't geintje van de tafel af kende hij al 'n poosje. ik was een keer naar peuterzwemmen geweest, en dan moeten ze zich aan jouw handen in het water springen. Dat deed hij in 't zwembad dus niet, maar thuis van de tafel welquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die van mij springt inmiddels van tafels en banken, ik zou m dus gelijk maar kort houden
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Estrys het volgende:
ik had het kunnen weten...![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft wel twee armen overigens, de ene ligt een beetje raar onder hem.
Whahaha ongelofelijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Estrys het volgende:
ik had het kunnen weten...![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft wel twee armen overigens, de ene ligt een beetje raar onder hem.
Meldt, Morris heeft al twee keer buisjes gekregen. Een keer met 9 maanden en afgelopen maart. Twee keer geen enkel probleem en alleen maar beter geworden! Even een uurtje zielig van de narcose, maar na twee uur weer helemaal de oude!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef krijtlijk het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met buisjes bij peuters?
Meneer hier heeft 4 maanden geleden dubbele oorontsteking gehad en hij heeft op dit moment nog wat vocht achter de trommelvliezen. Hij heeft op zich niet echt klachten, maar omdat ik aangaf dat ik twijfelde of hij wel echt goed hoort en dat het de laatste maanden tussen ons meestal oorlog is dacht de kno-arts dat het misschien toch een optie was om buisjes te plaatsen. Nu hebben we afgesproken om het sowieso nog een paar weken aan te kijken omdat de gezinssituatie net verandert is en dat misschien een reden kan zijn van zijn gedrag. Ik mag dus contact opnemen als ik wil dat hij buisjes krijgt.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ervaringsverhalen, is het een heftige ingreep of lopen ze lachend weer naar buiten? Ik heb er werkelijk geen idee van.
Ik heb zelf altijd buisjes gehad. Vanaf dat ik 2,5 was tot een jaar of 7 denk ik. Ze hebben vaak nieuwe geplaatst en het was nooit echt heel ingrijpend hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef krijtlijk het volgende:
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ervaringsverhalen, is het een heftige ingreep of lopen ze lachend weer naar buiten? Ik heb er werkelijk geen idee van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |