Het wordt idd Aquaplay maar dan bij Intertoys vandaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef seilram het volgende:
Vicky, een zand en watertafel? (als je balkon dat toelaat).
Ik zag gister ook iets in het krantje van Bart Smit staan, was een soort waterbaan die je kon inklappen en meenemen. Daar zaten ook wat bootjes bij.
beterschapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler gaat na de zomervakantie naar psz. Datum komt nog.
En hij mag aan de ab. Longetjes klonken niet goed.
Peace en ik hebben er vanavond even over gehad. Ik ga morgen even bellen of we ook per maand kunnen opzeggen. Dan gaan we gewoon beginnen in september en als het teveel wordt voor hem, halen we hem eraf. Kunnen we niet tussentijds opzeggen, dan laten we hem niet gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik gebruik liever zeiltjes. Maar vooral omdat Chris nogal zweet in zijn slaap. Dus alleen een zeiltje op bilhoogte.
Maar we hebben hier het slapen zonder luier ('s nachts) even opgegeven. Komt nog wel.
Diaan, wij doen Chris niet naar de psz, omdat hij op het KDV wel genoeg uitdaging krijgt. Maar opzich wennen aan de school/het gebouw kan ook geen kwaad. Je zou ook nog kunnen wachten tot hij 3 is?
Precies hetzelfde hier. Alleen was hij zo boos dat hij het eruit spuugde.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef Estrys het volgende:
AB ging bij ons in een spuitje. Kind in de houtgreep en langzaam in zijn mond spuiten. Vond ie niet zo grappig en is niet fijn voor alle partijen maar anders gaat het echt niet. Uitleggen werkt (nog) niet en omkopen ook niet in dit geval. 'neeeeeej mama hoefe nieeee'
Een stuk beter!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid, hoe ging het met de kleinere spuit? Fijn dat Tyler nu ook goed probeert te praten..zo lief en leuk om te horen.
Moet je daar niet vreselijk om lachen? Ik vind zulke dingen echt hilarischquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef simmu het volgende:
ff snel nog![]()
selene was al een paar weken 's avonds weer aan het klooien (doekje kwijt, ik zit vast, etc...). ik wantrouwde de boel nogal en verdacht haar van een hoog bullshitgehalte.
selene vanavond toen ze naar bed liep. mompelmompel "ja. doekje kwijtmaken." stapt in bed, propt haar doekje tussen bed en muur.
papa die ernaast stond: "ja leuk dame. bij deze: wij komen niet vanavond dus"
Oja, 's nachts is het minder lollig denk ik, maar dat gebeurt hier zelden gelukkig. Ik vind wat muiterij wel leuk bij kindjes (mits het niet te erg ten koste gaat van mijn nachtrust), brave kindjes zijn ook maar saai.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Jore ik moet er best om lachen hoor. Slim bedacht van zo'n grietje. Maar de lol gaat er bij mij wel vanaf als ik er soms 3x per nacht mijn bed voor uit kan
jawel hoor. het is bij ons gelukkig niet 's nachts, enkel 's avonds. maar na 3 weken elke avond dolle pret daarboven tot 10 uur oid vergaat de lol me een beetje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef Jore het volgende:
[..]
Moet je daar niet vreselijk om lachen? Ik vind zulke dingen echt hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |