abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97329529
Vorig deel: Het peutertopic (2 tot 4 jaar) deel 69

13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Damian, zoon van TeenageDirtbag
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
02 december 2007: Shenaya, dochter van Annelies en Henk Draaijer
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
05 mei 2008: Angelo, zoon van Dolphinqueen
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
14 juli 2008: Jade, dochter van Luxaja
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
28 december 2008: Jan, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin, dochter van Kleurdoos
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 26-05-2011 10:57:42 ]
pi_97329549
Ik sloot hem met de vraag hoe het met Tyler gaat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 mei 2011 @ 13:21:49 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97335342
't ging hartstikke goed, hij kwam heel rustig bij uit de narcose, keek om zich heen "papa papa" en was meteen weer stil toen hij Johan zag. Dronk goed, heeft inmiddels geplast (moest voor drie uur anders moest ik bellen) alleen is de narcose nog niet (helemaal) uitgewerkt, Hij is thuis een flink aantal keer over z'n nek gegaan en ligt nu als een zielig hoopje op de bank te slapen. Wat Diaan laatst zei: je laat ze "gezond" weggaan 's ochtends, en je krijgt ze ziek terug ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97335607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef DJMO het volgende:
't ging hartstikke goed, hij kwam heel rustig bij uit de narcose, keek om zich heen "papa papa" en was meteen weer stil toen hij Johan zag. Dronk goed, heeft inmiddels geplast (moest voor drie uur anders moest ik bellen) alleen is de narcose nog niet (helemaal) uitgewerkt, Hij is thuis een flink aantal keer over z'n nek gegaan en ligt nu als een zielig hoopje op de bank te slapen. Wat Diaan laatst zei: je laat ze "gezond" weggaan 's ochtends, en je krijgt ze ziek terug ;(
het is goed gegaan *O*
dattie maar snel opknapt :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:30:04 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_97335678
Fijn dat het goed is gegaan DJMO *O* Nu lekker vertroetelen.. dat ziek zijn, duurt een paar dagen is mijn ervaring.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 mei 2011 @ 13:40:34 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97336190
Volgens de arts was hij nummer één vandaag en zou hij dat ook blijven. Hij had nog nooit een kind gezien dat zó rustig bijkwam uit de narcose. Gisteren en vanmorgen had ik 'm nog verteld van het kapje en dat als hij weer wakker zou worden papa er zou zijn . blijkbaar heeft hij het wel onthouden want hij was niet in paniek geraakt ofzo. Zo lief, de peuterspeelzaal heeft 'm een kaart gestuurd met van alle kindjes en de leidsters O+

Hij wilde vanmiddag alleen niet in z'n eigen bedje gaan slapen. zodra we de kamer uit wilden gaan was het dikke tranen. Ach jochie, kom maar beneden slapen dan hoor :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_97336244
Fijn dat het goed gegaan is DJMO!
En lekker op de bank slapen inderdaad!

Goed drinken en goed plassen zorg ervoor dat de narcose snel uit zijn lijfje is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97336278
DJMO, fijn dat het zo goed is gegaan. Hopelijk is Jan gauw weer lekker bij de pinken! :*
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 mei 2011 @ 13:48:07 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97336541
De arts/verpleegkundige zei ook dat overgeven goed was? Ook om te zorgen dat de narcose sneller uit z'n lichaam is?

Juist omdat hij zo misselijk overkwam (Voor hij overgaf dus) hadden we 'm naar z'n kamer gebracht, en aangezien Geert toch meestal beneden slaapt, had ik de babyfoon op jan z'n kamer gezet. daar blijft hij voorlopig de eerste nachten sowieso nog wel staan. Ik ben altijd als de dood dat ze stikken in hun eigen braaksel als ze overgeven als ik er niet bij ben of ben ik nu gewoon echt een rare overbezorgde moeder? :@

donderdag 26 mei 2011 @ 14:20:32 #10
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_97337890
Fijn dat het zo goed ging, DJMO.

Marlien heeft (alvast) haar verjaardag gevierd op de peuterspeelzaal:

Helaas voelde ze zich niet zo heel fit, ze is nogal verkouden en had wat verhoging.
En ze snapt er niets van dat ze vandaag toch niet jarig is en toch ook een beetje wel...
Desondanks vond ze het toch wel leuk.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:27:56 #11
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97338218
Fijn DJMO!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_97338933
Memmel, Gefeliciteerd met je kleutertje!

DJMO, fijn dat het goed is gegaan!
Hopelijk is de narcose snel uit zijn lijfje.

Hoe gaat het met Tyler?
pi_97339438
Fijn DJMO!

Ik heb ook eens tijd ;) Het gaat redelijk. Het is een zwaan kleef aan en heeft amper geslapen.
Wel heeft hij yoghurt gehad! en hij drinkt nog wel weinig. Maar probeert wat te eten en een koekje wil wel ;)
Hij heeft tot nu toe 1x gepoept, dat was gisteren wel anders. Zijn billetjes zijn nog behoorlijk toegetakeld, verschonen was dan ook de hel.
Zijn ontlasting is wel heel licht, bijna wit. Ik hou het in de gaten!
pi_97339775
Heuh? Bijna wit? Misschien even met de dokter of de HAP overleggen, Ingrid. Ik wil geen roeiboten losmaken, maar het kan met de lever of galwegen te maken hebben. Maar ik ben geen arts, misschien komt het gewoon door wat hij gegeten heeft.
pi_97340977
Marlien, gek he, nog niet echt jarig, maar toch al wel een beetje. Mooie hoed heb je daar!

Ingrid, ik zou ook even bellen hoor, gewoon even voor de zekerheid.
pi_97341145
Ohja, sorry! Helemaal vergeten Marlien alvast te felicteren!

En fijn dat het goed ging bij Jan, DJMO.
pi_97341850
Marlien, alvast gefeli!

*O* Anna is 4!!

Nog 13 dagen... dan komen wij hier ook voor het echie meeposten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97342321
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn DJMO!

Ik heb ook eens tijd ;) Het gaat redelijk. Het is een zwaan kleef aan en heeft amper geslapen.
Wel heeft hij yoghurt gehad! en hij drinkt nog wel weinig. Maar probeert wat te eten en een koekje wil wel ;)
Hij heeft tot nu toe 1x gepoept, dat was gisteren wel anders. Zijn billetjes zijn nog behoorlijk toegetakeld, verschonen was dan ook de hel.
Zijn ontlasting is wel heel licht, bijna wit. Ik hou het in de gaten!
beterschap :*

en beter voor niks bij de dokter dan dat er toch iets mis gaat!
pi_97342447
Hij heeft het 1x eerder gehad en toen was het helemaal wit. Bloed getest ed en niks aan de hand.
Dus ik wacht vandaag nog ff af. Als het morgen ook nog wittig is, ga ik naar de ha.
pi_97353711
Ah, hij is er dus bekend mee. Dat wist ik niet. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt.
pi_97353975
Is ook al een hele tijd geleden dat ik dat gepost had.
Hij heeft maar 1x gepoept vandaag, dus de boel kon goed herstellen in combi met superzalf.
Wel weinig geplast, maar verklaarbaar want weinig vocht naar binnen gekregen.
Hij begint nu erg te hoesten en had ineens een schorre stem. Voelde met naar bed gaan heel warm aan. Maar had nog genoeg praatjes, ging ons bed als trampoline gebruiken. :)

Hoe is het met jouw (b)engeltje?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:30:36 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_97367531
16,1 kilo en 1 meter precies was madam vandaag bij het cb. 1 Meter precies O+
Niet gek ook dat haar kleding maat 92 niet zo lekker meer zat :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_97370985
Netjes TF. Wij moeten in augustus weer voor de 3jr 9 mnd afspraak met prik... ben heel benieuwd.
pi_97371770
Gefeliciteerd Marlien, dat koppie O+

Nou onze boef was gisteren in een bui :X Te ondeugend voor woorden. Hij heeft meerdere keren op de trap gezeten. Dacht ik even rust te hebben tijdens zijn middagslaapje. Dus lekker op de bank met een kop thee. Hoor ik op de trap 'boink boink' komt meneer met slaapzak en al van de trap geschoven. }:| Niet moe mama, BLIJ. Ik had gezegd dat hij even moest gaan slapen en dat ik hoopte dat hij dan weer blij zou zijn :D Dus nou was hij blij (en ondeugend) en om 17 uur ging ik koken en viel meneer in slaap op de bank. Toen hij net voor het eten wakker werd was hij helemaal hysterisch.
Toen ik 's avonds zei dat we ons klaar gingen maken om naar bed te gaan zei hij 'Nee mama Seb blij!'
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_97372218
Gefeliciteerd Marlien :)

Oh Seb :D

Hoe leren jullie ze eigenlijk om zelf op de trap naar beneden te lopen. Omhoog lopen doet ze wel, maar naar beneden durft ze niet.
pi_97372272
bij voorkeur achterstevoren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97373449
Tyler kan ineens van de trap af. Op zijn billen of aan de leuning vasthoudend. De 1e heeft mijn voorkeur! Hij rent nu hysterisch rondjes door de kamer samen met zn 3 koeien. :?
pi_97373965
Nice TF..
Hier lijken de broeken opeens 3 cm korter..
En 1 juli hier de laatste CB controle..

Hihi seb, als je blij bent hoef je toch ook niet te slapen?

Chris is begonnen met achteruit kruipend naar beneden, maar toen kon hij nog niet eens los lopen. Met de 2 jaar ging hij op zijn billen naar beneden. Of aan 2 handjes lopen.
Inmiddels mag hij wel alleen de trap af. Dat doet hij meestal nog op zijn billen, en soms lopend met zijn hand langs de muur/leuning..
pi_97374104
Dana durft thuis echt niet, ik heb het geprobeerd en dan raakt ze in paniek en dan lijkt het me niet echt veilig omdat ze dan niet oplet.

Terwijl ze bij de H&M wel altijd zelf de trap af wilt lopen, gewoon op de" normale" mij vasthoudend met dr handje
pi_97374208
selene liep vorig jaar rond deze tijd al zelfstandig naar boven en weer terug :P dat ontdekten de oppassen toen spelenderwijs :X ravi mag ook al oefenen op de trap :) naar boven is makkelijk, naar beneden moet ze van mij op der kont, bij papa ook echt lopend met de leuning enzo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:27:21 #31
114177 Diaan73
pi_97375842
Marlien *O* Van harte gefeliciteerd.

Lennon gaat op zn billen zitten en houdt zich dan vast aan de zijkant van de trap wij hebben geen trapleuning .. heel voorzichtig doet hij dat. Soms gaat hij ook lopend en houdt dan iemands hand vast. Gaat heel goed eigenlijk.Maar Lennon is ook begonnen met achterstevoren, al was dat maar heel kort.

Hahah die Seb. :D

Ik heb eindelijk een atb-beugel voor mn bobike zitje achterop gekocht en gisteren erop gezet.. en een stukje met Lennon gefietst. Hij vond het eerst maar niets, maar halverwege hoorde ik hem lachen en vond ie het wel leuk. Dus nu kunnen we ook fietsen met hem achterop! Al kan voorop ook nog steeds, vind ik wel gezelliger eigenlijk.
Make love, not war ☮
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:08:17 #32
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97377454
Marlien *O*

TF, dat wordt shoppen dan. :D

Yade heeft een fietsje gekregen voor haar verjaardag en die is KNALroze. :d Fietsen lukt al aardig nu. Als ze nou een beetje momentum kan houden mag ze naar de PSZ fietsen. (Dat is nog geen 5 minuten lopen vanaf hier.)
pi_97380066
Ik heb Seb eigenlijk nooit geleerd om zelf de trap op en af te lopen. Het is nogal een klimgeit dus hij deed dat allemaal vrij snel uit zichzelf. We hebben nu ook geen traphekje meer, hij is eigenlijk altijd heel voorzichtig. Naar beneden gaat hij meestal op zijn billen, denkt ie dat het een glijbaan is. We hebben vloerbedekking met ondertapijt op de trap dus het is erg zacht. Maar meestal als hij boven staat en ik voor hem loop dan wil hij dat ik hem draag. Volgens mij is dat luiheid.

Over luiheid gesproken, zat ik gisteren even op de bank met mijn voetjes omhoog. Zegt ie: mama LUI. Dus ik vraag: wat zei je seb? mama LUIIHUI }:|
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:04:37 #34
114177 Diaan73
pi_97381855
Wij hebben nog nooit een traphekje gehad... ook niet met Twan. Ze zijn/waren allebei erg voorzichtig.

Nou Estrys, dan weet je wat Seb van je vindt..
Make love, not war ☮
pi_97382321
Wij hebben alleen een traphekje gehad op onze slaapkamer omdat de trap gewoon echt in de slaapkamer is (zolderslaapkamer)

Maar op de eerste verdieping en beneden hebben wij ook nooit een traphekje gehad.
pi_97384735
Ik kan niks meer ongemerkt thuis doen zonder dat mijn moeder het de volgende dag weet :D Ik ga soms ook even lekker lui liggen als Seb gaat slapen. Hij ging dinsdag naar bed voor zijn middagslaapje bij oma.

oma: ga maar even lekker slapen
Seb: oma ook?
oma: nee oma gaat niet slapen, oma gaat poetsen
Seb: mama wel slapen
:@
pi_97384921
Wij hebben nog steeds een traphekje. Opzich niet nodig voor het traplopen, maar als hij vlot uit zijn/onze kamer rent, ligt hij snel beneden.. De overloop is niet zo groot. En het hek zit me niet in de weg..

hihi estrys. Ben je blij dat ze lekker kunnen babbelen, doen ze dit ;)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 16:24:18 #38
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_97422788
Ik kom hier echt te weinig maar goed toch even een update aan deze kant :)

Cynthia geboren op 4-8-8 is inmiddels alweer 2 jaar en 9 maanden, man wat gaat de tijd snel dan :X

Sinds 2 weken terug is ze voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest, ze vond het zo leuk dat ze er elke dag om vraagt of ze weer naar toe mag O+ echter was ze begin vorige week even ziek, heeft ook 2 dagen geduurd voor het weer beter ging, gelukkig gaat verder alles goed.
Praten gaat goed, hele zinnen en soms kwebbelt ze je de oren van je kop af, toch blijft het leuk :)

In de avond als ik naar bed ga dan kijk ik meestal even of ze goed ligt en doe ik de deur op een kiertje :) normaal gesproken maakt ze me s'morgen's wakker want ze kan gewoon de slaapkamer in komen, dit keer werd ik om 9:00 wakker, ik hoorde lawaai, ja hoor Cynthia is lekker aan het spelen :) dus kleed me aan en loop de slaapkamer binnen, wat zie ik? Geen Cynthia, bleek ze dus gewoon naar beneden te zijn gelopen :o
Natuurlijk niet erg gezien er verder niks ergs ligt maar ja toch even op wijzen dat ze me voortaan even wakker moet maken ;)

Qua potje plassen, helaas heeft ze hier totaal geen zin aan, elke keer wel proberen natuurlijk :)

Af en toe slaapt ze in de middag even, vandaag ook weer en de hond kwam er ook nog eens bij liggen O+

Meer weten? Ask me!

pi_97427221
Wat een prachtige foto Speedy O+
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_97469428
Muh! Tyler knapt nog steeds niet op.
Hoest zijn longen er zowat uit en toen ik hem uit bed haalde vanmiddag (3,5 uur geslapen, ik had nog gekeken of het goed ging :@ ) had hij gespuugd.
Ik vond hem er wat opgeblazen uitzien. Djeez niet. Hij had 39,5 koorts vind ik best hoog. Echt sneu!
  maandag 30 mei 2011 @ 01:09:15 #41
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97482962
he bah ingrid, niks fijn! beterschap voor je ventje en morgen misschien toch maar even naar de huisarts met 'm?
in de haak.
pi_97485296
Wat sneu ingrid!

die van mij heeft waterpokken. Welja ;)
pi_97485631
Waterpokken :( hopelijk heeft ie er niet teveel last van

En arme Tyler, beterschap knul!

Leuke foto Speedy!
pi_97485798
Hij was gisteren nog vrij zielig, maar rent hier nu aardig blij rond :) we zien wel, het kan er nu prima even bij, dus goed getimed ^O^
pi_97485854
mijn kind kan fantastisch commanderen.
Elin en ik stonden gisteren even te dansen..maar ik moest plassen dus liep weg.
roept ze 'mama wacht even! *inclusief vingertje omhoog* kom es hier? ja, okay, ga maar daar staan *wijst* dansen nu! ja? okay!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleurdoos op 30-05-2011 09:25:49 ]
pi_97486438
Elin, hahaha!

Free, beterschap met de pokkies!

Ingrid, hoe is het met Tyler?
pi_97486763
hihi Elin..
Chris zegt ook regelmatig op een bazig toontje: "jij mag nu met mij spelen".. in woorden een optie, in praktijk een gebod.. :P

Free, nog een rondje pokkies? Ben je er wel mooi vanaf. Beterschap! ;)

Speedy, klinkt als een echt peutertje!

En hoe gaat het met Tyler?

Chris heeft de lego ontdekt. En ik ben geloof ik wel een jongensmama.. Gisteren de oude lego van mijn man uitgezocht. Alles gesorteerd, en Chris hielp lekker mee. Af en toe verdween hij met wat blokjes, auto's of zoiets naar een ander plekje om ermee te spelen. O+
pi_97488501
Met Tyler gaat het redelijk. Eten doet hij niet veel, drinken wel.
Het hoesten lijkt minder. Wet van fok zeker! Voelt niet bloedheet aan. En hij is best levendig.
Ik kijk het vandaag even aan, gaat het net als gisteren 's middags achteruit bel ik de dokter en gaan we morgen heen.

Hij vind duplo ineens erg leuk en little people is hij gek van. Noemt zichzelf trouwens eheh en Kim is huhuh :?

[ Bericht 16% gewijzigd door _Ingrid_ op 30-05-2011 11:32:20 ]
  maandag 30 mei 2011 @ 15:38:05 #49
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97498144
Marlien, proficiat!!

Blabla, wij hebben een kindertrapleuning (van kindertrapleuning.nl). Joep is er heel tevreden mee, kan prima zo zelf naar boven en naar beneden.

Tyler, beterschap kerel! Goed blijven drinken vandaag met die warmte!

KD, heerlijk :D wat kan ze toch prachtig kletsen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_97498515
@Seilram, dat is wel een idee zeg :)
Als is het maar omdat ik weet dat dana gevoelig is voor dingen die speciaal voor haar zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')