Die van jou trouwens ook johquote:
Haha, dat zegt Seb ook. Bij mijn schoonmoeder krijgt hij vaak een pakje appelsap, nu noemt hij dat een appelpakkiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Marie79 het volgende:
Maarten zegt schoenes, bomes, bloemes... en idd wij verbeteren ook wel consequent, maar het klinkt wel heel lief.
En als je vraagt wat wil je drinken zegt ie: appelsappie
Omg Koquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:27 schreef oeke het volgende:
Tess!Van harte gefeliciteerd klein peutertje!
Wat ben je toch een mooi meisje met je blauwe kijkers.
Fijne dag vandaag met je mama en je papa en je grote zus!
Koen!Ik herkende je helemaal niet. Wat ben je groot geworden!
Gister wilde ik er nog niet aan, ik had nog een kleine dreumes, maar het is toch echt waar, mijn jonkie is gewoon een peuter. Compleet met peuterbuien.![]()
Dus we komen jullie hier gezelschap houden en om de nodige raad vragen.
[ afbeelding ]
die van mij springt inmiddels van tafels en banken, ik zou m dus gelijk maar kort houdenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef DJMO het volgende:
nog gefeliciteerd vicky met tess!! Die onderste foto is echt een plaatje
welkom terug memmel![]()
Jan heeft wat nieuws: hij probeert te springen en komt af en toe ook echt met beide voeten los van de gronden hij leert steeds meer woordjes .. boemboewah is bumba, doewah (?) is stoel. Ik kan hem geen groter plezier doen dan de stofzuiger tevoorschijn te halen
Hij wordt echt helemaal wild als hij mag stofzuigen
![]()
en hij is zo ondeugend als ik weet niet wat :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:39 schreef Vicky het volgende:
DIe van mij dacht vanmorgen: zo, ik ben 2, in ga er gelijk tegenaan. Madam heeft een koffiepad uit de prullenbak gevist en in stukjes gescheurd met als gevolg dat de keuken onder de koffiedrab zat![]()
jawel. Naar me toe komen en zeggen: isse bah mama en dan vervolgens met d'r handen erdoor en daarna er ook nog een keer of 2 doorheen lopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
stond ze er niet bij en bah te roepen? dat zou Lennon doen...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
jawel. Naar me toe komen en zeggen: isse bah mama en dan vervolgens met d'r handen erdoor en daarna er ook nog een keer of 2 doorheen lopen
snap ik. Bij ons gaat het niet veel anders hoor. Lennon fietst tegenwoordig ook met z'n driewieler de keuken en woonkamer in. Met vieze banden en een laadbakje gevuld met water. Die op de terugweg naar buiten een stuk minder vol is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Vicky het volgende:
ja lach maar... ik heb het eerst maar even een half uurtje laten liggen zodat het op kon drogen.
Tess trouwt met Morris hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef Ticootje het volgende:
...
Welkom Ko en Tess... Dat staat eigenlijk wel leuk bij elkaar, al eens serieus over uithuwelijken gedacht dames?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef Ticootje het volgende:
"Papa waar is speentje?"
Weet ik niet waar is je speentje?
"Op de grond... Speentje pakken?"
Ja pak je speen maar en ga lekker liggen.
"Nee papa, speen grond, ik liggen, ik heel moe".
Je kan zelf toch ff je speen van de grond pakken?
"Nee papa, jij moet lopen"
Ja mevrouw de koningin.quote:
Dat doet Seb ook en dan VIES VIES roepen. En in een omtrek van een kilometer van ons huis hebben we niets anders dan modder en zand. leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
Blijkbaar is het leuk. Lennon zat gisteren achter in de tuin ook al in een plas tenslaan met z'n handen, zo'n plas met modder. Twan heerft dat soort dingen nooit gedaan, maar die had wel weer andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |