abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 15:49:17 #51
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97498623
Hahaha nou dan zul je er Dana zeker mee verblijden. Joep is ook helemaal in zijn nopjes met het ding, ik mag daar de leuning ook niet vast pakken. Nee, ik moet "mijn" leuning vast houden en hij de zijne...
Zelf ben ik er ook blij mee hoor... al is het maar als hij struikelt, dat deze leuning meer in zijn grijp reflex zit dan de onze.
Niet mieten! Door gieten!
pi_97499477
Die kinderleuning, goede site!!! Ga het vanavond ff in de groep gooien hier, lijkt me wel wat voor Iris!
Fake it till you make it...
pi_97506085
Nou, de eerste de beste die nu nog zegt 'vervelend waterpokken, gelukkig zijn ze er niet erg ziek van en jeukt het alleen' krijgt een dreun.
net een heel ziek jongetje met tegen de 40 koorts in bed gelegd. Arm ding. Hij wilde ook heel graag naar bed ;(

Vanmiddag nog wel een geweldig moment trouwens.
De video was afgelopen en dan ruist de TV behoorlijk.
Leander: Hey? Waait?
Dus ik blaas op zijn hoofd: 'waait het ook op je hoofd?'
'Weete ik niet, jij blaast heel hard!' }:|
pi_97508522
Slimpie is het free. Balen dat jouw kerels zoveel last hebben van de waterpokken. Hier was het idd een eitje als ik lees hoe het bij jullie is. Sterkte en dat hij maar gauw opknapt :*
Fake it till you make it...
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:40:29 #55
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97531866
Leander :D, lekker ventje is het Free! Hoe gaat het vandaag met hem?

Vanmorgen moest Joep al huilen toen we bij de psz naar binnen wandelde.. Even samen gespeeld en toen ging het weer wel (na een hoop dikke tranen en gesnotter). Toen ik zei dat ik weer ging, begon het weer overnieuw. Ik weet dan niet hoe snel ik weg moet komen... ik sta de hele tijd op het punt om zelf in tranen uit te barsten.
pi_97532943
Peutermama's hebben jullie cadeautips? Ik ben totaal inspiratieloos als het om een cadeautje voor Tess gaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:56:33 #57
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97536044
Vicky, een zand en watertafel? (als je balkon dat toelaat).
Ik zag gister ook iets in het krantje van Bart Smit staan, was een soort waterbaan die je kon inklappen en meenemen. Daar zaten ook wat bootjes bij.
pi_97536165
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef seilram het volgende:
Vicky, een zand en watertafel? (als je balkon dat toelaat).
Ik zag gister ook iets in het krantje van Bart Smit staan, was een soort waterbaan die je kon inklappen en meenemen. Daar zaten ook wat bootjes bij.
Het wordt idd Aquaplay maar dan bij Intertoys vandaan :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:09:04 #59
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_97536541
Die aquaplay is erg leuk idd.

Free, hoe gaat het vandaag met Leander?

Arme Joep en arme seilram. Het is idd lastig afscheid nemen dan. Twan moest ook altijd huilen als ik hem naar PSZ had gebracht.

Ik heb bericht gehad dat Lennon op 6 september kan komen naar PSZ. We twijfelen alleen of we het wel gaan doen.. we moeten zelf ¤ 75,= per maand betalen voor de 2 dagdelen per week. Daarnaast gaat hij ook 1 of 2 dagen per week naar kdv. Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer goed en leuk voor hem. De psz zit aan zijn ws toekomstige school en heb ik een paar uurtjes voor mezelf. :@ Nou ja, twijfel dus.
Make love, not war ☮
pi_97537929
Tyler gaat na de zomervakantie naar psz. Datum komt nog.

En hij mag aan de ab. Longetjes klonken niet goed.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:41:29 #61
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_97540145
Kinderleuning, goede tip! Ik heb meteen de link naar mijn man gestuurd. Ik zat al tijden te denken aan iets dergelijks, nu houd ik nog steeds haar hand vast als ze naar beneden loopt...

Beterschap voor de zieken!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_97540173
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler gaat na de zomervakantie naar psz. Datum komt nog.

En hij mag aan de ab. Longetjes klonken niet goed.
beterschap :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97553882
Beterschap voor Tyler!

Even een vraagje, Lotte heeft een peuterbedje van de ikea met matrasmaat 160x70
Nu wil ik er een waterdicht hoeslaken oid voor hebben, maar ik zie dat ze bij hema alleen in maat 90x200 zijn. Iemand nog een idee waar je die dingen kunt kopen, of hoe ik het op kan lossen?

Ze wil 's middags namelijk niet altijd meer een luier om met slapen en de luier is op zich ook elke keer droog 's middags, maar als ze zonder gaat slapen wil ik er wel iets over de matras hebben ;)
pi_97554142
de hema heeft op hun website ook gewoon een peuterformaat waterdichte molton, alleen via de website nu niet leverbaar. Wellicht in een grote hema in de buurt.
Prenatal verkoopt ook peuterformaat waterdichte moltons. En ook anti-lek zeiltjes.
pi_97554320
Thx, leek me al zo vreemd dat die er niet zouden zijn bij de hema. Ik loop er morgen wel even binnen.
Wat is handiger eigenlijk, zo'n anit-lek zeiltje of een waterdichte molton?
pi_97554466
zo'n anti lek zeiltje kan je meerdere malen gebruiken volgens mij... zo'n molton is gewoon een hoeslaken eigenlijk en moet je dus bij iedere ongelukje of keer wassen verschonen en heb je dus meerdere nodig.

Geen idee wat handiger is, hier een peuter die eigenlijk nooit ongelukjes gehad heeft sinds hij zindelijk is.
pi_97555738
Ik gebruik liever zeiltjes. Maar vooral omdat Chris nogal zweet in zijn slaap. Dus alleen een zeiltje op bilhoogte.
Maar we hebben hier het slapen zonder luier ('s nachts) even opgegeven. Komt nog wel.

Diaan, wij doen Chris niet naar de psz, omdat hij op het KDV wel genoeg uitdaging krijgt. Maar opzich wennen aan de school/het gebouw kan ook geen kwaad. Je zou ook nog kunnen wachten tot hij 3 is?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:44:26 #68
114177 Diaan73
pi_97556414
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik gebruik liever zeiltjes. Maar vooral omdat Chris nogal zweet in zijn slaap. Dus alleen een zeiltje op bilhoogte.
Maar we hebben hier het slapen zonder luier ('s nachts) even opgegeven. Komt nog wel.

Diaan, wij doen Chris niet naar de psz, omdat hij op het KDV wel genoeg uitdaging krijgt. Maar opzich wennen aan de school/het gebouw kan ook geen kwaad. Je zou ook nog kunnen wachten tot hij 3 is?
Peace en ik hebben er vanavond even over gehad. Ik ga morgen even bellen of we ook per maand kunnen opzeggen. Dan gaan we gewoon beginnen in september en als het teveel wordt voor hem, halen we hem eraf. Kunnen we niet tussentijds opzeggen, dan laten we hem niet gaan.

Ingrid, beterschap voor Tyler. Hopelijk slaat de AB goed en snel aan!!
Make love, not war ☮
pi_97556760
AB is ubermoeilijk binnen te krijgen zeg! Nog tips anyone?
Dat ging als baby makkelijker!

Wij hebben waterdichte molton, gewoon onder zijn matras gevouwen de rest.
Eik zou hij afgelopen weekend over gaan naar het peuterbed, maar we wachten nog maar een weekend of 2 af.
pi_97557391
geen tips mbt ab hier. selene heeft nog nooit gehad. haar hooikoortsspul doe ik gewoon op een lepeltje en zeg "dit is medicijn, gewoon even opdrinken" en klaar. ravi is de moeilijke daarin bij ons. de laatste keer was het echt een probleem. toen losten we het op door eerst een flesje van 30 cc + medicijn te geven en daarna meer flesje. ik denk niet dat dat gaat werken bij tyler ;( nja. of misschien wel. duh. je weet het nooit. heb je geen oud flesje liggen nog? toen selene laatst ziek was wilde ze opeens dan wel flesjes nutrilonspul. verder niks. nja. die heb ik dus maar laten gaan. kind kreeg der flesjes. na anderhalve dag voelde ze zich beter en ging ze weer gewoon eten
pi_97558705
Wij doen het meestal met een injectiespuitje zonder naald, M. zuigt de ab er gewoon uit. Als dat niet werkt kun je misschien proberen om het in de wangzak te spuiten?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:26:10 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_97558850
Mjah, hier gewoon in een spuitje en dan slikken. >:)

De ab die Ruben kreeg vond hij niet lekker, dus dan iets te drinken erachter aan om de smaak weg te spoelen (check wel even de bijsluiter of dat mag!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:15:24 #73
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97561513
Omkopen.

Hier molton. Als ze een ongelukje heeft was ik meteen even en gaat het dezelfde dag weer het bed op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97571060
De zindelijkheid doet het hier nog niet :P Eerst maar eens op vakantie over twee weken en dan proberen we het weer :)

Zeiltjes heb ik wel (piemeltjeomhooglegger: check!) gewoon van die moltonzeiltjes van de Hema, alleen dan iets groter dan het wiegmodel

De eerste de beste die zegt: 'waterpokken, vervelend, gelukkig jeukt het alleen en zijn ze er niet echt ziek van' krijgt een knal :P

Hier aardig ziek kind. Constant flinke koorts en huilen huilen huilen...
  woensdag 1 juni 2011 @ 08:11:24 #75
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97571627
We noemen het een toverdrankje, of leggen uit wat het doet en dan neemt ze het wel. Toen haar ab kuur afgelopen was heeft ze nog weken om de "antiotica" gevraagd. :D

Sterkte voor alle zieke kindjes!

Leander, ik moet zo vaak lachen om je uitspraken. :D Heerlijk!

Yade heeft een "Ik mis pappa" fase. Alles is ook pappa, zelfde kleertjes, zelfde eten, zelfde houding. Knut gister haar naar de PSZ gebracht omdat ik naar de dokter toe moest, en ze was BOOS toen ik haar haalde. Pappa was maar stom. 's Middags breng ik haar naar bed, en omdat ik stemrust moest houden, geen verhaaltje voorgelezen, pappa leest er 's avonds wel 2 voor. Dus ik geef haar een kus op haar rechterwang, en wil er nog eentje op haar linkerwang geven zegt ze "Nee mamma, dat is pappa's wang! Jij mag geen kusje geven daar!" Nu is de rechterwang van mij en de linker van Knut. :D
pi_97572537
:D Yade

hier is Ab ook altijd een probleem. Omkopen helpt niet, toverdrankje noemen ook niet want dan zegt mevrouw ijskoud " nee dat is geen toverdrankje dat is een vies medicijn drankje"
Dus het is altijd een enorm gedoe hier. gelukkig is het alweer een tijd geleden dat zeab nodig had *afklopt*

Beterschap voor leander!

wij hebben trouwens gewoon een ledikant onderlegger nog in dr bedje liggen onder het hoeslaken en 2 van die dikkere hydrofielluiers (geen idee hoe die dingen heten)
Ze heeft 1 x in bed geplast en dat werkte prima :)
pi_97572622
AB ging bij ons in een spuitje. Kind in de houtgreep en langzaam in zijn mond spuiten. Vond ie niet zo grappig en is niet fijn voor alle partijen maar anders gaat het echt niet. Uitleggen werkt (nog) niet en omkopen ook niet in dit geval. 'neeeeeej mama hoefe nieeee'
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_97572735
Yade :D

Free, balen dat die pokken zo heftig gaan bij jullie..
Men zegt, dat hoe erger de reactie, hoe beter het afweersysteem van het kind ;)

Ingrid, hier gaan medicijnen meestal de 1e keer in houtgreep. Daarna werkt Chris wel mee.. Alleen de lactulose bleef hij heel vies vinden.
pi_97574616
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef Estrys het volgende:
AB ging bij ons in een spuitje. Kind in de houtgreep en langzaam in zijn mond spuiten. Vond ie niet zo grappig en is niet fijn voor alle partijen maar anders gaat het echt niet. Uitleggen werkt (nog) niet en omkopen ook niet in dit geval. 'neeeeeej mama hoefe nieeee'
Precies hetzelfde hier. Alleen was hij zo boos dat hij het eruit spuugde.
Iig een gedeelte. De spuit was ook best groot, nu een kleinere opgehaald.
Die hij ook altijd met de zantac en motilium had. En die 2 waren nooit een probleem.
Het is maar een korte kuur van 3 dagen gelukkig. Maar ja, dan moet hij wel wat binnenkrijgen.
Het eten gaat ietsjes beter, drinken goed gelukkig.
Hij drinkt alleen water en bij mijn ouders weleens taxi. Dus taxi pakje als omkoperij werkt misschien wel.
pi_97574625
Free wat sneu :*

Overigens merk ik (heeeeel langzaam weliswaar) dat Tyler goed probeert te praten.
Opa en oma hebben eigen klank/woord. Eten en auto heeft hij ook iets voor bedacht.
Hij blijft zichzelf eheh noemen en Kim huhuh dat klinkt wel grappig. Maar we en Km ook blijven verbeteren. Voordat hij zijn arm brak had ik hem geleerd "Kim" te zeggen, dus hij kan het wel!
Net moest de zitzak aan de kant, tilde ik hem op ging hij er snel onder liggen. Waaa nou zei hij.
Dus ik zeg waar is Tyler nou? Hij lag in een deuk, gooit de zitzak omhoog en roept daaaaaaaa is eheh en glimt helemaal. O+

[ Bericht 76% gewijzigd door _Ingrid_ op 01-06-2011 11:05:20 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:40:13 #81
114177 Diaan73
pi_97598029
Ingrid, hoe ging het met de kleinere spuit? Fijn dat Tyler nu ook goed probeert te praten.. O+ zo lief en leuk om te horen.

Lennon vindt AB lekker... tijdje geleden had Twan ab en wilde Lennon ook en was boos toen hij niet kreeg. Heb toen maar wat water op de lepel gedaan. :D Hij vindt eigenlijk elk drankje ook de vitamine D druppels lekker.
Hij begint nu ook echt beter te praten. Elke week heeft hij wel weer wat woordjes erbij. Vandeweek o.a. cola, vasthouden en huilen. Zn naam kan hij al een paar weken zeggen. Vanavond tegen de verdrietige beer in het boekje: niet huilen en toen gaf hij hem een kusje. :D Ook ging hij vanavond fietsen op de driewieler, deed hij wel vaker maar na 2x rond wilde hij niet meer, en nu fietst hij hele stukken. Jeetje wat gaat het snel nu. Haha.
Make love, not war ☮
pi_97598377
Wat cool dat Lennon al kan fietsen! M. niet hoor, die trapt elke keer terug waardoor hij nauwelijks vooruit komt.

Hier gaat de zindelijkheid echt razendsnel, hoewel het natuurlijk afwachten is of hij er volgende week plotseling geen zin meer in heeft. Hij draagt nu een week geen luier meer overdag en sinds zondag heeft hij thuis geen ongelukjes meer. Op het kdv wel. Hij gaat thuis zelf op het potje zitten, doet zijn broek naar beneden enzo. Vandaag zat er soms wel twee uur tussen, nog geen druppie. Zelfs niet toen ik effe vergeten was dat hij bij zijn middagslaapje natuurlijk wel een luier omheeft. :@
Hij wilde opeens zelf geen luier meer om, ik vermoed omdat hij koorts had en misschien dacht dat zijn piemel weer zeer ging doen. Of dat is gewoon projectie van mij, dat kan natuurlijk ook. :7
Nouja, ik ben benieuwd of het beklijft. Op zich is het wel een goed teken dat de tijd tussen de plasjes langer wordt toch?
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:52:57 #83
114177 Diaan73
pi_97598647
Volgens mij is het ook iets dat ze ineens door moeten hebben. Zowel met fietsen als met zindelijk worden.

Langere tijd tussen de plasje is goed teken. :Y Wel goed hoor dat hij nu al een week zonder luier kan.

Wat gaan ze soms ineens snel hè? Sta me soms echt te verbazen. En dan te bedenken dat ik het ook al een keer heb meegemaakt. :@
Make love, not war ☮
pi_97598901
Ja dat! Ik kan me soms ook zo verbazen over wat ze al bedenken, de relaties die gelegd worden.

En wat die zindelijkheid betreft: vorig jaar had hij ook even het heilig vuur, maar dat doofde vrij snel. Ik durf me nog niet rijk te rekenen en heb dus gewoon 3 pakken luiers in de aanbieding gekocht vandaag.
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:05:34 #85
114177 Diaan73
pi_97599305
Ja heel bijzonder. Als wij naar het kdv fietsen, fietsen we langs de straat waar mn ouders wonen. En elke keer zegt Lennon dan: opa en wijst de straat in. :D

Nee groot gelijk dan. Ooit blijft dat heilige vuur wel branden hoor! :Y

Ow, Lennon heeft afgelopen maandag de kindjes op kdv wakker gehouden... hij was aan het zingen in bed. :D _O-
Make love, not war ☮
pi_97599409
Dan was het vast geen slaap kindje slaap!
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:10:34 #87
114177 Diaan73
pi_97599587
Nee, ik denk "in de gloria" of poesje mauw. Dat is zn repertoire op dit moment.
Make love, not war ☮
pi_97619372
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid, hoe ging het met de kleinere spuit? Fijn dat Tyler nu ook goed probeert te praten.. O+ zo lief en leuk om te horen.

Een stuk beter!
Nu het eten nog. Hij weigert ineens zijn voorheen geliefde yoghurt. :{
Bye bye zuivel.
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:08:49 #89
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97619629
dat hoeft toch niet meteen voorgoed te zijn? komt vast wel weer. misschien heeft 't met de AB te maken, had je die daardoorheen geroerd?
in de haak.
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:36:15 #90
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97622084
Fijn dat het met Tyler beter gaat, Ingrid :)

M. is gewoon zindelijk! Maarten plast nog steeds vaak op de wc en met regelmaat is zijn luierbroekje droog, maar ook nog veel periodes dat hij zeiknat is tussendoor (het is ook wel een natnek, hij was uit logeren bij opa en oma en hun waren met hem bij een kennisje spelen met een dochtertje van net zo oud. Dat dochtertje drinkt met goed geluk 1 grote beker drinken op, Maarten drinkt per dag wel zo'n 5 bekers drinken denk ik en vaak nog meer).

We waren vanochtend even in Sprookjeswonderland met mijn schoonouders en Maarten, pff, het was al filerijden ernaartoe, de parkeerplaats werd achter ons afgesloten ivm vol en in het park was het echt zo druk... Nooit meer op Hemelvaartsdag heen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_97636748
ff snel nog :)

selene was al een paar weken 's avonds weer aan het klooien (doekje kwijt, ik zit vast, etc...). ik wantrouwde de boel nogal en verdacht haar van een hoog bullshitgehalte.

selene vanavond toen ze naar bed liep. mompelmompel "ja. doekje kwijtmaken." stapt in bed, propt haar doekje tussen bed en muur.

papa die ernaast stond: "ja leuk dame. bij deze: wij komen niet vanavond dus }:| "

:')
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:32:37 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97637172
Simmu voor dat soort kul hebben wij een extra doekje op het nachtkastje van Linde liggen voor als de eerste "kwijt is geraakt" en een bekertje water naast haar bed voor de dorst. }:| Heel herkenbaar dus

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 02-06-2011 22:55:49 ]
pi_97638076
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef simmu het volgende:
ff snel nog :)

selene was al een paar weken 's avonds weer aan het klooien (doekje kwijt, ik zit vast, etc...). ik wantrouwde de boel nogal en verdacht haar van een hoog bullshitgehalte.

selene vanavond toen ze naar bed liep. mompelmompel "ja. doekje kwijtmaken." stapt in bed, propt haar doekje tussen bed en muur.

papa die ernaast stond: "ja leuk dame. bij deze: wij komen niet vanavond dus }:| "

:')
Moet je daar niet vreselijk om lachen? Ik vind zulke dingen echt hilarisch :@
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:03:43 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97638508
Jore ik moet er best om lachen hoor. Slim bedacht van zo'n grietje. Maar de lol gaat er bij mij wel vanaf als ik er soms 3x per nacht mijn bed voor uit kan :D
pi_97638702
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Jore ik moet er best om lachen hoor. Slim bedacht van zo'n grietje. Maar de lol gaat er bij mij wel vanaf als ik er soms 3x per nacht mijn bed voor uit kan :D
Oja, 's nachts is het minder lollig denk ik, maar dat gebeurt hier zelden gelukkig. Ik vind wat muiterij wel leuk bij kindjes (mits het niet te erg ten koste gaat van mijn nachtrust), brave kindjes zijn ook maar saai.
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:12:27 #96
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97638879
Ja ik moet er ook regelmatig om lachen hoor hoe die kinderlogica werkt :D Zo was mijn vriend laatst aan het stofzuigen en Linde wilde ook graag even. Toen zei ze "Ja maar je moet toch altijd je eigen rommel opruimen papa? Dit zijn mijn kruimels dus dan mag ik stofzuigen toch O-) "

Nachtelijke acties kan ik minder waarderen ;)
pi_97639375
Lieuwe stond laatst op een onbewaakt moment zijn oren te stofzuigen, want die waren vies (ik had ze net schoongemaakt maar kennelijk was dat niet grondig genoeg gebeurd). Mijn man schrok er een beetje van, en vroeg: Kun je me nog horen? PIEP (Lieuwe: PIEP), piep (Lieuwe: piep :? ) piep (Lieuwe: piep :? 8)7 ) .
Hij had die dag ook een pinda gegeten, want die 'lag oppe boeksje. Lieuwe mag jél (wel) eten! Lieuwe heeel lekker.' Oeps.
pi_97647887
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef Jore het volgende:

[..]

Moet je daar niet vreselijk om lachen? Ik vind zulke dingen echt hilarisch :@
jawel hoor. het is bij ons gelukkig niet 's nachts, enkel 's avonds. maar na 3 weken elke avond dolle pret daarboven tot 10 uur oid vergaat de lol me een beetje.

gelukkig voelde ze zich ook betrapt. we hebben maar weer eens uitgelegd dat als ze steeds met bs shit aankomt, wij niet meer weten wat echt is en wat niet en dus niet meer komen
pi_97677221
Ik word echt keihard gestraft voor mijn opmerking; raad eens wat er hier door de kamer loopt? Het is twee turven hoog, heeft blonde haartjes en at net een broodje kaas op :')
pi_97677802
hier is t

'KAPPE NOU HE!' :')
en als ik mee wil zingen

'NEE JIJ NIET!!'

en als ze me kusjes en knuffels brengt dan moet ze luidkeels verkondigen dat dat wel heel erg lief van haar is hoor. :')

ja mama, dat isss lief he?ja, elin lief O+ mama ook lief, papa stout :+
ik ben favo momenteel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')