73
pi_97885668
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Vicky het volgende:
ja lach maar... ik heb het eerst maar even een half uurtje laten liggen zodat het op kon drogen.
snap ik. Bij ons gaat het niet veel anders hoor. Lennon fietst tegenwoordig ook met z'n driewieler de keuken en woonkamer in. Met vieze banden en een laadbakje gevuld met water. Die op de terugweg naar buiten een stuk minder vol is. :X
Make love, not war ☮
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:02:42 #193
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97885684
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef Ticootje het volgende:
...
Welkom Ko en Tess... Dat staat eigenlijk wel leuk bij elkaar, al eens serieus over uithuwelijken gedacht dames?
Tess trouwt met Morris hoor.

woensdag 8 juni 2011 @ 14:03:20 #194
114177 Diaan73
pi_97885709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef Ticootje het volgende:
"Papa waar is speentje?"
Weet ik niet waar is je speentje?
"Op de grond... Speentje pakken?"
Ja pak je speen maar en ga lekker liggen.
"Nee papa, speen grond, ik liggen, ik heel moe".
Je kan zelf toch ff je speen van de grond pakken?
"Nee papa, jij moet lopen"
:D gemak dient de dame......
Make love, not war ☮
pi_97885839
geheheh diaan, laadbakje water :D elin ook, die is verliefd op r gietertje :{
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:14:58 #196
114177 Diaan73
pi_97886203
Blijkbaar is het leuk. Lennon zat gisteren achter in de tuin ook al in een plas tenslaan met z'n handen, zo'n plas met modder. Twan heerft dat soort dingen nooit gedaan, maar die had wel weer andere dingen.
Make love, not war ☮
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:15:10 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97886214
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

:D gemak dient de dame......
Ja mevrouw de koningin.
pi_97894601
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
Blijkbaar is het leuk. Lennon zat gisteren achter in de tuin ook al in een plas tenslaan met z'n handen, zo'n plas met modder. Twan heerft dat soort dingen nooit gedaan, maar die had wel weer andere dingen.
Dat doet Seb ook en dan VIES VIES roepen. En in een omtrek van een kilometer van ons huis hebben we niets anders dan modder en zand. leuk }:|
pi_97894872
ja :( elin ook, maar dan idd Bah en ik ben tegenwoordig de vliegjesweghaaldienst
(elins teil buiten zit altijd vol natte vliegen en daar is ze bang voor, en maar roepen he, 'VLIEGIE DOETTE NIKS NEE VLIEGGIE LIEF' mama weghale? abbeblief? abbeblief? abbeblieeeeeeeeeeeeeeef?
pi_97900743
en ze kan de spr niet uitspreken, dus volgens elin flingt ze de hele kamer door, FLING FLING FLING :D
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:55:21 #201
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97901495
KD :D

D. Haar vriendinnetje op het KDV heet Frederieke. D. spreekt dat uit als "Preejiekje". Ik vind het zo schattig klinken dat ik het soms overneem.
pi_97901686
Fling Fling Elin, dat klinkt wel heel sierlijk ;).

Kat van de buren paar huizen verderop heet "Loortje" volgens Mirte (noortje dus)
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:06:03 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_97902057
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef She-Wolf het volgende:
KD :D

D. Haar vriendinnetje op het KDV heet Frederieke. D. spreekt dat uit als "Preejiekje". Ik vind het zo schattig klinken dat ik het soms overneem.
Ruben kan mijn naam beter uitspreken dan ik op die leeftijd :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:13:00 #204
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97902397
Welkom Vicky en Tess en Oeke en Ko, gefeliciteerd allemaal *O*

Maarten schuift achteraan hoor in de rij met ondeugende peutertjes... water is heel leuk om mee te spelen en ook binnen ja :{
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:14:53 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_97902495
En nieuwe peutertjes: gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_97902696
Fliiiiiing is keischattig ik laat r ook allemaal woorden zeggen opdreunen (spuitjes, spreeuw sproeien :+ )

net rende ze met r bakkesje tegen de deur, brullen natuurlijk, tot mn vent opeens keihard moest lachen want t zag er ook stom uit :')
en Elin maar meelachen en roepen 'oooh wat doet die elin nou, boeink! Auuuuu, elin pijn HAHAHAHHAHA O+

zo leuk dat geklets, momenteel is ze een follelier aan t invullen (ander woord voor kleuren want dat wil ze niet :D )
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:19:56 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97902768
Geweldig Elin, maarten noemt kleurpotloden "kleurers"...

O ja, nog een leuke actie van een vriendje van Maarten op het kdv (waar ie vast over 10 jaar niet meer aan herinnerd wil worden als ze nog steeds elkaars vrienden zijn):
Maarten ging weg en M. wilde wel een kus, dus die tuit zijn lippen en Maarten geeft braaf een kusje ergens op zijn wang zegt M.: "Nee Maarten, wel op de mond" (wat Maarten dus nogmaals deed).
pi_97902913
O+ wat lief O+
en kleurers O+

Elin riep de afgelopen week de hele tijd dat ze op een jommetje was en thomas dit en thomas lief O+ op t KDV schijnt ze dus een vriendje te hebben
Elin & Thomas sitting in a tree O+
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:27:11 #209
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97903249
'k Zou die Thomas dan maar eens gaan keuren als ik jou was :D

Maarten zijn vriendinnetje heet Rosalie, wat hij tot voor kort "......lia" (Dat eerste kan ik dus echt niet verstaan)
pi_97904663
Zoek die thomas maar eens op. Als het net zoeen als chris is, dan mag je elin waarschuwen. Chris heeft nu 2 vriendinnetjes ;)

Wat een mooie foto memmel!

Chris heeft weer de blits gemaaktop het kdv. Eerst de leidsters verbaasd met zijn uiterst precieze inpakkunsten (thema speelgoedwinkel, dus ook cadeautjes). En daarna toen hij helemaal opging in een fantasie/theaterspel van een leidster. Vonden ze erg tof om te zien dat hij het zo intens beleefde.
pi_97904704
follelier invullen, haha Elin :).

Hier is kleuren gewoon hot hoor.
Maar het is ook hip om na anderhalf uur in bed te roepen "klaar". Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens zo om kwart voor 9... Maar moet bijna lullen als brugman om haar dat bed weer in te krijgen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juni 2011 @ 21:19:38 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97907142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

die van mij springt inmiddels van tafels en banken, ik zou m dus gelijk maar kort houden :D
't geintje van de tafel af kende hij al 'n poosje. ik was een keer naar peuterzwemmen geweest, en dan moeten ze zich aan jouw handen in het water springen. Dat deed hij in 't zwembad dus niet, maar thuis van de tafel wel :') onderste traptree is nu favoriet, net als klimmen in de televisiekast.

pi_97907816
Tess was vanavond weer zo heerlijk ondeugend...

Ze zei zelf dat ze naar bed wilde. M. ging haar naar bed brengen, wilde haar slaapzak aandoen maar zette eerst nog even de beestjes goed. Tess gaat zitten, kijkt M. aan en rent heel hard weg, haar kamer uit. M. kon niet opstaan dus hij wachtte tot ze terug kwam. Nog geen minuut later kwam ze terug lopen en zei ze: GRAPJE! O+ _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97907916
ff snel Elin in bed 'krak zei toen de paddestoel rood met witte stippen, allebieee peni peen hoeplaaaaaaa! in de lukt'
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:32:54 #215
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97908214
Leuk is dat hè Vicky, als ze grapjes maken. D. Vandaag ook. Ik vroeg aan haar of ze gepoept had, dus ze zegt nee. Ik voel aan haar broek en voel dat het wel zo is. Dus ik zeg:"je zit toch niet tegen mij te jokken hè?" op een beetje plagende manier. Zij:"ja, Daryl maake gapje, sowwy mama, hihihihi" O+
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:45:27 #216
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_97909123
Vicky! Gefeliciteerd met Tess!

Oeke, jij gefeliciteerd met Ko!

Stelletje overlopers... jullie gaan ook telkens een paar dagen eerder he? Leuk is dat ;-). Tot over een paar dagen. Eens kijken of mijn dreumesen ook peuters willen worden.
pi_97913998
Tot snel Mikoxx :D

We hebben vandaag nog een keertje kaarsjes uitgeblazen, Tess vond het zo leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97925468
Welkom Ko :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:37:27 #219
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_97934671
Blazende Tess O+ O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:09:15 #220
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_97954283
Heeft iemand hier ervaring met buisjes bij peuters?
Meneer hier heeft 4 maanden geleden dubbele oorontsteking gehad en hij heeft op dit moment nog wat vocht achter de trommelvliezen. Hij heeft op zich niet echt klachten, maar omdat ik aangaf dat ik twijfelde of hij wel echt goed hoort en dat het de laatste maanden tussen ons meestal oorlog is dacht de kno-arts dat het misschien toch een optie was om buisjes te plaatsen. Nu hebben we afgesproken om het sowieso nog een paar weken aan te kijken omdat de gezinssituatie net verandert is en dat misschien een reden kan zijn van zijn gedrag. Ik mag dus contact opnemen als ik wil dat hij buisjes krijgt.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ervaringsverhalen, is het een heftige ingreep of lopen ze lachend weer naar buiten? Ik heb er werkelijk geen idee van.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:40:16 #221
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97956080
oeps, hij is nog geeneens een peuter! Hij doet alsof!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_97959729
ik had het kunnen weten... }:|

Hij heeft wel twee armen overigens, de ene ligt een beetje raar onder hem.
pi_97959829
_O- _O- _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juni 2011 @ 22:38:15 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97959843
seb _O-

*is gelukkig gezegend met inbouwkast met slot en sleutel die ik buiten bereik kan leggen* Jan had dit ook zó kunnen verzinnen namelijk ;)

pi_97959885
We gaan er iets op verzinnen in ieder geval.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:40:35 #226
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_97959991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Estrys het volgende:

[ afbeelding ]

_O-
pi_97960386
quote:

[ afbeelding ]

Whahaha ongelofelijk _O- Wat een banjer :D
pi_97960715
Ik betrapte hem te midden van een hele hoge berg kleren. Ik kon bijna mijn lach niet houden, maar heb hem boos toegesproken en naar bed gedirigeerd. Ik had visite (die ik net het huis liet zien) en M. was niet thuis. Dus dacht, ruimen we het morgen wel op. Tien minuten later hoorde ik hem weer met die kastdeur in de weer, toen ik boven kwam klom ie snel weer zijn bed in, maar had hij wel duidelijk een poging gedaan om het op te ruimen.
pi_97960976
Wat ontzettend schattig dat hij het ging proberen op te ruimen. Zo'n grote ondeugd met een klein hartje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97961367
Ik moet er ook wel om lachen, ik wist dat het een keer zou gebeuren. Heeft het nog best lang geduurd, 6 dagen :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juni 2011 @ 23:06:27 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97961511
Estrys: ik heb om dit soort taferelen te voorkomen (er staat ook een normale kast op Jan z'n kamer) wat (zacht) speelgoed en een paar boekjes op zijn kamer liggen. toen hij een periode had dat hij weigerde te slapen omdat hij net over was naar z'n peuterbed, heb ik 'm gezegd dat hij ook best met z'n speelgoed mocht spelen of een boekje mocht lezen, maar dat krijsen geen zin had en dat hij in z'n kamer bleef tot ik 'm kwam halen. Dat heeft toen een tijdlang goed gewerkt. Tegenwoordig gaat hij vrijwel meteen weer slapen. Als het nu krijsen is kan ik hem beter van z'n kamer afhalen, anders word hij echt hysterisch :')

donderdag 9 juni 2011 @ 23:41:59 #232
54772 Silmarwen
pi_97963574
:D!

Yade blijft, heel bizar, keurig in bed tot we zeggen dat ze eruit mag. Luisterde ze maar naar alles zo goed.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:55:25 #233
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97964336
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef krijtlijk het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met buisjes bij peuters?
Meneer hier heeft 4 maanden geleden dubbele oorontsteking gehad en hij heeft op dit moment nog wat vocht achter de trommelvliezen. Hij heeft op zich niet echt klachten, maar omdat ik aangaf dat ik twijfelde of hij wel echt goed hoort en dat het de laatste maanden tussen ons meestal oorlog is dacht de kno-arts dat het misschien toch een optie was om buisjes te plaatsen. Nu hebben we afgesproken om het sowieso nog een paar weken aan te kijken omdat de gezinssituatie net verandert is en dat misschien een reden kan zijn van zijn gedrag. Ik mag dus contact opnemen als ik wil dat hij buisjes krijgt.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ervaringsverhalen, is het een heftige ingreep of lopen ze lachend weer naar buiten? Ik heb er werkelijk geen idee van.
Meldt, Morris heeft al twee keer buisjes gekregen. Een keer met 9 maanden en afgelopen maart. Twee keer geen enkel probleem en alleen maar beter geworden! Even een uurtje zielig van de narcose, maar na twee uur weer helemaal de oude!!
pi_97969443
Oh Seb O+
Ik hou echt van peuters. Het is maar goed dat ze niet altijd maar braaf zijn, veel te saai!
pi_97969528
pfff elin blijft gelukkig ook in/bij bed :D
die zit erin of ze staat er braaf naast
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 07:59:46 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97969547
Een paar dagen geleden waren we in de tuin op het gras koprol aan het oefenen/voordoen aan Jan. Gisteren op bed maakte hij er ineens een zonder hulp. Had helaas geen camera in de buurt ..

pi_97969794
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef krijtlijk het volgende:

Ik heb zelf altijd buisjes gehad. Vanaf dat ik 2,5 was tot een jaar of 7 denk ik. Ze hebben vaak nieuwe geplaatst en het was nooit echt heel ingrijpend hoor.
Mischien dat hij na de narcose een beetje misselijk daarvan is. Maar verder heeft hij waarschijnlijk nergens last van :)

Seb :D
pi_97970110
Fijn ook te horen dat jullie kinderen allemaal netjes in hun bed blijven liggen }:| ;)

Vanmorgen deed hij net of hij het niet zag :{w maar hij beloofde ook om het nooit meer te doen :D
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:00:41 #239
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97970234
De mijne zou volgens mij absoluut niet in zijn bed blijven liggen, ik zie al voor me, wij lekker uitslapen en meneer héél zachtjes uit bed en de kasten leeghalen... gelukkig ligt hij nog in een ledikant :D
pi_97970237
Seb, boef!
Dat is de reden dat ik de deurknopjes nog niet aan de deur heb gemaakt... ;).
Maar bij de oudste heb ik dit ook wel eens gehad...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 09:14:57 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97970540
wij hebben hier in huis één stopcontact op de hoogte waar Jan er prima bij kan. Hoevaak we hem al niet gewaarschuwd hebben er van af te blijven is ontelbaar. En ik blijf waarschuwen. Gisteren was ik even bezig met Geert te verschonen, en ik had m'n kont nog niet gekeerd of JAn stond met een pen in dat stopcontact te porren :{ Aangezien het een stopcontact is wat we eigenlijk zelden gebruiken, heb ik de stroom er dus maar vanaf laten halen gisteren. ik heb weinig zin in een geëlektrocuteerd kind omdat het worteltjes in z'n oren heeft :')

pi_97971303
Ja stroom eraf is dan wel een goed idee ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 09:48:53 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97971385
mjah, ergens heb ik zoiets van; het zou niet nodig moeten zijn. Maar hij is gewoon echt watervlug en hoe hij het doet, doet hij het, maar ik kan hem moeilijk op m'n rug binden (nog daargelaten dattie daar te zwaar voor is ;) )

pi_97971550
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:48 schreef DJMO het volgende:
mjah, ergens heb ik zoiets van; het zou niet nodig moeten zijn. Maar hij is gewoon echt watervlug en hoe hij het doet, doet hij het, maar ik kan hem moeilijk op m'n rug binden (nog daargelaten dattie daar te zwaar voor is ;) )
heeheehee! ik draag selene nog met der 14 kilo hoor ;) ken best *)
zodra we geld hebben gaan we over op een paard! ze is een natuurtalentje
pi_97971766
Seb _O-
Ik ziet hier echt hardop te lachen :D

Leander is weer Leander, hèhè. Werd tijd ook ;)
Ik vroeg me bijna af wie hem had verwisseld voor dat monstertje :P
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:08:51 #246
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97971999
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:14 schreef DJMO het volgende:
wij hebben hier in huis één stopcontact op de hoogte waar Jan er prima bij kan. Hoevaak we hem al niet gewaarschuwd hebben er van af te blijven is ontelbaar. En ik blijf waarschuwen. Gisteren was ik even bezig met Geert te verschonen, en ik had m'n kont nog niet gekeerd of JAn stond met een pen in dat stopcontact te porren :{ Aangezien het een stopcontact is wat we eigenlijk zelden gebruiken, heb ik de stroom er dus maar vanaf laten halen gisteren. ik heb weinig zin in een geëlektrocuteerd kind omdat het worteltjes in z'n oren heeft :')
je kunt er toch ook zo'n beschermend kapje op plakken? dan kan hij er niet in porren. nu leert hij dat je in sommige stopcontacten kunt prutsen zonder dat er iets gebeurt...
in de haak.
pi_97972021
Fijn dat ie weer zichzelf is freecell!

Dana heeft gelukkig nog nooit omgekeken naar een stopcontact. Wij hebben dus ook niet overal van die beveiligingsdekseltjes erin zitten.
pi_97972639
Kijk wat ik net afgemaakt heb: (hoera, Leander op psz, die mag hem nog niet zien, dan laat hij hem niet meer los)

We gaan zondag naar Frankrijk rijden, heeft hij wat te doen onderweg :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:40:33 #249
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97972829
Leuk Free!

We hadden net boodschappen gedaan en terwijl ik de boodschappen stond uit te pakken heeft Maarten:
1. de doppen van de tubes tandpasta eraf gedraait en was bezig de beschermfolietjes eraf te pulken
2. de handdoek en theedoek in de prullenbak gedropt
3. de vloeitjes van papa één voor één in de la gelegd
Dus dat was even heel streng bij mij blijven staan totdat ik klaar was en een appeltje voor (met?) hem geschilt had...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:50:04 #250
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_97973166
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef Memmel het volgende:

[..]

Meldt, Morris heeft al twee keer buisjes gekregen. Een keer met 9 maanden en afgelopen maart. Twee keer geen enkel probleem en alleen maar beter geworden! Even een uurtje zielig van de narcose, maar na twee uur weer helemaal de oude!!
Hoe gaat dat met die narcose, kreeg hij dan een kapje op en vond hij dat vervelend op dat moment?
pi_97973863
Haha Marie :D
Doetie lekker :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 11:55:33 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97975577
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef trui het volgende:

[..]

je kunt er toch ook zo'n beschermend kapje op plakken? dan kan hij er niet in porren. nu leert hij dat je in sommige stopcontacten kunt prutsen zonder dat er iets gebeurt...
die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staat ;) het is puur voor m'n eigen gemoedsrust dat de stroom eraf is :)

mooi freecell!!

Maarten _O-

vrijdag 10 juni 2011 @ 12:01:01 #253
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_97975785
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef DJMO het volgende:

[..]

die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staat ;) het is puur voor m'n eigen gemoedsrust dat de stroom eraf is :)

mooi freecell!!

Maarten _O-
Als je het stopcontact goed ontvet met een beetje afwasmiddel dan blijft dat beschermplaatje beter zitten, anders hecht die plakstrip niet goed. Misschien is dat nog te proberen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 12:05:00 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97975908
hij had ze dusdanig gesloopt dat de plakstrip er nog wel zat, maar het gedeelte wat je met de stekker moet draaien voor je hem er in kunt prikken, afgebroken was :')

vrijdag 10 juni 2011 @ 12:13:51 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97976180
Leuk Free! _O_
pi_97976235
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Free! _O_
Ik voelde me ook wel een beetje de coole mama net 8-)
pi_97976253
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik voelde me ook wel een beetje de coole mama net 8-)
het is ook cool!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 12:20:42 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97976430
overigens Heeft Jan vandaag weer een lesje logo gehad. (Lag al 'n poosje stil, vanwege vertrek en zoektoch naar nieuwe kracht voor de praktijk, ik had gemaild dat ik nu gewoon voortzetting wilde, óók als dat betekende dat dat bij verschillende logo's was, en zo niet, dat ik een andere praktijk zou zoeken. toen kon het ineens wel). Enfin, deze zag al snel dat boekje hem niet heel erg boeien, niet lang genoeg om echt te kunnen leren zeg maar, en dat de oefeningen uit de map dus ook niet zullen werken vooralsnog. Toen ze de duplo tevoorschijn haalde bleef hij geintereseerd zitten, en kon ineens wel netjes bouwen etc (op, op, op, blokje laten vallen > handjes spreiden oh jee zeggen> kapot maken en weer van voor af aan) na tien minuten zei hij ineens ook oh jee .. ik heb dus de opdracht meegekregen om dit continu te herhalen tot de volgende afspraak.

vrijdag 10 juni 2011 @ 12:36:13 #259
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_97977114
Freecell leuk gedaan!
Ik had vorig jaar toen we naar Frankrijk gingen van die goedkope kleine speeltjes gehaald bij o.a. euroland, lekker goedkoop zodat je veel (onverantwoorde) speeltjes kan kopen. En na de vakantie laat je ze op mysterieuze wijze weer verdwijnen O-) Ik had trouwens wel alle speeltjes met een touwtje aan de gordel vastgemaakt omdat meneer nogal van het gooi- en smijtwerk was, das niet fijn als je aan het autorijden bent :P
pi_97977265
Wij hebben idd ook wat onzinnige speeltjes gescoord.
Wij hebben de auto mee van mijn schoonmoeder (diesel, station O+ ) En die heeft op de achterbank de mogelijkheid om een koelbox in te zetten tussen de kinderstoeltjes in.
Dan heb je dus een tafel in de auto 8-)
pi_97979081
Mijn peuter speelt achter in de speeltuin. Met een stuk of 4 andere peuters en kleuters.
Doodeng :+

Er kan niks gebeuren, hij kan niet echt ergens heen (en waarom zou hij ook, de speeltuin is cool) als er wat is, komt hij naar me toe...

Loslaten sucks.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:43:12 #262
114177 Diaan73
pi_97979423
quote:

[ afbeelding ]

_O- die Seb!

Free, fijn dat Leander weer zichzelf is!! *O* En wat heb je dat gaaf gemaakt zeg! ^O^
Make love, not war ☮
pi_97979806
Gaaf Free!
pi_97980239
Leuk Free! Knap dat je dat kan!
pi_97980585
Welke van de twee, dat auto-ding of het loslaten? _O-
pi_97980881
Gaaf gemaakt Free! Leuk idee!
pi_97981404
Free, wat leuk gemaakt!!

Die seb :D
Chris is er in bijna 2 jaar nog nooit uit gekomen om zoiets te doen. :P

DJMO, het is bij logo soms echt zoeken naar een manier waarop je een jong kind kunt benaderen. En probeer het thuis leuk te houden. Hier is het soms echt even de hele oefening, maar als Chris er geen zin in heeft, doen we snel 3 keer een woordje herhalen en klaar. Maak het niet teveel een moetje, en beloon hem met een spelletje ofzo ;)

Mijn peuter was vanochtend mee naar het bloedprikken. Hij stond er echt met zijn neus bovenop, en wilde wel dokter worden. :N
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 15:01:50 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97982638
DF: we moeten het nu echt met (mee)spelen oefenen , dus geen taaloefeningen, maar meer begrip (op = bouwen, kapot = afbreken, [per ongeluk] een blokje laten vallen = oh jee etc) en daarmee constant woorden herhalen

pi_97982927
Lijkt me prima DJMO, veel beter zelfs dan allerlei losstaande oefeningen, dit valt binnen een zinvolle context. Ik vraag me dan wel weer af wat er nuttig is aan 'o jee' maar misschien was het een demonstratie van de mogelijkheden?
pi_97982938
dat heb ik gemist denk ik, waarom zit jan bij logopedie?

moet ik elin ook sturen met r FLING FLINGGGGGG FLINGGGGGGGGG? :P
ik word soms echt moedeloos van r gegaai :D alles herhalen, en ik snap dat dat leren is maar als ik iets aan manuel wil vragen 'manuel nanoeelll wil je even effe de vuilniszak vunnissak verschonen onen?

zo gaat dat bij alles wat ik probeer te zeggen :+
pi_97983003
KD _O-
Briljant :D
pi_97983121
juhp dan roep je Papagaaaaaaaaaaai en dan zegt elin PAPAGAAI en dan zeg ik, zeg eens echo en dan zegt elin echo echo echooooo :+
pi_97983416
:D

Wij zitten in da als.... dan..... nu :D

Ik: je kan nu niet in je zwembadje, het is te koud!
Leander: As het wam is... dan kan ik in mij zwembad!
En de hele tijd zulke zinnen _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 15:44:47 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97984413
KD: Jan praat nog nauwelijks, al zegt hij nu steeds meer (voor vreemden wss onverstaanbaar) en het was een "eis" van de kinderarts dat als hij met 2,5 nog niet zou praten in zinnen van 2 woordjes, hij naar logo zou gaan. enfin, om gezeur voor te zijn van haar, ben ik met 2 jaar en 2 maanden gestart met logo.

woorden die ik nu herken zijn koekje, bumba (boemboewa), drinken (tinke), stoel (toewa ofzo) bal (ba) Jan (janga), post, Bah, papa, mama, waf waf (hondje), tuut tuut en ja en nee. niet echt een uitgebreide woordenschat dus.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 15:50:25 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97984626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Jore het volgende:
Lijkt me prima DJMO, veel beter zelfs dan allerlei losstaande oefeningen, dit valt binnen een zinvolle context. Ik vraag me dan wel weer af wat er nuttig is aan 'o jee' maar misschien was het een demonstratie van de mogelijkheden?
het koppelen van een woord/uitdrukking aan een gebeurtenis vermoed ik. heb er eigenlijk niet naar gevraagd :@

pi_97984678
mwoah, tot voor een maand of 3 geleden blef elin ook hangen in dezelfde woorden, waar ze al meer dan een jaar mee begon, dus eigenlijk stagneerde haar spraakontwikkeling een poos.
en plotseling kwaakte ze opeens alles na en nu maakt ze kleine zinnetjes
pi_97985862
Elin :D Heerlijk moppie!

DJMO, zo spelenderwijs oefenen werkt ook veel beter op die leeftijd. En ook beginnen ze met kleine oefeningen om vertrouwen in de logopedist te krijgen.
Chris heeft nu wel losse oefeningen, maar die gaan ook beter in spelvorm. Deze week zijn we bezig met de tussen-N (banaan, tekening) en met 8 kaartjes die we moeten verstoppen. Dan moet hij ze zoeken en het benoemen.
Bij Chris ligt het nu vooral aan zijn tonggebruik. Hij heeft moeite met nadrukkelijke klanken, N, D, L, en dan nog meer midden in woorden. En tegen vreemden praat hij erg zacht, en dan komt zo'n harde klank er ook niet uit.
Maar het gaat steeds beter en waarschijnlijk in de zomervakantie wel klaar :)
pi_97992034
Seb zegt net tegen zijn vader: KOEKEWOUS. _O- en dat heeft hij echt niet van ons, want wij kijken nooit naar de new kids.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:01:49 #279
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97995083
Seb :D Wij noemen Maarten wel eens zo, nog niet teruggehoord trouwens...

Maarten is weer erg bezig met schoonmaken... hij zat in bad, pakte een schuursponsje en ging driftig aan het boenen :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 15:20:38 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98065519
Jan is gestoken door een mug, en z'n oog zit flink dicht :(

zondag 12 juni 2011 @ 15:34:41 #281
190853 RockabeIIa
pi_98066084
Ai ai ai heeft ie er last van?

(En links staat de tv of nie? :') )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 15:37:24 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98066183
de tv staat links van hem ja, maar ik ben het halve huis achter 'm aangerend om een beetje duidelijke foto te krijgen :') en last .. hij wrijft er wel telkens overheen/ in z'n oog. ik ga dinsdag maar even langs de huisarts om te kijken of er zoiets als een anti histamine zalfje/creme bestaat wat ik erop mag / kan smeren als 't weer gebeurt :{

zondag 12 juni 2011 @ 15:40:26 #283
190853 RockabeIIa
pi_98066311
Ik vind het een 'vrij normale' bult voor een muggebult maar het is gewoon heel vervelend. Je zou eens kunnen kijken of huisazijn het niet een beetje verhelpt qua naar gevoel ipv een zalfje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 15:47:31 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98066607
al geprobeerd ;) 'k kreeg op twitter ook de tip om er BV op te smeren. azijn lijkt weinig te helpen iig, hij gaat dan alleen maar harder wrijven

zondag 12 juni 2011 @ 15:58:13 #285
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98067018
Ik vind het ook een normale muggebult.. En zo enorm dicht zit zijn oog ook niet.. En kruisje kerven en wat azijn idd :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98067989
[quote]0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:37 schreef DJMO het volgende:
de tv staat links van hem ja

DJMO, je snapt 'm niet denk ik ;)
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_98068124
Azijn idd of uierzalf bij muggenbulten ^O^
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_98077372
ja bluh. mopsie was de hele week net van slag af. net een tikkie verhoging, net een snifje ubermegaplakkerig, uitdagerig to tha max en klaagde over buikje en mondje tijdens het eten. er zou dan toch na 2 dagen een belletje moeten rinkelen mij moi he :') maar nee :'( pas gister kwam ik op het heldere idee om der te vragen of ik ff in haar mond mocht voelen (halleluja! het mocht! voor het allerallereerst)

en jawel hoor. linksbovenachterin was nog een stukkie tandloos. ernaast een stukkie met 2 puntjes. het arme wurm ;(

nja. ze heeft vandaag heerlijk gespeeld met kim & tyler :Y zo leuk! kim op de driewieler en selene en tyler elk op een loopautootje maar heen en weer over het paadje O+ aan het einde moest er dus steeds gedraaid worden, dus drie kindjes op een rijtje die dan steeds doorschuiven en met fietsje of autootje en al omdraaien O+
pi_98082114
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:58 schreef simmu het volgende:
ja bluh. mopsie was de hele week net van slag af. net een tikkie verhoging, net een snifje ubermegaplakkerig, uitdagerig to tha max en klaagde over buikje en mondje tijdens het eten. er zou dan toch na 2 dagen een belletje moeten rinkelen mij moi he :') maar nee :'( pas gister kwam ik op het heldere idee om der te vragen of ik ff in haar mond mocht voelen (halleluja! het mocht! voor het allerallereerst)

en jawel hoor. linksbovenachterin was nog een stukkie tandloos. ernaast een stukkie met 2 puntjes. het arme wurm ;(

nja. ze heeft vandaag heerlijk gespeeld met kim & tyler :Y zo leuk! kim op de driewieler en selene en tyler elk op een loopautootje maar heen en weer over het paadje O+ aan het einde moest er dus steeds gedraaid worden, dus drie kindjes op een rijtje die dan steeds doorschuiven en met fietsje of autootje en al omdraaien O+
Was leuk! En ze kwebbelt er lekker op los! Tyler kwam nog aardig los. Niet met woorden, dat doet hij nog niet veel. Maar daar hebben we Kim wel voor ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 21:50:08 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98084272
kruisje kerven lukt écht niet, hij laat je gewoon niet in de buurt komen :{ Doekje met azijn rent ie voor weg want stinkt :') Uierzalf moet ik nog wel ergens hebben. morgen maar even proberen. Overigens was die foto nog redelijk normaal idd. In de loop van de middag/avond ging het nog verder dicht zitten.

Arme selene :* wel fijn dat je zo fijn gespeeld hebt met Kim en Tyler :Y

Lottekoekie: na jouw post snapte ik 'm ineens wel ;)

pi_98084529
Heftig plekje DJMO... Azaron of prikweg erop smeren.

Tess heeft ontdekt dat ze, als haar kamerdeur op het haakje zit, precies tussen de kier doorkan. Als Tess naar bed gaat doen we de deur nooit helemaal dicht, wnat dat vindt ze niks. Helemaal open doen we ook niet want dan komt ze er uit, dus hij gaat op een haakje... Gistermiddag en vanavond is ze dus tussen de kier dorogekomen. Dat wordt morgen het haakje verplaatsen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 12 juni 2011 @ 21:55:14 #292
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_98084669
Vicky, heb ik gemist dat Tess in een groot bed slaapt? Of hebben jullie 1 zijkant eruit?
Slimme Tess, trouwens!! Haha
pi_98084877
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, heb ik gemist dat Tess in een groot bed slaapt? Of hebben jullie 1 zijkant eruit?
Slimme Tess, trouwens!! Haha
`
Al een tijdje Mikoxx! Tess was tot 2x toe over de zijkant heengedoken en toen was ik het zat, dus 1 zijkant eruit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_98086387
Whahaha Tess slimpie!
  zondag 12 juni 2011 @ 23:04:39 #295
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_98089800
DJMO, ik had vroeger ook van dat soort muggebulten. Zeker rondom het oog kan de reactie sterker zijn. Inderdaad azijn, en zo weinig mogelijk eraan zitten. Dan kalmeert het eerder.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 23:41:07 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98092282
ik hoop dat het vannacht kalmeert DF: aangezien we er niet in de buurt mogen komen, hij zelf wel als een gek wrijft (vind ik niet gek) maar om 'm nou met twee personen in de houdgreep te moeten nemen voor een beetje azijn vind ik ook zoiets (het is me vandaag één keer gelukt, toen hij net wakker was van z'n middagslaapje en hij nog suf was :') ) Voor hij vanavond ging slapen hebben we 'm wel ingesmeerd met autan, en dat liet hij dan weer wel toe :?

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juni 2011 @ 08:34:18 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98102198
nou ...

maandag 13 juni 2011 @ 08:45:10 #298
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98102243
Het lijkt nu wel dichter te zitten als gisteren. Hoop dat het snel beter gaat met zijn kriebels. Heeft hij een klamboe? E. wilde ook geen klamboe maar werd wel opgegeten door muggen en nu hebben we er een verhaal van gemaakt dat het een tentje is en helemaal blij met haar slaaptentje en geen muggenbeten meer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juni 2011 @ 08:56:33 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98102287
Vanmorgen zag hij helemaal geen steek meer :') Ik was vannacht in zijn bed gaan liggen met Geert, want Jan was al bij papa gekropen en die lag te snurken. Enfin, ik werd vanmorgen wakker gemaakt door koning Eenoog die om mama liep te schreeuwen _O-

pi_98102692
Djmo, zie er nog steeds bekend uit.. Die plek is best gevoelig.. Klamboe kan helpen, autan deed bij mij ook weinig...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juni 2011 @ 09:47:17 #301
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98102724
klamboe heeft weinig zin, a) hij trekt 'm kapot en b) hij kruipt 's nachts nog te vaak bij ons om een klamboe nut te laten hebben. ik hoop gewoon maar dat het snel wegtrekt nu

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')